nm.
[ Voor 104% gewijzigd door Sjah op 15-11-2025 23:37 ]
[ Voor 104% gewijzigd door Sjah op 15-11-2025 23:37 ]
Koeman zei dat emegha en Valente op de training moeite hadden om het niveau aan te haken.Wokschotel schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:40:
Ik zou Valente wel eens willen zien, die is veel dynamischer en meer naar voren gericht. En wel fijn dat we officieel nog niet geplaatst zijn, want ik zit maandag in de Arena, dan gaat het tenminste nog ergens over
Volgens mij zei hij dat niet. Hij zei volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
[...]
Koeman zei dat emegha en Valente op de training moeite hadden om het niveau aan te haken.
Hij/zij zei wat?D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:39:
[...]
Volgens mij zij hij dat niet. Hij zij volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Typen op je telefoon en tegelijkertijd andere dingen doen gaat niet kennelijk
Om precies te zijn, zei hijD-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:39:
[...]
Volgens mij zei hij dat niet. Hij zei volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?
BronZe haken goed aan, maar je ziet wel dat het een hoger niveau is dan dat ze gewend zijn.'
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 16-11-2025 16:56 ]
Flauw. Niets zo frustrerend als die brakke toetsenborden van tegenwoordig met hun auto complete
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 16-11-2025 16:58 ]
In plaats van wie? Op de plek van de Jong/Gravenberch zie ik hem niet beter passen dan 1 van die 2, die zijn wereld top bij topteams in topcompetities itt Valente die net komt kijken en in de Eredivisie speelt.Wokschotel schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:40:
Ik zou Valente wel eens willen zien, die is veel dynamischer en meer naar voren gericht. En wel fijn dat we officieel nog niet geplaatst zijn, want ik zit maandag in de Arena, dan gaat het tenminste nog ergens over
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, er staat "Ze haken goed aan". En niet zo gek dat ze een beetje moeten wennen natuurlijk. Die gaan gewoon allebei minuten maken morgen.Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:52:
[...]
Om precies te zijn, zei hij
[...]
Bron
Die laatste zin lees ik uit dat Koeman ziet dat ze heel veel moeite moeten doen om maar aan te haken. Dat kan jij misschien anders lezen.
Zoiets zeg je niet als je lekker met het niveau mee hobbelt lijkt mij.
Voor de wedstrijd/stand in de poule is het jammer ja, maar ik vind het dan wel weer gaaf dat Haaland en Odegaard (als ie fit wordt en blijft) een WK gaan spelen.Sjah schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:19:
Jammer dat Italie - Noorwegen straks niet spannend is. Dat doelsaldo is iets dat je zegt lukt nooit voor Italie.....alhoewel je nooit nooit mag zeggen.
Ja hij verkoopt het natuurlijk zo dat er geen speld van kritiek tussen te krijgen is maar dan doe je eigenlijk die tweede zin er niet bij. Zo zie ik het.Elzavo schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:35:
[...]
Nee, er staat "Ze haken goed aan". En niet zo gek dat ze een beetje moeten wennen natuurlijk. Die gaan gewoon allebei minuten maken morgen.
Uiteraard. Maar Valente heeft dan misschien 1 streepje voor, denk ik, namelijk snel de vrije man zien en aanspelen in de kleine ruimte. Dat is het extra's wat hij moet brengen want spel verdelen kunnen Frenkie en Gravenberch ook al als de besten in Oranje. Ben benieuwd.toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:42:
[...]
In plaats van wie? Op de plek van de Jong/Gravenberch zie ik hem niet beter passen dan 1 van die 2, die zijn wereld top bij topteams in topcompetities itt Valente die net komt kijken en in de Eredivisie speelt.
Dat kunnen de Jong en zeker Gravenberch toch ook prima? Die laatste is erom bekend dat ie de oplossing altijd eerst vooruit zoekt. Je moet alleen wel spelers hebben die de moeite doen om dan ook vrij te staan of een loopactie te maken.Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:12:
[...]
