[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 265 266 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:43
Harribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:15:
[...]

Serieus, kijk straks in de herhaling wat Dumfries doet en wat die speler van Ecuador doet. Dan denk je er misschien anders over

Maar enfin het gaat zoals het gaat, het is gewoon dommigheid van onze kant dat we in die situaties komen
Ik zag specifiek een worsteling gaande waar bewust het duel werd opgezocht en Dumbfries dom aan het kortste eind trok (letterlijk). Voor iemand die in Italië op het allerhoogste niveau speelt had dit niet mogen overkomen. Als het een speler uit de Eredivisie was geweest had je nog begrip kunnen tonen.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:19:
[...]
ja het is lomp en dom. Neemt niet weg dat die spits alleen maar voor een pingel ging. Had Flekken moeten weten..
Dat is niet alleen deze maar echt elke spits tegenwoordig.

Maar dan nog zo met je voet naar voren ipv met je handen… is gewoon brol.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:37
Liever dit in een oefenwedstrijd dan op t WK; hopelijk leren we er wat van

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:18:
[...]

Hoezo? Dumfries maakt hier gewoon een lichte overtreding. En ook een lichte overtreding is bij een doorgebroken speler een rode kaart. Dat dit gepaard gaat met een hoop theater is super irritant en van mij mag er tegen opgetreden worden.
Ik vind het namelijk niet eens een overtreding. Armpje die hem nauwelijks raakt.
Kijk serieus straks in de herhaling

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:42
Voor oefenwedstrijden mogen ze van mij invoeren dat zolang je nog wisselmogelijkheden hebt, een rode kaart betekent verplicht wisselen (desnoods met een 10 minuten interval). Zo blijft het 11 tegen 11. Dat is voor beide teams waardevoller.

• bazzemans
Harribo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:21:
[...]

Ik vind het namelijk niet eens een overtreding. Armpje die hem nauwelijks raakt.
Kijk serieus straks in de herhaling
Meermaals gedaan. Niet met je eens.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:30

Vos

AFCA

bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:12:
[...]

Ja, haal Gakpo er dan af. Daar weten we precies wat we aan hebben.

[...]

Die dubbele straf (direct rood voor de keeper + penalty) is er volgens mij vanaf.
Als er geen intentie is om bal te spelen kan de dubbel straf nog.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pffff, zijn nog te weinig f'en.

• Harribo
Ik zie zo graag Simons op de bank. Gelukkig is dit een oefenwedstrijd.

• Harribo
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:21:
[...]

Meermaals gedaan. Niet met je eens.
Ok dat kan.
Ik dacht het eerst namelijk ook totdat ik later 2x de herhaling zag. Enfin, kan

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:36
sNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:20:
[...]

Dat is niet alleen deze maar echt elke spits tegenwoordig.

Maar dan nog zo met je voet naar voren ipv met je handen… is gewoon brol.
Dat is helaas zo, zeker omdat ze er mee weg komen. Het was hier heel duidelijk dat de spits alles aan deed om een penalty eruit te slepen en dat was weer eens succesvol

• HollowGamer
  • Niet online
Scheidsrechter is echt niet fout hier. Maar je weet nu al dat ze straks Koeman gaan lopen verdedigen.

• Miki
Ik kan me nog een wedstrijd tegen Argentinië op een WK herinneren dat wij (van der Sar) ook een speler een rode kaart aannaaide. Dit is wel zo’n wedstrijd om dat eens te gaan oefenen.

• bazzemans
Snap oprecht niet dat Malen eraf is gehaald. Die vind ik veel veelzijdiger dan Gakpo in omschakeling en als counterspits, samen met een Brobbey die met de kont naar de goal kan spelen.

• bazzemans
Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:24:
Ik kan me nog een wedstrijd tegen Argentinië op een zwak herinneren dat wij (van der Sar) ook een speler een rode kaart aannaaide. Dit is wel zo’n wedstrijd om dat eens te gaan oefenen.
4 juli 1998.

