[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 259 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:13
nm.

[ Voor 104% gewijzigd door Sjah op 15-11-2025 23:37 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:03
Wokschotel schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:40:
Ik zou Valente wel eens willen zien, die is veel dynamischer en meer naar voren gericht. En wel fijn dat we officieel nog niet geplaatst zijn, want ik zit maandag in de Arena, dan gaat het tenminste nog ergens over :P
Koeman zei dat emegha en Valente op de training moeite hadden om het niveau aan te haken.
Ik denk ook dat deze internationale wedstrijden ook wel van een hoger niveau zijn dan veel competities, waaronder de eredivisie.
Toch zou ik graag zien wat Valente en ook Emegha eventueel kunnen brengen binnen dit Oranje.
Hoop, en dat zou ik logisch vinden nu, dat ze beiden tegen Litouwen veel speeltijd krijgen.
Geen 5 minuten.
Edit : zeker nu Kluivert ook afhaakt

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:39
Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:25:
[...]

Koeman zei dat emegha en Valente op de training moeite hadden om het niveau aan te haken.
Volgens mij zei hij dat niet. Hij zei volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:39:
[...]

Volgens mij zij hij dat niet. Hij zij volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?
Hij/zij zei wat?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
Typen op je telefoon en tegelijkertijd andere dingen doen gaat niet kennelijk

• Harribo
D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 11:39:
[...]

Volgens mij zei hij dat niet. Hij zei volgens mij dat het niveau hoger was maar dat ze zich goed aanpasten?
Om precies te zijn, zei hij
Ze haken goed aan, maar je ziet wel dat het een hoger niveau is dan dat ze gewend zijn.'
Bron

Die laatste zin lees ik uit dat Koeman ziet dat ze heel veel moeite moeten doen om maar aan te haken. Dat kan jij misschien anders lezen.
Zoiets zeg je niet als je lekker met het niveau mee hobbelt lijkt mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 16-11-2025 16:56 ]

• Harribo
Flauw. Niets zo frustrerend als die brakke toetsenborden van tegenwoordig met hun auto complete
*Harribo heeft er vaak oorlog mee

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 16-11-2025 16:58 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wokschotel schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:40:
Ik zou Valente wel eens willen zien, die is veel dynamischer en meer naar voren gericht. En wel fijn dat we officieel nog niet geplaatst zijn, want ik zit maandag in de Arena, dan gaat het tenminste nog ergens over :P
In plaats van wie? Op de plek van de Jong/Gravenberch zie ik hem niet beter passen dan 1 van die 2, die zijn wereld top bij topteams in topcompetities itt Valente die net komt kijken en in de Eredivisie speelt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer dat we die Troy Parrott van AZ & Ierland niet kunnen naturaliseren. Die heeft in de laatste twee wedstrijden alle 5 de Ierse goals gescoord, eerst 2-0 tegen Portugal en vandaag een hattrick tegen Hongarije, 2-3 in de laatste seconden, waardoor Ierland de play-offs heeft gehaald ten koste van Hongarije.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
Valente krijgt gewoon (ruim) speeltijd morgen, als ik het interview van Noah Vahle met Koeman terugzie. Al was het maar om de Italianen een hak te zetten.

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:37
Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:52:
[...]

Om precies te zijn, zei hij

[...]

Bron

Die laatste zin lees ik uit dat Koeman ziet dat ze heel veel moeite moeten doen om maar aan te haken. Dat kan jij misschien anders lezen.
Zoiets zeg je niet als je lekker met het niveau mee hobbelt lijkt mij.
Nee, er staat "Ze haken goed aan". En niet zo gek dat ze een beetje moeten wennen natuurlijk. Die gaan gewoon allebei minuten maken morgen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:13
Jammer dat Italie - Noorwegen straks niet spannend is. Dat doelsaldo is iets dat je zegt lukt nooit voor Italie.....alhoewel je nooit nooit mag zeggen.

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:19:
Jammer dat Italie - Noorwegen straks niet spannend is. Dat doelsaldo is iets dat je zegt lukt nooit voor Italie.....alhoewel je nooit nooit mag zeggen.
Voor de wedstrijd/stand in de poule is het jammer ja, maar ik vind het dan wel weer gaaf dat Haaland en Odegaard (als ie fit wordt en blijft) een WK gaan spelen.
En als je dit Italiaanse tean bekijkt is het ook wel echt armoe.
Vroeger altijd een team met enorm veel goede spelers, maar nu echt middelmaat.

