Beetje overzicht en het staat 1 - 0.Justevo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:59:
Malen is beetje aan het overcompenseren.
Wie niet dan?HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:00:
[...]
Hij werkt tenminste hard. De rest doen dit niet.
Volgens mij doet iedereen wel zijn best
De Jong en Wieffer zijn mij niet bijzonder opgevallen.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:02:
[...]
Wie niet dan?
Volgens mij doet iedereen wel zijn best
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Memphis. Je ziet het al aan z’n loopje. Die heeft er direct geen zin in. Arrogante drol. Scoren doet ie ook al niet tegen een team met meer dan 2 hersencellen.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:02:
[...]
Wie niet dan?
Volgens mij doet iedereen wel zijn bestn
Dat is ook het ideeST10©DE schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:04:
[...]
De Jong en Wieffer zijn mij niet bijzonder opgevallen.
ICE ICE Baby
Je moet niet denken in 1e en 2e spits. Onze spitsen zijn allen zodanig modaal dat je het per wedstrijd moet bekijken. Tunesie vind ik wel wat voor BrobbeyTerranova schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:57:
[...]
Natuurlijk niet. Als Malen spits 1 is en Depay 2. Waarom zou Koeman dan vriendje Weghorst niet brengen als spits 3. Totaal geen ruimte voor Brobbey
Wieffer mag ballen omdat Dumfries sinds kort uitkeringstrekker isST10©DE schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:04:
[...]
De Jong en Wieffer zijn mij niet bijzonder opgevallen.
Geef m een goede schop en Nederland is van m verlost.shoombak schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:06:
De frustraties lopen alweer op bij de NL spelrs
ICE ICE Baby
Heeft ie zelf ook door want zorgt dat de tegenstander snel de bal heeft
jij ziet het goedDiscoNootje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:07:
Met dit team zijn we toch in de groepsfase gewoon klaar of zie ik het nou verkeerd?
Malen killt in Italië behoorlijk erop los als ik de statistieken mag geloven. Geef hem nog even.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:34:
[...]
Inderdaad
Maar je ziet meteen het probleem van Oranje... De aanval, gebrek aan killers
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mwah Zweden en Tunesië stellen momenteel erg weinig voor.DiscoNootje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:07:
Met dit team zijn we toch in de groepsfase gewoon klaar of zie ik het nou verkeerd?
Japan is dan de sterkste tegenstander denk ik.
Kom je daarna Brazilië tegen, dan mag je inderdaad naar huis.
Prima hoekschop!DiscoNootje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:05:
[...]
Memphis. Je ziet het al aan z’n loopje. Die heeft er direct geen zin in. Arrogante drol. Scoren doet ie ook al niet tegen een team met meer dan 2 hersencellen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Daar heeft hij ruimteDeKever schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
[...]
Malen killt in Italië behoorlijk erop los als ik de statistieken mag geloven. Geef hem nog even.
Mwah, vorige toernooien meestal topscorer van NL.Agent47 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
Gakpo ook zo’n ego. Kan me kapot irriteren aan zulke spelers. Met zulke spelers ga je niet ver komen
Misschien kunnen ze dat vak met het vuurwerk ook leegvegen.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:05:
Wat mij betreft zetten ze nu de wedstrijd nu ff stil en gaan ze degene oppakken die met een laserpen zit te schijnen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat is dus wat ik tegen Koeman heb. Dat je Depay oproept snap ik. Maar dat je hem dan alle corners en vrije trappen laat nemen... Nee dat niet... Hij doet dat gewoon vaak niet goedsNielz123 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
Memphis weer met zo’n kutcorner
[ Voor 65% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:37 . Reden: Voor dit soort uitspraken is er geen plek ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Flickr PSN ID= cheironnl
Laten we hopen dat het niet Marokko wordt, dan is het gewoon 1 grote puinhoop met welke uitslag dan ook.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
[...]
Mwah Zweden en Tunesië stellen momenteel erg weinig voor.
ICE ICE Baby
Pardon? Hij is wel topscorer aller tijden.BurnsMM schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
Waarom kan een voetballer op dit niveau niet gewoon een corner neerleggen op afspraak.
Dat 90% van die goals tegen San Marino zijn wordt er natuurlijk niet bij vermeld.
