Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
*schrikt wakker
Dank
Wel een heel kwartier... Nu het gespeeld is... Nah ok
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 17-11-2025 22:21 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Don't let perfect be the enemy of good.
Lelijk kijken is geen hoofdblessure.HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:21:
Moet je niet affluiten bij een hoofd blessure?
Oh het ging niet meer over hoe Lang keek? Sorry
Heeft Geertruida iets goed gedaan?
[ Voor 23% gewijzigd door HollowGamer op 17-11-2025 22:26 ]
Denk dat wij niet ganster genoeg zijn, weet je.ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:22:
[...]
Lelijk kijken is geen hoofdblessure.
Oh het ging niet meer over hoe Lang keek? Sorry
Of laat hem maar lekker in de bus.iCore schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:21:
Uhh laat Noa lang maar lekker op de bank zitten hoor
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Flickr PSN ID= cheironnl
Wedstrijd is gespeeld, tegenstander die er wel klaar mee is.
Al had Emegha al twee kansen waar die meer mee moest doen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Emegha komt er ook wel als je zijn geschiedenis bekijkt. Vraag me alleen wel af of Chelsea een goede keuze is.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 17-11-2025 22:33 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Polen toch nog op 2-3
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zou hem nog maar een paar wedstrijden de kans geven. Komt vanzelf goed...Dr. Strangelove schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:35:
Wel veel kansen nodig om hem erin te krijgen. Hij is nog jong.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee. Die gaat daar nooit spelen. Puur handelswaarFreakNL schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:33:
Vraag me alleen wel af of Chelsea een goede keuze is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je vergeet de loting op 5 decemberTyphone schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:40:
Hoe lang zijn we nu verlost van Oranje? Tm eind maart?
Het is de avond van de verkleinwoorden volgens mij 😂carpebios schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:39:
Die Frenke praat niet echt als een Frenke broer!
BedanktHollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:43:
Ik moet toch altijd een buiging maken voor de supporters die er weer zitten, en vooral overal naartoe gaan.
De islam kan uw vrijheid schaden
Off-topic, tr melden is afdoende.
[ Voor 100% gewijzigd door tweakduke op 19-11-2025 11:05 ]
Typhone schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:40:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/s62vU5Nh0QK8YHg4Jrn9EbAz.jpg?f=user_large)
Stiekem vind je oranje wel leuk, Karmakeizer
Geen idee hoe ik daar aan kom hahaha.Denman schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:51:
[...]
[Afbeelding]
Stiekem vind je oranje wel leuk, Karmakeizer
EK/WK kijk ik wel trouwens maar ik word zo hondsberoerd van dit soort wedstrijdjes. De heren laten zich als een soort keizers toezingen in een wedstrijd en tegenstander van niks. Dan zie ik weer pasjes en hakjes gedaan worden die precies de mindset toont die al jaren in Oranje heerst.
Tegen een goede tegenstander is het keer op keer kommer en kwel zoals we al 1000x gezien hebben onder Koeman. Dan hoor ik daarna die NOS mannen weer brallen over Xavi zijn goede goal… echt 3 man op de 5m die achteruit lopen en geen druk zetten en hij schiet van 7m raak. Goede goal man, zou door geen van ons gemaakt zijn.
Hopelijk aan het “moeilijke” pad van de WK-finale route. Dan zijn we of waardig kampioen of we vliegen eruit na het eerste top 10 land. Aan de makkelijke kant zijn we weer wereldkampioen om er dan in de halve of finale achter te komen dat dat niet zo gaat zijn en is het weer een grote sof.
Hetzelfde bij Oostenrijk - Bosnië Herzegovina, daar staat het nu 0-1 en dus zou Oostenrijk naar de play offs moeten.
Mooie onderlingen duels!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De goal van Schotland is van McTominay, een rasechte omhaal a la Rooney/van Basten. Heel fraai.Gynnad schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:03:
Er is niet echt een topic voor de buitenlandse teams, maar in de groep van Schotland vs Denemarken, staat Schotland nu 1-0 voor waardoor ze Denemarken naar de play offs zullen verwijzen mocht dat zou blijven.