Uiteraard. Maar Valente heeft dan misschien 1 streepje voor, denk ik, namelijk snel de vrije man zien en aanspelen in de kleine ruimte. Dat is het extra's wat hij moet brengen want spel verdelen kunnen Frenkie en Gravenberch ook al als de besten in Oranje. Ben benieuwd.
Dat zeg ik, hij moet datgene (openingen creëren en in de kleine ruimte oplossingen zoeken) dan beter doen dan Gravenberch of Frenkie. Valente heeft wel iets, dat zal hij moeten tonen.toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:19:
[...]
Dat kunnen de Jong en zeker Gravenberch toch ook prima? Die laatste is erom bekend dat ie de oplossing altijd eerst vooruit zoekt. Je moet alleen wel spelers hebben die de moeite doen om dan ook vrij te staan of een loopactie te maken.
Daarbij vraag ik me af of Valente verdedigend goed genoeg is. Zal thuis tegen Litouwen niet zo'n probleem zijn, maar dat is geen graadmeter.
Maar die is “al” 22, dan heb je de meeste ontwikkeling toch al gehad? En bij zijn huidige club speelt hij ook niet veel. Het gaat echt geen topspeler worden al denkt hij zelf van wel.D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:58:
Het is wel een ander type dan De Jong en Gravenberch in mijn ogen: Valente geeft meer de laatste pass, iets dat we in Oranje dus wel missen. Maar daar hoop ik ook nog steeds op de ontwikkeling van Simons
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 16-11-2025 22:07 ]
Elect a clown, expect a circus.
Die was bij Leipzig prima en moet nu gewoon even wennen. Maar in Oranje staat eigenlijk Gakpo op zijn plekSlasher schreef op zondag 16 november 2025 @ 22:06:
[...]
Maar die is “al” 22, dan heb je de meeste ontwikkeling toch al gehad? En bij zijn huidige club speelt hij ook niet veel. Het gaat echt geen topspeler worden al denkt hij zelf van wel.
In de Premier League leer je wel heel wat meer dan in de Eredivisie, door betere tegenstanders, fysiek meer tegenstand, hoger tempo, etc. Daarbij wordt er vaak gezegd dat spelers pas rond hun 28e pieken.Slasher schreef op zondag 16 november 2025 @ 22:06:
[...]
Maar die is “al” 22, dan heb je de meeste ontwikkeling toch al gehad? En bij zijn huidige club speelt hij ook niet veel. Het gaat echt geen topspeler worden al denkt hij zelf van wel.
Verwijderd
Ik kijk ook geen Spurs, maar 10x basis, 4x invaller en 886 minuten.Slasher schreef op zondag 16 november 2025 @ 22:06:
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 17-11-2025 10:17 ]
Ik las ergens dat tot en met 3 wedstrijden in een nationaal team spelen, de speler nog de vrijheid heeft om te switchen van land.DutchOwnage schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:30:
Valente krijgt gewoon (ruim) speeltijd morgen, als ik het interview van Noah Vahle met Koeman terugzie. Al was het maar om de Italianen een hak te zetten.
Verwijderd
Max drie interlands voor je 21e is één van de voorwaarden.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:25:
Ik las ergens dat tot en met 3 wedstrijden in een nationaal team spelen, de speler nog de vrijheid heeft om te switchen van land.
Helaas heb ik de bron niet meer.
Maar begin sowieso maar al met de eerste dan.
Precies. Hij is er nog niet. Echter is hij denk ik wel de toekomst.D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:58:
Als Feyenoorder zeg ik: Valente is natuurlijk niet de oplossing voor de basis nu. Gewoon lekker minuten laten maken nu. En hopen dat hij bij Feyenoord aan zijn scorend vermogen werkt.
Het is wel een ander type dan De Jong en Gravenberch in mijn ogen: Valente geeft meer de laatste pass, iets dat we in Oranje dus wel missen. Maar daar hoop ik ook nog steeds op de ontwikkeling van Simons
Ach ja die heb je ook nodig. Verbruggen scoort ook niet vaakLZ86 schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:03:
Dat gepingel en gedribbel is wel gedekt door de Jong. Die scoort echter echt nooit. Een echte spelverdeler.