• Terranova
HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:23:
Scheidsrechter is echt niet fout hier. Maar je weet nu al dat ze straks Koeman gaan lopen verdedigen.
Nee, het zijn de regels die dit toestaan helaas.

• sNielz123
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:25:
Snap oprecht niet dat Malen eraf is gehaald. Die vind ik veel veelzijdiger dan Gakpo in omschakeling en als counterspits, samen met een Brobbey die met de kont naar de goal kan spelen.
Brobbey eruit en Malen laten staan.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:39
Ik vermoed dat hij een bepaalde samenstelling wil oefenen. Anders haalt hij misschien Brobbey eraf

• HollowGamer
  • Niet online
Dat is voor Koeman te aanvallend. Dat is vervelend om steeds te zeggen, maar het is helaas zo.

Gapko is dit seizoen bij Liverpool heel mager, snap ook niet dat hij mocht beginnen?

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:24
Met de kont naar het doel spelen heeft nu echt geen zin meer. Het moet snel met lopende spelers, dan valt er nog door de verdediging te komen. Brobbey had er beter afgekund vind ik.

• bazzemans
sNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:25:
[...]

Brobbey eruit en Malen laten staan.
Nee. Gakpo eraf. Zoals eerder aangegeven, weten we wel wat we aan Gakpo hebben en ik vind Maken (in deze rol) beter dan Gakpo.

• bazzemans
Charles Hill schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:27:
[...]

Met de kont naar het doel spelen heeft nu echt geen zin meer. Het moet snel met lopende spelers, dan valt er nog door de verdediging te komen. Brobbey had er beter afgekund vind ik.
Daar heb je echt wel wat aan, als je om Brobbey heen de snelheid hebt. Dat is lastig verdedigen.

• hoevenpe
  • Laatst online: 22:42
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:26:
Ik vermoed dat hij een bepaalde samenstelling wil oefenen.
Het is gewoon weinig overtuigend, als je echt de WK finale denkt te halen verwacht ik meer.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• HollowGamer
  • Niet online
Koeman moet niet zeuren op de scheids. Kunnen we de manager van ECU niet naar ons halen?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

OMX2000

By any means necessary...

Zinloze oefenwedstrijd zo.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Miki
De Vrij mag echt thuis blijven en Schouten moet echt beter kunnen, dan wat hij nu laat zien. Die haalt bij lange na niet zijn vorm die hij ooit haalde op het EK.

Simons en Ake brengen ook weinig vooralsnog en zouden bij mij ook geen wk ticket verdienen.

• hoevenpe
Die had er best in gemogen.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:24
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:28:
[...]

Daar heb je echt wel wat aan, als je om Brobbey heen de snelheid hebt. Dat is lastig verdedigen.
Staat alleen tegen 2 of 3 man, verliest hij altijd, zinloos. Bij een snelle aanval/counter is de kans groter dat het 1 tegen 1 wordt.

• Harribo
Brobby is wel nuttig met zijn fysiek nu

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:31:
De Vrij mag echt thuis blijven en Schouten moet echt beter kunnen, dan wat hij nu laat zien. Die haalt bij lange na niet zijn vorm die hij ooit haalde op het EK.

Simons en Ake brengen ook weinig vooralsnog en zouden bij mij ook geen wk ticket verdienen.
Gakpo misschien ook niet. Maar kunnen eigenlijk alle 11 wel opnoemen?

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:40
Dat je met 10 man staat wil niet zeggen dat je zo beroerd mag gaan overspelen

Study everything, You'll find something you can use

• bazzemans

De Vrij en Aké zijn voorbeelden van spelers die erbij zijn, doordat Koeman voor een vaste groep kiest en daar hardnekkig aan vasthoudt. De Vrij en Aké (in iets mindere mate) zijn vooral wisselspeler bij hun club.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:35
Gaat een lange 2e helft worden zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• hoevenpe
Quad schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:
Gaat een lange 2e helft worden zo.
Chips en wijn dan maar...

