We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt.D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]
Hoe kom je daarbij? We hebben in de verste verte geen speler in de categorie Robben of Sneijder die met één creatieve actie een wedstrijd kan beslissen. We hebben geen topspits die in de top van de PL of Spaanse Liga in de basis zou kunnen staan. Er komt ook vanuit Jong Oranje niks aan op dat vlak. Je moet echt naar de zestien jarigen kijken om weer wat hoop te krijgen. De enige met potentie was Xavi maar die moet eerst maar weer eens herstellen.
[...]
Dat heeft alles met onze manier van spelen te maken. Van Dijk, Timber, Dumfries en de Ligt spelen in de top. Voor Vd Ven of van Hecke is er belangstelling uit die top. Hato komt er aan. Verdedigend hebben we het, in tegenstelling tot vroeger, wel kwaliteit. Zet deze jongens in het team van 2010 en je wordt wel wereldkampioen. Vd Wiel of Mathijsen zouden nu gewoon thuis zitten.
[...]
Japan gaf de grote generatie van België nog de nodige weerstand. En wij zijn niet beter lijkt me. En Zweden is een team met vijf verdedigers en twee toppers voorin: niet iets waar we als Oranje lekker op gaan.
[...]
Marokko of Brazilië bij de laatste 32. Dat is al moeilijk genoeg
Verdedigend is Oranje op papier inderdaad sterker dan een paar generaties terug. Met spelers als Van Dijk, Timber, Dumfries, Van de Ven, en Ake (en de doorstroming daarachter) heb je gewoon structureel meer individuele kwaliteit en meer spelers die op topniveau gewend zijn te spelen. Dat zou je in theorie ook stabieler moeten maken tegen toptegenstanders.
Maar aanvallend blijft het contrast wel groot met de echte toplanden. Het verschil zit hem niet alleen in “een Robben of Sneijder-achtige uitschieter”, maar vooral in het aantal spelers dat in de absolute wereldtop week in week uit beslissend is. Daar lopen we gewoon achter op landen als Frankrijk, Engeland of Spanje.
En dat zie je ook in het grotere plaatje: op toernooien kom je er vaak wel door de poule en de eerste ronde, maar op het moment dat de weerstand echt maximaal wordt, heb je meestal net dat extra verschil in creativiteit of efficiëntie nodig om halve finales en finales te halen.
Kwartfinale is daarom een realistische inschatting, maar ook een beetje het punt waar het vaak ophoudt als er niemand opstaat die structureel wedstrijden openbreekt.
www.ufit.nl: onafhankelijke info over thuisbatterijen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik vond de defensie met Stam en de Boer ook niet slecht hoor. In 1998 en 2000 hadden we echt een wereldelftalMaarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:25:
Zo typisch dat je 40 jaar lang oogstrelend, aanvallend voetbal speelt, waar uiteindelijk de verdediging net de zwakke schakel was. Dan heb je eindelijk een fatsoenlijke verdediging, raak je voorin geen pepernoot.
XXXVI
[ Voor 91% gewijzigd door HollowGamer op 30-05-2026 18:31 ]
[ Voor 78% gewijzigd door HollowGamer op 30-05-2026 18:31 ]
Klopt. Zal je net zien dat dit (lauwe) Oranje kampioen wordt.Maarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:25:
Zo typisch dat je 40 jaar lang oogstrelend, aanvallend voetbal speelt, waar uiteindelijk de verdediging net de zwakke schakel was. Dan heb je eindelijk een fatsoenlijke verdediging, raak je voorin geen pepernoot.
Iets wat overdrevenMaarten_E schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:25:
Zo typisch dat je 40 jaar lang oogstrelend aanvallend voetbal speelt
Maar wel heel lang exceptionele spelers gehad in de aanval en op het middenveld die regelmatig het verschil konden maken.
Vooral de aanval is al jaren lang niet meer dan gemiddeld. Er komt nauwelijk wat door dat onder de buitencategorie valt. Of Internationaal regelmatig de sterren van de hemel speelt.
Waar zijn die top spitsen en vleugelaanvallers gebleven
Vandaag
12:25 Japan - IJsland
Morgen
19:00 Noorwegen - Zweden Ziggo Sport 2
20:45 Oostenrijk - Tunesië Ziggo Sport/
Ziggo Sport 3
Oefenwedstrijden Oranje :
Wo 3 juni 20:45 Nederland - Algerije
Ma 8 juni 20:45 Nederland - Oezbekistan
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 31-05-2026 16:41 ]
En in 1988 hadden we van Aerle, Rijkaard, Koeman en van Tiggelen. Niet allemaal pure verdedigers maar er kwam weinig doorheen.ephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 17:25:
[...]
