These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wie zegt dat dan? En wat moeten ze anders zeggen? "Mooi dat we erbij zijn, we doen voor spek en bonen mee"?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:20:
Je bent naar eigen zeggen WK kandidaat? Dan moet je ook met wat tegenwind kunnen presteren.
Ja alleen inzetten als het echt niet anders kan.Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Oh god, Weghorst. Nog slechter voetbal incoming
Nooit duspiotr123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:25:
[...]
Ja alleen inzetten als het echt niet anders kan.
Ja maar anders gaat ie huilen, dat weet je tochTerranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Weghorst is in maar 1 ding heel goed. Kontkussen bij de trainer. Anders snap ik niet dat hij uberhaupt minuten mag maken op welk prof niveau dan ookHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:26:
[...]
Ja maar anders gaat ie huilen, dat weet je toch
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 14% gewijzigd door bazzemans op 31-03-2026 22:29 ]
Megupe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:29:
Waarom is wijndal niet geselecteerd?
Nederland heeft echt een overschot aan hele goeie verdedigers. Maarja fit blijven is voor velen daarvan een lastige en dan krijg je bejaarden zoals De Vrij er weer inHollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:27:
Hato heeft zich overigens al in de basis van Chelsea geknokt. Dus opzicht zou hij wel een goede backup zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 31-03-2026 22:30 ]
Gokken op de snelheid van Weghorst in de counter, dat doet iedere coach als zijn team met 10 man komt te staan.Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:24:
Ok, als jij 1-1 tegen Ecuador een goed resultaat vindt... ik niet. Met 11 of 10 man.bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:25:
[...]
Wie zegt dat dan? En wat moeten ze anders zeggen? "Mooi dat we erbij zijn, we doen voor spek en bonen mee"?
Rare reactie op mijn vraag.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:34:
[...]
Ok, als jij 1-1 tegen Ecuador een goed resultaat vindt... ik niet. Met 11 of 10 man.
Beetje vergelijkbare situatie, alleen gaat Italië wellicht het WK niet halen zo en is Koeman met zijn matties er gewoon weer bij
Ecuador is aanvallend niet heel sterk denk ik, die moeten het meer van een snelle counter hebben lijkt het
Heel simpel, je speelt straks tegen vergelijkbare ploegen in de groepsfase en dan moet je ook als het tegenzit die drie punten kunnen pakken. Dus prima oefening dit. En niet zoals die commentator ijlt dat je moet vermijden te verliezen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De Vrij is ook slechts de backupHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:40:
De vrij eruit volgende keer, van hecke erin
Balen, had liever Polen gehad.Gynnad schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:40:
Zweden de tegenstander op het WK van Nederland, Polen rest het niet tegen Zweden.
Zweden lijkt mij lastiger
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fansHarribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:41:
[...]
Balen, had liever Polen gehad.
Zweden lijkt mij lastiger
Je houdt t forumniveau graag in lijn met het voetbal begrijp ik?toolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:42:
[...]
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fans
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik vroeg naar bewering dat Oranje aangeeft titelkandidaat te zijn. Dat zeggen de namelijk niet. Wel gaan ze met de instelling ernaartoe om kampioen te worden. Dat lijkt mij heel normaal.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:39:
Same back at ya.
Heel simpel, je speelt straks tegen vergelijkbare ploegen in de groepsfase en dan moet je ook als het tegenzit die drie punten kunnen pakken. Dus prima oefening dit. En niet zoals die commentator ijlt dat je moet vermijden te verliezen.
Verder. Nee, het spel was niet goed. Dat is met een rode kaart ook niet heel gek. Bovendien is het een oefenwedstrijd met ontzettend veel positiewisseligen. Nog los van het feit dat ik de daadwerkelijke kwaliteit van Ecuador moeilijk in kan schatten. Lijkt mij een hele taaie ploeg om tegen te voetballen, ze maken je het voetballen op af mogelijke manieren onmogelijk. Nee, ik hecht weinig waarde aan deze wedstrijd. Vooraf al niet en gelet op het verloop van de wedstrijd al helemaal niet.
Dat misschientoolkist schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:42:
[...]
Zweden is veel leuker toch, alleen al qua fans
Qua statistieken was Polen de betere partij dus misschien is Zweden toch niet zo goed als ik vrees.
Zou een stunt zijn als die er niet bij zouden zijn
Tsjechië Denemarken ook 1-1
Blij dat wij niet in die situatie beland zijn
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 31-03-2026 22:48 ]
Ik vind het wel jammer. Anders had je nu nog een geslaagd die nog ergens om gingen.Harribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:47:
Italië 1-1 met rood.
Zou een stunt zijn als die er niet bij zouden zijn
Tsjechië Denemarken ook 1-1
Blij dat wij niet in die situatie beland zijn
Je speelt tegen #21 terwijl wij blijkbaar top 10 zijn.hoevenpe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
Equador lekker aan het ballen, voelt niet als een WK titel-kandidaat tegen FC schietschijf.
Dat laatste verbaast mij meer dan de ranking van Equador.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
We hebben net niet verloren van ECU..bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:46:
Zweden lijkt mij een makkelijkere tegenstander.
Dus? Het is de vergelijking tussen Zweden en Polen. Dan lijkt mij Zweden de makkelijkere tegenstander. Ik geloof niet dat ik schreef dat we die wel ff mee een nulletje of 6 van de mat spelen. In deze periode van Koeman hebben we sowieso weinig wedstrijden met volle overtuiging gewonnen, dus ik verwacht dat we het op het WK ook dat geen enkele wedstrijd makkelijk is.
Oh ja, en we hebben gelijkgespeeld, met 10 tegen 11. Dat is wel een nuanceverschil.
Wat is dit nou weer voor gezever? Mag ik de Scandinavische fans leuker vinden dan andere fans? Net als de Ieren, Schotten etc?DirtyBird schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:44:
[...]
Je houdt t forumniveau graag in lijn met het voetbal begrijp ik?
Engeland speelde gelijk tegen Uruguay, dat lager eindigde in de kwalificatie dan Ecuador en verloor vandaag van Japan. Er zijn dus amper makkelijke wedstrijden meer.
En zeker onze groep is straks gewoon k**. Want wellicht moet je in de volgende ronde gelijk tegen Brazilië.
Echt zo irritant inderdaad. Onbegrijpelijk dat ze hem die wedstrijden blijven geven, net als met Sierd de Vos en AtleticoJoteW schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:17:
Kan die Schelvis niet gewoon ontslag krijgen met zijn Pro-Italie gezwets?
Engeland B/C jaD-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:13:
[...]
Engeland speelde gelijk tegen Uruguay, dat lager eindigde in de kwalificatie dan Ecuador en verloor vandaag van Japan. Er zijn dus amper makkelijke wedstrijden meer.
En zeker onze groep is straks gewoon k**. Want wellicht moet je in de volgende ronde gelijk tegen Brazilië.
Tja als je dat team nou bekijkt, dan hebben ze op Donnaruma na toch ook geen toppers rondlopen? Tonali is nog wel aardig, maar verder?Exocet schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:35:
Dag Italië, derde keer op rij...
Schelvis zal inmiddels wel in een hoekje zitten te huilen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En vreemd dat er zich geen Turk meldt die zijn blijdschap uit, ligt dat aan Tweakers?
Congo erbij, leuk...
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!