• bazzemans
Ja, ik weet nog niet of ik dit ga afkijken.

• Harribo
Oooooh de scheidsrechter komt uit Duitsland hoor ik nu, dat verklaart het! :+

• D-e-n
hoevenpe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:29:
[...]

Het is gewoon weinig overtuigend, als je echt de WK finale denkt te halen verwacht ik meer.
Die finale is sowieso kansloos, wie er ook coach is. We zijn niet goed genoeg voorin.

• Harribo
hoevenpe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:37:
[...]

Chips en wijn dan maar...
Hier 0.0 bier met toastjes met gorgonzola.
Je moet wat.

Vervelend potje zo.

• HollowGamer
  • Niet online
Ook lekker midden in de competitie. Vind het prima dat er nu een B-elftal staat voor die reden, al ben ik bang dat we dezelfde kwaliteit in de zomer gaan zien.

• D-e-n

Ik word een beetje moe van discussies waarin we uiteindelijk niemand meer hebben om mee te nemen.

• Harribo
Moet ik hiervoor de eredivisie een tijd missen? :p

• Harribo
H

[ Voor 100% gewijzigd door Harribo op 31-03-2026 21:51 ]

• bazzemans
hoevenpe schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:29:
[...]

D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:38:
[...]

Die finale is sowieso kansloos, wie er ook coach is. We zijn niet goed genoeg voorin.
Wat @D-e-n aangeeft. Of we moeten straks 26 spelers + technische staf met een gouden pik hebben. Maar goed, van de ploeg vind ik wel dat je moet uitstralen dat je als Nederland (met ook veel kwaliteit in de selectie) het toernooi gaat met als doel om te winnen. Die spelers zijn realistisch genoeg om te weten dat ze het toernooi alleen kunnen winnen als Vrouwe Fortuna (figuurlijk) meespeelt.

• Harribo
We staan nog niet achter.
Ecuador heeft voorin ook geen wereld spitsen

• HollowGamer
  • Niet online
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:37:
Ja, ik weet nog niet of ik dit ga afkijken.
Ik doe tegenwoordig andere dingen. Tegelijkertijd gamen of huishouden bijvoorbeeld.

• HollowGamer
  • Niet online
Maakt Dumfries ook nog hands in die actie?

• bazzemans
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:39:
[...]

Ik word een beetje moe van discussies waarin we uiteindelijk niemand meer hebben om mee te nemen.
Dat is ook zo. Er gaan ook 26 spelers mee. Daar mag ook best wat opvulling bij zitten.

• bazzemans
Prima analyse van Pierre wat mij betreft over het penalty moment en Raffie is het wel met ons eens over de 11 tegen 11 behouden.

[ Voor 32% gewijzigd door bazzemans op 31-03-2026 21:46 ]

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23:11
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:
[...]

De Vrij en Aké zijn voorbeelden van spelers die erbij zijn, doordat Koeman voor een vaste groep kiest en daar hardnekkig aan vasthoudt. De Vrij en Aké (in iets mindere mate) zijn vooral wisselspeler bij hun club.
De vraag is wat beter is op een eindtoernooi? Iemand die de laatste tijd leuk speelt maar weinig/geen ervaring bij Oranje heeft. Of iemand die het team kent, ervaring heeft en de spelers/speelstijl begrijpt, maar minder wedstrijden in zijn benen. Ik snap wel dat koeman vastigheid wil, zeker zo dicht op het WK. Er is ook niet echt iemand in de verdediging die ik er nog heel graag bij gehad zou hebben.

• HollowGamer
  • Niet online
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:45:
Prima analyse van Pierre wat mij betreft over het penalty moment en Raffie is het wel met ons eens over de 11 tegen 11 behouden.
Gelukkig verdedigen ze hier Koeman niet. Gek om Maken eruit te halen, net zo gek als dat Aston Villa hem heeft laten gaan. Weet zeker dat met hem, ze nog hadden meegedaan in de top plekken PL.