Ik vond de defensie met Stam en de Boer ook niet slecht hoor. In 1998 en 2000 hadden we echt een wereldelftal
De sof twee jaar later is wat mij betreft dan ook de grootste Oranje-teleurstelling ooit. Je had in een door verdedigend voetbal gedomineerde voetbalwereld echt een topploeg terwijl veel toplanden juist matige elftallen hadden die vooral de bus parkeerden. En die ultieme kans op de titel is weggegooid door gedoe over de bondscoach.
[ Voor 32% gewijzigd door D-e-n op 31-05-2026 10:57 ]
Thx. Afghanistan moet Algerije zijnHarribo schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:35:
Mochten mensen nog de tegenstanders van oranje op het wk in actie willen zien....
Vandaag
12:25 Japan - IJsland
Morgen
19:00 Noorwegen - Zweden Ziggo Sport 2
20:45 Oostenrijk - Tunesië Ziggo Sport/
Ziggo Sport 3
Oefenwedstrijden Oranje :
Wo 3 juni 20:45 Nederland - Afghanistan
Ma 8 juni 20:45 Nederland - Oezbekistan
Klopt het nou dat mochten we de poule overleven, we gelijk daarna Brazilië of Marokko kunnen treffen?
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2026 10:57 ]
Klopt. Daarom vrees ik dat de laatste 32 het einde is. Want Marokko is echt een verdedigende kutploeg om tegen te spelen. Misschien kunnen we nog het beste derde worden.DutchOwnage schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:55:
[...]
Klopt het nou dat mochten we de poule overleven, we gelijk daarna Brazilië of Marokko kunnen treffen?
Mijn voorspelling is dat de meester er gigantisch naast zit
https://www.vi.nl/nieuws/...land-wordt-wereldkampioen
Pfff. Lijkt mij ook de betere optie inderdaad.D-e-n schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:59:
[...]
Klopt. Daarom vrees ik dat de laatste 32 het einde is. Want Marokko is echt een verdedigende kutploeg om tegen te spelen. Misschien kunnen we nog het beste derde worden.
En dan kom je 1 ronde verder, maar nog steeds niet ver genoeg... Dan kun je ze beter gewoon wel al sneller tegenkomen. "hoera we zijn tot de kwartfinale gekomen doordat we alle lastige teams ontlopen hebben"..D-e-n schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:59:
[...]
Klopt. Daarom vrees ik dat de laatste 32 het einde is. Want Marokko is echt een verdedigende kutploeg om tegen te spelen. Misschien kunnen we nog het beste derde worden.
De meester voorspeller is natuurlijk @IkBenDeSjaak , die de tweakers eredivisie poule heeft gewonnen. Ben benieuwd wat diens voorspelling is, daar hecht ik meer waarde aand-vine schreef op zondag 31 mei 2026 @ 11:03:
We worden wereldkampioen volgens de meester voorspeller![]()
Mijn voorspelling is dat de meester er gigantisch naast zit![]()
https://www.vi.nl/nieuws/...land-wordt-wereldkampioen
Ik vind het voetje van Casillas toch echt een grotere sof, aangezien je toen veel dichterbij de daadwerkelijke winst was.D-e-n schreef op zondag 31 mei 2026 @ 10:47:
De sof twee jaar later is wat mij betreft dan ook de grootste Oranje-teleurstelling ooit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tussen 2008 en 2012 werd continu geroepen dat we geen topverdedigers meer hadden. Waar waren de topverdedigers zoals Koeman, Rijkaard, F. de Boer en Stam gebleven? Johan Cruijff maakte er opmerkingen over en de jeugdopleidingen moesten meer de focus gaan leggen op het opleiden van verdedigers. Is dan de self-fulfilling prophecy niet dat je dan (in een klein voetballand als Nederland) jaren later meer topverdedigers hebt en minder topaanvallers?d-vine schreef op zondag 31 mei 2026 @ 08:10:
[...]
Iets wat overdreven![]()
Maar wel heel lang exceptionele spelers gehad in de aanval en op het middenveld die regelmatig het verschil konden maken.