Mwoh, Brazilie is ook niet het sterkste Brazilie ooit. Of ik liever tegen Brazilie of tegen Marokko speel vind ik een lastige vraag.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
[...]
... not as I do.
Dat is wel een argument om Koopmeiners op te stellen. Die kan tenminste trappenHarribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:10:
[...]
Dat is dus wat ik tegen Koeman heb. Dat je Depay oproept snap ik. Maar dat je hem dan alle corners en vrije trappen laat nemen... Nee dat niet... Hij doet dat gewoon vaak niet goed
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zeg ook niet dat hij weg moet? Prima spits.DeKever schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
[...]
Malen killt in Italië behoorlijk erop los als ik de statistieken mag geloven. Geef hem nog even.
Maar dat er nu niet gescoord wordt... Het is bijna knap zoals ze de kansen om zeep helpen
maakt met de instelling van de heren geen bal uit. koeman heeft het vuur er weer vakkundig uitgehaaldClush schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Mwoh, Brazilie is ook niet het sterkste Brazilie ooit. Of ik liever tegen Brazilie dan tegen Marokko speel vind ik een lastige vraag.
Algerijnen vnl in het stadioncarpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:13:
Wat een tuig daar in dat stadion zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 22:13 ]
Die hoekschop sloeg nergens op.floriz87 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:11:
Jullie begrijpen Depay niet, zo'n hoekschop is 1000iq play, zie Safonov vs Bayern.
Maar Depay is in de combinatie gewoon de beste spits die we hebben. De rest zijn hardlopers en egoïsten.
Ik snap de haat niet zo.
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 03-06-2026 22:14 ]
Normaal gebruik je dan een tegenstander waar je na afloop met een goed gevoel naar het eindtournooi gaat,
ICE ICE Baby
Depay en gakpo zijn de grootste egoFreakNL schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:14:
[...]
Die hoekschop sloeg nergens op.
Maar Depay is in de combinatie gewoon de beste spits die we hebben. De rest zijn hardlopers en egoïsten.
Ik snap de haat niet zo.
We spelen thuis toch? Wat doen die daar? De kaarten opgekocht met scalpers?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
aan beide kanten
Zijn er wel wat meer dan een uitvakjeGunner schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:10:
Wat is dat voor gedoe met dat uitvak joh
Als je gewoon de kansen had afgerond in het eerste half uur dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Nu hoe langer de wedstrijd duurt hoe meer vertrouwen de Algerijnen tanken.djmuggs schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:14:
Is dit nu een uitzwaai wedstrijd van nederland of van de Algerijnen?
Normaal gebruik je dan een tegenstander waar je na afloop met een goed gevoel naar het eindtournooi gaat,
Klopt. Brazilië is wel eens beter geweest maar ik denk dat we dat niet winnen. Zo goed vind ik oranje niet.Clush schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Mwoh, Brazilie is ook niet het sterkste Brazilie ooit. Of ik liever tegen Brazilie of tegen Marokko speel vind ik een lastige vraag.
Marokko ook een zware kluif maar beter te doen denk ik.
Ja inderdaad. En speel je voor een vol oranje stadion. Wie heeft überhaupt dit verzonnen/toegelaten?djmuggs schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:14:
Is dit nu een uitzwaai wedstrijd van nederland of van de Algerijnen?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat is het grootste probleem met hem… hij mag corners en vrije trappen nemen, maar mist daarvoor de traptechniek… ongelofelijk dat Koeman dat niet ziet en hem verbiedt deze te nemen.sNielz123 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
Memphis weer met zo’n kutcorner
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Heb verboden woord mag hier nier gebruikt worden, maar er wonen er intussen genoeg in nederland die via de normale weg een kaartje kunnen kopen.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:15:
[...]
ICE ICE Baby
Ik vind het ook een raar verhaalcarpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:15:
[...]
jij denkt serieus nog steeds dat we ook maar 1 kans hebben tegen die teams?Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:16:
[...]
Klopt. Brazilië is wel eens beter geweest maar ik denk dat we dat niet winnen. Zo goed vind ik oranje niet.
Marokko ook een zware kluif maar beter te doen denk ik.
Nederlanders met een migratieachtergrond?djmuggs schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:16:
[...]
Heb verboden woord mag hier nier gebruikt worden, maar er wonen er intussen genoeg in nederland die via de normale weg een kaartje kunnen kopen.
