[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 273 ... 325 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:49
Voor straf roeien naar het wk

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:10
Ja! Dit is toch het moment, net voor hij gaat naar de USA! Gewoon slot sturen. Weg met die clown.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:45

Shabbaman

Got love?

Vlijmscherpe analyse van die interviewer.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Die heb ik liever terug op Zuid als coach van Feyenoord ;)

per aspera ad astra

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:
Je zou maar een ticket voor een wedstrijd hebbdn gekocht
Heb je die mensen gezien? Ze vinden dit prachtig, zelfs sommige die hun eigen spullen verkopen en spaargeld opmaken om elke wedstrijd er bij te zijn.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:13
D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:
[...]

Mwah. Te weinig overtuiging voorin.
Vond ik echt niet. Soms wil de bal er niet in, maar bal op de paal, net aan terecht afgekeurde goal, nog wel meer kansen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:
[...]

Maar we zijn ook nog nooit wereldkampioen geworden... *O*
Tijd om daar eens verandering in te brengen :9

In 2038.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:05
Slot gaat dit toch niet doen.

Ik ga het NL niet volgen dit WK, alleen topwedstrijden.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een zure overdreven reacties hier zeg, als je zo een hekel aan het Nederlands elftal hebt, waarom kijk je dan?

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:36
Pieter van den Hoogenband is nu ook een optie voor bondscoach … die bakt er waarschijnlijk meer van als Koeman.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:45
HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
[...]

Dat deed die bij het vorige toernooi ook niet.
Halve finale en daarin niet kansloos. Op basis van scorebordjournalistiek een prima prestatie. Dat helpt niet bij een trainer die niet kan reflecteren.

• carpebios
Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
Wat een zure overdreven reacties hier zeg, als je zo een hekel aan het Nederlands elftal hebt, waarom kijk je dan?
Ronald, ga even naar de kleedkamer ipv gelijk op tweakers te zitten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:58

CR1691

Hero of Time

Wat Hato in oranje doet is voor mij echt compleet onlogisch. Die jongen heeft dat niveau totaal niet.

PSN: Finally_Chris

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:47
Omdat een 0-1 tegen Algerije twee weken voor je het WK ingaat niet echt goed is?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:06
Wat een verschil...eerste helft tweede helft... Ik heb niet opgelet wie de wissels waren maar daardoor zakte het flink in bij Oranje.

Koopmeiners, de Roon, Kluivert, Weghorst,Hato.... Kun je eigenlijk niet mee aankomen vind ik

Ach Algerije blij... Prima

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 22:45 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:13
ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:
[...]

Vond ik echt niet. Soms wil de bal er niet in, maar bal op de paal, net aan terecht afgekeurde goal, nog wel meer kansen.
Malen is het gewoon net niet in de kleine ruimte en Kluivert achter de spits beviel me op dat punt beter dan Reijnders.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:56
Flikker eens op met je vragen over Liverpool.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11

UTM

Laten we het in het interview vooral over Liverpool hebben 8)7

• DutchOwnage
Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat een verschil...eerste helft tweede helft... Ik heb niet opgelet wie de wissels waren maar daardoor zakte het flink in bij Oranje.

Koopmeiners, de Roon, Kluivert, Weghorst,Hato.... Kun je eigenlijk niet mee aankomen vind ik

Kluivert deed het prima hoor.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:44
Guus Til speelde wel goed

Study everything, You'll find something you can use

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00
Toch mijn poule nog maar wat aanpassen. 2de helft leek nergens naar.

• HollowGamer
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Wat Hato in oranje doet is voor mij echt compleet onlogisch. Die jongen heeft dat niveau totaal niet.
Hij was de laatste weken echt heel goed bij Chelsea. Ik kan het haast niet uit mijn .. maar hij was een betere spelers daar.

• Harribo
CR1691 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:
Ik snapte al niet dat Chelsea hem wilde hebben.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:47

Ik vond Kluivert zo slecht nog niet. Beetje ongepolijst, maar wel gedreven.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• ph4ge

Koopmeiners en Kluivert vielen OK in. Weghorst, Hato, Brobbey, Depay zullen nu wel uit beeld zijn voor een serieuze rol.

Summerville overigens een prima debuut vond ik.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 03-06-2026 22:47 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:36
De NOS zakt ook weer door de ondergrens met dat interview van Stekelenburg… vragen over Liverpool?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Nederland is nu de underdog :+

ICE ICE Baby

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:11
HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]

Hij was de laatste weken echt heel goed bij Chelsea. Ik kan het haast niet uit mijn .. maar hij was een betere spelers daar.
Ik vond hem bij Chelsea ook niet heel overtuigend hoor, maar goed, hij is nog jong

• HollowGamer
  • Niet online
Justevo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:
Flikker eens op met je vragen over Liverpool.
Een vraag was prima geweest, daarna was het wel klaar.

Alsof van Dijk wordt gevraagd: 'Moeten we Slot ontslaan?' lol.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22

Agent47

I always close my contracts.

Met zoveel ego spelers in een team ga je er gewoon niet komen. Waarom moet er trouwens tegenwoordig zoveel gecombineerd worden, tot aan de 5 meter? Waarom niet een keer wat eerder schieten?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Harribo
DutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]

Kluivert deed het prima hoor.
Geef mij dan Summerville maar

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
PatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
De NOS zakt ook weer door de ondergrens met dat interview van Stekelenburg… vragen over Liverpool?
Echt tenenkrommend..

per aspera ad astra

• DutchOwnage
Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
[...]