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van hem, hij overschat zichzelf volgens mij enorm.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:15:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Simons in Oranje om eerlijk te zijn. Ik vind het vaak allemaal net niet, te slap, en hij loopt nu al lange tijd mee.
Bij de Spurs is hij volgens mij wel populair want laatst ging het publiek morren toen hij eruit werd gehaald.
Laat ik het dan zo zeggen: Ik ben geen fan (al voordat hij bij spurs speelde trouwens)toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:09:
[...]
In de Premier League leer je wel heel wat meer dan in de Eredivisie, door betere tegenstanders, fysiek meer tegenstand, hoger tempo, etc. Daarbij wordt er vaak gezegd dat spelers pas rond hun 28e pieken.
Precies. Zelfs in de Eredivisie is het vaak al onzin om te denken dat spelers op hun 22ste al een soort van uitontwikkeld (en talent af) zijn. In het buitenland zien ze dat heel anders. We zijn m.i. daarom geneigd Nederlandse talen te vroeg af te schrijven. Van laatbloeiers snappen we al helemaal niks.toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:09:
[...]
In de Premier League leer je wel heel wat meer dan in de Eredivisie, door betere tegenstanders, fysiek meer tegenstand, hoger tempo, etc. Daarbij wordt er vaak gezegd dat spelers pas rond hun 28e pieken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat denk je van dat inschiet balletje van Malen?Exocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:58:
Slecht van Gakpo op die fantastische pass
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vooral dat, in een splitsecond dit zien en uitvoeren. Goed afgemaakt ookPatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:02:
Prachtige pass van Frenkie
XXXVI
Die had ook nog wel wat goed te maken na dat balverlies achterin net..PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:02:
Prachtige pass van Frenkie
Knowledge reigns supreme over nearly anything
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Met de meeste commentatoren is dat niet zo'n gemisQuad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:10:
Bij mij is het geluid weggevallen van de NOS stream.
Is weer terug, heeft een minuutje geduurd.ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:11:
[...]
Met de meeste commentatoren is dat niet zo'n gemis
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die worden hopelijk toch wel in de EU gemaakt?Quad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:02:
Nou, de Wuppies kunnen besteld worden door Albert Heijn.
Geen idee, vindt jij dat belangrijk om te weten?HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:11:
[...]
Die worden hopelijk toch wel in de EU gemaakt?
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 17-11-2025 21:12 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Je zou er ook eens iemand anders kunnen neerzetten.PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:09:
Waardeloze vrije trap weer van Depay… hoe moeilijk is het om de bal fatsoenlijk voor de goal te brengen?
Nee, vind het altijd zo hypocriet dat het daar dan niets bij uitmaakt.Quad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:12:
[...]
Geen idee, vindt jij dat belangrijk om te weten?
Ik verwacht overigens niets qua Wuppies, dat is van 'vroeger'.
Die zijn er wel maar worden niet opgeroepen/opgesteld/op het lijstje gezet omdat Depay ze wil nemen.Malfunctions schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:12:
Is ook wel een zwakte van het huidige NL elftal, dat er niemand is die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen. Lijkt wel een uitgestorven specialiteit in Nederland.
VeermanElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:14:
[...]
Die zijn er wel maar worden niet opgeroepen/opgesteld/op het lijstje gezet omdat Depay ze wil nemen.
Laat Veerman zo'n vrije trap nemen en het is 10x gevaarlijker dan dat Depay hem neemt. Mja, die heeft eens slecht gespeeld en mag dus nooit meer meedoen.
Study everything, You'll find something you can use
Nou dat vind ik overdreven, hij deed trouwens echt een paar goede dingen maar vrije trappen... Dat is waardeloosPatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:15:
En weer Depay… waardeloos… basisvaardigheden ontbreken
Veerman zal vast een vrije trap kunnen nemen, maar die heeft verder niet het vereiste niveau voor het NL elftal. Zo kun je ook nog wel een paar KKD spelers opnoemen.ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:14:
[...]
