Wat een loting, WK met zoveel landen is echt niet goed voor het niveau. Ik zie geen enkele poule des doods, in tegendeel. Elk topland zal easy door gaan. Er zitten echt wel veel zwakke landen op dit WK zeg.
We hebben niks te zoeken op Wk met ons spitsengebrek. Verder vind ik dit niet zo een makkelijke 1e ronde. Japan , hadden we daar al niet ns een sof tegen?
Ik snap jullie verbazing niet. Het was van te voren toch al bekend hoeveel en welke landen mee gaan doen, dan zat het er gewoon aan te komen dat de loting niet boeiend zou worden.
Nu zijn de speelsteden ook al bepaald heb ik begrepen, zijn tijden ook al bekend? Zou het op zich wel fijn vinden als de tijden niet midden in de nacht of ochtend vallen.
Nu zijn de speelsteden ook al bepaald heb ik begrepen, zijn tijden ook al bekend? Zou het op zich wel fijn vinden als de tijden niet midden in de nacht of ochtend vallen.
[ Voor 46% gewijzigd door Megupe op 05-12-2025 22:42 . Reden: speciaal voor sjah ;) wat begrijpelijker geschreven ]
Megupe schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:11:
Ik snap jullie verbazing niet. Het was van te voren toch al bekend hoeveel en welke landen mee gaan doen.
Daarnaast met de nieuwe regel voor de top4, zat dit gewoon er aan te komen.
Hebben we nou qua tijdzone het meest ongunstig, of juist bijna meest ongunstig geloot, dat vind ik interessanter
Portugal ook toch? En België?Soulizer schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:08:
Argentina heeft wel echt een easy group aiya
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 05-12-2025 23:26 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Valt wel mee toch? Spelers als Ueda, Itakura and Doan (ex-PSV). Moet je toch echt kunnen hebben. Misschien niet een makkie maar ook niet dat je denkt, nou dat wordt lastig. Al met al best een prima poule, en te makkelijk moet ook weer niet want dan worden we te gemakzuchtigJeroenvde89 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:40:
Japan dus. Lastige tegenstander.
Niet alleen spitsengebrek. Ook een coach waarbij het ontbreekt aan visie en die maar teruggrijpt op oude bekenden en spelopvattingen. Poule zie ik wellicht nog wel goed komen, daarna vliegen we er gewoon uit zonder ook maar enig sprankelend voetbal.Sjah schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:52:
We hebben niks te zoeken op Wk met ons spitsengebrek. Verder vind ik dit niet zo een makkelijke 1e ronde. Japan , hadden we daar al niet ns een sof tegen?
Dat is misschien nog wel het grootste probleem: dat wij dat allemaal denken. Het Nederlandse publiek lijdt aan zelfoverschatting.Sineplex schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:29:
[...]
Valt wel mee toch? Spelers als Ueda, Itakura and Doan (ex-PSV). Moet je toch echt kunnen hebben.
Belangrijk negatief puntje van de loting overigens: dat we in de hitte spelen. Dat sloopt je om nog maar niet te spreken van de zaadpotten die het gaat geven.
Mja dat is dus de Coca Fifa ranking? tJa heb ik niet zoveel respect voor, plus een nr 8 kan een zg nr 1 makkelijk verslaan normaal gesproken.toolkist schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:51:
[...]
Die kunnen elkaar pas in de halve finale tegenkomen.
Laatste keer dat we tegen Japan speelde op een eindronde was in 2010, toen won Nederland met 1-0 door een goal van Sneijder.Sjah schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:52:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!