Geef mij dan Summerville maar
Was ook prima idd.

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
[...]

Ik vond hem bij Chelsea ook niet heel overtuigend hoor, maar goed, hij is nog jong
Oh, ik vond juist dat hij zich goed staande hield. Al was Chelsea zeker niet fanatastisch.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:45
Waarop baseer je dat degenen die negatief zijn een hekel aan het Nederlands Elftal hebben? In tegendeel. Een kritische noot kan ook maar zo eens een grote betrokkenheid weergeven.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:47
ph4ge schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]

Koopmeiners en Kluivert vielen OK in. Weghorst, Hato, Brobbey, Depay zullen nu wel uit beeld zijn voor een serieuze rol.

Brobbey vanwege die 3 minuten die hij mee mocht doen?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Castor385
Uitvaartwedstrijd 🤣

• Harribo
Kluivert vind ik teveel blaffen maar niet bijten

• carpebios
bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:
[...]

Waarop baseer je dat degenen die negatief zijn een hekel aan het Nederlands Elftal hebben? In tegendeel. Een kritische noot kan ook maar zo eens een grote betrokkenheid weergeven.
Dat is inherent aan de huidige generatie. Kritiek = hekel.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:58

CR1691

Hero of Time

Geertruida is fysiek wel een stuk sterker geworden na dat jaar PL.

PSN: Finally_Chris

• Harribo
Trouwens Depay was ook niet best.
Wat dat betreft stond er de tweede helft een beduidend minder presterend team.

• Polycom
  • Laatst online: 21:36

Polycom

Poes van goud

Agent47 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
Met zoveel ego spelers in een team ga je er gewoon niet komen. Waarom moet er trouwens tegenwoordig zoveel gecombineerd worden, tot aan de 5 meter? Waarom niet een keer wat eerder schieten?
Omdat niemand de kwaliteit heeft om van buiten de 16 te scoren..

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Weghorst en Depay zijn de lieverdjes van de trainer, die gaat hij verdedigen zelfs als ze met een rolator het veld op moeten.

Koeman is iemand die niet nog eens dingen gaat aanpassen. Hij heeft toch ook die van PSV gewoon gezegd dat hij niet veranderd van standpunt en hem niet nodig heeft (ook niet als iemand uitvalt)?

• carpebios
Polycom schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:
[...]

Omdat niemand de kwaliteit heeft om van buiten de 16 te scoren..
Zie je ook in de ED ook veel. Dat eeuwige gebrei tot aan de goal.

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:49:
Kluivert vind ik teveel blaffen maar niet bijten
Toen hij inviel bij BOU, verloren 'wij' bijna het kampioenschap.

Ik vind het echt een speler van niets, maar hij vindt zichzelf echt hartstikke goed.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
PatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
Mooi ook hoe Van Dijk erop reageert. "Je verrast me met die vraag". En hoelang die van Stekelenburg er ook op doorgaat, daar gaat het toch niet over. Sta je dan als speler antwoorden te geven over je club in plaats van over het WK. 8)7

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:
[...]

Een kritische noot? _O-
Misschien even teruglezen wat hier allemaal geschreven wordt, dat heeft echt niks met een kritische noot te maken.
Ach ja, trap er toch elke keer weer in dat ik online genuanceerde berichten ga vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 03-06-2026 22:53 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]

Ik snapte al niet dat Chelsea hem wilde hebben.
Puur doorverkoop. Hato is op transfermarket 70 miljoen waard. Bij Chelsea zitten mensen, die serieus denken - wij kopen goedkoop en verkopen ontzettend duur.

Het is ook dat je kapitaal (ook al zit het op de bank), mee helpt in de waarde van de club.

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:
[...]

Dat is inherent aan de huidige generatie. Kritiek = hekel.
Of mening over iets hebben, en dan 'Oh, je bent dus voor het andere'.

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Depay....

Dat stompzinnige onnodige hakje op 72:27 op rand strafschopgebied waardoor er een counter van de tegenstander ontstaat is wat me woest maakt. Dat flikt ie zo vaak. Vervolgens moet het hele team tackleback lopen en meneer staat gewoon neuspeuterend toe te kijken. Echt, donder op met die vent.

• Grindtegel
  • Laatst online: 01:11
Exocet schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:52:
[...]

Een kritische noot? _O-
Misschien even teruglezen wat hier allemaal geschreven wordt, dat heeft echt niks met een kritische noot te maken.
Ach ja, trap er toch elke keer weer in dat ik online genuanceerde berichten ga vinden.
We gaan naar een WK, we hebben voetballers die best aardig kunnen voetballen en als alle neuzen in dezelfde richting staan een kleine kans maken op een redelijk resultaat. Dat er dan al jaren een lul de behanger aan het bewind staat die het slechtste ipv het beste uit zijn spelers haalt irriteert me zo mateloos , dat ik inderdaad vaak genoeg denk waarom kijk ik. En weet je waarom ik het toch niet opgeef? Omdat ik van voetbal hou en van mijn landje en ze het beste wens.

