Hoe harder Trump/Infantino zn WK faalt hoe beter.
Nieuwe regel op WK: spelers die mond bedekken tijdens confrontaties kunnen rood krijgen
https://nos.nl/l/2612342
https://nos.nl/l/2612342
Dan moet je juist dit Oranje sturen...toolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:36:
Hoe harder Trump/Infantino zn WK faalt hoe beter.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trump ziet er anders wel uit als een fan van Oranje 🍊🍊🍊
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ok. Maar dat heeft niks met de spelers te makentoolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:36:
[...]
Hoe harder Trump/Infantino zn WK faalt hoe beter.
Door wie? Gaat nooit gebeuren. WK's worden altijd gewonnen door grote landen en/of landen met in elk geval één ster die er voorin eentje in kan prikken.Sjah schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 23:39:
De liefde voor dit Oranje lijkt niet groot.
Toch worden we getipt als gevaarlijke outsider.
tJa door wie, die ene econoom Joachim Klement die zei met zijn voorspelmodel dat Oranje Wk wordt. En we hebben idd niet een ster, maar met een Gakpo en Dumfries, hebben we 2 kerels die er af en toe iets inprikken. Persoonlijkheden hebben we niet, op misschien aanvoerder v Dijk na.
Ik vind het wel een prima uitgangspositie. Selectie zonder echte sterren en ook niet tot de favorieten behoren. Kan het alleen maar meevallen. Groepsfase tegen Japan en Zweden gaan we zien waar we staan. Die zou je op papier moeten winnen maar zullen ook niet de makkelijkste wedstrijden zijn.
Vooralnsog zie ik Frankrijk en Spanje als favorieten. We gaan het wel zien, ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
Vooralnsog zie ik Frankrijk en Spanje als favorieten. We gaan het wel zien, ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
Mijn oudste zoon is 6 en kijkt al maanden uit naar het wk. Het lijkt hem (en mij ook) fantastisch om midden in de nacht voetbal te kijken. Het samen met hem kijken is waar ik naar uit kijkVlassie1980 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:52:
ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
XXXVI
Oudste hier, ook 6, is daar ook enorm voor in. Dus ik snap je volledig.ephymerous schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:24:
[...]
Mijn oudste zoon is 6 en kijkt al maanden uit naar het wk. Het lijkt hem (en mij ook) fantastisch om midden in de nacht voetbal te kijken. Het samen met hem kijken is waar ik naar uit kijk
Net als de F1 races die 's ochtends vroeg beginnen. Samen onder een dekentje op de bank, afgebakken broodje erbij. Leuk om te delen met je kind! 😍
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 29-04-2026 21:34 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Van Japan won het veel betere elftal met Sneijder, Robben en van Persie maar nipt en Zweden speelt tegenwoordig met drie centrale verdedigers met die twee lepe spitsen voorin. Ook geen makkie. Gelukkig hoeft de derde plek niet direct een slechter schema voor de KO fase op te leverenVlassie1980 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:52:
Ik vind het wel een prima uitgangspositie. Selectie zonder echte sterren en ook niet tot de favorieten behoren. Kan het alleen maar meevallen. Groepsfase tegen Japan en Zweden gaan we zien waar we staan. Die zou je op papier moeten winnen maar zullen ook niet de makkelijkste wedstrijden zijn.
Vooralnsog zie ik Frankrijk en Spanje als favorieten. We gaan het wel zien, ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
Ja prachtigQuad schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:33:
[...]
Oudste hier, ook 6, is daar ook enorm voor in. Dus ik snap je volledig.
Net als de F1 races die 's ochtends vroeg beginnen. Samen onder een dekentje op de bank, afgebakken broodje erbij. Leuk om te delen met je kind! 😍
XXXVI
Prima toch! Oliehoorn fritessaus van oranje erbij voor het oranjegevoel.ephymerous schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:48:
[...]
Ja prachtigZijn idee hier is ‘s nachts frikandellen in de airfryer
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Met het voetbal van Bosz heb je spelers voorin nodig die het verschil kunnen maken. En die hebben we niet, nog steeds niet.Soulizer schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 21:50:
Ik zou Bosz graag per augustus zien bij Oranje. Ik ben Koeman onderhand wel beu met dat saaie voetbal en zou wel eens willen zien Oranje met een goede coach en hernieuwde selectie zonder oudjes.
We hebben een linksbuiten die de bank warm houdt bij Liverpool, achter Depay zit de spits van Sunderland en op rechtsbuitens hebben we nu de hoop gevestigd op een speler van een degradatiekandidaat met nul interlands.
En een hernieuwde selectie klinkt leuk maar Hato, Valente en Smit zaten de laatste keer al bij de groep. Read zou op korte termijn kunnen maar verder weet ik echt niemand die een versterking zou kunnen zijn.
Koeman heeft gisteren aangegeven “Wijnaldum als gepasseerd station te zien”
XXXVI
En Read speelt Dumfries voorlopig niet uit de basis.D-e-n schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:49:
En een hernieuwde selectie klinkt leuk maar Hato, Valente en Smit zaten de laatste keer al bij de groep. Read zou op korte termijn kunnen maar verder weet ik echt niemand die een versterking zou kunnen zijn.
Aanvallend blijft het relatief armoedig en zal je een coach moeten hebben die daar mee om kan gaan. Dat zie ik ook niet in Bosz.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bosz parkeert het hele elftal vol met middenvelders, dat scheeltD-e-n schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:49:
[...]
Met het voetbal van Bosz heb je spelers voorin nodig die het verschil kunnen maken. En die hebben we niet, nog steeds niet.
We hebben een linksbuiten die de bank warm houdt bij Liverpool, achter Depay zit de spits van Sunderland en op rechtsbuitens hebben we nu de hoop gevestigd op een speler van een degradatiekandidaat met nul interlands.
