Ja! Dit is toch het moment, net voor hij gaat naar de USA! Gewoon slot sturen. Weg met die clown.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Die heb ik liever terug op Zuid als coach van FeyenoordAgent47 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:
Slot kom er naar in
per aspera ad astra
Heb je die mensen gezien? Ze vinden dit prachtig, zelfs sommige die hun eigen spullen verkopen en spaargeld opmaken om elke wedstrijd er bij te zijn.shoombak schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:
Je zou maar een ticket voor een wedstrijd hebbdn gekocht
Vond ik echt niet. Soms wil de bal er niet in, maar bal op de paal, net aan terecht afgekeurde goal, nog wel meer kansen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tijd om daar eens verandering in te brengenph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:
[...]
Maar we zijn ook nog nooit wereldkampioen geworden...
In 2038.
Ik ga het NL niet volgen dit WK, alleen topwedstrijden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Halve finale en daarin niet kansloos. Op basis van scorebordjournalistiek een prima prestatie. Dat helpt niet bij een trainer die niet kan reflecteren.HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
[...]
Dat deed die bij het vorige toernooi ook niet.
Ronald, ga even naar de kleedkamer ipv gelijk op tweakers te zitten.Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
Wat een zure overdreven reacties hier zeg, als je zo een hekel aan het Nederlands elftal hebt, waarom kijk je dan?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSN: Finally_Chris
Omdat een 0-1 tegen Algerije twee weken voor je het WK ingaat niet echt goed is?Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
Wat een zure overdreven reacties hier zeg, als je zo een hekel aan het Nederlands elftal hebt, waarom kijk je dan?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Koopmeiners, de Roon, Kluivert, Weghorst,Hato.... Kun je eigenlijk niet mee aankomen vind ik
Ach Algerije blij... Prima
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 22:45 ]
Malen is het gewoon net niet in de kleine ruimte en Kluivert achter de spits beviel me op dat punt beter dan Reijnders.ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Vond ik echt niet. Soms wil de bal er niet in, maar bal op de paal, net aan terecht afgekeurde goal, nog wel meer kansen.
Kluivert deed het prima hoor.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat een verschil...eerste helft tweede helft... Ik heb niet opgelet wie de wissels waren maar daardoor zakte het flink in bij Oranje.
Koopmeiners, de Roon, Kluivert, Weghorst,Hato.... Kun je eigenlijk niet mee aankomen vind ik
Hij was de laatste weken echt heel goed bij Chelsea. Ik kan het haast niet uit mijn .. maar hij was een betere spelers daar.CR1691 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat Hato in oranje doet is voor mij echt compleet onlogisch. Die jongen heeft dat niveau totaal niet.
Ik snapte al niet dat Chelsea hem wilde hebben.CR1691 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat Hato in oranje doet is voor mij echt compleet onlogisch. Die jongen heeft dat niveau totaal niet.
Ik vond Kluivert zo slecht nog niet. Beetje ongepolijst, maar wel gedreven.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat een verschil...eerste helft tweede helft... Ik heb niet opgelet wie de wissels waren maar daardoor zakte het flink in bij Oranje.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Koopmeiners en Kluivert vielen OK in. Weghorst, Hato, Brobbey, Depay zullen nu wel uit beeld zijn voor een serieuze rol.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Summerville overigens een prima debuut vond ik.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 03-06-2026 22:47 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ICE ICE Baby
Ik vond hem bij Chelsea ook niet heel overtuigend hoor, maar goed, hij is nog jongHollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Hij was de laatste weken echt heel goed bij Chelsea. Ik kan het haast niet uit mijn .. maar hij was een betere spelers daar.
Een vraag was prima geweest, daarna was het wel klaar.Justevo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:
Flikker eens op met je vragen over Liverpool.
Alsof van Dijk wordt gevraagd: 'Moeten we Slot ontslaan?' lol.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Echt tenenkrommend..PatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
De NOS zakt ook weer door de ondergrens met dat interview van Stekelenburg… vragen over Liverpool?
per aspera ad astra
Oh, ik vond juist dat hij zich goed staande hield. Al was Chelsea zeker niet fanatastisch.Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
[...]
Ik vond hem bij Chelsea ook niet heel overtuigend hoor, maar goed, hij is nog jong
Waarop baseer je dat degenen die negatief zijn een hekel aan het Nederlands Elftal hebben? In tegendeel. Een kritische noot kan ook maar zo eens een grote betrokkenheid weergeven.Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
Brobbey vanwege die 3 minuten die hij mee mocht doen?ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Koopmeiners en Kluivert vielen OK in. Weghorst, Hato, Brobbey, Depay zullen nu wel uit beeld zijn voor een serieuze rol.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat is inherent aan de huidige generatie. Kritiek = hekel.bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:
[...]
