Klopt, met de eerste aanname creëert hij ruimte voor zichzelf, om daarna te lang te wachten waardoor die ruimte weer weg is..LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:28:
Simons wel echt heel matig tot nu toe zeg. Leuke eerste aanname (in de meeste gevallen), maar daarna weer knudde
Erg knap, zeker na die blessure. Moeiteloos aangehaakt in de Premier LeagueHollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
[...]
Bij Arsenal doet hij het wekelijks, en hier in Nederland gaat het enkel over Dumfries en van der Ven.
Beide zijn goede spelers hoor, maar geen idee waarom hij zo weinig aandacht krijgt? Zijn broer vind ik ook goed, hopelijk kan die ook een stap hogerop.
XXXVI
Zal hem maar maken.. Vanavond?Soulizer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:31:
Depay is zo slecht vanavond jemig
Je had al 2-0 of 3-0 voor moeten staan, geen excuses
Hij wacht tot de 85e minuut met z’n volgende intikker zodat iedereen weer chagrijnig kan zijn dat hij toch weer scoort na een matige potSoulizer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:31:
Depay is zo slecht vanavond jemig
per aspera ad astra
Depay staat weer overal behalve waar hij moet staan, in de punt. Zo typisch.
Ik denk oprecht dat je in deze wedstrijd meer zou hebben aan Weghorst, en dat vind ik een hele matige voetballer.
Ik denk oprecht dat je in deze wedstrijd meer zou hebben aan Weghorst, en dat vind ik een hele matige voetballer.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
EensMalfunctions schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:32:
Depay staat weer overal behalve waar hij moet staan, in de punt. Zo typisch.
Ben daarom wel blij met Reijnders die daar dan wel in loopt
Is ook slim natuurlijk, dan komt een andere spits er niet bij of in, en kan die zich lastig bewijzen. Zo weet je dat Depay weer te lang mag blijven staan.LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:32:
[...]
Hij wacht tot de 85e minuut met z’n volgende intikker zodat iedereen weer chagrijnig kan zijn dat hij toch weer scoort na een matige pot
Je kan nog tegen de gelijkmaker aanlopen ook.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:31:
Je had al 2-0 of 3-0 voor moeten staan, geen excuses
Zoveel andere spelers die wel energie hebben, maar die krijgen geen kans.
Simons heb je bijna geen fluit aan
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 17-11-2025 21:34 ]
Iedereen is gewoon slordig. Ook De Jong. Alleen Timber onttrekt zich er eigenlijk aan
Je weet nu al dat mensen die hakbal geweldig gaan vinden. Helaas niet die van de Jumbo.
Ligt het aan mij of moet Memphis ook de titel krijgen van de beste vrije trappen en corner nemer die wij ooit gehad hebben? Pff matigheid druipt er vanaf..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Er waren nog een paar seconden te spelen. Hele maal terug had ook geen zin.HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:35:
[...]
Je weet nu al dat mensen die hakbal geweldig gaan vinden. Helaas niet die van de Jumbo.
Ik word sowieso moe van dat gehak op één speler. Ze spelen bijna allemaal matig.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 17-11-2025 21:37 ]
Nee joh, veel te vroeg. Moet je pas doen vanaf 85+ min.LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:36:
Goed - Simons eruit, Valente erin?
De Jong heeft 1 fout gemaakt, voor de rest gewoon de beste van het veld.D-e-n schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:35:
Iedereen is gewoon slordig. Ook De Jong. Alleen Timber onttrekt zich er eigenlijk aan
[ Voor 37% gewijzigd door Exocet op 17-11-2025 21:39 ]
Timber speelt altijd bij Arsenal. Verder vind ik Depay weer helemaal niks. Net zo slecht als tegen Polen.HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
[...]
Bij Arsenal doet hij het wekelijks, en hier in Nederland gaat het enkel over Dumfries en van der Ven.
Beide zijn goede spelers hoor, maar geen idee waarom hij zo weinig aandacht krijgt? Zijn broer vind ik ook goed, hopelijk kan die ook een stap hogerop.