Maar de olympische gedachte die jij er naar mijn mening op na houdt die is bestemd voor lozers en kleuters. Dan ga je nooit iets winnen en dat willen we toch? anders kun je beter thuisblijven (of zoals ik net al zei alles verliezen)

• D-e-n
Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:
[...]

We gaan naar een WK, we hebben voetballers die best aardig kunnen voetballen en als alle neuzen in dezelfde richting staan een kleine kans maken op een redelijk resultaat.
Wat is "aardig voetballen" en wat is een "redelijk resultaat"? Moussa zit bij Algerije op de bank maar zou bij ons gewoon basis staan

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Weghorst en Brobbey hebben beiden toch geen fatsoenlijke bal toegespeeld gekregen? Hato had het erg lastig het half uur wat ik (half) gezien heb maar kreeg ook niet bepaald veel hulp mbt rugdekking of een middenvelder die em kwam helpen oid

• toolkist
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:
[...]

Laatste maanden was ie 1 van de beteren bij Chelsea achterin.

• D-e-n
toolkist schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:
[...]

Hato had het erg lastig het half uur wat ik (half) gezien heb maar kreeg ook niet bepaald veel hulp mbt rugdekking of een middenvelder die em kwam helpen oid
Hij laat Moussa wel heel makkelijk schieten toch?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23
Ik blijf erbij dat je het eerste kwartier al eenvoudig 2-0 had kunnen maken en daarmee had je een hele andere wedstrijd gehad. Met het uitblijven van de doelpunten gingen de Algerijnen er steeds meer in geloven en werd het onmogelijke mogelijk.
Malen, Summerville, Kluivert, Gravenberch, van de Ven hebben een prima pot gespeeld. Ik verwacht dat het nog wel bijtrekt komende wedstrijden, het is alleen sneu dat je zo’n offday hebt tijdens een uitzwaai wedstrijd.

• toolkist
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:
Ik woon als Nederlander in België, ik zou het niet in mijn hoofd halen om naar een BE - NL wedstrijd te gaan en in het thuisvak voor Nederland gaan juichen. Erg respectloos.
Mooi juist dat het kan zonder gezeik.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:
[...]

Yep veel te makkelijk, 1 beweging en hij was weg. Maar dan nog, waar was de rugdekking van de middenvelder of Ake? Die stond ergens lucht te dekken. Je wil in die situatie toch nooit een 1 tegen 1 op die plek op het veld?

• Harribo
Koeman zegt zinnige dingen... "Na de wissels werd het minder" ... "En we missen de agressie om duels te winnen"
"Malen moet minimaal 1 goal maken"

Vooral de tweede opmerking... "missen benodigde agressie"
Dat idee heb ik al heel lang.
Mouwen opstropen kunnen andere landen beter. Mentaliteit, blijft ons grootste probleem als je het mij vraagt.

Meeste landen zijn veel meer gewend ervoor te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 23:14 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Volgens Koeman is Depay wel fit tegen Japan of erna. Of begrijp ik zijn woorden verkeerd?

• Harribo
D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:
[...]

Dát zeker ... Maar ook kijk eens naar Timber en Aké bij die situatie... Gewoon véėl te afwachtend.
Voetbal is een TEAM sport. Je moet elkaar helpen en voor elkaar strijden.
Met álle 11 man.

Kijk eens naar van Hecke, die begrijpt dat wel. Maar helaas dus niet iedereen.
Dan ga je op toernooien gewoon niet ver komen.

Maar Koeman heeft er flink de p in zo te zien. Zijn generatie speelde niet met zo'n slappe instelling.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 23:20 ]

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Dat shot van Koeman ook in de dugout haha. Je ziet dat ie geen idee heeft. Clueless. Wat iedereen al wist natuurlijk, uitgezonderd de grootste sportbond van Nederland.

Een half uur later komen er wel weer redelijk zinnige teksten uit, maar het is geen orator natuurlijk he, hij is bondscoach. Lullen doen wij wel...

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:47
Ik vind het wel leuk voor de Algerijnen. Vraag me af hoe de Egyptenaren dit vinden, die haaten de Algerijnen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

Nou ja, weten ze in ieder geval weer even waar ze staan. Ik hoop tegen beter weten in dat Koeman hier lessen uit trekt. Van verloren oefenwedstrijden leer je vaak meer dan van gewonnen wedstrijden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Castor385
De wissel. Ik voel em al aankomen voor het komende toernooi. Iemand gaat de pannen van t dak spelen en Koeman wisselt hem eruit voor Depay of Weghorst.

Fun fact: de wissel was in 2004, het zelfde jaar waarin we voor het laatst een uitzwaai wedstrijd verloren

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

Castor385 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:30:
De wissel. Ik voel em al aankomen voor het komende toernooi. Iemand gaat de pannen van t dak spelen en Koeman wisselt hem eruit voor Depay of Weghorst.

Fun fact: de wissel was in 2004, het zelfde jaar waarin we voor het laatst een uitzwaai wedstrijd verloren
Wie gaat er de pannen van het dak spelen...? Oprechte vraag. Justin Kluivert?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Harribo
Fiber schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:
[...]