Hetzelfde bij Oostenrijk - Bosnië Herzegovina, daar staat het nu 0-1 en dus zou Oostenrijk naar de play offs moeten.
Mooie onderlingen duels!
Wales gaat de playoffs halen, die hebben een 3-1) voorsprong op Noord-Macedonie.
Spanje- Turkije 1-1, als Turkije wint moet Spanje de playoffs in.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij gaat het uiteindelijk om doelsaldo, dus Spanje is volgens mij al zo goed als zeker?gambieter schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 21:38:
[...]
De goal van Schotland is van McTominay, een rasechte omhaal a la Rooney/van Basten. Heel fraai.
Wales gaat de playoffs halen, die hebben een 3-1) voorsprong op Noord-Macedonie.
Spanje- Turkije 1-1, als Turkije wint moet Spanje de playoffs in.
Wales inmiddels op 4-1. Noord-Macedonie gaan ook naar de play offs door middel van de Nations League.
Oh ja, natuurlijk! Niet op onderlinge uitslag. You're right. Turkije 1-2 voor, als ze er 1-8 van maken, dan zijn ze doorGynnad schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:01:
Volgens mij gaat het uiteindelijk om doelsaldo, dus Spanje is volgens mij al zo goed als zeker?
Denemarken via een pingel op 1-1. Verdiend maar een echte VAR pingel.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Edit 2-2, wat belachelijk slecht verdedigd van Schotland. Wel slim afgemaakt door Dorgu?
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:30 ]
We hebben Suriname en Curacao nog!Typhone schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:40:
Haha, en de Denen wanhopig aanvallen, schiet McLean hem van de middellijn over Kasper Schmeichel heen, 4-2. Geen hoge kwaliteit, maar wat een emotie. Ik moest schaterlachen bij de 4-2.
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 18-11-2025 22:49 ]
is er een stream...?
Heerlijk zeg Scotland!! Geluisterd op Langs de Lijn , daar waren ze ook heerrrlijk partijdig. Reken maar dat de Schotten welkom zijn op Wk, sfeermakers tot en met.
[ Voor 54% gewijzigd door Sjah op 18-11-2025 23:06 ]
Zou het graag willen meemaken. Morgen thuiswerkdagje, maar nee kan het niet maken. Maar wat zou het geweldig zijn als ze het beiden zouden reddenSjah schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 23:02:
Mocht je ESPN 1 hebben, dan heb je Suriname, en ESPN2 staat voor Curacao live.
Ook voor good old Dickie.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 18-11-2025 23:25 ]
Maar door al het geluk van de wereld valt er in de 92e minuut een eigen doelpunt van Guatamala en komt Suriname net als Honduras (dat 0-0 speelde) op +3. Maar omdat Suriname 9 doelpunten in de poule heeft gemaakt en Honduras maar 5 komt Suriname nu voor Honduras te staan en kunnen dus nog via intercontinentale play-offs zich plaatsen. Daar spelen de eerste wedstrijd tegen Bolivia of Nieuw-Caledonië (hopen op de laatste), en een tweede wedstrijd tegen Irak of DR Congo.
Loting zal morgen 20 november om 13:00 plaatsvinden. Dan is de loting van de Europa en de intercontinentale playoffsMadDogMcCree schreef op woensdag 19 november 2025 @ 04:17:
Oef, Suriname was wel onwijs slecht, maar het lijkt erop dat ze door het oog van de naald zijn gekropen. Met 3-0 zouden ze niet de tweede beste nummer 2 zijn, zowel Honduras als Suriname hebben 9 punten, alleen Honduras een doelsaldo van +3 en Suriname +2.
Maar door al het geluk van de wereld valt er in de 92e minuut een eigen doelpunt van Guatamala en komt Suriname net als Honduras (dat 0-0 speelde) op +3. Maar omdat Suriname 9 doelpunten in de poule heeft gemaakt en Honduras maar 5 komt Suriname nu voor Honduras te staan en kunnen dus nog via intercontinentale play-offs zich plaatsen. Daar spelen de eerste wedstrijd tegen Bolivia of Nieuw-Caledonië (hopen op de laatste), en een tweede wedstrijd tegen Irak of DR Congo.