En een hernieuwde selectie klinkt leuk maar Hato, Valente en Smit zaten de laatste keer al bij de groep. Read zou op korte termijn kunnen maar verder weet ik echt niemand die een versterking zou kunnen zijn.
Maar uiteraard is het te karig voorin. We leiden te weinig echt goede aanvallers op. Kijk naar wat er bij de Nederlandse topclubs voorin loopt.....
Heb je psg in de CL zien voetballen... Wat een tempo en techniek. Dat is slechts een gedeelte van Frankrijk.Sineplex schreef op maandag 4 mei 2026 @ 14:50:
[...]
Maar uiteraard is het te karig voorin. We leiden te weinig echt goede aanvallers op. Kijk naar wat er bij de Nederlandse topclubs voorin loopt.....
Die kunnen volgens mij gewoon 3 teams opstellen die allen beter zijn dan oranje.
Over Spanje nog maar te zwijgen..
Nee we hebben een aardig team maar wereldwijd zijn er een aantal teams beter dan ons.
En we hebben op papier een goede verdediging maar heb het idee dat die op sommige momenten zitten te slapen. Als je soms kijkt hoe we de goals tegen krijgen..
En aanvallend komen we kwaliteit te kort.
Ik verwacht er heel weinig van. Zeker als we momenten hebben achterin waarop we niet geconcentreerd genoeg zijn, kunnen we het ook tegen bijvoorbeeld een Japan het heel moeilijk krijgen.
Enfin, wel weer leuk een wk en al die wedstrijden.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 04-05-2026 17:39 ]
Nu ben ik ook kritisch op Oranje en met name Koeman maar het mooie van één wedstrijd is dat je van iedereen kan winnen en verliezen. Natuurlijk als je 10x tegen Frankrijk speelt dan verlies je 9x maar laat die ene keer nou net de halve finale zijnHarribo schreef op maandag 4 mei 2026 @ 17:37:
[...]
Dat is slechts een gedeelte van Frankrijk.
Die kunnen volgens mij gewoon 3 teams opstellen die allen beter zijn dan oranje.
Over Spanje nog maar te zwijgen..
XXXVI
Same here, de mijne is 10. Mijn vrouw vindt het alleen geen goed idee maar ja...ephymerous schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:24:
[...]
Mijn oudste zoon is 6 en kijkt al maanden uit naar het wk. Het lijkt hem (en mij ook) fantastisch om midden in de nacht voetbal te kijken. Het samen met hem kijken is waar ik naar uit kijk
Ach ja. Ik zat er in 2010 en 2014 vooraf net zo in. Who knows.Harribo schreef op maandag 4 mei 2026 @ 17:37:
[...]
Heb je psg in de CL zien voetballen... Wat een tempo en techniek. Dat is slechts een gedeelte van Frankrijk.
Die kunnen volgens mij gewoon 3 teams opstellen die allen beter zijn dan oranje.
Over Spanje nog maar te zwijgen..
Nee we hebben een aardig team maar wereldwijd zijn er een aantal teams beter dan ons.
En we hebben op papier een goede verdediging maar heb het idee dat die op sommige momenten zitten te slapen. Als je soms kijkt hoe we de goals tegen krijgen..
En aanvallend komen we kwaliteit te kort.
Ik verwacht er heel weinig van. Zeker als we momenten hebben achterin waarop we niet geconcentreerd genoeg zijn, kunnen we het ook tegen bijvoorbeeld een Japan het heel moeilijk krijgen.
Enfin, wel weer leuk een wk en al die wedstrijden.
[ Voor 54% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-05-2026 16:31 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het zijn wel de mooie jeugd herinneringen hoor. Mijn vriendin vindt het ook niet perse een goed idee maar staat er wel achterDr. Strangelove schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:29:
[...]
Same here, de mijne is 10. Mijn vrouw vindt het alleen geen goed idee maar ja...
Zo heb ik als 9 jarige alle CL wedstrijden in 94/95 gezien en keek ik 's nachts ook hoe Taument de 2-1 tegen Saudi Arabie tegen te touwen kopte. Daar is het misschien mis gegaan
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 07-05-2026 20:11 ]
XXXVI
Zou Koeman Malen gaan gebruiken in de spits is de vraag?
Het lijkt me totaal ongeloofwaardig om een speler die niet wedstrijdfit is, slechts 12 potten dit seizoen speelde en maar één keer scoorde op te roepen, laat staan in de basis te zetten. Maarja, Koeman... dus kortom, we weten het nietTyphone schreef op maandag 11 mei 2026 @ 09:21:
Zou Koeman Malen gaan gebruiken in de spits is de vraag?
XXXVI
Verwijderd
Voorzitter van Memphis Depay fanclub?ephymerous schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:16:
[...]
Het lijkt me totaal ongeloofwaardig om een speler die niet wedstrijdfit is, slechts 12 potten dit seizoen speelde en maar één keer scoorde op te roepen, laat staan in de basis te zetten. Maarja, Koeman... dus kortom, we weten het niet
Twaalf wedstrijden sinds de jaarwisseling en meer speelminuten dan Weghorst, Emegha en Zirkzee. Hij is overigens nog steeds geblesseerd.
Brobbey wordt eerste spits van Oranje op het WK.
Brobbey in de spits zou perfect zijn. Hij is niet de scorende spits, maar degene die anderen de ruimte geeft om te scoren. Past dus perfect bij Gakpo en Malen op de flank.
Nooit meer Depay
Nooit meer Depay
Koeman, ben ik de enige die hem arrogant vindt..? Zo goed was hij niet in de PL, of bij Barca. En die Psv-titel in 07 was ook mazzel. Hij praat met meer statuur dan een Hiddink of Advocaat, en daar heb ik moeite mee.