Ik heb er wel meer gezien. Het is natuurlijk een absolute basisspeler maar ik heb het idee dat we hem in Nederland hoger inschatten dan dat hij is. Het niveau van Xavi of Iniesta heeft hij bijvoorbeeld echt niet of in elk geval veel te weinigExocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:37:
[...]
De Jong heeft 1 fout gemaakt, voor de rest gewoon de beste van het veld.
Ben het met je eens, maar het is wel zo nutteloos.D-e-n schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:36:
[...]
Er waren nog een paar seconden te spelen. Hele maal terug had ook geen zin.
Ik word sowieso moe van dat gehak op één speler. Ze spelen bijna allemaal matig.
Hij loopt een B speler voor bij (alle respect voor hem), en geeft dan een veel te harde blinde hakbal. Het is gewoon niet veel, en snap niet dat hij speelt.
Vroeger hadden we ook minder spelers, maar ik kan mij herinneren dat die zo slecht en matig waren. Er was vandaag iemand bij Ziggo (even naam kwijt), die heeft in 4 interlands meer laten zien.
Het is ook koud. Maar binnen is het lekker warmExocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:42:
Ibi heeft het koud
Bij Malta-Polen staat het 1-1.
Dat was volgens mij ooit ook de ruststand bij Spanje-Malta.....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nee 3-1. Stond wel een tijdje 1-1nocalimero schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:45:
Bij Malta-Polen staat het 1-1.
I stand corrected. Het was ook wel een tijdje terug...
Nederland - Polen 1-1
Malta - Polen 1-1
Als dat zo blijft... Nederland == Malta 😜
Oh.. De miljonairs zijn weer begonnen...
Malta - Polen 1-1
Als dat zo blijft... Nederland == Malta 😜
Oh.. De miljonairs zijn weer begonnen...
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 17-11-2025 21:51 ]
Goede voorzet van Malen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik vind hem geen groot LigtElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:54:
De Ligt probeert de Hubble te raken!
Wel grappig (of arrogant) dat hij blijkbaar nu ineens "Xavi" heet in plaats van Simons.D-e-n schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:39:
[...]
Ik heb er wel meer gezien. Het is natuurlijk een absolute basisspeler maar ik heb het idee dat we hem in Nederland hoger inschatten dan dat hij is. Het niveau van Xavi of Iniesta heeft hij bijvoorbeeld echt niet of in elk geval veel te weinig
Het is gewoon ook slecht qua organisatie. Men loopt echt met zijn allen naar de man met bak en vergeet de rest volledig.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:56:
Ach ja joh 4 verdedigers om een afvallende bal en de Litouwer mag hem op het doel schieten
Ik word er wat verdrietig van die slapte maar ja ze komen er mee weg
Dit gebeurt wel te vaak.
Als het zo moet.
[ Voor 12% gewijzigd door OMX2000 op 17-11-2025 22:01 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Goedkope penalty...
Zo dan.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De Ligt krijgt een de Ligt penalty mee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit is wel de goedkoopste penalty ooit
Study everything, You'll find something you can use
Wat een onzinpenalty. Heel lelijk dat je zo je 2-0 moet maken.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Raar hoor die regels... Je mag duwen en trekken en tikjes uitdelen maar iemand die van achteren totaal onbewust een bal op zijn hand krijgt, is een penalty
Komt wel mooi uit dat Depay hem aan Gakpo laat voor betje bij Betcity
Van der Var bedankt!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
2-0 is 2-0, regels zijn regels. Loopt ook vreemd met zijn armen te zwaaien, moet je niet doen in de 16!
Volgens de regels moet je ook overal belasting over betalen.Exocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:00:
Gewoon een penalty volgens de regels
Wel heel makkelijk gegeven en een onderdeel van het VAR tijdperk. Had normaal gesproken geen enkele scheids met het blote oog gezien. Maar goed, het is 2-0. Hopelijk nog 2 of 3 doelpunten erbij.
Klopt. Tijd om die regels eens aan te passenExocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:00:
Zo dan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In de PL krijg je deze tijd niet. Wel goede goal.
