Of vuvuzela's!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oops bal kwijt
Het Oranje-legioen staat bij mij niet echt bekend om de sfeer ín het stadion. Klapvee, ongepast de wave inzetten en hup-holland-hup. Dat is het wel.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:26:
Uitgeloten worden door 12000 mensen uit een ander land in je EIGEN stadion. Oranje fans, waar zijn jullie? Laat eens wat van je horen zeg.
shoombak schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:27:
Heeft Bobby de bal al aabgeraakt?
He, vergeet wortelpakman niet hebazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:
[...]
Het Oranje-legioen staat bij mij niet echt bekend om de sfeer ín het stadion. Klapvee, ongepast de wave inzetten en hup-holland-hup. Dat is het wel.
Je vergeet "stil aan de overkant"bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:
[...]
Het Oranje-legioen staat bij mij niet echt bekend om de sfeer ín het stadion. Klapvee, ongepast de wave inzetten en hup-holland-hup. Dat is het wel.
Speelt goed inderdaad.Vlassie1980 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:
Van Hecke is de enige die me nog een beetje kan bekoren.
Keeper van Algerije is ook best goed.
De zoon “van” toch?Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:30:
[...]
Speelt goed inderdaad.
Keeper van Algerije is ook best goed.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Slechte generale, goede repetitie dan maar.
[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 03-06-2026 22:32 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
droom maar effe verderbazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:32:
Fijne goal hoor.
Slechte generale, goede competitie dan maar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Probeer er ook maar het beste van te maken
Koeman is geen van Gaal.
InderdaadPatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:33:
Kijk… Algerije heeft wel goede aanvallers…
Zo scoor je dus
Goed doelpunt
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 22:34 ]
😏Sempy schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:
Met Weghorst erbij is het helemaal alsof ik naar Ajax in oranjeshirts zit te kijken. Zullen zo wel een goal tegen krijgen dan.
Natuurlijk niet.
Precies dit, hij mag de schoenen van van Gaal nog niet strikken.HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:34:
Halve finale gaan we halen.. gelooft u het zelf?
Koeman is geen van Gaal.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nee hoor want nog een wedstrijd tegen Oezbekistan en dan denken we weer dat we heel goed zijnDiscoNootje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:34:
Goed zo. Misschien slikt dit team dan nu eindelijk z’n ego in.
Natuurlijk niet.
Dat die überhaupt in de selectie zit is mij een compleet raadsel.Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:33:
hato was even vergeten dat die gast een goeie linkse heeft, topverdediger
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is niet de scheidsrechter (alleen).
*knip*Shabbaman schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:35:
Je ziet bij Koeman ineens het besef indalen: "I've made a huge mistake"
Laat dat aub.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 04-06-2026 00:56 ]
Ach. Laten we niet weer beginnen over het niveau van deze verslaggevers.PatrickC schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:35:
Overdreven valpartij? Memphis maakt toch gewoon een domme overtreding?
Ik denk juist dat er ook tussen zitten zonder te veel ego. Er zijn een paar uitschieters, die zitten er allemaal bij.DiscoNootje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:34:
Goed zo. Misschien slikt dit team dan nu eindelijk z’n ego in.
Natuurlijk niet.
Matige opmerking zeg.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 04-06-2026 00:56 . Reden: quote aangepast ]
per aspera ad astra
Kunnen we al beetje wennen, toch?carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:36:
Dat stadion, alsof er oorlog is uitgebroken in Nederland.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gini is al onderweg vanuit SA.Deruxian schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:35:
Lopen Daley en Gini al warm?
How bad is it on a scale from one to Spurs
Gewoon ook zwak verdedigd als team.Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:33:
hato was even vergeten dat die gast een goeie linkse heeft, topverdediger
Gakpo probeerde hetzelfde ook vaker maar dan staan er gewoon 2 a 3 Algerijnen het schot te blokken zoals het hoort.
Er is een moment nodig he.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:36:
Dat stadion, alsof er oorlog is uitgebroken in Nederland.
ICE ICE Baby
Maar Nederland moet gewoon zijn kansen afmaken dan is er niets aan de hand (tegen dit soort tegenstanders). Niveautje hoger wordt een probleem.
sorry dat maakt die gast in me los, ik kan er niks aan doen, ik irriteer me al jaren aan zijn gepruts elke keer weer
Klopt. Bij Kluivert die schiet ook altijd tegen een tegenstander aan. Zij verdedigen goed.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Gewoon ook zwak verdedigd als team.
Gakpo probeerde hetzelfde ook vaker maar dan staan er gewoon 2 a 3 Algerijnen het schot te blokken zoals het hoort.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Misschien gaan we dan een keer een goed toernooi inDutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
Geloof niet dat we ooit een "uitzwaaiwedstrijd" verloren hebben.
Report! Je scheert mij over 1 kam!Fiber schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
Die Algerijnen brengen nog wat sfeer itt die tamme Nederlanders...
2004DutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
Man wat zijn we slecht. En wat een contrast met 2010..
Klopt, net als PSG supporters. Wat een mooie beelden, en het bespugen, slopen en treiteren hoort er gewoon bij. Heerlijk even de remmen los.Fiber schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
Die Algerijnen brengen nog wat sfeer itt die tamme Nederlanders...
ICE ICE Baby
Maar we zijn ook nog nooit wereldkampioen geworden...DutchOwnage schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wel de slechtste tweede helft die ik onder Koeman zag
Het wordt eens tijd voor een buitenlandse (jonge) manager.
Zij verdedigen als team. Zoals het hoort. Je laat niet een back 1 op 1 alleen. Dan hoort iemand minimaal extra aan de binnenkant te staan.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Klopt. Bij Kluivert die schiet ook altijd tegen een tegenstander aan. Zij verdedigen goed.
Wissels waren gewoon dramatisch.
Eerste helft was toch gewoon prima?D-e-n schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
Scheidsrechter fluit soms ook alsof het Algerije uit is overigens.
Wel de slechtste tweede helft die ik onder Koeman zag
Ja de bezem is er al door gegaan. De treurnis, brrrr 💅
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Slot is beschikbaarHollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
Dit wordt overigens niet Koeman zijn laatste toernooi. Wat ik heb begrepen wordt zijn contract toch verlengd?
Het wordt eens tijd voor een buitenlandse (jonge) manager.
Dat deed die bij het vorige toernooi ook niet.bazzemans schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
Ben echt heel benieuwd hoe Koeman nu reageert. Zou hij nu de negativiteit rondom zijn ploeg en persoon wat beter begrijpen?
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:46 . Reden: Offtopic ]
ICE ICE Baby
dan hoop ik serieus dat we alle drie de wedstrijden verliezen op het wk, echt ik meen hetHollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:
Dit wordt overigens niet Koeman zijn laatste toernooi. Wat ik heb begrepen wordt zijn contract toch verlengd?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja, maar de KNVB willen graag Koeman erbij houden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!