Waarop baseer je dat degenen die negatief zijn een hekel aan het Nederlands Elftal hebben? In tegendeel. Een kritische noot kan ook maar zo eens een grote betrokkenheid weergeven.
PSN: Finally_Chris
Wat dat betreft stond er de tweede helft een beduidend minder presterend team.
Omdat niemand de kwaliteit heeft om van buiten de 16 te scoren..Agent47 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
Met zoveel ego spelers in een team ga je er gewoon niet komen. Waarom moet er trouwens tegenwoordig zoveel gecombineerd worden, tot aan de 5 meter? Waarom niet een keer wat eerder schieten?
Weghorst en Depay zijn de lieverdjes van de trainer, die gaat hij verdedigen zelfs als ze met een rolator het veld op moeten.ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Koopmeiners en Kluivert vielen OK in. Weghorst, Hato, Brobbey, Depay zullen nu wel uit beeld zijn voor een serieuze rol.
Koeman is iemand die niet nog eens dingen gaat aanpassen. Hij heeft toch ook die van PSV gewoon gezegd dat hij niet veranderd van standpunt en hem niet nodig heeft (ook niet als iemand uitvalt)?
Zie je ook in de ED ook veel. Dat eeuwige gebrei tot aan de goal.Polycom schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:
[...]
Omdat niemand de kwaliteit heeft om van buiten de 16 te scoren..
Toen hij inviel bij BOU, verloren 'wij' bijna het kampioenschap.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:49:
Kluivert vind ik teveel blaffen maar niet bijten
Ik vind het echt een speler van niets, maar hij vindt zichzelf echt hartstikke goed.
Mooi ook hoe Van Dijk erop reageert. "Je verrast me met die vraag". En hoelang die van Stekelenburg er ook op doorgaat, daar gaat het toch niet over. Sta je dan als speler antwoorden te geven over je club in plaats van over het WK.PatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
De NOS zakt ook weer door de ondergrens met dat interview van Stekelenburg… vragen over Liverpool?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Een kritische noot?bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:
[...]
Waarop baseer je dat degenen die negatief zijn een hekel aan het Nederlands Elftal hebben? In tegendeel. Een kritische noot kan ook maar zo eens een grote betrokkenheid weergeven.
Misschien even teruglezen wat hier allemaal geschreven wordt, dat heeft echt niks met een kritische noot te maken.
Ach ja, trap er toch elke keer weer in dat ik online genuanceerde berichten ga vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 03-06-2026 22:53 ]
Puur doorverkoop. Hato is op transfermarket 70 miljoen waard. Bij Chelsea zitten mensen, die serieus denken - wij kopen goedkoop en verkopen ontzettend duur.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Ik snapte al niet dat Chelsea hem wilde hebben.
Het is ook dat je kapitaal (ook al zit het op de bank), mee helpt in de waarde van de club.
Of mening over iets hebben, en dan 'Oh, je bent dus voor het andere'.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:
[...]
Dat is inherent aan de huidige generatie. Kritiek = hekel.
Dat stompzinnige onnodige hakje op 72:27 op rand strafschopgebied waardoor er een counter van de tegenstander ontstaat is wat me woest maakt. Dat flikt ie zo vaak. Vervolgens moet het hele team tackleback lopen en meneer staat gewoon neuspeuterend toe te kijken. Echt, donder op met die vent.
We gaan naar een WK, we hebben voetballers die best aardig kunnen voetballen en als alle neuzen in dezelfde richting staan een kleine kans maken op een redelijk resultaat. Dat er dan al jaren een lul de behanger aan het bewind staat die het slechtste ipv het beste uit zijn spelers haalt irriteert me zo mateloos , dat ik inderdaad vaak genoeg denk waarom kijk ik. En weet je waarom ik het toch niet opgeef? Omdat ik van voetbal hou en van mijn landje en ze het beste wens.Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:52:
[...]
Een kritische noot?![]()
Misschien even teruglezen wat hier allemaal geschreven wordt, dat heeft echt niks met een kritische noot te maken.
Ach ja, trap er toch elke keer weer in dat ik online genuanceerde berichten ga vinden.
Maar de olympische gedachte die jij er naar mijn mening op na houdt die is bestemd voor lozers en kleuters. Dan ga je nooit iets winnen en dat willen we toch? anders kun je beter thuisblijven (of zoals ik net al zei alles verliezen)
Wat is "aardig voetballen" en wat is een "redelijk resultaat"? Moussa zit bij Algerije op de bank maar zou bij ons gewoon basis staanGrindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:
[...]