Wie gaat er de pannen van het dak spelen...? Oprechte vraag. Justin Kluivert?
Summerville misschien.
Die durft ook wel. Ook wel risico nemend maar ik hou wel van dat soort lef.
Kluivert lekker op de bank houden

• Sjah
tJa Summerville.... denk dat het toch de Gakpo en Reijnders gaan zijn die je de puntjes opleveren in de groepsfase. Daarna de afvalrace, oww wacht dat zijn wel 5 matches....doei.

Ik zet mijn geld op Duitsland, met 15x inzet is dat een aantrekkelijke ratio voor 'n land dat ontelbaar veel Wk/Ek-finales bereikte.

[ Voor 29% gewijzigd door Sjah op 03-06-2026 23:47 ]

• DutchOwnage
Wordt ook wel weer eens tijd voor de Duitsers om wat te gaan laten zien.

Maar ik blijf bij Frankrijk.

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 01:12
DutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:54:
Wordt ook wel weer eens tijd voor de Duitsers om wat te gaan laten zien.

Maar ik blijf bij Frankrijk.
De duitsers komen altijd ver in een tournooi de franse geef ik ook een goede kans maar wat ik vandaag van de hollanders heb gezien was om van te huilen hopelijk kunnen ze nog groeien in het tournooi. :)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:06
Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:13:
Koeman zegt zinnige dingen... "Na de wissels werd het minder" ... "En we missen de agressie om duels te winnen"
"Malen moet minimaal 1 goal maken"

Vooral de tweede opmerking... "missen benodigde agressie"
Dat idee heb ik al heel lang.
Mouwen opstropen kunnen andere landen beter. Mentaliteit, blijft ons grootste probleem als je het mij vraagt.

Meeste landen zijn veel meer gewend ervoor te gaan.
Dit dus.

Er is hier pagina's lang gemopperd over de Algerijnse supporters, maar ik zou willen dat 'we' (spelers en supporters) een fractie van de passie zouden hebben die zij hebben.

Technisch zal het er allemaal wel in zitten in het Nederlands Elftal, maar er zit in zowel de spelers als in het stadion geen enkele pit. Het spel reflecteert dat; enkel risicoloos combineren met af en toe een misplaatst 'hoogstandje'. Zet er 2 of 3 man in die misschien technisch iets minder zijn, maar wel de passie hebben om naar voren te sleuren. Die af en toe wat onverwachts doen en daadwerkelijk kwaad worden op medespelers, in plaats van enkel boos naar 'niks' te kijken.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Harribo
alexbl69 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 06:04:
[...]

Dit dus.

Er is hier pagina's lang gemopperd over de Algerijnse supporters, maar ik zou willen dat 'we' (spelers en supporters) een fractie van de passie zouden hebben die zij hebben.

Technisch zal het er allemaal wel in zitten in het Nederlands Elftal, maar er zit in zowel de spelers als in het stadion geen enkele pit. Het spel reflecteert dat; enkel risicoloos combineren met af en toe een misplaatst 'hoogstandje'. Zet er 2 of 3 man in die misschien technisch iets minder zijn, maar wel de passie hebben om naar voren te sleuren. Die af en toe wat onverwachts doen en daadwerkelijk kwaad worden op medespelers, in plaats van enkel boos naar 'niks' te kijken.
Inderdaad.
Als je nu kijkt naar de verdediging van het team van 2010...Mathijsen, Heitinga, vd Wiel, v Bronckhorst en Nigel de Jong ervoor.
Dat zijn niet (allemaal) topspelers maar de concentratie en inzet van hun zorgden er mi voor dat er zelden een muis door de verdediging kwam. Niet voor niets haalden die de finale. Dát heb je nodig op een toernooi om verder te komen. Je hebt niet genoeg aan alleen techniek.

Maar het blijft een Nederlands probleem die mentaliteit. We hebben naar mijn idee te snel de neiging om wat gemakzuchtiger te gaan spelen.

Ok dit was slechts een oefenwedstrijd maar ik heb wel weer gezien waar ik bang voor ben dat ik dat ook op het wk ga zien.

Praat over de verdediging van 2010 , aanvallend hadden we natuurlijk gewoon spelers die hem er wél in schoten .

Ik vind Koeman geen slechte trainer maar heb het idee dat een van Gaal wel wat meer uitstraalt waardoor de spelers harder lopen en strijden.

En Depay... Die kan soms wel scoren dus staat hij erin bij gebrek aan killers maar hem alle eer geven om maar elke corner en vrije trap te laten nemen... Dat kan eigenlijk niet. Hij heeft niet die klasse vind ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 04-06-2026 08:29 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Heb het gelukkig gemist.

Volgende wedstrijd tegen Japan? Lang geleden dat Nederland twee keer op rij verloor maar dat gaat wel gebeuren denk ik, tenzij ze collectief hun **** together krijgen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DutchOwnage
Harribo schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:22:
[...]

Inderdaad.
Als je nu kijkt naar de verdediging van het team van 2010...Mathijsen, Heitinga, vd Wiel, v Bronckhorst en Nigel de Jong ervoor.
Dat zijn niet (allemaal) topspelers maar de concentratie en inzet van hun zorgden er mi voor dat er zelden een muis door de verdediging kwam. Niet voor niets haalden die de finale. Dát heb je nodig op een toernooi om verder te komen. Je hebt niet genoeg aan alleen techniek.