Ik vind hem niet arrogant, wel heel hollands direct en een beetje hard/bot en conservatief. Als speler was hij natuurlijk wel echt een klasse apart en die natuurlijke uitstraling heeft hij ook. Dat zijn m.i. geen verkeerde eigenschappen om een zooitje jonge multi-miljonairs te leiden. Alleen het gogme van een toptrainer a la van Gaal / Hiddink ontbreekt en dat is helaas wel een groot gemis. Er zijn maar heel weinig oud topspelers die ook toptrainer waren/zijn. Echt een vak apart blijkbaar.Sjah schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:53:
Koeman, ben ik de enige die hem arrogant vindt..? Zo goed was hij niet in de PL, of bij Barca. En die Psv-titel in 07 was ook mazzel. Hij praat met meer statuur dan een Hiddink of Advocaat, en daar heb ik moeite mee.
Er wordt bovenmatig veel waarde gehecht aan de voetbalhistorie van (potentiële) trainers. Voetbalinhoud is wat mij betreft maar één van de aspecten van het voetbaltrainerschap. En dan geldt ook nog dat ervaring als profvoetballer helemaal niet per definitie betekent dat je ook het inzicht hebt dat nodig is voor een trainer, laat staan dat je het kan overbrengen. Omgekeerd zie je het ook geregeld, dat de spelers het inzicht wel hadden maar niet de vaardigheden om dat als profvoetballer te laten zien. Dat kunnen echt buitengewoon uitstekende trainers zijn. Van Gaal is een mooi voorbeeld.Elzavo schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 00:38:
[...]
Er zijn maar heel weinig oud topspelers die ook toptrainer waren/zijn. Echt een vak apart blijkbaar.
Ik kan me een uitspraak van Eykelkamp herinneren. Die mocht als derde of vierde spits mee met Oranje en mocht dus van Basten van dichtbij meemaken. Hij vertelde vol bewondering wat van Basten allemaal deed op de training en dat hij de gedachte achter de acties kon volgen maar dat hij zelf zijn benen zou breken als hij het zou proberenbazzemans schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:20:
[...]
Omgekeerd zie je het ook geregeld, dat de spelers het inzicht wel hadden maar niet de vaardigheden om dat als profvoetballer te laten zien.
Matthijs de Ligt gaat niet mee naar het WK vanwege een rugoperatie.
Nou vind ik dat echt sneu voor hem want dat is misschien wel het hoogste podium qua voetbal, maar - tenzij hij zich heeft verbeterd - hij maakt soms wel dusdanige fouten dat ik het stiekem niet erg vind.
Nou vind ik dat echt sneu voor hem want dat is misschien wel het hoogste podium qua voetbal, maar - tenzij hij zich heeft verbeterd - hij maakt soms wel dusdanige fouten dat ik het stiekem niet erg vind.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Hij doet al 7 maanden niet echt mee, dan ben je ook niet top fit lijkt me. Er zijn fittere spelers die je dan mee kan nemen. Of desnoods een hongerige broekie.Lordy79 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 17:36:
Matthijs de Ligt gaat niet mee naar het WK vanwege een rugoperatie.
Nou vind ik dat echt sneu voor hem want dat is misschien wel het hoogste podium qua voetbal, maar - tenzij hij zich heeft verbeterd - hij maakt soms wel dusdanige fouten dat ik het stiekem niet erg vind.
quote: VolkskrantToch moet Koeman de opmerking van zijn doelman goed in de oren knopen. Hij moet risico’s gaan nemen, iets waar hij van nature niet van houdt. Koeman duwt nog liever Depay in een rolstoel het veld op dan te gaan experimenteren met een superfitte 20-jarige spits. Straks zitten we weer te luisteren naar de bizarre absurditeiten van Wout Weghorst in gesprek met Arman Avsaroglu.
Ik hoop dat de schrijver het heeft over risico's met de keuze van spelers en niet over risico's met een meer aanvallende speelwijze want dan gaan we voor schut.
Klopt, gaat om spelers. met het nieuwe reactiescherm op Tweakers lukt het me nog niet goed om mobiel de quotes etc te bewerken/aanvullen.D-e-n schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:38:
[...]
Ik hoop dat de schrijver het heeft over risico's met de keuze van spelers en niet over risico's met een meer aanvallende speelwijze want dan gaan we voor schut.
Met Malen of Emegha, als die überhaupt fit is, zul je sowieso wat meer op snelle uitbraken moeten gokken. Alleen met Brobbey kun je echt druk zetten. Maar goed, uiteindelijk zal geen topland wakker liggen van deze namen net zoals ze dat bij Depay ook niet doenMegupe schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:40:
[...]
Klopt, gaat om spelers. met het nieuwe reactiescherm op Tweakers lukt het me nog niet goed om mobiel de quotes etc te bewerken/aanvullen.
Dan zet je die op broncode ipv visueel?Megupe schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:40:
[...]
Klopt, gaat om spelers. met het nieuwe reactiescherm op Tweakers lukt het me nog niet goed om mobiel de quotes etc te bewerken/aanvullen.
Malen is anders behoorlijk in vorm. Hopelijk draait Gakpo het toernooi van z’n leven en dan kan het voorin maar zo wat wordenD-e-n schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 00:48:
[...]
Met Malen of Emegha, als die überhaupt fit is, zul je sowieso wat meer op snelle uitbraken moeten gokken. Alleen met Brobbey kun je echt druk zetten. Maar goed, uiteindelijk zal geen topland wakker liggen van deze namen net zoals ze dat bij Depay ook niet doen
XXXVI
De serie A stelt anno 2026 toch een stuk minder voor dan de Engelse, Spaanse, Duitse en zelfs Franse competitie volgens mij en dan speelt Roma ook nog eens heel anders dan wij. En Gakpo is onze beste aanvaller maar ook die is bij Liverpool verre van onomstreden.ephymerous schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:03:
[...]