We gaan naar een WK, we hebben voetballers die best aardig kunnen voetballen en als alle neuzen in dezelfde richting staan een kleine kans maken op een redelijk resultaat.
Weghorst en Brobbey hebben beiden toch geen fatsoenlijke bal toegespeeld gekregen? Hato had het erg lastig het half uur wat ik (half) gezien heb maar kreeg ook niet bepaald veel hulp mbt rugdekking of een middenvelder die em kwam helpen oidph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]
Laatste maanden was ie 1 van de beteren bij Chelsea achterin.Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
[...]
Ik vond hem bij Chelsea ook niet heel overtuigend hoor, maar goed, hij is nog jong
Hij laat Moussa wel heel makkelijk schieten toch?toolkist schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:
[...]
Hato had het erg lastig het half uur wat ik (half) gezien heb maar kreeg ook niet bepaald veel hulp mbt rugdekking of een middenvelder die em kwam helpen oid
Malen, Summerville, Kluivert, Gravenberch, van de Ven hebben een prima pot gespeeld. Ik verwacht dat het nog wel bijtrekt komende wedstrijden, het is alleen sneu dat je zo’n offday hebt tijdens een uitzwaai wedstrijd.
Mooi juist dat het kan zonder gezeik.sNielz123 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:
Ik woon als Nederlander in België, ik zou het niet in mijn hoofd halen om naar een BE - NL wedstrijd te gaan en in het thuisvak voor Nederland gaan juichen. Erg respectloos.
Yep veel te makkelijk, 1 beweging en hij was weg. Maar dan nog, waar was de rugdekking van de middenvelder of Ake? Die stond ergens lucht te dekken. Je wil in die situatie toch nooit een 1 tegen 1 op die plek op het veld?D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:
[...]
Hij laat Moussa wel heel makkelijk schieten toch?
"Malen moet minimaal 1 goal maken"
Vooral de tweede opmerking... "missen benodigde agressie"
Dat idee heb ik al heel lang.
Mouwen opstropen kunnen andere landen beter. Mentaliteit, blijft ons grootste probleem als je het mij vraagt.
Meeste landen zijn veel meer gewend ervoor te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 23:14 ]
Dát zeker ... Maar ook kijk eens naar Timber en Aké bij die situatie... Gewoon véėl te afwachtend.D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:
[...]
Hij laat Moussa wel heel makkelijk schieten toch?
Voetbal is een TEAM sport. Je moet elkaar helpen en voor elkaar strijden.
Met álle 11 man.
Kijk eens naar van Hecke, die begrijpt dat wel. Maar helaas dus niet iedereen.
Dan ga je op toernooien gewoon niet ver komen.
Maar Koeman heeft er flink de p in zo te zien. Zijn generatie speelde niet met zo'n slappe instelling.
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 23:20 ]
Een half uur later komen er wel weer redelijk zinnige teksten uit, maar het is geen orator natuurlijk he, hij is bondscoach. Lullen doen wij wel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Fun fact: de wissel was in 2004, het zelfde jaar waarin we voor het laatst een uitzwaai wedstrijd verloren
Study everything, You'll find something you can use
Wie gaat er de pannen van het dak spelen...? Oprechte vraag. Justin Kluivert?Castor385 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:30:
De wissel. Ik voel em al aankomen voor het komende toernooi. Iemand gaat de pannen van t dak spelen en Koeman wisselt hem eruit voor Depay of Weghorst.
Fun fact: de wissel was in 2004, het zelfde jaar waarin we voor het laatst een uitzwaai wedstrijd verloren
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Summerville misschien.Fiber schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:
[...]
Wie gaat er de pannen van het dak spelen...? Oprechte vraag. Justin Kluivert?
Die durft ook wel. Ook wel risico nemend maar ik hou wel van dat soort lef.
Kluivert lekker op de bank houden
Ik zet mijn geld op Duitsland, met 15x inzet is dat een aantrekkelijke ratio voor 'n land dat ontelbaar veel Wk/Ek-finales bereikte.
[ Voor 29% gewijzigd door Sjah op 03-06-2026 23:47 ]
Maar ik blijf bij Frankrijk.
De duitsers komen altijd ver in een tournooi de franse geef ik ook een goede kans maar wat ik vandaag van de hollanders heb gezien was om van te huilen hopelijk kunnen ze nog groeien in het tournooi.DutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:54:
Wordt ook wel weer eens tijd voor de Duitsers om wat te gaan laten zien.
Maar ik blijf bij Frankrijk.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!