Vooral de aanval is al jaren lang niet meer dan gemiddeld. Er komt nauwelijk wat door dat onder de buitencategorie valt. Of Internationaal regelmatig de sterren van de hemel speelt.
Waar zijn die top spitsen en vleugelaanvallers gebleven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Focussen op verdedigers kan natuurlijk prima samengaan met goede aanvallers opleiden. Ik heb het idee dat er een aantal oorzaken kunnen zijn voor het feit dat we het aanvallende gedeelte hebben laten liggen.bazzemans schreef op zondag 31 mei 2026 @ 12:47:
[...]
Tussen 2008 en 2012 werd continu geroepen dat we geen topverdedigers meer hadden. Waar waren de topverdedigers zoals Koeman, Rijkaard, F. de Boer en Stam gebleven? Johan Cruijff maakte er opmerkingen over en de jeugdopleidingen moesten meer de focus gaan leggen op het opleiden van verdedigers. Is dan de self-fulfilling prophecy niet dat je dan (in een klein voetballand als Nederland) jaren later meer topverdedigers hebt en minder topaanvallers?
- We denken zo in het systeem dat we vergeten de jonkies te laten pingelen.
- Teveel nadruk op het fysieke en te weinig op techniek.
- Jonge spelers blijven te lang in de jeugd hangen of in de Jong elftallen. Zelfs in Spanje en Engeland zie je tieners in het eerste meedraaien en bij ons steeds minder. Terwijl dat vroeger juist onze kracht was.
Vooral de eerste denk ik. Tegenwoordig lijken ze allemaal te voetballen in een keurslijf. De extra stress doet ze niet vrij voelen. Werkt volgens mij averechts tegen de creativiteit.D-e-n schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:36:
[...]
Focussen op verdedigers kan natuurlijk prima samengaan met goede aanvallers opleiden. Ik heb het idee dat er een aantal oorzaken kunnen zijn voor het feit dat we het aanvallende gedeelte hebben laten liggen.
- Jonge spelers blijven te lang in de jeugd hangen of in de Jong elftallen. Zelfs in Spanje en Engeland zie je tieners in het eerste meedraaien en bij ons steeds minder. Terwijl dat vroeger juist onze kracht was.
Volgens mij zijn echte goede spitsen ook enorme vuurvreters en doorbijters.
Uiteindelijk gaat het om het harde werken als team denk ik. Er ook echt van alles voor over hebben en voor elkaar.
Vrees dat we dat missen. Het is mij gevoelsmatig te gepolijst.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 31-05-2026 16:49 ]
Ja leuk. En wij hebben de Engelsen weggehouden he dat Wk in de VS.gambieter schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:03:
[YouTube: The Mary Whitehouse Experience - USA World Cup]
Nog even wat Britse herinneringen naar het WK1994 in de VS...
Heb je weleens bij/voor een jeugdopleiding van BVO gewerkt? Jonkies mogen daar gewoon pingelen. Edit: met jonkies dacht ik aan jeugspelers. Jij doelt denk ik vanaf 16 jaar. Daar zie je inderdaad wel dat er heel erg systeem gespeeld wordt.D-e-n schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:36:
[...]
Focussen op verdedigers kan natuurlijk prima samengaan met goede aanvallers opleiden. Ik heb het idee dat er een aantal oorzaken kunnen zijn voor het feit dat we het aanvallende gedeelte hebben laten liggen.
Fysiek heeft inderdaad een belangrijkere rol gekregen, maar dat geldt ook voor het internationale voetbal. Spelers van nu zijn veel afgetrainder dan pak-em-beet 20 jaar geleden. Uitzonderingen daargelaten. Er wordt ook meer op geselecteerd.
Ben wel benieuwd of je idee dat spelers minder jong in de eerste selecties komen en te lang bij Jong blijven hangen daadwerkelijk te staven is met cijfers. Ik herken dat eigenlijk niet.
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 31-05-2026 20:43 ]
Het opleiden om hard te werken in een team is enigszins paradoxaal. Het percentage spelers (per leeftijdscategorie) in jeugdopleidingen van BVO's dat de (wereld)top haalt is een heel heel klein percentage. Dat betekent dus dat je geen teams aan het opleiden bent maar individuele spelers. Je wilt de spelers hun maximale potentie laten aantikken en dan vooral de spelers waarvan die potentie het hoogst ligt. Factor die het ingewikkeld maakt is dat niet 100% te voorspellen is welke speler dat is, laat staan of die ook zo fortuinlijk is dat die het maximale eruit kan halen (van invloed zijn dan blessures, pubertijd, familie, vrienden etc.). Tegelijk wil je wel leren samenwerken in een team, met je concurrenten voor misschien wel dat ene plekje aan de top.Harribo schreef op zondag 31 mei 2026 @ 16:45:
[...]