Maar het blijft een Nederlands probleem die mentaliteit. We hebben naar mijn idee te snel de neiging om wat gemakzuchtiger te gaan spelen.

Ok dit was slechts een oefenwedstrijd maar ik heb wel weer gezien waar ik bang voor ben dat ik dat ook op het wk ga zien.

Praat over de verdediging van 2010 , aanvallend hadden we natuurlijk gewoon spelers die hem er wél in schoten .

Ik vind Koeman geen slechte trainer maar heb het idee dat een van Gaal wel wat meer uitstraalt waardoor de spelers harder lopen en strijden.

En Depay... Die kan soms wel scoren dus staat hij erin bij gebrek aan killers maar hem alle eer geven om maar elke corner en vrije trap te laten nemen... Dat kan eigenlijk niet. Hij heeft niet die klasse vind ik.
Ik vraag me een beetje af of er nog gasten rondlopen waar het echte gif in zit, de over mijn lijk mentaliteit. Jongens als Nigel de Jong, Sneijder, een Boulahrouz en een Stam uit het verleden. Ik denk dat als we nu ploegen als Uruguay, Portugal of Argentinie ofzo treffen we echt niet meekunnen in de hardheid.

Vindt het allemaal behoorlijk braaf bij het NL elftal.
edit:
ow, eigenlijk dus een beetje wat @alexbl69 ook zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 04-06-2026 09:28 ]

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 08:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Dr. Strangelove schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:
Heb het gelukkig gemist.

Volgende wedstrijd tegen Japan? Lang geleden dat Nederland twee keer op rij verloor maar dat gaat wel gebeuren denk ik, tenzij ze collectief hun **** together krijgen.
volgende is Oezbekistan in NY.

Huub Huub Barbatruc!

• mavaros
  • Laatst online: 01:31
Ik weiger nog mijn tijd aan dit soort wedstrijden te besteden. Het gaat nergens over en als het straks serieus wordt, krijg je met Zuid-Amerikaanse tegenstanders te maken die desnoods 12 rode en gele kaarten gaan pakken om hun doel te bereiken.

Neem gewoon een keer Bosz of een vergelijkbare coach en kies voor je elftal 10 creatieve middenvelders en een vliegende keeper. Een goede middenvelder kan ook prima op de andere posities spelen, maar alleen als het nodig is om op die plekken staan.

Aanvulling: Ik zet mijn geld op Senegal dit WK.

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 04-06-2026 09:59 ]

• Sjah
Dr. Strangelove schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:
Heb het gelukkig gemist.

ass?

• ph4ge
mavaros schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:33:
Ik weiger nog mijn tijd aan dit soort wedstrijden te besteden. Het gaat nergens over en als het straks serieus wordt, krijg je met Zuid-Amerikaanse tegenstanders te maken die desnoods 12 rode en gele kaarten gaan pakken om hun doel te bereiken.

Neem gewoon een keer Bosz of een vergelijkbare coach en kies voor je elftal 10 creatieve middenvelders en een vliegende keeper. Een goede middenvelder kan ook prima op de andere posities spelen, maar alleen als het nodig is om op die plekken staan.
We hebben alleen nauwelijks creativiteit op het middenveld. Dan kom je al snel uit bij namen als Smit, Valente, Veerman etc, maar die zijn gewoon nog niet goed genoeg voor dit niveau.

Overigens hoor ik weinig mensen over De Jong. Het zal bekend zijn dat ik niet bepaald voorzitter van zijn fanclub ben, maar ik vraag me nog steeds af wat hij nou precies toevoegt. Aanvallenden verdedigend doet hij zelden iets beslissends. Sterker nog, meestal vertraagt hij het spel met onnodige dribbels rond de middenlijn.

Toch ben ik niet zo negatief als het misschien klinkt. Normaal gesproken maak je gewoon één van die vele kansen die je gisteren kreeg, en wissel je het team niet stuk in de tweede helft. En de oude voetbalwet blijft gelden: als je zelf niet scoort, krijg je hem vroeg of laat tegen.

De basiself is gewoon goed. De combinatie Dumfries en Summerville zie ik straks ook helemaal zitten. Met Malen en Gakpo erbij, en Van de Ven op links, heb je genoeg snelheid, fysiek en aanvallende impulsen. Gravenberch en Reijnders vond ik ook goed spelen en de verdediging is op papier gewoon top.

Dat Oranje in een oefenwedstrijd niet met dezelfde passie speelt als Algerije vind ik ook niet zo’n probleem. Ze moeten vooral heel en fit blijven. Het resultaat is onbelangrijk; het gaat erom dat je dingen probeert en ervan leert.

Mijn conclusie is dat de basis een prima elftal is wat het best leuk kan doen op het WK maar dat het verschil tussen de basis en de invallers is te groot. En plan B met Weghorst mag wat mij betreft direct de prullenbak in.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:53
ph4ge schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:56:
[...]

We hebben alleen nauwelijks creativiteit op het middenveld. Dan kom je al snel uit bij namen als Smit, Valente, Veerman etc, maar die zijn gewoon nog niet goed genoeg voor dit niveau.