Hoe meer ik naar die leaders kijk van de NPO, hoe meer ik denk.. moet daar echt geld nog naartoe? Wat een treurigheid.

• bazzemans
@Harribo herhaling nog eens gezien. Dumfries maakt gewoon een fout en brengt bij het herstellen zijn tegenstander ten val (met armen en doordat hij op de hakken van die gozer valt). Knullig en licht, maar echt een overtreding.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58
Biosje gepakt en een betere avond tot nu toe dan jullie ;)

Ga wel kijken nu met een half oog. Wie weer wat voor konijnen er nog uit de hoge hoed komen.

Overigens bezig met de cursus verenigingsscheidsrechter. Denk dat die kaart voor Dumfries wel langs gaat komen volgende sessie. Ik had denk ik met geel volstaan hier, vond het geen 100% doelkans. Maar ik mag ook nog maar tot JO-13 fluiten nu ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Dr. Strangelove op 31-03-2026 21:51 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Miki
HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:35:
[...]

Gakpo misschien ook niet. Maar kunnen eigenlijk alle 11 wel opnoemen?
Achterin is er keuze genoeg waarbij ik zelf zou kiezen voor van Hecke naast van Dijk en Dumbfries en van de Ven als backs.

Middenveld is redelijk voorspelbaar met de Jong, Reijnders en Gravenberch.

Spitsen
Malen, Brobbey en misschien toch Gakpo als vind ik hem op dit moment niet best. Lang/ Frimpong zou ook nog kunnen.

• bazzemans
Bao_mi1 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:47:
[...]

De vraag is wat beter is op een eindtoernooi? Iemand die de laatste tijd leuk speelt maar weinig/geen ervaring bij Oranje heeft. Of iemand die het team kent, ervaring heeft en de spelers/speelstijl begrijpt, maar minder wedstrijden in zijn benen. Ik snap wel dat koeman vastigheid wil, zeker zo dicht op het WK. Er is ook niet echt iemand in de verdediging die ik er nog heel graag bij gehad zou hebben.
Ik snap dat ook. Zou niet mijn keuze zijn. Ik zou liever kiezen voor een paar jonge talentvolle gezichten erbij, zeker omdat we achterin niet krap zitten. Laat onverlet dat ik Koeman ook wel begrijp.

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:49:
[...]

Achterin is er keuze genoeg waarbij ik zelf zou kiezen voor van Hecke naast van Dijk en Dumbfries en van de Ven als backs.

Middenveld is redelijk voorspelbaar met de Jong, Reijnders en Gravenberch.

Spitsen
Malen, Brobbey en misschien toch Gakpo als vind ik hem op dit moment niet best. Lang/ Frimpong zou ook nog kunnen.
Lang is ook niet zo fantastisch, zo goed is hij niet in Turkije dacht ik? Frimpong is net terug van blessure, en je hebt daar nog Timber als RB.

Spitsen hebben we niet, of je moet Malen in de spits zetten? Brobbey kan alleen als hij zich vast kan klemmen aan een tegenstander.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 31-03-2026 21:52 ]

• Harribo
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:48:
@Harribo herhaling nog eens gezien. Dumfries maakt gewoon een fout en brengt bij het herstellen zijn tegenstander ten val (met armen en doordat hij op de hakken van die gozer valt). Knullig en licht, maar echt een overtreding.
Ik heb ook nu weer gekeken en vond dat hij met zijn arm de tegenstander probeerde weg te duwen die daarna overdreven naar de grond gaat.
Maar enfin het zal wel een overtreding zijn.

• bazzemans
Met Frimpong en Van de Ven voeg je in ieder geval heel veel snelheid toe. Ook logisch dat Van de Ven op de flank gaat spelen, dan kan je het centraal beter dichthouden in de restverdediging.

• Miki
Flekken > GOAT

• Quad
Ik denk dat Flekken nu wel ver genoeg voor z'n doellijn stond.

nggyu nglyd

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:58

Shabbaman

Got love?

Waarom staat De Vrij daar nog terwijl Flekken blijkbaar ook prima centraal achterin kan spelen?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• bazzemans
Crap, ik was vergeten dat ik teruggespoeld had. Ik zat nog in de rust, waar net de wissels bekend werden gemaakt.

• Terranova
Brobbey mag maar geschopt blijven worden.

Edit: Correctie dit was een keer niets :+

[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 31-03-2026 21:59 ]

• Miki
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:57:
Met Frimpong en Van de Ven voeg je in ieder geval heel veel snelheid toe. Ook logisch dat Van de Ven op de flank gaat spelen, dan kan je het centraal beter dichthouden in de restverdediging.
Met van Hecke en van Dijk heb je een prima blok en met de Jong en Gravenberch heb je ook op het middenveld voldoende vermogen om ballen te recupereren.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Een voetballende keeper? In Nederland? Yes! Onze eigen Manuel Neuer. Ik heb er zin an :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• bazzemans
Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:59:
Brobbey mag maar geschopt blijven worden.

Edit: Correctie dit was een keer niets :+
Hoezo? Op gegokt bij Unibet?

• Harribo
Shabbaman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:58:
Waarom staat De Vrij daar nog terwijl Flekken blijkbaar ook prima centraal achterin kan spelen?
De vrij, Simons, Geertruida, Ake... Geen basismateriaal

• Quad
Watch and learn, Flekken.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Brobbey ook wel erg laat daar hoor.

• bazzemans
Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:59:
[...]

Met van Hecke en van Dijk heb je een prima blok en met de Jong en Gravenberch heb je ook op het middenveld voldoende vermogen om ballen te recupereren.
Die staan allemaal niet (meer) in het veld. Ik reageerde op de doorgevoerde wissels in deze wedstrijd. Je speelt met 10 man en dan is de snelheid waardevol én moet je (extra) rekening houden met de restverdediging.

• Terranova
Vind het vooral jammer dat door die rode kaart we nu Brobbey niet kunnen zien in met in mijn ogen de beste aanvalssamenstelling. Als het gewoon een normale pot was, dan hadden we misschien nu naar een vaste aanval kunnen gaan. Maar nu is het gewoon niet te doen als spits en krijg je dalijk alsnog fucking Depay erin.

• hoevenpe
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 21:38:
De vorige pot voelde overtuigender, ze moeten echt beter kunnen dat dit.

• Miki
HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:01:
Brobbey ook wel erg laat daar hoor.
Kan ook een kaart opleveren, niet handig. Maar goed, er komt een nieuwe keeper waar hij het opnieuw kan proberen ;)

• D-e-n
Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:02:
Vind het vooral jammer dat door die rode kaart we nu Brobbey niet kunnen zien in met in mijn ogen de beste aanvalssamenstelling. Als het gewoon een normale pot was, dan hadden we misschien nu naar een vaste aanval kunnen gaan. Maar nu is het gewoon niet te doen als spits en krijg je dalijk alsnog fucking Depay erin.
Koeman liet hem waarschijnlijk ook staan om hem toch iets van een kans te geven

• sNielz123
Brobbey weer een keeper uitgeschakeld

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:03:
[...]

Kan ook een kaart opleveren, niet handig. Maar goed, er komt een nieuwe keeper waar hij het opnieuw kan proberen ;)
Ik snap de actie ook totaal niet, hij was al veel eerder. Er is toch een VAR?

• Miki
bazzemans schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:02:
[...]

Die staan allemaal niet (meer) in het veld. Ik reageerde op de doorgevoerde wissels in deze wedstrijd. Je speelt met 10 man en dan is de snelheid waardevol én moet je (extra) rekening houden met de restverdediging.
Ah zo, ik dacht het het een voortzetting was van mijn eerdere ideale 11. My bad :)

• Terranova
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:03:
[...]

Koeman liet hem waarschijnlijk ook staan om hem toch iets van een kans te geven
Ja dat denk ik ook, maar hier is weinig aan te doen, zeker met Gakpo ernaast. Malen had iig iets beter geweest. Ach hopelijk krijgt ie een betere kans in de laatste paar oefenpotjes.

Brobbey is wat mij betreft de beste optie, zeker gezien de vorm van hem dit jaar in de Premier League

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:56
sNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:04:
Brobbey weer een keeper uitgeschakeld
Ja totaal onnodig

• Terranova
Dit ziet er totaal niet uit als een blessure, maargoed. Koeman zal 't wel beter weten

• D-e-n
Wat is er met Frimpong?

• HollowGamer
  • Niet online
Volgens Koeman zal het straks allemaal liggen aan de scheidsrechter.

Voor Slot ook vervelend nieuws, dacht dat Frimpong al het hele seizoen last heeft van blessures.

• HollowGamer
  • Niet online
Hij wees wel zo te zien naar iets dat gebeurde bij een actie aan de overkant? Gok te snel teruggebracht.

• hoevenpe
Equador lekker aan het ballen, voelt niet als een WK titel-kandidaat tegen FC schietschijf.

• Terranova
HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
[...]

Hij wees wel zo te zien naar iets dat gebeurde bij een actie aan de overkant? Gok te snel teruggebracht.
Hij leek niet echt geblesseerd toch? Liep iig vrij makkelijk weg

• D-e-n
HollowGamer schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:09:
[...]

Hij heeft al CL gespeeld toch?

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:10:
[...]

Hij leek niet echt geblesseerd toch? Liep iig vrij makkelijk weg
Je hoeft niet geblesseerd te lopen, om toch iets te voelen. Denk dat hij iets voelde ergens, en met Liverpool ook iets afgesproken, zo snel mogelijk eraf.

Wordt moe van deze commentator. Leuk dat schrijven van Koeman, misschien kan hij les gaan nemen bij zijn collega naast hem?

• Dr. Strangelove
Thuisnederlaag... zelfs met 10 man moet je je ballen uit je broek schamen als je van deze gasten verliest.

• bazzemans
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:10:
[...]

23 minuten ingevallen.

• Dr. Strangelove
Pffff... moet erin he.

Of in elk geval op de teen van de keeper.

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:10:
[...]

Als ik naar zijn data kijk, dan is die om de maand geblesseerd geweest?

Zie nu trouwens pas dat die spits uit Frankrijk ook op de bank zit. Waarom speelt die niet?

• Quad
Wat een actie van Timber.

nggyu nglyd

• hoevenpe
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:
Thuisnederlaag... zelfs met 10 man moet je je ballen uit je broek schamen als je van deze gasten verliest.
Uitslag is irrelevant, Ecuador nu al minuten aan het drukken. Winst voor hen niet onverdienstelijk.

• sNielz123
Brobbey scoort nooit als hij alleen op de keeper afkomt

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sNielz123 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:15:
Brobbey scoort nooit als hij alleen op de keeper afkomt
Niet liegen

• Quad
Mwoah. Goede ploeg hoor.

nggyu nglyd

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23:11
Wat ik me trouwens af vroeg. Stel dat Dumfries straks in een uitzwaaiwedstrijd een rode kaart had gekregen, zou hij dan een schorsing voor op het WK pakken?

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:15:
[...]

Mwoah. Goede ploeg hoor.
Goede coach

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoezo? Dit is een prima ploeg hoor.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• D-e-n
DirtyBird schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:17:
[...]

Hoezo? Dit is een prima ploeg hoor.
Tweede in de Zuid Amerikaanse groep toch?

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:45
Dit had wel een kaart mogen zijn hoor. Vies spel

Don't let perfect be the enemy of good.

Pagina: 1 ... 265 266 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!