Vooral de eerste denk ik. Tegenwoordig lijken ze allemaal te voetballen in een keurslijf. De extra stress doet ze niet vrij voelen. Werkt volgens mij averechts tegen de creativiteit.
Volgens mij zijn echte goede spitsen ook enorme vuurvreters en doorbijters.
Uiteindelijk gaat het om het harde werken als team denk ik. Er ook echt van alles voor over hebben en voor elkaar.
Vrees dat we dat missen. Het is mij gevoelsmatig te gepolijst.
Nederland wordt natuurlijk wereldkampioen!toolkist schreef op zondag 31 mei 2026 @ 11:49:
[...]
De meester voorspeller is natuurlijk @IkBenDeSjaak , die de tweakers eredivisie poule heeft gewonnen. Ben benieuwd wat diens voorspelling is, daar hecht ik meer waarde aan
Je verschuilt je achter die Duitse voorspeller...IkBenDeSjaak schreef op zondag 31 mei 2026 @ 22:47:
[...]
Nederland wordt natuurlijk wereldkampioen!
Graham "Turnip" Taylor met zijn "Do I not like Orange"Sjah schreef op zondag 31 mei 2026 @ 19:21:
Ja leuk. En wij hebben de Engelsen weggehouden he dat Wk in de VS.
(en de roodwaardige elleboog van Ronald Koeman op Gazza, gevolgd door een vrije trap doelpunt van diezelfde Koeman)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was dat niet die Aso-Wouters die elleboog deed?gambieter schreef op zondag 31 mei 2026 @ 23:03:
[...]
Graham "Turnip" Taylor met zijn "Do I not like Orange"
(en de roodwaardige elleboog van Ronald Koeman op Gazza, gevolgd door een vrije trap doelpunt van diezelfde Koeman)
Die elleboog tegen Paul Gascoigne was toch van Jan Wouters? Of was dat weer een andere keer...?gambieter schreef op zondag 31 mei 2026 @ 23:03:
[...]
Graham "Turnip" Taylor met zijn "Do I not like Orange"
Geweldige wedstrijden waren dat toen trouwens!
En Gascoigne was zelf ook geen lieverdje, He had it coming, om het maar op z'n Engels te zeggen...
En daarna scoorde niet Koeman maar good old Peter van Vossen, koud in het veld, uit een penalty.
[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 31-05-2026 23:57 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
https://www.skysports.com...1994-world-cup-qualifying voor het verhaal
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 01-06-2026 01:34 ]
Van de staf heeft op één (v.z.i.w., de meest linkse (her)ken ik niet) na alles een PSV-top verleden…
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 03-06-2026 13:09 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De laatse 3 spelers hoeven ook niet op veel speeltijd te rekenen afgaande op het rugnummer.
1. Bart Verbruggen
2. Jurriën Timber
3. Marten de Roon
4. Virgil van Dijk
5. Nathan Aké
6. Jan Paul van Hecke
7. Justin Kluivert
8. Ryan Gravenberch
9. Wout Weghorst
10. Memphis Depay
11. Cody Gakpo
12. Mats Wieffer
13. Robin Roefs
14. Tijjani Reijnders
15. Micky van de Ven
16. Guus Til
17. Noa Lang
18. Donyell Malen
19. Brian Brobbey
20. Teun Koopmeiners
21. Frenkie de Jong
22. Denzel Dumfries
23. Mark Flekken
24. Crysencio Summerville
25. Jorrel Hato
26. Quinten Timber
Knowledge reigns supreme over nearly anything
https://www.vi.nl/video/o...er-ik-gaf-virgil-de-lijst
[ Voor 31% gewijzigd door 418O2 op 03-06-2026 13:52 ]
Malfunctions schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:
Je kunt er geen waarde aan toekennen, maar ik vind de rugnummers van Nederland op z'n zachts gezegd bijzonder. De Roon en van Hecke zouden logischerwijs moeten wisselen, en dat Weghorst 9 heeft is natuurlijk een gotspe. En Depay heeft alleen maar 10 omdat hij Koeman nog steeds chanteert met bepaalde zaken. ;)t
De laatse 3 spelers hoeven ook niet op veel speeltijd te rekenen afgaande op het rugnummer.
