On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
- Doelstelling: wereldkampioen worden
De bondscoach maakte duidelijk dat Nederland naar het WK gaat om te winnen.
Tegelijk bleef hij realistisch over de kracht van andere toplanden.
“Niets is onmogelijk en daar gaan we voor. Ik ben ervan overtuigd dat we ver kunnen komen.” - Veel blessureproblemen richting het WK
Volgens de bondscoach waren de afgelopen weken extreem lastig door de vele blessures.
Hij noemde het “bizar” hoeveel internationals wegvallen sinds EK 2024. - Belangrijke afwezigen
Onder andere Matthijs de Ligt, Stefan de Vrij en Emanuel Emegha ontbreken door blessures.
Vooral het mogelijke wegvallen van meerdere ervaren verdedigers zorgde voor moeilijke keuzes. - Situatie rond Jurriën Timber
De fitheid van Jurriën Timber blijft onzeker.
Daarom staan Maatsen en Geertruida op de stand-by-lijst.
Het is afwachten of Timber de Champions League-finale haalt en volledig inzetbaar is. - Keuze voor slechts drie keepers
Oranje neemt drie keepers mee in plaats van vier.
Er werd nog overwogen om een extra keeper buiten de officiële selectie stand-by te houden, maar uiteindelijk is daar niet voor gekozen. - Frenkie de Jong volledig hersteld
De bondscoach bevestigde dat Frenkie de Jong volledig hersteld is van zijn blessure.
De oefenduels worden gebruikt om hem verder wedstrijdritme te geven. - Vertrouwen in Memphis Depay
Ondanks twijfels over zijn fitheid blijft Memphis Depay belangrijk voor Oranje.
Volgens de bondscoach heeft Depay niet alleen op het veld waarde, maar ook daarbuiten. - Twijfels rond basisplaats Depay
De bondscoach gaf toe dat hij na EK 2024 twijfelde of hij Depay toen wel direct had moeten laten starten.
Daarom houdt hij nu beter rekening met wedstrijdritme en fitheid. - Corinthians-wedstrijd belangrijk voor Depay
Depay zou die nacht bij Corinthians weer vanaf het begin spelen.
Oranje wacht daarom zijn fysieke reactie op die wedstrijd af. - “Hij moet de Depay worden die we nodig hebben”
De bondscoach verwacht dat Depay uiteindelijk belangrijk kan zijn op het WK.
Hij hoopt dat hij weer het niveau haalt dat Oranje nodig heeft. - Crycensio Summerville maakt indruk
De bondscoach sprak zeer positief over Summerville.
Vooral zijn snelheid, acties, betrouwbaarheid en werkethiek vielen op. - Summerville boven Frimpong gekozen
Mede door blessureproblemen van Jeremie Frimpong koos de bondscoach nu voor Summerville.
Hij waardeert vooral spelers die tactisch betrouwbaar blijven werken. - Summerville ook optie op rechts
Volgens de bondscoach kan Summerville uitstekend vanaf de rechterkant spelen.
Zijn discipline zonder bal speelde mee in de selectie. - Marten de Roon terug in beeld
Na de blessure van Jerdy Schouten begon de bondscoach opnieuw serieus aan Marten de Roon te denken.
Het contact tussen beide partijen bleef altijd bestaan. - Waarom De Roon geselecteerd is
De bondscoach noemde De Roon betrouwbaar en tactisch belangrijk.
Volgens hem vult hij een specifieke controlerende rol in die anderen minder goed kunnen uitvoeren. - Mats Wieffer nu meer rechtsback
Opvallend was dat Mats Wieffer momenteel meer als rechtsback wordt gezien dan als middenvelder.
Daarmee lijkt Oranje extra flexibiliteit in de verdediging te zoeken. - Guus Til niet als spits
De bondscoach benadrukte dat hij Guus Til ziet als aanvallende middenvelder.
“Ik zie hem als een nummer 10.” - Valente oogt vermoeid
Over Valente gaf de bondscoach aan dat hij minder fris oogt na een zwaar eerste seizoen bij Feyenoord.