Die zijn er wel maar worden niet opgeroepen/opgesteld/op het lijstje gezet omdat Depay ze wil nemen.
Laat Veerman zo'n vrije trap nemen en het is 10x gevaarlijker dan dat Depay hem neemt. Mja, die heeft eens slecht gespeeld en mag dus nooit meer meedoen.
Vanuit een stilstaande situatie de bal voor het doel brengen? Dat is gewoon een basisvaardigheid… dat kunnen zelfs amateurs probleemloos.Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
[...]
Nou dat vind ik overdreven, hij deed trouwens echt een paar goede dingen maar vrije trappen... Dat is waardeloos
Zometeen scoort ie weer een intikker of strafschop en de goegemeente staat weer op de bankenPatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:09:
Waardeloze vrije trap weer van Depay… hoe moeilijk is het om de bal fatsoenlijk voor de goal te brengen?
In het bierelftal waar ik ooit speelde, regio Noord zesde klas, werden de vrije trappen beter genomen. En als je twee keer zo opzichtig faalde als Depay probeerde de volgdende keer een ander hetPatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]
Vanuit een stilstaande situatie de bal voor het doel brengen? Dat is gewoon een basisvaardigheid… dat kunnen zelfs amateurs probleemloos.
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 17-11-2025 21:20 ]
XXXVI
Vrij onzichtbaar tot nu toe maar Kluivert vond ik de laatste wedstrijden helemaal weinig brengentlpeter schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
En dan staat Simons geïrriteerd terwijl dit een prima land van voor Reinders. Simons in oranje is gewoon geen match.
Daar is ook de meeste kritiek op. We waarderen hem allemaal, maar het wordt tijd andere een kans te geven.. en dat doe je niet met 5 min. speeltijd.ephymerous schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]
Zometeen scoort ie weer een intikker of strafschop en de goegemeente staat weer op de banken
Goed om te weten dat Veerman van KKD niveau is. Het ging om vrije trappen nemen, dan heb je toch 10x meer aan Veerman dan Depay? Mja, het is duidelijk hoe iedereen hier over hem denkt.Malfunctions schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
[...]
Veerman zal vast een vrije trap kunnen nemen, maar die heeft verder niet het vereiste niveau voor het NL elftal. Zo kun je ook nog wel een paar KKD spelers opnoemen.
Jij hebt het in het algemeen over basisvaardigheden, zo staat het er.PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]
Vanuit een stilstaande situatie de bal voor het doel brengen? Dat is gewoon een basisvaardigheid… dat kunnen zelfs amateurs probleemloos.
Tsja… hij heeft een neusje voor de goal, maar die vrije trappen en corners moet je door iemand anders laten nemen. Hij heeft daarvoor een te beperkte trap techniek.ephymerous schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]
Zometeen scoort ie weer een intikker of strafschop en de goegemeente staat weer op de banken
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij deed het wel goedLAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:25:
Ik had Timber die goal wel gegund
Mee eens, Timber speelt goed. En moet zeggen dat ik de Ligt ook goed en scherp vind spelen. Die heeft al een paar keer snel de bal goed terugveroverd en ingeleverd bij een teamgenoot.LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:25:
Ik had Timber die goal wel gegund
Waarom werd deze nou afgefloten?Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:26:
Depay corner...
Bij Arsenal doet hij het wekelijks, en hier in Nederland gaat het enkel over Dumfries en van der Ven.
Was al de vierde verprutste corner aan het telgebaar van de arbiter te zien.
per aspera ad astra
Ja daar schrok iedereen vanLAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
Waarom fluit hij nou af? Omdat Depay de bal hoger speelde dan de schouder?
Ik snap ook niet zo goed waarom die speelt? Bij de Spurs zien ze hem echt als miskoop. Hij wordt ook uitgefloten.LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:28:
Simons wel echt heel matig tot nu toe zeg. Leuke eerste aanname (in de meeste gevallen), maar daarna weer knudde
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq