Dat zegt dan meer over de kwaliteit van die pundits dan over die van Van Dijk.LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:
Van Dijk wordt door de Engelse pundits genoemt als mss wel de beste en meest complete verdediger ooit.
Ik denk dat elke speler die ooit in de PL heeft gespeeld er meer kijk op heeft dan jij of ik.toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:17:
[...]
Dat zegt dan meer over de kwaliteit van die pundits dan over die van Van Dijk.
Only fools are enslaved by time and space.
Zonder mezelf omhoog te praten durf ik dat absoluut te betwijfelen. Genoeg van die gasten die niet verder kijken dan de PL.LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat elke speler die ooit in de PL heeft gespeeld er meer kijk op heeft dan jij of ik.
Terry, Pique, Kompany, Thiago Silva, Sergio Ramos, om er zo even een paar te noemen, schat ik stuk voor stuk veel hoger in.
Dat is een aanname die je niet hard kunt maken, die mannen hebben dan iig nog op hoog niveau gevoetbald als het al zo zou zijn wat jij zegt. Maar goed, het gaat dus onder anderen over oud internationals uit de PL en BBC analisten waaronder ook Lineker en Henry. Ook voetballers als Haaland die aangaven van Dijk de moeilijkste tegenstander was waar ze ooit tegen gespeeld hadden. Maar jij hebt een andere mening en dat is prima.toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:05:
[...]
Zonder mezelf omhoog te praten durf ik dat absoluut te betwijfelen. Genoeg van die gasten die niet verder kijken dan de PL.
Dat team had Sneijder, Robben, van Persie en vd Vaart en Huntelaar liepen daar volgens mij ook nog rond. Dus dat is gewoon geen vergelijk.Harribo schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:22:
[...]
Als je nu kijkt naar de verdediging van het team van 2010...Mathijsen, Heitinga, vd Wiel, v Bronckhorst en Nigel de Jong ervoor.
Zet die spelers die jij noemt achter Malen, Depay, Gakpo etc.. en je krijgt wat je nu krijgt alleen met een kwalitatief mindere verdediging.
We zullen zien wat het wk nederland te bieden heeft maar die wedstrijd tegen algarije had beter gekund.D-e-n schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 19:49:
[...]
Dat team had Sneijder, Robben, van Persie en vd Vaart en Huntelaar liepen daar volgens mij ook nog rond. Dus dat is gewoon geen vergelijk.
Zet die spelers die jij noemt achter Malen, Depay, Gakpo etc.. en je krijgt wat je nu krijgt alleen met een kwalitatief mindere verdediging.
ze hebben de technische expertise wel maar ze kunnen het net als voorgaande elftallen met andere spelers nog niet waar maken, Koeman zal wel een hartig woordje hebben gezegd in de kleedkamer.
Hopelijk gaan ze meer bewegen als ze de bal hebben zodoende dat er meer kanse gecreeerd wordt.
Ik ga naar het wk kijken alle wedstrijden zal ik op de voet volgen tenminste als ze niet te vroeg spelen.
Precies, Sneijder was de beste speler ter wereld op dat moment, die daarna beroofd is van de Ballon D'or.D-e-n schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 19:49:
[...]
Dat team had Sneijder, Robben, van Persie en vd Vaart en Huntelaar liepen daar volgens mij ook nog rond. Dus dat is gewoon geen vergelijk.
En Robben was toen ook echt geweldig. Daarnaast was Stekelenburg op het toernooi echt wereldtop. Die mooie redding tegen Brazilië vergeet ik nooit meer
Daar ga je al, Haaland. Die heeft nooit tegen Ramos in z'n prime gespeeld en Terry alleen op tv gezien.LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:57:
[...]
Dat is een aanname die je niet hard kunt maken, die mannen hebben dan iig nog op hoog niveau gevoetbald als het al zo zou zijn wat jij zegt. Maar goed, het gaat dus onder anderen over oud internationals uit de PL en BBC analisten waaronder ook Lineker en Henry. Ook voetballers als Haaland die aangaven van Dijk de moeilijkste tegenstander was waar ze ooit tegen gespeeld hadden. Maar jij hebt een andere mening en dat is prima.