Daardoor viel de keuze uiteindelijk anders uit. - Justin Kluivert maakte indruk
De bondscoach was juist erg positief over Justin Kluivert.
Vooral zijn frisheid en trainingsarbeid maakten indruk. - Wout Weghorst
Hij heeft zijn rol bij ons, en daarin is hij nog heel goed bruikbaar. Ik zie niemand anders die dat kan. Er zijn zoveel momenten dat hij van waarde kan zijn. Flemming? Hij is voor mij geen toegevoegde waarde ten opzichte van de spelers die we al hebben - Moeilijke keuzes op middenveld
Volgens de bondscoach draait selectiebeleid ook om balans tussen verschillende types middenvelders.
Daardoor konden sommige talenten ondanks kwaliteit toch niet mee. - Geen plek voor sommige jonge talenten
Hij gaf toe dat hij spelers als Smit en Valente graag had meegenomen.
Maar hun profiel paste minder goed bij wat Oranje na de blessure van Schouten nodig had. - Veel nadruk op betrouwbaarheid
Tijdens de persconferentie kwam meerdere keren terug dat de bondscoach veel waarde hecht aan betrouwbaarheid, discipline en werkethiek.
Dat speelde bij meerdere selectiekeuzes een belangrijke rol. - Focus op flexibiliteit in selectie
Oranje lijkt bewust spelers te hebben geselecteerd die meerdere posities kunnen invullen.
Vooral in verdediging en op de flanken biedt dat extra opties tijdens het toernooi. - Vooruitblik richting WK
Ondanks de blessureproblemen overheerst vertrouwen binnen Oranje.
De bondscoach gelooft dat Nederland met deze groep opnieuw diep kan komen op een eindtoernooi.
Ik snap de behoefte aan een pinchitter. Maar is Depay dat niet nu? Kan me niet voorstellen dat ze Depay in de basis willen zetten. DIe man presteert ook niks.Gynnad schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:
[...]
Wie dan? De spoeling qua spitsen is echt dun op dit moment. Weghorst lijkt mij alleen mee te gaan als pinchitter voor de laatste 5 minuten.
Als je kijkt bij de traditionele top 3 in Nederland speelt er volgens mij ook nauwelijks een Nederlandse speler voorin.. laat staan dat die bij een topclub in het buitenland speelt..
Maar als het erop aankomt heb je meer aan Depay dan een Weghorst die het hele jaar als slecht is.
Natuurlijk hebben we niet meer de aanvalskanonnen van vroeger. Maar we hebben toch wel beter dan Wout fucking Weghorst?
wtf, maak je een grap? Is ie van plan m met een rolstoel op te stellen?Terranova schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:20:
Oh god, hij gaat echt met Depay starten. Echt, die vent haalt alle plezier weg bij Nederlands elftal wedstrijden, snel tijd voor een nieuwe bondscoach
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 27-05-2026 15:22 ]
Depay gaat vanavond voor het eerst starten in de basis bij zijn clubTerranova schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:20:
Oh god, hij gaat echt met Depay starten. Echt, die vent haalt alle plezier weg bij Nederlands elftal wedstrijden, snel tijd voor een nieuwe bondscoach
Daarna 2 oefenwedstrijden om te kijken hoe het met zijn fitheid gesteld staat.
Over de opstelling van NL11tal nog niets gezegd wie gaat starten.
Ik denk dat de defensie helemaal niet zo goed is als wij denken. Als ik ook even in ogenschouw neem hoe vaak Oranje op achterstand kwam in wedstrijden...Vlassie1980 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:22:
Verwachtingen waren al niet te hoog, als ik hiernaar kijk is de defensie degelijk, middenveld goed maar vooral de aanval wat minder. Maar ik laat me graag positief verrassen natuurlijk![]()
![]()
Nederland - Noorwegen (26 maart 2026) 0-1 in de 24e minuut
Polen - Nederland (14 november 2025) 1-0 in de 43e minuut
Litouwen - Nederland (7 september 2025) 0-2 werd 2-2 tussen 36e en 43e minuut
Spanje - Nederland (23 maart 2025) 1-0 in de 8e minuut
Nederland - Spanje (20 maart 2025) 0-1 in de 9e minuut
Hongarije - Nederland (11 oktober 2024) 1-0 in de 32e minuut
Dit zijn alleen maar wedstrijden waarin Oranje op achterstand kwam. Hoe 'groter' de naam hoe matiger de stats. Ga je richting het EK 2024 bewegen dan worden die uitslagen gaandeweg nog veel slechter maar toen waren de verdedigers ook nog eens 2 jaar jonger dan nu het geval is.
Ik heb geen 'high hopes' in elk geval want verdedigend zijn we tergend zwak.
Dat is ook volstrekt logisch, omdat ze niet vaak in dezelfde opstelling spelen en met wisselende mede-verdedigers. Niemand komt zo in zijn ritme natuurlijk.Typhone schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:30:
[...]
Ik denk dat de defensie helemaal niet zo goed is als wij denken. Als ik ook even in ogenschouw neem hoe vaak Oranje op achterstand kwam in wedstrijden...
Nederland - Noorwegen (26 maart 2026) 0-1 in de 24e minuut
Polen - Nederland (14 november 2025) 1-0 in de 43e minuut
Litouwen - Nederland (7 september 2025) 0-2 werd 2-2 tussen 36e en 43e minuut
Spanje - Nederland (23 maart 2025) 1-0 in de 8e minuut
Nederland - Spanje (20 maart 2025) 0-1 in de 9e minuut
Hongarije - Nederland (11 oktober 2024) 1-0 in de 32e minuut
Dit zijn alleen maar wedstrijden waarin Oranje op achterstand kwam. Hoe 'groter' de naam hoe matiger de stats. Ga je richting het EK 2024 bewegen dan worden die uitslagen gaandeweg nog veel slechter maar toen waren de verdedigers ook nog eens 2 jaar jonger dan nu het geval is.
Ik heb geen 'high hopes' in elk geval want verdedigend zijn we tergend zwak.
Koeman vooral, als ik die ondertoon zo lees in z'n uitspraken over DepayLZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:
[...]
wtf, maak je een grap? Is ie van plan m met een rolstoel op te stellen?
Hou eens op met dat gezeik zeg..
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Op zich hoort dit Nl team echt wel bij de beste 8 ploegen denk ik, maar zeker Spanje, Frankrijk en ook wel Duitsland zijn echt wel een tandje beter en Argentinië en Brazilië win je ook niet 8 van de 10 keer
Geloof je het zelfDirtyBird schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:40:
Ik snap ook niet alles, maar Koeman zit hierop. Straks staat NL in de halve finale en roept iedereen hier "ik wist dat ze het in zich hadden!"
Hou eens op met dat gezeik zeg..
Brobbey is ook echt wel goed hoor. Echte sterke bliksemafleider met krachtig schot gebleken. Malen verdient zeker ook een plaats, maar Brobbey net zo. Vandaar dat ik Weghorst niet snap.ZieMaar! schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:
Malen heeft t goed gedaan, die verdient obv de tweede seizoenshelft denk ik de spitspositie. Summerville ken ik niet zo goed, maar hopelijk komt ie naar binnen? Een rechtsbuiten die buitenom gaat is niet logisch met Dumfries…
Op zich hoort dit Nl team echt wel bij de beste 8 ploegen denk ik, maar zeker Spanje, Frankrijk en ook wel Duitsland zijn echt wel een tandje beter en Argentinië en Brazilië win je ook niet 8 van de 10 keer
Met Weghorst kan je nog wat forceren. I.t.t. Malen en Brobbey kan hij wel koppen en is ie nog nuttig met voorzetten.LZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:46:
[...]
Brobbey is ook echt wel goed hoor. Echte sterke bliksemafleider met krachtig schot gebleken. Malen verdient zeker ook een plaats, maar Brobbey net zo. Vandaar dat ik Weghorst niet snap.
Geloof mij maar dat Brazilie er echt niet op zit te wachten om Oranje te treffen. Net zoals wij Portugal vrezen als tegenstander. Verder zijn bovengenoemde landen natuurlijk wel een maatje groter. Begrijp die voorspelling van die Duiste econoom nog steeds niet maar zou mooi zijn als hij gelijk blijkt te hebben.ZieMaar! schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:
Als Weghorst hetzelfde kan flikken als tegen de Argentijnen in '22 als pinchhitter dan begrijp ik het volledig. Wie zou je anders als breekijzer in willen zetten? Ik kan niet echt iemand bedenken.JanW schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:48:
[...]
Met Weghorst kan je nog wat forceren. I.t.t. Malen en Brobbey kan hij wel koppen en is ie nog nuttig met voorzetten.
[ Voor 25% gewijzigd door Vlassie1980 op 27-05-2026 15:52 ]
Summerville staat meestal links bij West HamZieMaar! schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:41:
Malen heeft t goed gedaan, die verdient obv de tweede seizoenshelft denk ik de spitspositie. Summerville ken ik niet zo goed, maar hopelijk komt ie naar binnen? Een rechtsbuiten die buitenom gaat is niet logisch met Dumfries…
Ik haal er juist uit dat hij niet met hem begintTerranova schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:20:
Laten we hopen dat mijn deductie vaardigheden niet zo goed zijn danD-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:51:
[...]
Ik haal er juist uit dat hij niet met hem begint
ik heb totaal geen vertrouwen in een oranje met een depay, gakpo, weghorst, ake.
Je hebt tevens nog steeds geen keeper die er echt uitspringt vind ik. Vroegah
En dus neem je Fleming mee. Die kopt weer een stuk beter dan Weghorst, en scoorde er 11 bij een degradatie kandidaat in de PL dus heel wat beter dan wat Weghorst bij Ajax vertoondeJanW schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:48:
[...]
Met Weghorst kan je nog wat forceren. I.t.t. Malen en Brobbey kan hij wel koppen en is ie nog nuttig met voorzetten.
Roefs is een uitstekende keeper en Brazilië, Frankrijk, Engeland hebben al jaren clowns op goal. Wel de minst belangrijke positieAgent47 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:12:
Oranje wordt over een paar jaar pas echt kanshebber gok ik. Spelers als Valente, Wieffer, Smit, Van Bommel, Wouter Goes, Frimpong, Read , Zechiel etc.
ik heb totaal geen vertrouwen in een oranje met een depay, gakpo, weghorst, ake.
Je hebt tevens nog steeds geen keeper die er echt uitspringt vind ik. Vroegahmet Stekelenburg en van de Sar had je dat meer.
Nou, dat klinkt absoluut niet direct als een verbetering....Agent47 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:12:
Oranje wordt over een paar jaar pas echt kanshebber gok ik. Spelers als Valente, Wieffer, Smit, Van Bommel, Wouter Goes, Frimpong, Read , Zechiel etc.
Je hebt tevens nog steeds geen keeper die er echt uitspringt vind ik. Vroegahmet Stekelenburg en van de Sar had je dat meer.
Dat is wel echt een hele grote als, zou me echt verbazen dat dit allemaal toppers worden.
Wieffer? Die mag de schoenen van Timber nog niet poetsen (Wieffer speelt tegenwoordig rechtsback bij Brighton).Agent47 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:12:
edit: en Goes gaat van Hecke er echt niet uit spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 27-05-2026 16:19 ]
Je hebt genoeg goede verdedigers. Ook een Botman en een Beukema bijvoorbeeldtoolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:18:
[...]
Wieffer? Die mag de schoenen van Timber nog niet poetsen (Wieffer speelt tegenwoordig rechtsback bij Brighton).
Blijkbaar toch niet. Anders was Bijlow wel mee gegaan naar het WK en had de KNVB de verhuisplannen met Almere niet afgeblazen.CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:19:
Overigens zo lang we krampachtig blijven vasthouden aan een Nederlandse bondscoach zal Nederland nooit wereldkampioen worden. Ongekend dat de knvb een buitenlandse topper niet polst, want geld hebben ze genoeg
Botman is nog vaker stuk dan BijlowCryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:20:
[...]
Je hebt genoeg goede verdedigers. Ook een Botman en een Beukema bijvoorbeeld
Die is fysiek totaal niet geschikt.
Kijk maar in de cijfers. Geld zat.toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:21:
[...]
Blijkbaar toch niet. Anders was Bijlow wel mee gegaan naar het WK en had de KNVB de verhuisplannen met Almere niet afgeblazen.
Daarom weg ik ook “ over een paar jaar”toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:18:
[...]
Wieffer? Die mag de schoenen van Timber nog niet poetsen (Wieffer speelt tegenwoordig rechtsback bij Brighton).
Ook niet. Middelmaat. Ook een Valente komt nooit vast in de basis.
Heeft het gewoon niet. Mist zoveel facetten die De Jong. Gravenberch, Reijnders wel hebben en dan hebben we nog Kees SmitSjah schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:
Valente is nog aan groeien, kan nog sterker worden. Maar blijkbaar is een plek bij een top3 club niks, je moet bij een club in buitenland zitten, ja onderste regionen PL is toegestaan..
Die zijn inderdaad een stuk verder, spelen allen wekelijks op hoog niveau en hebben zich bewezen. Ik schrijf Valente nog niet af, maar heeft nog een lange weg te gaan.CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:29:
[...]
Heeft het gewoon niet. Mist zoveel facetten die De Jong. Gravenberch, Reijnders wel hebben en dan hebben we nog Kees Smit
Overigens vind ik er wel meer tussen zitten die zich nog niet echt (langdurig) bewezen hebben. Brobbey doet het nu leuk, maar was vorig jaar bar en bar slecht. Hato heeft zich hersteld, maar vind ik ook geen topper. Hetzelfde geldt voor een Noa Lang, Timber , Kluivert en Wieffer. Het is het allemaal net niet. Ik heb absoluut geen vertrouwen in dit WK...
Zelfde probleem als nu: geen creatieve toptalenten in de aanval. Van Bommel is sowieso de enige aanvaller die je noemtAgent47 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:12:
Summerville zit er dan wel bij en die is nota bene gedregradeerd met WHU.toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:21:
[...]
En anders Fleming. Maar die zal uberhaupt niet overwogen worden want 'maar' Burnley
How bad is it on a scale from one to Spurs
Tegen die onderste regionen PL is geen enkele NL club opgewassen in een volledig seizoen.Sjah schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:28:
Valente is nog aan groeien, kan nog sterker worden. Maar blijkbaar is een plek bij een top3 club niks, je moet bij een club in buitenland zitten, ja onderste regionen PL is toegestaan..
Mark my words als die enigzins fit is, gaat hij zo de basis in om vervolgens geen potten te breken.LZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:
[...]
Ik snap de behoefte aan een pinchitter. Maar is Depay dat niet nu? Kan me niet voorstellen dat ze Depay in de basis willen zetten. DIe man presteert ook niks.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ik zou Til als pinchitter brengen. Als hij zijn werk doet en je scoort kan hij daarna weer bijspringen op het middenveld.LZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:
[...]
Ik snap de behoefte aan een pinchitter. Maar is Depay dat niet nu? Kan me niet voorstellen dat ze Depay in de basis willen zetten. DIe man presteert ook niks.
Maar als het erop aankomt heb je meer aan Depay dan een Weghorst die het hele jaar als slecht is.
Hmmm, als rechtspoot zie ik nu … dat vind ik dan gek, dat zou vooral logisch zijn als Dumfries binnendoor zou komen, dat is weer net niet zijn kracht. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien…toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:51:
[...]
Summerville staat meestal links bij West Ham
Ow ja Portugal… die zijn er ook nog…Vlassie1980 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:51:
[...]
Geloof mij maar dat Brazilie er echt niet op zit te wachten om Oranje te treffen. Net zoals wij Portugal vrezen als tegenstander. Verder zijn bovengenoemde landen natuurlijk wel een maatje groter. Begrijp die voorspelling van die Duiste econoom nog steeds niet maar zou mooi zijn als hij gelijk blijkt te hebben.
[...]