Malen is anders behoorlijk in vorm. Hopelijk draait Gakpo het toernooi van z’n leven en dan kan het voorin maar zo wat worden
Als Gakpo zijn clubniveau meeneemt zou ik er niet op gokkenephymerous schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:03:
[...]
Malen is anders behoorlijk in vorm. Hopelijk draait Gakpo het toernooi van z’n leven en dan kan het voorin maar zo wat worden
How bad is it on a scale from one to Spurs
Inner circle Koeman, die gaat mee.Sjah schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:23:
Vraag me af of frenkie uberhaupt meegaat, die is nog altijd niet fit.
Veerman was duidelijk, zolang Koeman coach is hoeft hij niet te spelen. Lekker duidelijk. Nog los van hoe goed hij is etc, Veerman heeft er geen zin in zolang Koeman er zit. Kunnen we dat hoofstuk mooi afsluiten tot er een nieuwe coach zit.
Doe mij maar een keer zo’n Schilacci of Baros type in Oranje waar nooit iemand van gehoord heeft. Zo’n kerel die voor en na het toernooi geen moer laat zien maar boven zichzelf uitstijgt en er sneaky zes in legt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En terecht van Veerman. Wat een koekebakker is die Koeman. Wordt toch een waardeloos WK van Nederland. Kan Veerman lekker op de bank zitten en zien hoe ze het verprutsen.ElPaco schreef op zondag 17 mei 2026 @ 17:47:
Veerman was duidelijk, zolang Koeman coach is hoeft hij niet te spelen. Lekker duidelijk. Nog los van hoe goed hij is etc, Veerman heeft er geen zin in zolang Koeman er zit. Kunnen we dat hoofstuk mooi afsluiten tot er een nieuwe coach zit.
Mooi. Die laat het toch afweten in grote wedstrijdenElPaco schreef op zondag 17 mei 2026 @ 17:47:
Veerman was duidelijk, zolang Koeman coach is hoeft hij niet te spelen. Lekker duidelijk. Nog los van hoe goed hij is etc, Veerman heeft er geen zin in zolang Koeman er zit. Kunnen we dat hoofstuk mooi afsluiten tot er een nieuwe coach zit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik vind Veerman niet goed genoeg voor Oranje.
Maar Koeman speelt dit raar.
Zou bijna zeggen dat Joey met Bartina gerommeld heeft
Maar Koeman speelt dit raar.
Zou bijna zeggen dat Joey met Bartina gerommeld heeft
[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 17-05-2026 21:06 ]
Alsof het met Veerman erbij beter zou gaan. Als je op je 27e nog niet weg bent uit de Eredivisie....tiswat schreef op zondag 17 mei 2026 @ 18:07:
[...]
En terecht van Veerman. Wat een koekebakker is die Koeman. Wordt toch een waardeloos WK van Nederland. Kan Veerman lekker op de bank zitten en zien hoe ze het verprutsen.
Ik hoop dat Koeman als volgt gaat spelen:
Opstelling:
Gakpo. Malen, Frimpong (subs: Brobby, Lang, Depay en Weghorst als stormram voor laatste 10 min maar echt enkel wanneer nodig)
Gravenberch, de Jong, Reijnders (subs: Smit, Q Timber, Schouten, Koopmeinders en als er nog plek is Valente)
vd Ven, van Hecke, van Dijk, Dumpfries (subs: Timber mits gereed, Geertruida, Ake en de Vrij als er nog plek is).
Verbruggen (sub Flekken)
Opstelling:
Gakpo. Malen, Frimpong (subs: Brobby, Lang, Depay en Weghorst als stormram voor laatste 10 min maar echt enkel wanneer nodig)
Gravenberch, de Jong, Reijnders (subs: Smit, Q Timber, Schouten, Koopmeinders en als er nog plek is Valente)
vd Ven, van Hecke, van Dijk, Dumpfries (subs: Timber mits gereed, Geertruida, Ake en de Vrij als er nog plek is).
Verbruggen (sub Flekken)
@aaaido Neem je maar 2 keepers mee?
Koeman gaat minimaal 3 keepers meenemen. Hij overweegt zelf 4 keepers mee te nemen.
Koeman gaat minimaal 3 keepers meenemen. Hij overweegt zelf 4 keepers mee te nemen.
Ja goede mag inderdaad wel een derde bij. Kies er maar eentjebazzemans schreef op maandag 18 mei 2026 @ 13:35:
@aaaido Neem je maar 2 keepers mee?
Koeman gaat minimaal 3 keepers meenemen. Hij overweegt zelf 4 keepers mee te nemen.
Ik jouw opstelling is er nog wel ruimte voor Valente want Schouten gaat niet mee. Die is nog een paar maanden geblesseerd. Zelfde geldt geloof ik voor Lang.
Ja, ja, 32 jaar na dato…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vroeger mocht veel meer, nee dan heb ik niet over de Wolf, maar die andere dingen zoals met Vermeegen.
Nou het grote aftellen is begonnen naar de volgende teleurstelling. Depay gaat er gewoon bij zitten...
Vanaf 14.45 vanmiddag en te volgen via de stream van de NOS: Ronald Koeman maakt selectie voor WK bekend - https://nos.nl/l/2614214
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heb je liever Weghorst?Terranova schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 08:54:
Nou het grote aftellen is begonnen naar de volgende teleurstelling. Depay gaat er gewoon bij zitten...