Daar is de 1e al!Vlassie1980 schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:02:
Wel heel makkelijk gegeven en een onderdeel van het VAR tijdperk. Had normaal gesproken geen enkele scheids met het blote oog gezien. Maar goed, het is 2-0. Hopelijk nog 2 of 3 doelpunten erbij.
Als dat zo is dan mogen ze de regels veranderen. Dit vind ik geen strafschop. Erg makkelijk om elke arm die per ongeluk de bal raakt hands te maken.Exocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:00:
Echt waar?HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:02:
[...]
Volgens de regels moet je ook overal belasting over betalen.
Weet je wat klasse Xavi
Don't let perfect be the enemy of good.
Ja v het is een mooiec3-0 maat het is Litouwen, het spel is niet goed en dag zegb ik het netjes.Charles Hill schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:03:
Dat is dan wel een mooie 3-0
Wat zeggie nou? Serieus?HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:02:
[...]
Volgens de regels moet je ook overal belasting over betalen.
Hopelijk zijn we nu los en komt er nog wat bij. Dat hebben we als kijkers wel verdient na al die slechte potten.
Goed, dit is nu wel klaar.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
*Harribo zit al de hele avond klaar met zijn Valente spandoek
Tien, tien, tien!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik bedoel dat daar ook kritiek op is. Dat soms dingen zo zijn, betekent niet dat het klopt of inderdaad veranderd kan worden.
Wat een goal!
Goaltje hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wauw Malen..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Litouwen is ingezakt iedereen mag ff scoren nu
Mooie goal hoor van Malen
Als ie pas 5 minuten voor tijd mag invallen zou ik als ik hem was gewoon weigeren. Gewoon een belediging aan zijn adres.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:04:
Wat een versnelling!
Flickr PSN ID= cheironnl
Eindelijk malen! Lekker rennen en niet zon standbeeldhouding
Nou, gelukkig doet Litouwen niet meer mee.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wist niet dat ik een glazen bol hadVlassie1980 schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:02:
Hopelijk nog 2 of 3 doelpunten erbij.
Die Malen blijft toch ook wel een parel in het Nederlands elftal hè, ik vind hem altijd zwaar onderbelicht.
per aspera ad astra
Doet een Van de Ven...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tegen LTU.. maar moet inderdaad meer positief zijn. Mooie goal.
Helaas niet bij deze 3 wissels.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:04:
Haha heerlijkExocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:06:
Schiet hem goed tegen de Litouwen
Kijken of Mega Man ook gaat scoren
Sporadisch wel ja, vaak genoeg ook onzichtbaar, zeker als basisspeler.LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:06:
Die Malen blijft toch ook wel een parel in het Nederlands elftal hè, ik vind hem altijd zwaar onderbelicht.
Hopelijk houdt hij dit vol
Wel lekker dat je zo hard kan rennen.
Knie blessures zijn echt altijd lelijk om te zien, hopelijk valt het mee.
Hij staat gelukkig.
Hij staat gelukkig.
Mooi hoe die de bal er doorheen kreeg en ook nog de bal in de rechterhoek, dat is echt wel klasse. Zon harde sprint ookHarribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:06:
Malen met ruimte heb je wel wat aan.
In zo'n verloren wedstrijd zou ik als coach zo iemand altijd wisselen. Daar neem je toch geen risico mee?HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:08:
Knie blessures zijn echt altijd lelijk om te zien, hopelijk valt het mee.
Hij staat gelukkig.
Laat Koeman lekker wisselen nu, buit is binnen.
Geertruida is weer scherp zie ik.
Vaak is het ook de schrik. Spelers die een knie blessure hebben gehad, vrezen dan meteen het ergste (terecht hoor, je ziet het gewoon vaak).Koppensneller schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:10:
[...]
In zo'n verloren wedstrijd zou ik als coach zo iemand altijd wisselen. Daar neem je toch geen risico mee?
Geen idee of hij dat heeft gehad, leek zo.
Denken jullie dat Timber (die nu erop is gekomen) ooit naar de PL kan? Ik zou het echt leuk vinden als ze beide ooit bij Arsenal spelen, maar zo goed volg ik hem niet.
Ik snap niet zo goed waarom hij bij de selectie zit?cheiron schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:13:
Er gezicht van Lang..
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!