Dat mag de FIFA van mij trouwens per direct verbieden. Een trainer is toch ook gewoon onderdeel van je team. Waarom het in godsnaam toegestaan is dat dat een buitenlander is snap ik echt niet.CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:19:
Overigens zo lang we krampachtig blijven vasthouden aan een Nederlandse bondscoach zal Nederland nooit wereldkampioen worden. Ongekend dat de knvb een buitenlandse topper niet polst, want geld hebben ze genoeg
Los daarvan. Over wat voor 'toppers' hebben we het? Want die verdienen bij de topclubs 5/10+ miljoen per jaar. Die komen echt niet bondscoach spelen in Nederland.
waar staat dat geschreven?toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:48:
[...]
Tegen die onderste regionen PL is geen enkele NL club opgewassen in een volledig seizoen.
Tuurlijk gewoon een sterk middenveld maken Til en Reinders lopen wel en kunnen scorenD-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:53:
[...]
Ik zou Til als pinchitter brengen. Als hij zijn werk doet en je scoort kan hij daarna weer bijspringen op het middenveld.
Heb je een goede verdediger, en hoeft de rest van de rechterkant hun eigen spel spelen.
Waarom verbieden? Vooral kleine landen hebben heel weinig keus qua bondscoaches dus prima zo. Guardiola kan bij de knvb 2 miljoen krijgen maar die kunnen makkelijk meer betalen, alleen dat willen ze niet. Liever een vliegtuig met BoBo's sturen naar de toernooien. Prioriteiten.Mania-92 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:08:
[...]
Dat mag de FIFA van mij trouwens per direct verbieden. Een trainer is toch ook gewoon onderdeel van je team. Waarom het in godsnaam toegestaan is dat dat een buitenlander is snap ik echt niet.
Los daarvan. Over wat voor 'toppers' hebben we het? Want die verdienen bij de topclubs 5/10+ miljoen per jaar. Die komen echt niet bondscoach spelen in Nederland.
Kees Smit moet het ook nog maar bewijzen. Tot zover vooral enorm gehypedCryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:29:
[...]
Heeft het gewoon niet. Mist zoveel facetten die De Jong. Gravenberch, Reijnders wel hebben en dan hebben we nog Kees Smit
Ja dat zou kunnen en wat mij betreft ook moeten. Maar Timber zal eerder rechts centraal spelen dan op de positie waar hij de beste van de PL was dit jaar. Want Dumfries is vriendje van KoemanMegupe schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:33:
Maar als Timber fit is kan Dumfries toch gewoon op de bank zitten?
Heb je een goede verdediger, en hoeft de rest van de rechterkant hun eigen spel spelen.
Niet dat Dumfries slecht is ofzo, maar Timber is imo beter
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 27-05-2026 18:26 ]
Nederland kan makkelijk meer betalen maar geen budget voor een vierde doelverdedigerCryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:56:
[...]
Waarom verbieden? Vooral kleine landen hebben heel weinig keus qua bondscoaches dus prima zo. Guardiola kan bij de knvb 2 miljoen krijgen maar die kunnen makkelijk meer betalen, alleen dat willen ze niet. Liever een vliegtuig met BoBo's sturen naar de toernooien. Prioriteiten.
We hebben nu helemaal niemand die dat soort 1337 5k1llz heeft. Tenzij er iemand een Schillaci gaat doen. Dat is serieus de enige manier waarop we ver gaan komen.
Niet getreurd, ik ga genieten als nooit tevoren omdat ik lekker veel met mijn zoontje ga kijken en die maakt het weinig uit wie er wint
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-05-2026 18:44 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Je zoontje... dat zijn juist degenen die tranen met tuiten huilen.Dr. Strangelove schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:42:
Verschil tussen dit WK en die van vroegah is m.i. niet de vorm en de consistentie van de huidige ploeg, maar het algehele niveau is gewoon te laag. Bergkamp, Van Persie en Robben speelden wedstrijden lang ruk maar je wist dat ze in potentie op het moment suprème een wedstrijd konden winnen.
We hebben nu helemaal niemand die dat soort 1337 5k1llz heeft. Tenzij er iemand een Schillaci gaat doen. Dat is serieus de enige manier waarop we ver gaan komen.
Niet getreurd, ik ga genieten als nooit tevoren omdat ik lekker veel met mijn zoontje ga kijken en die maakt het weinig uit wie er wint
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!