Die zou ik persoonlijk eerder thuislaten dan Depay alhoewel ook Depay wat mij betreft dan een bankzitter voor noodgevallen is. Maar ik hoop eigenlijk dat Brobbey ons nog gaat verrassen want Emegha wordt het helaas niet.
Als bankzitter/pinchhitter wel. Weghorst kan er ook weinig van. Maar je hebt er nog iets aan als pinchhitter met lange ballen naar voren.D-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:
[...]
Heb je liever Weghorst?![]()
Die zou ik persoonlijk eerder thuislaten dan Depay alhoewel ook Depay wat mij betreft dan een bankzitter voor noodgevallen is. Maar ik hoop eigenlijk dat Brobbey ons nog gaat verrassen want Emegha wordt het helaas niet.
Depay gaat bankzitten nog veel minder slikken dan Weghorst. Dus absoluut niet mee.
Mijn droomvoorhoede is Brobbey in de spits die de ballen kan vasthouden en klaar leggen voor Gakpo en Malen. Dat zou ideaal zijn.
Maar Depay zal wel mee gaan als 1e spits
Elders in andere topics gaat het alweer over datagedreven werken als TD - als coach zou ik het ook wel weten: Malen én Depay leveren - de één is op dit moment 'hot' in het land waar ze de verdedigende muur en de geparkeerde bus hebben uitgevonden, en je wordt echt geen topscorer aller tijden zonder te leveren.D-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:
[...]
Heb je liever Weghorst?![]()
Die zou ik persoonlijk eerder thuislaten dan Depay alhoewel ook Depay wat mij betreft dan een bankzitter voor noodgevallen is. Maar ik hoop eigenlijk dat Brobbey ons nog gaat verrassen want Emegha wordt het helaas niet.
En (@all) kom op, houd eens op met het naar beneden praten van die cijfers.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, etc. maakten ook prachtige goals tegen 'de kleintjes'.
Gert Müller, Maradona, Lineker, etc. scoorden ook goals tegen de kleintjes om hun doelsaldo op te plussen.
Ik kan echt heel slecht tegen dit soort vooringenomen negativiteit.
(en dat is dus niet tegen jou gericht, @D-e-n )
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Boer heeft het toch eerder geprobeerd met Malen en Depay? Afwisselend met Weghorst en Depay voorin. Dat was ook geen onverdeeld succes, alhoewel het natuurlijk verder wel een ander team was. Zouden Gakpo en Malen niet voorin samen kunnen spelen?Ramzzz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:
[...]
Elders in andere topics gaat het alweer over datagedreven werken als TD - als coach zou ik het ook wel weten: Malen én Depay leveren - de één is op dit moment 'hot' in het land waar ze de verdedigende muur en de geparkeerde bus hebben uitgevonden, en je wordt echt geen topscorer aller tijden zonder te leveren.
En (@all) kom op, houd eens op met het naar beneden praten van die cijfers.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, etc. maakten ook prachtige goals tegen 'de kleintjes'.
Gert Müller, Maradona, Lineker, etc. scoorden ook goals tegen de kleintjes om hun doelsaldo op te plussen.
Ik kan echt heel slecht tegen dit soort vooringenomen negativiteit.
(en dat is dus niet tegen jou gericht, @D-e-n )
En anders Fleming. Maar die zal uberhaupt niet overwogen worden want 'maar' BurnleyD-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:
[...]
Heb je liever Weghorst?![]()
Die zou ik persoonlijk eerder thuislaten dan Depay alhoewel ook Depay wat mij betreft dan een bankzitter voor noodgevallen is. Maar ik hoop eigenlijk dat Brobbey ons nog gaat verrassen want Emegha wordt het helaas niet.
De een kon niet leveren in een stuk moeilijkere competitie, de ander is totaal niet fit want heeft al geruime tijd niet gespeeld.Ramzzz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:
[...]
Elders in andere topics gaat het alweer over datagedreven werken als TD - als coach zou ik het ook wel weten: Malen én Depay leveren - de één is op dit moment 'hot' in het land waar ze de verdedigende muur en de geparkeerde bus hebben uitgevonden, en je wordt echt geen topscorer aller tijden zonder te leveren.
En (@all) kom op, houd eens op met het naar beneden praten van die cijfers.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, etc. maakten ook prachtige goals tegen 'de kleintjes'.
Gert Müller, Maradona, Lineker, etc. scoorden ook goals tegen de kleintjes om hun doelsaldo op te plussen.
Ik kan echt heel slecht tegen dit soort vooringenomen negativiteit.
(en dat is dus niet tegen jou gericht, @D-e-n )
Ook dat is keiharde data...
In dat kader dan:toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:
[...]
De een kon niet leveren in een stuk moeilijkere competitie, de ander is totaal niet fit want heeft al geruime tijd niet gespeeld.
Ook dat is keiharde data...
‘Robben ging in 2010 geblesseerd mee naar het WK en schoot ons bijna naar de wereldtitel’
[...]
‘Een bondscoach kan wat risico nemen met twee of drie spelers. Robben raakte in 2010 in de laatste oefenwedstrijd voor het WK tegen Hongarije geblesseerd door een gek hakje dat hij maakte en zat huilend in een stoeltje in de Arena. Fysiotherapeut Dick van Toorn ging met hem aan de slag, Robben ging toch mee, kwam er later in het toernooi in en schoot Nederland bijna naar de wereldtitel.’
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Probleem van de zgn Nederlandse 'voetbalkenner' is dat ze precies alle 100 redenen weten waarom Nederland het niet gaat redden, maar vergeten dat alle andere landen evenzoveel en even zo grote issues hebben. Daar wordt naar gekeken alsof het onfeilbare voetbalmachines zijn waarin alle sterspelers gegarandeerd 110% leveren elke wedstrijd.Ramzzz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:
[...]