Overigens hoor ik weinig mensen over De Jong. Het zal bekend zijn dat ik niet bepaald voorzitter van zijn fanclub ben, maar ik vraag me nog steeds af wat hij nou precies toevoegt. Aanvallenden verdedigend doet hij zelden iets beslissends. Sterker nog, meestal vertraagt hij het spel met onnodige dribbels rond de middenlijn.

Toch ben ik niet zo negatief als het misschien klinkt. Normaal gesproken maak je gewoon één van die vele kansen die je gisteren kreeg, en wissel je het team niet stuk in de tweede helft. En de oude voetbalwet blijft gelden: als je zelf niet scoort, krijg je hem vroeg of laat tegen.

De basiself is gewoon goed. De combinatie Dumfries en Summerville zie ik straks ook helemaal zitten. Met Malen en Gakpo erbij, en Van de Ven op links, heb je genoeg snelheid, fysiek en aanvallende impulsen. Gravenberch en Reijnders vond ik ook goed spelen en de verdediging is op papier gewoon top.

Dat Oranje in een oefenwedstrijd niet met dezelfde passie speelt als Algerije vind ik ook niet zo’n probleem. Ze moeten vooral heel en fit blijven. Het resultaat is onbelangrijk; het gaat erom dat je dingen probeert en ervan leert.

Mijn conclusie is dat de basis een prima elftal is wat het best leuk kan doen op het WK maar dat het verschil tussen de basis en de invallers is te groot. En plan B met Weghorst mag wat mij betreft direct de prullenbak in.
De Jong is een speler aan wie je altijd de bal kwijt kan, ook onder druk. Tegen landen die inzakken heb je daar relatief weinig aan, tegen betere tegenstanders maken dit soort spelers het verschil.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 08:17
[...]

Dit niveau is lager dan menig wedstrijd waarin deze drie spelers goed speelden of zelfs uitblonken. Helemaal in het geval van Veerman.

Het lijkt me duidelijk dat Koeman het probleem is. Er is geen enkele hand zichtbaar. Er wordt niet overduidelijk gekozen voor aanvallend spel, verdedigend spel, op de counter, lange ballen, etc. Hij speelt voetbal nog op de manier hoe het 10 jaar geleden gespeeld werd.

Elk land dat een handbal verdediging hanteert is in staat een resultaat te halen tegen dit Oranje. Juist de drie spelers die je noemt zouden hierbij het verschil kunnen maken.

Spelers die bij hun clubs een hoger niveau halen worden opeens steriel zodra ze onder Koeman in het veld staan.

• mavaros
[...]

Uw hele uitleg begrijp ik wel.

Maar uw laatste stukje tekst over Weghorst?

Gisterenavond zag ik ergens op televisie Kieft zitten aan zo'n praattafel. Die baalde er nog altijd van dat hij tweede keus was, omdat Van Basten gewoon terecht beter was. Maar Kieft zorgde wel ooit dat wij eenmaal in de voetbalhistorie Europees kampioen zijn geworden.

Die status gun ik Weghorst ook. En ook dat hij daar dan wel van kan genieten. Van Aerle kon ook niet voetballen, maar is hier in de regio wel een cultheld.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
DNA_Saint schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:32:
[...]

volgende is Oezbekistan in NY.
Que? Ik stop mijn kop nog liever in een blender dan dat ik dat kijk. Zinloze wedstrijden. Beter de basiself tegen de bank laten knallen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:21
Weghorst is een totale gek. Die heeft helemaal niks te zoeken in Oranje en ik gun het m dus ook niet.

Hij zit er alleen maar bij omdat die Emegha geblesseerd is. Dan snap ik ergens Depay nog wel (niet voor de basis, maar Koeman is helemaal idolaat van die man om de een of andere reden dus ik zie m nog wel een basisplek krijgen ook....) Maar Weghorst? Nee...

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:45
mavaros schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:18:
[...]

Van Aerle kon ook niet voetballen, maar is hier in de regio wel een cultheld.
Dat zal maar hij kon wel verdedigen dan ben je in mijn ogen ook een goede voetballer btw

• DutchOwnage
Die is na zijn carrière toch gewoon weer postbode geworden :)

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:37:
Weghorst is een totale gek. Die heeft helemaal niks te zoeken in Oranje en ik gun het m dus ook niet.

Hij zit er alleen maar bij omdat die Emegha geblesseerd is. Dan snap ik ergens Depay nog wel (niet voor de basis, maar Koeman is helemaal idolaat van die man om de een of andere reden dus ik zie m nog wel een basisplek krijgen ook....) Maar Weghorst? Nee...
Nee hoor, Koeman had Emegha echt never nooit meegenomen boven spelers die ie al jaren selecteert.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Fleximex schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:14:
[...]