Suriname gaat het zwaar krijgen in de intercontinentale playoffs, dat is bijna niet haalbaar..
Haïti ook! Niet als ex kolonie maar wel om tegen te spelen. Kan Koeman zijn hele selectie laten debuteren in elk geval
In welke wereld was dit een penalty. Ongelooflijk. Tweede geel DK was ook niets overigens.gambieter schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 22:05:
[...]
Denemarken via een pingel op 1-1. Verdiend maar een echte VAR pingel.
JAAA CURAÇAO!!!
Jammer van Suriname, maar ze hebben nog een kans.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een overtreding op de zestienmeterlijn is een penalty. Vond je het geen overtreding?PWM schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:06:
In welke wereld was dit een penalty. Ongelooflijk. Tweede geel DK was ook niets overigens.
Voor wie het gemist heeft, echt even de highlights terugkijken. Voetbal op zn mooist.wndlr schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:21:
Een overtreding op de zestienmeterlijn is een penalty. Vond je het geen overtreding?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat een fantastisch mooie eerste goal van Mc Tominay.ph4ge schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:41:
[...]
Voor wie het gemist heeft, echt even de highlights terugkijken. Voetbal op zn mooist.![]()
[YouTube: SCOTLAND 4-2 DENMARK | Scotland Qualify for 2026 World Cup! | World Cup Qualifier Highlights]
Overigens vond ik de penalty zwaar bestraft maar wel terecht, een typische VAR penalty. De tweede gele kaart vond ik geen geel (maar wellicht had hij al eerder gesolliciteerd?) .
Pfff heeft die nog Nederlandse voorouders... Even naturaliseren... Dat soort goals zien we in Oranje niet (meer)
Ik had de tv uitgezet op 2-2. Toch nog gewonnen dus
Prachtige wedstrijd, spelers die lekker schieten vanaf de 16 ipv al dat gebreij tot aan de goal van onsph4ge schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:41:
[...]
Voor wie het gemist heeft, echt even de highlights terugkijken. Voetbal op zn mooist.![]()
[YouTube: SCOTLAND 4-2 DENMARK | Scotland Qualify for 2026 World Cup! | World Cup Qualifier Highlights]
Overigens vond ik de penalty zwaar bestraft maar wel terecht, een typische VAR penalty. De tweede gele kaart vond ik geen geel (maar wellicht had hij al eerder gesolliciteerd?) .
Tja.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die 4-2 was ook geweldig. Een lob over de keeper als Bergkamp in zijn beste jaren...Harribo schreef op woensdag 19 november 2025 @ 10:12:
[...]
Wat een fantastisch mooie eerste goal van Mc Tominay.
Pfff heeft die nog Nederlandse voorouders... Even naturaliseren... Dat soort goals zien we in Oranje niet (meer)
Ik had de tv uitgezet op 2-2. Toch nog gewonnen dus
Denemarken kan nog steeds, via de play offs. Lastig, zeker, maar niet onmogelijk.Dr. Strangelove schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:15:
Denemarken niet maar Curaçao wel.
Tja.
Zie verder info:
https://www.nu.nl/voetbal...nog-voor-wk-plaatsen.html
Nederland mag blij zijn dat het al gekwalificeerd is voor het wk.
Best lastig, kijk maar naar pot 1.
Gezien de instelling en het stroperige voorspelbare voetbal van de afgelopen weken niet.ElPaco schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:04:
Poeh, Nederland zou met zulke tegenstanders het voor elkaar krijgen om zich niet te plaatsen.
Er zal een hoop meer directheid en gif in moeten komen, wil je iets betekenen op het wk.
We zullen het zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-11-2025 15:50 ]
Wat dat betreft was het goed te zien wat Valenta en Emegha (sorry, weet de spelling even niet) brachten. Die wilden beide duidelijk laten zien dat ze mee willen naar de VS/Mexico/Canada.Harribo schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:49:
[...]
Gezien de instelling en het stroperige voorspelbare voetbal van de afgelopen weken niet.
Er zal een hoop meer directheid en gif in moeten komen, wil je iets betekenen op het wk.
We zullen het zien.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!