[...]
https://www.nu.nl/wk-voet...gil-de-lijst-gegeven.htmlRonald Koeman heeft de verdeling van de rugnummers geheel aan zijn spelers overgelaten, vertelde hij dinsdag op een persconferentie in Zeist.
[ Voor 11% gewijzigd door Exocet op 03-06-2026 13:52 ]
Wees een vent, regel het gewoon. Met je rugnummers geef je ook gewoon aan het team duidelijkheid. Uitzonderingen daargelaten moet het streven zijn dat je basis nummer 1 t/m 11 heeft.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En dan ga je ook al gelijk aangeven dat je sommigen niet in de basis ziet spelen, goed voor de sfeer.Malfunctions schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:07:
Lekker leiderschap ook weer van Koeman.
Wees een vent, regel het gewoon. Met je rugnummers geef je ook gewoon aan het team duidelijkheid. Uitzonderingen daargelaten moet het streven zijn dat je basis nummer 1 t/m 11 heeft.
Die nummers maken geen klap uit en sommige spelers spelen om uiteenlopende redenen graag met een specifiek nummer. Laat lekker gaan joh
Tegenwoordig minder en hebben spelers soms favoriete nummers buiten de 11 om waarmee ze spelen.
Dat het via van Dijk is geregeld met de groep is alleen maar goed zodat je er als team ook achter staat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Veel leuker
Waarom de limiet op 99? Kan dat met zo goed maximaal 76 of 381 zijn.d-vine schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:51:
de FIFA moet op het WK de vrije hand geven aan rugnummers zodat 1 tot 99 gebruikt kan worden
Veel leuker
Omdat 2 digits optimaal isMegupe schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:
[...]
Waarom de limiet op 99? Kan dat met zo goed maximaal 76 of 381 zijn.
Visuele herkenbaarheid/ leesbaarheid
Soepele communicatie wedstrijdleiding
Wordt in heel veel soorten gehanteerd en met een reden.
0,0 in normale niet-Angelsaksische landen.Highland schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:29:
Mag 0.0 dan ook?
Voor sommige spelers:
- 0,0 motivatie?
- 0,0 techniek?
- 0,0 conditie?
- 0,0 vorm?
Voor Raheem Sterling had Feyenoord met terugwerkende kracht dan dit rugnummer op de shirts kunnen zetten, waarvan ze er volgens mij ook hoe dan ook 0,0 van verkocht zouden hebben.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Waarom tot 381? Ik had rugnummer 385Megupe schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:
[...]
Waarom de limiet op 99? Kan dat met zo goed maximaal 76 of 381 zijn.
Study everything, You'll find something you can use
Geen enkele serieuze coach werkt nog met een vaste basis. Als het aan mij ligt speel je soms met Brobbey in de spits en soms met Malen.Malfunctions schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 16:07:
Lekker leiderschap ook weer van Koeman.
En in 1974 ging het nog alfabetisch. Daar was wel één uitzondering op. Maar een veldspeler had dus rugnummer 1.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Mijn hemel, wie is de helft?Fiber schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:48:
Depay niet in de basis is alvast een goed begin...:
[Afbeelding]
Wat een verschil met bv 2008 -2010
En bij HeerenveenVlassie1980 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:35:
Dumfries heeft ook bij SP-AR-TA gespeeld Pierre, dank dat je dat even meldt
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Haha zo klonk het wel ff.
En hulde voor de fans, geen gefluit tijdens de volksliederen. Toch treurig dat dat al hulde oplevert
Moet je rugby kijken bij Schotland staat er 1 op het dak van het stadion de Flower of Scotland te spelen, dat is pas kippenvel.Sempy schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:45:
Volgende keer een doedelzak?
ICE ICE Baby
Wat een verschrikkelijke commentator zeg. Hoezo deze man?
Paes van Ajax heeft net zo'n goede paes over de zijlijn als deze keeper.
Toch nog een positief punt, na deze wedstrijd nog maar 4 of 5 potjes Koeman als bondscoach.
[ Voor 21% gewijzigd door Megupe op 03-06-2026 20:52 ]
Iedere keer.. wat een zeverzak is dat zeg.HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:47:
Ik vind echt dat deze commentator niet meer kan.