Tuurlijk, zoek 1 persoon uit mijn voorbeeld uit die niet tegen iemand uit jouw rijtje heeft gespeeld om je punt te maken is best wel lachwekkend en het bewijst ook nog eens niks. Kom nou even met argumenten dat een Henry en een Lineker b.v. niet weten waar ze het over hebben, dan maak je wat mij betreft een punt anders kunnen we net zo goed ophouden als je er een klein detail uitpakt wat je zo beredeneert dat het jou uitkomt. Haaland zegt helemaal niet dat VD de beste verdediger ooit is, die zei dat VD de moeilijkste [directe]tegenstander was tegen wie hij gespeelt had. [staat letterlijk in mijn vorige post] Dat is om e.e.a. over VD kracht bij te zetten.toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:50:
[...]
Daar ga je al, Haaland. Die heeft nooit tegen Ramos in z'n prime gespeeld en Terry alleen op tv gezien.
sneyder en robbe waaren idd de beste maar nu zijn de jongere voetballers aan zet.Terranova schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:10:
[...]
Precies, Sneijder was de beste speler ter wereld op dat moment, die daarna beroofd is van de Ballon D'or.
En Robben was toen ook echt geweldig. Daarnaast was Stekelenburg op het toernooi echt wereldtop. Die mooie redding tegen Brazilië vergeet ik nooit meer
Hoe ze nu allemaal heten dat weet ik zo snel niet uit mijn hoofd ik kijk gemiddelt geen wedstrijden maar ik houd me wel bezig met de ek,s en wk,s en zodoende ken ik robbe en sneyder ook goed ze waren de beste spelers die oranje lange tijd niet hadden behalve in 1988 want toen hadden we wel gewonnen, dat was toendertijd met van basten en consorten en toen was wel alles op de goede plaats gevallen.
Het merendeel van de spelers zijn toen naar ac milan verhjuis omdat zij toen de beste spelers van europa waren.
Heel Nederland stond op zijn kop overal was feest en iedereen was bier drinken om het te vieren dat we gewonnen hadden tjong jonge wat een happening was dat.
[ Voor 7% gewijzigd door rjmno1 op 04-06-2026 22:29 ]
@toolkist Weleens van Messi gehoord? Zet ook Van Dijk in zijn all time elf, naast Beckenbauer centraal achterin. Snapt er zeker ook niets van?
Ja maar Iniesta's bal had die niet....Terranova schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:10:
[...]
Precies, Sneijder was de beste speler ter wereld op dat moment, die daarna beroofd is van de Ballon D'or.
Probleem is dat we dat niveau voor wat betreft de aanvallende en creatieve spelers niet hebben en dat ze er op korte termijn ook niet aankomen. Maar wij als Nederlanders beoordelen het elftal er wel op.rjmno1 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 22:27:
[...]
sneyder en robbe waaren idd de beste maar nu zijn de jongere voetballers aan zet.
De generatie Bergkamp was ook goed hoor.en zodoende ken ik robbe en sneyder ook goed ze waren de beste spelers die oranje lange tijd niet hadden behalve in 1988 want toen hadden we wel gewonnen, dat was toendertijd met van basten en consorten en toen was wel alles op de goede plaats gevallen.
Bergkamp was ook een grote naam ja maar hij had veel kansen nodig om een goal te maken maar over het algemeen was het een sterspeler.D-e-n schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:12:
[...]
Probleem is dat we dat niveau voor wat betreft de aanvallende en creatieve spelers niet hebben en dat ze er op korte termijn ook niet aankomen. Maar wij als Nederlanders beoordelen het elftal er wel op.
[...]
De generatie Bergkamp was ook goed hoor.
Messi is een goede voetballer maar daar stopt het ook wel.bazzemans schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:09:
@toolkist Weleens van Messi gehoord? Zet ook Van Dijk in zijn all time elf, naast Beckenbauer centraal achterin. Snapt er zeker ook niets van?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!