Elders in andere topics gaat het alweer over datagedreven werken als TD - als coach zou ik het ook wel weten: Malen én Depay leveren - de één is op dit moment 'hot' in het land waar ze de verdedigende muur en de geparkeerde bus hebben uitgevonden, en je wordt echt geen topscorer aller tijden zonder te leveren.
En (@all) kom op, houd eens op met het naar beneden praten van die cijfers.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, etc. maakten ook prachtige goals tegen 'de kleintjes'.
Gert Müller, Maradona, Lineker, etc. scoorden ook goals tegen de kleintjes om hun doelsaldo op te plussen.
Ik kan echt heel slecht tegen dit soort vooringenomen negativiteit.
(en dat is dus niet tegen jou gericht, @D-e-n )
Ik denk dat het enige wat de andere toplanden echt voor hebben op NL is de kracht van positief denken.
... not as I do.
Sinds wanneer levert Depay? Dat is echt al jaren geleden hoor.Ramzzz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:
[...]
Elders in andere topics gaat het alweer over datagedreven werken als TD - als coach zou ik het ook wel weten: Malen én Depay leveren - de één is op dit moment 'hot' in het land waar ze de verdedigende muur en de geparkeerde bus hebben uitgevonden, en je wordt echt geen topscorer aller tijden zonder te leveren.
En (@all) kom op, houd eens op met het naar beneden praten van die cijfers.
Kluivert, Van Basten, Bergkamp, etc. maakten ook prachtige goals tegen 'de kleintjes'.
Gert Müller, Maradona, Lineker, etc. scoorden ook goals tegen de kleintjes om hun doelsaldo op te plussen.
Ik kan echt heel slecht tegen dit soort vooringenomen negativiteit.
(en dat is dus niet tegen jou gericht, @D-e-n )
Dit seizoen 1 goal uit 13 potjes in alle competities
Vorig seizoen 12 uit 52 potjes.
Nederlands elftal al maar 1 goal tegen een groot land in de laatste 4 jaar, al wel 13 in diezelfde periode tegen de Malta's en Litouwens van de wereld.
Dus als je alleen op data kijkt is het alsnog niets. Maar data zegt niet altijd alles over een spits, zeker niet over een atypische spits zoals Depay. Brobbey bijvoorbeeld wordt bijna wekelijks uitgelicht in de PL dat ie zo goed speelt, maar zoveel goals maakt hij niet. Maar vooral omdat ie de rest om hem heen beter laat spelen.
Bij Depay is dat helaas ook niet het geval, hij is vooral met zichzelf bezig en de rest speelt daardoor minder. Dus zowel de data als de "oogtest" zijn niet in het voordeel van Depay.
We hebben in het aanvallende helft van het elftal gewoon mindere spelers dan de toplanden. De Fransen kunnen twee elftallen met toppers opstellen, Spanje heeft geweldige middenvelders plus Yamal Bij Braziië is Vinicius irritant maar dat niveau van aanvallers hebben wij ook niet. De Engelse aanvallers spelen allemaal bij Europese topclubs en spelers als Wirz en Musiala hebben veel meer creativiteit dan wij in Oranje hebben. Ook Portugal is sterker dan wij.Clush schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:57:
[...]
Probleem van de zgn Nederlandse 'voetbalkenner' is dat ze precies alle 100 redenen weten waarom Nederland het niet gaat redden, maar vergeten dat alle andere landen evenzoveel en even zo grote issues hebben. Daar wordt naar gekeken alsof het onfeilbare voetbalmachines zijn waarin alle sterspelers gegarandeerd 110% leveren elke wedstrijd.
Ik denk dat het enige wat de andere toplanden echt voor hebben op NL is de kracht van positief denken.
Vraag is of je van systeem gaat wisselen. Als je inderdaad met twee spitsen gaat spelen dan kun je aan diverse combinaties van een duo gaan denken maar iets zegt me dat Koeman dat niet gaat doen. Aan de andere kant: als Koopmeiners op rechts staat is het ook eigenlijk 442Sineplex schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:05:
[...]
De Boer heeft het toch eerder geprobeerd met Malen en Depay? Afwisselend met Weghorst en Depay voorin. Dat was ook geen onverdeeld succes, alhoewel het natuurlijk verder wel een ander team was. Zouden Gakpo en Malen niet voorin samen kunnen spelen?
1xAjax, 1xPSV, 0xFeyenoordNathan Aké (Manchester City), Brian Brobbey (Sunderland), Memphis Depay (Corinthians), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (Bayer 04 Leverkusen), Cody Gakpo (Liverpool), Ryan Gravenberch (Liverpool), Jorrel Hato (Chelsea), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona), Justin Kluivert (Bournemouth), Teun Koopmeiners (Juventus), Noa Lang (Galatasaray), Donyell Malen (AS Roma), Tijjani Reijnders (Manchester City), Robin Roefs (Sunderland), Marten de Roon (Atalanta), Crysencio Summerville (West Ham United), Guus Til (PSV), Jurriën Timber (Arsenal), Quinten Timber (Olympique de Marseille), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Wout Weghorst (Ajax) en Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion).
Is ook wel eens anders geweest, veelzeggend imho.
Geen Frimpong en Wieffer wél is wat mij betreft opvallend. De rest spreekt aardig voor zich.
[ Voor 19% gewijzigd door Jeroenvde89 op 27-05-2026 14:19 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Mooi dat Summerville erbij zit! Hij kan wel eens in positieve zin gaan verrassen dit WK als invaller. Als PSVer ben ik ook blij dat Til erbij zit, maar daar verwacht ik minder van. Misschien kan hij een beetje de Weghorst rol als pinchhitter pakken, want van Weghorst zelf verwacht ik niks.