Huub Huub Barbatruc!
Als Nederlander heb je een oranje shit aan. Kom nou…
Ik geloof best dat Depay EEN ego heeft.
Maar in het veld is hij onbaatzuchtig en maakt ook gewoon vieze meters.
Ik snap dat hij erbij zit.
Duurt te lang zo
Want je mag je roots niet supporten?Jeroenvde89 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Als Nederlander heb je een oranje shit aan. Kom nou…
Hoeveel zijn daar er dan wel niet van? En waarom fluiten die tegen Oranje en steken zwaar vuurwerk af?DNA_Saint schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Zijn gewoon Nederlandse Algerijnen. Dan is het toch niet zo moeilijk?
Het vuurwerk hoeft van mij niet, maar ik vind het wel wat toevoegen dat er ook supporters van de tegenstander zijn. Het is anders altijd zon' gezapige wedstrijd, dit zorgt toch voor wat extra intensiteit.
Zo'n gezapig zomeravondpotje heeft toch ook niemand iets aan?
... not as I do.
Geen zin in een WK met dit Nederlands Elftalshoombak schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:19:
Ik heb echt geen zin in een WK met Memphis
ICE ICE Baby
De wissels zijn wel minder? Wat een geprutsJustevo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:19:
Lijkt wel alsof er wat spelers zich aan elkaar irriteren.
Dat zou een goede verklaring kunnen zijn!Clush schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:20:
Zullen veel uit Frankrijk gekomen zijn, daar wonen veel Algerijnen.
Het vuurwerk hoeft van mij niet, maar ik vind het wel wat toevoegen dat er ook supporters van de tegenstander zijn. Het is anders altijd zon' gezapige wedstrijd, dit zorgt toch voor wat extra intensiteit.
Zo'n gezapig zomeravondpotje heeft toch ook niemand iets aan?
Geen zin in een WK met een Nederlands Elftal met de spelopvatting van Koeman
Nederland - Brazilië waren in het verleden wel magistrale wedstrijden...Clush schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Mwoh, Brazilie is ook niet het sterkste Brazilie ooit. Of ik liever tegen Brazilie of tegen Marokko speel vind ik een lastige vraag.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
<knip>
Maar goed, over voetbal weer. Dit is voor een ander topic.
[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:39 . Reden: Offtopic ]
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:41 . Reden: Nergens voor nodig ]
Waarom zoveel en minder Nederlanders?DNA_Saint schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Zijn gewoon Nederlandse Algerijnen. Dan is het toch niet zo moeilijk?
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:39 . Reden: Offtopic ]
ICE ICE Baby
100m lopen kan primaGrindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:23:
haha de algerijen moeten naar huis lopen
Eerder voor een topic report, want je veegt mij ook gewoon even op dezelfde hoop. Dank je welJeroenvde89 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:21:
[...]
<knip>
Maar goed, over voetbal weer. Dit is voor een ander topic.
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2026 22:40 . Reden: Quote aangepast ]
Nou ja. Noem hem dan rechtshalf en dan spelen we zonder rechterspits. De rechterspitsen die we hebben hebben het niveau toch niet en met Koopmeiners weet je in elk geval dat de corners aankomen en dat wordt me een potje belangrijkTerranova schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:20:
Koopmeiners op rechtsbuiten is echt een farce. En die commentator nog leuk zeggen dat ie goed speelde de vorige keer...
Isak / Gyökeres schat ik wel hoger in dan de gemiddelde NL elftal speler. Die kunnen NL het toch wel moeilijk maken.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 03-06-2026 22:26 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Een Pool heeft de positieve koperleiding gestolen.Harribo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:25:
Vraag mij af waarom ze opeens niet de trein bij het dichtstbijzijnde station kunnen pakken?
ICE ICE Baby
Klopt maar als team spelen ze niet zo goed wat ik zie en lees.Slasher schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:25:
[...]
Isak / Gyökeres schat ik wel hoger in dan de gemiddelde NL elftal speler.
Voetbal blijft een team sport.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-06-2026 22:26 ]
Bekijk het positief, geen gesis.carpebios schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:26:
Uitgeloten worden door 12000 mensen uit een ander land in je EIGEN stadion. Oranje fans, waar zijn jullie? Laat eens wat van je horen zeg.
ICE ICE Baby
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!