Het lijkt wel of er meer Algarijnen dan Nederlanders in het stadion zijn.
Wereldkampioen zeiken zijn we daarover in Nederland.
Met deze maken ze ons het ook wel makkelijkd-vine schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:52:
Altijd dat commentaar op commentatoren.
Gelukkig is het ook op de VRT. Denk dat die ook geen reclames hebben tijdens het drinken?d-vine schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:52:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik vind een aantal van ViaPlay ook goed, onpopulaire mening wellicht.Grindtegel schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:54:
wij willen wytse!
Gaat lekker, we zijn er helemaal klaar voor.
Hier op de vrt nietHollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:
[...]
Gelukkig is het ook op de VRT. Denk dat die ook geen reclames hebben tijdens het drinken?
Average oranjekijker.Deruxian schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:26:
[...]
Mijn hemel, wie is de helft?
Wat een verschil met bv 2008 -2010
9 spelen in de PL en de meesten basis. De andere 2 basis bij topploegen in Spanje en Italië
[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 03-06-2026 20:57 ]
Malen zo goed, laat zien waarom hij eerste spits moet zijn.
Serieus een nummer 10 haarband?
Dat en op scheidsrechters. Zo vermoeiend.d-vine schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:52:
Ik zeik dan maar over de mensen die daarover zeiken voor de nodige balans
Wonen allemaal in NederlandJeroenvde89 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:55:
Leuk zo’n uitzwaaiwedstrijd met 12.000 uitsupporters erbij. Hoe dan?!
Malen laat zich alvast zien.
zekers, behalve die darts presentator en de allerslechtste commentator ever Leo Driessen (die zou van PSG-Bayern nog een saaie pot hebben gemaakt)HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:55:
[...]
Ik vind een aantal van ViaPlay ook goed, onpopulaire mening wellicht.
Gaat lekker, we zijn er helemaal klaar voor.
Depay weet iets van Koeman. Tenminste dat lees ik overal?Terranova schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:59:
Koeman is echt gestoord, waarom uberhaupt Brobbey meenemen als je toch niet voor hem in de spits gaat als Depay niet speelt. Dan weet je nu al dat ie geen minuten gaat maken. Neem em dan gewoon niet mee. Of beter nog geen fucking Depay
Malen is de man in vorm dus logisch dat die speelt.Terranova schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:59:
Koeman is echt gestoord, waarom uberhaupt Brobbey meenemen als je toch niet voor hem in de spits gaat als Depay niet speelt. Dan weet je nu al dat ie geen minuten gaat maken. Neem em dan gewoon niet mee. Of beter nog geen fucking Depay
Maar Brobbey zou wel de tweede spits moeten zijn in deze selectie.
Ja dat zal best of het zal Van Dijk wel zijn.HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:01:
[...]
Depay weet iets van Koeman. Tenminste dat lees ik overal?
Tis maar een uitzwaaiwedstrijd he. Ze zijn net bij elkaarTerranova schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:59:
Vind het wel jammer dat de laatste wedstrijd tegen het altijd gevaarlijke Oezbekistan is. Daarna moet je tegen Japan voor het echie. Gevaar voor zelfoverschatting of onderschatting van de tegenstander vrees ik.
Behalve als een speler op de bank beland omdat hij zichzelf heeft overschat 😏 spelers worden beter door te spelen.HollowGamer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:03:
Gravenberch is het voorbeeld dat je altijd moet gaan als een grote club langskomt. Hij is echt gigantisch gegroeid vind ik.
Alsof je niet tussen de regels kan lezen dat Depay gaat spelen. Koeman heeft al genoeg laten doorschemeren, belangrijk gaan zijn met goals bla bla bla. Dus als Malen spits is, dan is Depay de backup. En Weghorst de pinchhitter.418O2 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:03:
[...]
Tis maar een uitzwaaiwedstrijd he. Ze zijn net bij elkaar
Dus als je ie dan al met 26 spelers te weinig ruimte voor verdedigers heeft(7 geselecteerd maar), neem dan geen 4e onnodige spits mee
Dan cash je tenminste wel.Charles Hill schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:05:
[...]
Behalve als een speler op de bank beland omdat hij zichzelf heeft overschat 😏 spelers worden beter door te spelen.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/S6cdaQQvMJxUAHP5DS7Y4pP6.jpg?f=fotoalbum_large)