:strip_exif()/f/image/tegjxf9zYhwpVPhesxS8Ejad.jpg?f=fotoalbum_large)
Keepers:
Mark Flekken, Robin Roefs en Bart Verbruggen
Verdedigers:
Nathan Aké, Virgil van Dijk, Denzel Dumfries, Jorrel Hato, Jan Paul van Hecke, Jurriën Timber en Micky van de Ven
Middenvelders:
Ryan Gravenberch, Frenkie de Jong, Justin Kluivert, Teun Koopmeiners, Marten de Roon, Quinten Timber, Tijjani Reijnders, Guus Til, Mats Wieffer
Aanvallers:
Brian Brobbey, Memphis Depay, Cody Gakpo, Noa Lang, Donyell Malen, Crycensio Summerville en Wout Weghorst
Per positie (via Pieter Zwart)
:strip_exif()/f/image/WlAqe5IZF4wOx3MWOVqp4Ooh.jpg?f=fotoalbum_large)
-----------------
Ik verwacht er zoals afgelopen jaren eigenlijk weinig van omdat we de exceptionele spelers vooral in de aanval missen.
Hopelijk wordt het een echt team en kunnen ze op die manier wat potten breken maar mijn verwachtingen zijn laag.
[ Voor 36% gewijzigd door d-vine op 27-05-2026 15:03 ]
Geen Frimpong en geen Maatsen is niet zo heel slim. Je gaat gigantisch overlopen worden via de backposities.
Fucking Depay, de dag die je wist dat zou komen
Frimpong dus juist nietd-vine schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:
Keepers:
Mark Flekken, Robin Roefs en Bart Verbruggen
Verdedigers:
Nathan Aké, Virgil van Dijk, Denzel Dumfries, Jeremie Frimpong, Jorrel Hato, Jan Paul van Hecke, Jurriën Timber en Micky van de Ven
Middenvelders:
Ryan Gravenberch, Frenkie de Jong, Justin Kluivert, Teun Koopmeiners, Marten de Roon, Quinten Timber, Tijjani Reijnders, Guus Til, Mats Wieffer
Aanvallers:
Brian Brobbey, Memphis Depay, Cody Gakpo, Noa Lang, Donyell Malen, Crycensio Summerville en Wout Weghorst
-----------------
Ik verwacht er zoals afgelopen jaren eigenlijk weinig van omdat we de exceptionele spelers vooral in de aanval missen.
Hopelijk wordt het een echt team en kunnen ze op die manier wat potten breken maar mijn verwachtingen zijn laag.
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 27-05-2026 14:22 ]
Verwachtingen waren al niet te hoog, als ik hiernaar kijk is de defensie degelijk, middenveld goed maar vooral de aanval wat minder. Maar ik laat me graag positief verrassen natuurlijk
Want VD Ven en Dumfries zijn zo matig/langzaam?CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:
Geen Frimpong en geen Maatsen is niet zo heel slim. Je gaat gigantisch overlopen worden via de backposities.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Van de Ven is zo'n beetje de snelste verdediger ter wereldCryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:
Geen Frimpong en geen Maatsen is niet zo heel slim. Je gaat gigantisch overlopen worden via de backposities.
Van de Ven is niet goed genoeg als linksback en zou enkel als linkercentrale verdediger een optie zijn. Jammer dat Van Dijk op die positie speelt en niet als rechtercentrale verdediger wil spelen.JanW schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:
[...]
Frimpong dus juist nietAls backs dus Dumfries, Hato, Timber en VD Ven. Aké kan er ook spelen indien nodig.
Van Frimpong kan ik begrijpen dat het verrassend is. Hij heeft verder geen blessures toch? Maar wat heeft Maatsen nou laten zien, bij Oranje dan wel in de premier league, dat hij geselecteerd had moeten worden?CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:21:
Geen Frimpong en geen Maatsen is niet zo heel slim. Je gaat gigantisch overlopen worden via de backposities.
Ja en een vergelijking met Robben gaat helemaal mank. Die presteerde structureel in de Europese top. Niet ergens onderaan in een flut competitie. Ik zou 'm ook niet meenemen. Ik denk dat ie waardevol kan zijn op de bank alleen denk ik dat zijn karakter dat niet toestaat.Terranova schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:05:
[...]
Sinds wanneer levert Depay? Dat is echt al jaren geleden hoor.
Dit seizoen 1 goal uit 13 potjes in alle competities
Vorig seizoen 12 uit 52 potjes.
Nederlands elftal al maar 1 goal tegen een groot land in de laatste 4 jaar, al wel 13 in diezelfde periode tegen de Malta's en Litouwens van de wereld.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 27-05-2026 14:28 ]
XXXVI
Weghorst? Met rollator...
De verdedigers hebben verschillende ziekenboeg gevallen.
De verdedigers hebben verschillende ziekenboeg gevallen.
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 27-05-2026 14:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, met het beschikbare materiaal geen verassingen wat mij betreft. Depay had van mij niet gehoeven, maar ik weet eigenlijk ook niet wie dan wel in zijn plek. Voorin is het qua Nederlandse spelers toch wel erg dun.
Ik snap Koeman echt niet, met 26 plekken heb je toch genoeg om elke positie minimaal 2 spelers te hebben. Hoezo gaan er dan 7 verdedigers mee? Dat is vragen om problemen, zeker omdat Timber nog fit moet worden.
Hoe langer ik er overnadenk, hoe dommer het is.
1 rechtsback en 6 centrale verdedigers, van wie er 4 ook op de back posities kunnen.
Hoe langer ik er overnadenk, hoe dommer het is.
1 rechtsback en 6 centrale verdedigers, van wie er 4 ook op de back posities kunnen.
[ Voor 38% gewijzigd door Terranova op 27-05-2026 14:33 ]
Koeman gaat niets doen met een Summerville. Te ver van zijn 'dicht-bij-mijn-bed-show' af.Bao_mi1 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:19:
[...]
Mooi dat Summerville erbij zit! Hij kan wel eens in positieve zin gaan verrassen dit WK als invaller. Als PSVer ben ik ook blij dat Til erbij zit, maar daar verwacht ik minder van. Misschien kan hij een beetje de Weghorst rol als pinchhitter pakken, want van Weghorst zelf verwacht ik niks.
Depay mee is ook een absolute farce. Weghorst teert ook op zijn goals tegen Argentinië in 2022.
Blij wanneer er een 'modernere' coach komt.
Geen Frimpong wat een bizarre keuze... zijn snelheid en creativiteit gaan we missen.
Voor de rest best prima keuzes al had ik Kees Smit ook wel een kans gegeven nog, de Roon zou ik thuis laten. Weghorst is weliswaar matig als hij veel minuten speelt, maar die wil je er ook gewoon bij hebben als breekijzer in de laatste minuten.
Voor de rest best prima keuzes al had ik Kees Smit ook wel een kans gegeven nog, de Roon zou ik thuis laten. Weghorst is weliswaar matig als hij veel minuten speelt, maar die wil je er ook gewoon bij hebben als breekijzer in de laatste minuten.
[ Voor 25% gewijzigd door Stylze op 27-05-2026 14:34 ]
Playstation 5 / Switch 2
Prima dat Kees Smit er niet bij zit, het is geen stageplaats.
Vanaf de nieuwe kwalificatiereeks kun je hem er dan prima wel bij halen.
Vanaf de nieuwe kwalificatiereeks kun je hem er dan prima wel bij halen.
Goed om te zien dat Koeman vast houd aan zijn eigen regel dat iedereen alles moet spelen en fit moet zijn om geselecteerd te worden /s
.
Als die regels van het EK nog hadden gegolden, zouden er stuk of 6 van deze niet geselecteerd zijn. Maakt het wel weer duidelijk dat hij liever zijn bekenden en vrienden mee neemt.
Als die regels van het EK nog hadden gegolden, zouden er stuk of 6 van deze niet geselecteerd zijn. Maakt het wel weer duidelijk dat hij liever zijn bekenden en vrienden mee neemt.
[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 27-05-2026 14:36 ]
Gaat niet om snelheid. Vd Ven is een centrale verdediger en zeker geen back. Die hoort eigenlijk naast V Dijk of naast Timber. Dumfries is een domme draver met veel inzet, geen tactisch genie zullen we maar zeggen.Jeroenvde89 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:25:
[...]
Want VD Ven en Dumfries zijn zo matig/langzaam?
Weghorst en Depay snap ik niet.
Verder beetje zoals verwacht denk ik. Ik had persoonlijk Valente wél meegenomen, maar voor Feyenoord beter dat ie gewoon lekker de voorbereiding in Rotterdam kan draaien
Verder beetje zoals verwacht denk ik. Ik had persoonlijk Valente wél meegenomen, maar voor Feyenoord beter dat ie gewoon lekker de voorbereiding in Rotterdam kan draaien
Valente gaat nooit een vaste waarde worden, middelmaat.LZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:
Weghorst en Depay snap ik niet.
Verder beetje zoals verwacht denk ik. Ik had persoonlijk Valente wél meegenomen, maar voor Feyenoord beter dat ie gewoon lekker de voorbereiding in Rotterdam kan draaien
Soms heb je gewoon een harde draver nodig die wat mensen kan moe maken, of gewoon dat je moet scoren puur op kansen creëren.CryptoNL schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:38:
[...]
Gaat niet om snelheid. Vd Ven is een centrale verdediger en zeker geen back. Die hoort eigenlijk naast V Dijk of naast Timber. Dumfries is een domme draver met veel inzet, geen tactisch genie zullen we maar zeggen.
Frimpong heeft ook een hoop mindere wedstrijden gespeeld dit seizoen. En de laatste wedstrijden speelde hij niet eens als rechtsback. Aan de andere kant is dat ook wel weer het voordeel van zo'n speler, je kunt hem eigenlijk op de hele rechterflank kwijt. Maar Koeman is nooit echt gecharmeerd geweest van Frimpong op rechtsback heb ik het idee....
Iedereen heeft weleens mindere wedstrijden als die daar op zou selecteren had die 8 spelers thuis moeten houden of meerSineplex schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:00:
Frimpong heeft ook een hoop mindere wedstrijden gespeeld dit seizoen. En de laatste wedstrijden speelde hij niet eens als rechtsback. Aan de andere kant is dat ook wel weer het voordeel van zo'n speler, je kunt hem eigenlijk op de hele rechterflank kwijt. Maar Koeman is nooit echt gecharmeerd geweest van Frimpong op rechtsback heb ik het idee....
Moet zeggen dat die Frimpong niet mee neemt verbaast me wel maar goed hoop dat het Koemans laatste klus is
Dat tikje terug voetbal hebben we onderhand wel gezien maar goed mijn gevoel is dat ze er snel ui vliegen dat scheelt
Weghorst ook. 8 goals in een heel seizoen met een bijdrage aan het veldspel waar je ernstige twijfels bij moet zetten......
En dan toch oproepen. Snap er oprecht niets van.
En dan toch oproepen. Snap er oprecht niets van.
Wie dan? De spoeling qua spitsen is echt dun op dit moment. Weghorst lijkt mij alleen mee te gaan als pinchitter voor de laatste 5 minuten.LZ86 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:40:
Weghorst en Depay snap ik niet.
Als je kijkt bij de traditionele top 3 in Nederland speelt er volgens mij ook nauwelijks een Nederlandse speler voorin.. laat staan dat die bij een topclub in het buitenland speelt..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!