Het lijkt me duidelijk dat Koeman het probleem is. Er is geen enkele hand zichtbaar.
Juist wel toch? Hij speelt met twee controleurs de Jong/Gravenberg en veel snelheid voorin? Denk dat dat zeker met het klimaat geen slechte gedachte is, counter en lichtvoetigheid. ;) Ach ja, maakt Malen wel die eerste grote kans dan heb je een heel andere wedstrijd en een heel andere discussie. Blijft wel grappig dat wij, al die zetel-bondscoaches, het beter denken te weten dat iemand die gepokt en gemazeld is in het topvoetbal en ook nog eens dagelijks met de spelers werkt. Snap de kritiek op Memphis ook totaal niet. Ja, de man neemt vaak risico's maar dat maakt hem ook onvoorspelbaar en dus moeilijk[er] om tegen te spelen. Dat hij minder snel naar achter sprint om mee te verdedigen, mss heeft hij die vrijheid? Ik zie spelers om hem heen ook niet boos worden laat staan dat Koeman die kritiek heeft. Ik snap de kritiek op Memphis maar snap niet waar die aversie vandaan komt want hij zorgt wel voor een hoop doelpunten, gevaar etc.

maar goed, zo kijk ik er tegenaan.

Only fools are enslaved by time and space.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:35:
Je ziet bij Koeman ineens het besef indalen: "I've made a huge mistake"
Dat is zijn probleem juist, hij heeft dat vermogen niet en daarom zit NL in de penarie. Zelfs Ajax speelt beter voetbal.

Kunnen we Advocaat niet overhalen, of Slot? Wat Koeman, kan niet (kon nooit).

• LZ86
Tristan Wins schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:00:
[...]

Dat is zijn probleem juist, hij heeft dat vermogen niet en daarom zit NL in de penarie. Zelfs Ajax speelt beter voetbal.

Kunnen we Advocaat niet overhalen, of Slot? Wat Koeman, kan niet (kon nooit).
ho ho ho. Nu geen gekke dingen zeggen :+

• Harribo
mavaros schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:18:
[...]
Van Aerle kon ook niet voetballen, maar is hier in de regio wel een cultheld.
Haha ja 🤣
Kon ik jullie nu niet onthouden :
YouTube: Theo Maassen: Berry van Aerle

• Vlassie1980
  • Laatst online: 01:01
LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:37:

Weghorst heeft misschien wel zijn mankementen maar dankzij zijn inzet gingen we er in de kwartfinale tegen Turkije niet vanaf omdat hij op het laatste moment nog de bal weg kon werken voor een Turkse spits ons de genadeklap kon geven. En tegen Argentinie liet hij ons ook tijdelijk uit de dood herrijzen.

Ben nog steeds van mening dat hij bruikbaar is maar dan wel als pinchhitter en zeker niet voor in de basis maar dat weet hij zelf ook wel. Malen had gisteren gewoon een off-day en ik mag hopen dat hij gewoon weer basis staat tegen Japan.

En voor de EK winst verloren we ook een oefenpotje trouwens:

Op 24 mei 1988 speelde het Nederlands elftal in Rotterdam een vriendschappelijke interland tegen Bulgarije als voorbereiding op het EK. Oranje verloor het duel in De Kuip met 1-2. Jan Wouters scoorde voor Nederland, waarna Bulgarije in de slotfase de wedstrijd kantelde. [1]

Wedstrijddetails:
  • Datum: 24 mei 1988
  • Uitslag: 1 - 2
  • Doelpuntenmakers:
    • 1-0 Jan Wouters (61')
    • 1-1 Lyuboslav Penev (83')
    • 1-2 Nikolay Iliev (89')
Context:
De nederlaag tegen Bulgarije was de laatste oefenwedstrijd van bondscoach Rinus Michels voorafgaand aan het legendarische EK van 1988. Ondanks het teleurstellende resultaat tegen de Bulgaren, vormde de wedstrijd de opmaat naar het enige grote internationale succes van het Nederlands elftal, dat enkele weken later de Europese titel veroverde.

[ Voor 35% gewijzigd door Vlassie1980 op 04-06-2026 11:57 ]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:50
LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:57:
[...]
Snap de kritiek op Memphis ook totaal niet. Ja, de man neemt vaak risico's maar dat maakt hem ook onvoorspelbaar en dus moeilijk[er] om tegen te spelen. Dat hij minder snel naar achter sprint om mee te verdedigen, mss heeft hij die vrijheid? Ik zie spelers om hem heen ook niet boos worden laat staan dat Koeman die kritiek heeft. Ik snap de kritiek op Memphis maar snap niet waar die aversie vandaan komt want hij zorgt wel voor een hoop doelpunten, gevaar etc.

maar goed, zo kijk ik er tegenaan.
Memphis zorgt inderdaad voor een hoop doelpunten, maar wel echt in nietszeggende wedstrijden of tegen hele kleine tegenstanders. Ik heb hem nog nooit echt het verschil zien maken tegen sterke tegenstanders of op een toernooi.

Daar komt mijn hele Memphis aversie vandaan. Ik vond hem vroeger bij PSV een goede buitenspeler met een leuke actie, maar daarna is hij een soort zwervende spits geworden waardoor je nooit meer een echte spits in Oranje de kans hebt gegeven. Het frustreert me dan dat Memphis altijd maar onaantastbaar is en dat de mensen om hem heen die goed spelen gewisseld worden.

Je hebt nu juist een leuke buitenspeler met een actie in Summerville, maar zodra je met Memhpis speelt kan je die bal nergens meer kwijt voor de goal. Ik zou juist graag Brobbey daar eens willen zien. Die heeft de laatste maanden een grote sprong gemaakt in de Premier League.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:45
DutchOwnage schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:47:
Die is na zijn carrière toch gewoon weer postbode geworden :)
Halve dagen toen die tijd klopt werkt voor PSV tegenwoordig

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HansAnders07 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:02:
[...]

Memphis zorgt inderdaad voor een hoop doelpunten, maar wel echt in nietszeggende wedstrijden of tegen hele kleine tegenstanders.
Is echt zo vermoeiend dat gezeik over tegen kleine landjes etc. in de tijd van van Basten waren er pas echt kleine landjes tegenwoordig kunnen die kleine landjes aardig voetballen. Als je dan kijkt dat hij een Gullit, een Rijkaard, een wouters om zich heen had. Maar we zijn best wel een zeik landje, steekt een Veerman zn kop een beetje boven het maaiveld is het gelijk alweer, ja maar eredivisie. Doet hij het goed tegen Liverpool, ja maar Liverpool is niet in vorm. Van Dijk wordt door de Engelse pundits genoemt als mss wel de beste en meest complete verdediger ooit. Nederlanders: hij was toen te laat bij dat doelpunt van Frankrijk. Kritiek mag altijd maar die liters azijn die ik altijd lees. Het Valentijn Driessen gehalte is hoog.

Only fools are enslaved by time and space.

• LZ86
LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:
[...]

Is echt zo vermoeiend dat gezeik over tegen kleine landjes etc. in de tijd van van Basten waren er pas echt kleine landjes tegenwoordig kunnen die kleine landjes aardig voetballen. Als je dan kijkt dat hij een Gullit, een Rijkaard, een wouters om zich heen had. Maar we zijn best wel een zeik landje, steekt een Veerman zn kop een beetje boven het maaiveld is het gelijk alweer, ja maar eredivisie. Doet hij het goed tegen Liverpool, ja maar Liverpool is niet in vorm. Van Dijk wordt door de Engelse pundits genoemt als mss wel de beste en meest complete verdediger ooit. Nederlanders: hij was toen te laat bij dat doelpunt van Frankrijk. Kritiek mag altijd maar die liters azijn die ik altijd lees. Het Valentijn Driessen gehalte is hoog.
Rustig, Memphis :P Denk aan je bloeddruk.

Maar het is toch wel terecht dat er flinke kritiek op de man is? Hij speelt in een matige competitie, breekt daar geen potten en in het NL elftal bij cruciale potten presteert ie meestal ook niet. Ik snap de kritiek volledig. Koeman meldde dat hij biten het veld ook belangrijk is, wat ik kan begrijpen want volgens mij is het echt wel een goede gast. Maar voor zijn spel en vorm verdient ie eigenlijk geen selectie nu.

• LZ86
HansAnders07 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:02:
[...]

Memphis zorgt inderdaad voor een hoop doelpunten, maar wel echt in nietszeggende wedstrijden of tegen hele kleine tegenstanders. Ik heb hem nog nooit echt het verschil zien maken tegen sterke tegenstanders of op een toernooi.

Daar komt mijn hele Memphis aversie vandaan. Ik vond hem vroeger bij PSV een goede buitenspeler met een leuke actie, maar daarna is hij een soort zwervende spits geworden waardoor je nooit meer een echte spits in Oranje de kans hebt gegeven. Het frustreert me dan dat Memphis altijd maar onaantastbaar is en dat de mensen om hem heen die goed spelen gewisseld worden.

Je hebt nu juist een leuke buitenspeler met een actie in Summerville, maar zodra je met Memhpis speelt kan je die bal nergens meer kwijt voor de goal. Ik zou juist graag Brobbey daar eens willen zien. Die heeft de laatste maanden een grote sprong gemaakt in de Premier League.
Helemaal eens. Memphis op de linkerflank was gewoon ontzettend sterk. Ook op het WK in 2014 was ie daar goed. Ik zou nu ook 100% voor Brobbey gaan. Weghorst niet opstellen, niet in laten vallen. Altijd voor Brobbey kiezen na Malen en Memphis als optie op de linkerflank houden.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Harribo schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:22:
[...]

Inderdaad.

Fysiek en technisch kwaliteiten zát, maar je moet er een team van maken.

Voorbeelden van ‘Teams’ met een grote ‘T’:
Nederland 1988
Griekenland 2004
Argentinië 2022
Italië 2006 (Frankrijk was op papier véél beter)

Een paar toppers, veel waterdragers en een hecht collectief. Grinta, gogme, slimheid en sluwheid. En niet te vergeten: mazzel.

Zidane trapt in de provocatie, dat werk.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:
[...]

Niks liters azijn, zijn massieve ego komt niet overeen met zijn prestaties op het veld de laatste jaren. Het zou hem sieren niet meer met die 10 op zijn voorhoofd te spelen maar meer in dienst van het elftal, zoals een volwassen prof.

• mavaros
bie100 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:37:
[...]

Dat zal maar hij kon wel verdedigen dan ben je in mijn ogen ook een goede voetballer btw
Het was een belangrijke schakel in het nationale elftal en hondstrouw aan PSV. Dat laatste zie je tegenwoordig maar zelden in het voetbal.

Daarom noemde ik hem.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik weet nu al hoe het gaat eindigen bij de eerste serieuze tegenstand, massale ergernis bij de spelers die zich heerlijk laten opnaaien door de tegenstander.
Pagina: 1 ... 273 ... 325 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!