• Harribo
Elzavo schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:35:
[...]

Nee, er staat "Ze haken goed aan". En niet zo gek dat ze een beetje moeten wennen natuurlijk. Die gaan gewoon allebei minuten maken morgen.
Ja hij verkoopt het natuurlijk zo dat er geen speld van kritiek tussen te krijgen is maar dan doe je eigenlijk die tweede zin er niet bij. Zo zie ik het.
Maar maakt het uit, ze moeten natuurlijk ook wennen. Ik zou het verstandig vinden als ze allebei flink wat minuten maken morgen, daar lijkt het nu wel op. Kijk er naar uit.

Kan je zeggen Litouwen, dat stelt weinig voor maar tegenwoordig zijn er nauwelijks kleintjes meer om een cliché aan te halen en daarom zie ik ook deze wedstrijd van morgen als een serieuze test voor de nieuwkomers.

• Harribo
toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:42:
[...]

In plaats van wie? Op de plek van de Jong/Gravenberch zie ik hem niet beter passen dan 1 van die 2, die zijn wereld top bij topteams in topcompetities itt Valente die net komt kijken en in de Eredivisie speelt.
Uiteraard. Maar Valente heeft dan misschien 1 streepje voor, denk ik, namelijk snel de vrije man zien en aanspelen in de kleine ruimte. Dat is het extra's wat hij moet brengen want spel verdelen kunnen Frenkie en Gravenberch ook al als de besten in Oranje. Ben benieuwd.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:12:
[...]

Uiteraard. Maar Valente heeft dan misschien 1 streepje voor, denk ik, namelijk snel de vrije man zien en aanspelen in de kleine ruimte. Dat is het extra's wat hij moet brengen want spel verdelen kunnen Frenkie en Gravenberch ook al als de besten in Oranje. Ben benieuwd.
Dat kunnen de Jong en zeker Gravenberch toch ook prima? Die laatste is erom bekend dat ie de oplossing altijd eerst vooruit zoekt. Je moet alleen wel spelers hebben die de moeite doen om dan ook vrij te staan of een loopactie te maken.
Daarbij vraag ik me af of Valente verdedigend goed genoeg is. Zal thuis tegen Litouwen niet zo'n probleem zijn, maar dat is geen graadmeter.

• Harribo
toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:19:
[...]

Dat kunnen de Jong en zeker Gravenberch toch ook prima? Die laatste is erom bekend dat ie de oplossing altijd eerst vooruit zoekt. Je moet alleen wel spelers hebben die de moeite doen om dan ook vrij te staan of een loopactie te maken.
Daarbij vraag ik me af of Valente verdedigend goed genoeg is. Zal thuis tegen Litouwen niet zo'n probleem zijn, maar dat is geen graadmeter.
Dat zeg ik, hij moet datgene (openingen creëren en in de kleine ruimte oplossingen zoeken) dan beter doen dan Gravenberch of Frenkie. Valente heeft wel iets, dat zal hij moeten tonen.
Ik vind Valente meer een middenvelder die de openingen weet te zoeken en het spel verdeeld dan een middenvelder die goed kan verdedigen. Hij loopt vaak wel goed mee maar denk dat zeker een Gravenberch dat veel beter kan. Die pakt makkelijker een bal af denk ik.

Maar hoe lyrisch iedereen over Valente is, ik vind, en dat vond ik bij Groningen ook, dat hij soms wat te laconiek is. Een van de redenen dat hij geen afmaker is mi. Hij komt er mee weg denk ik omdat hij hele goede andere kwaliteiten toont. Maar ik kan mij voorstellen dat als hij hogerop wil, dat hij dan zichzelf wel dient te verbeteren.
Enfin, mijn idee, ik vind zeker dat Valente een kans verdient. We gaan het zien

• D-e-n
Als Feyenoorder zeg ik: Valente is natuurlijk niet de oplossing voor de basis nu. Gewoon lekker minuten laten maken nu. En hopen dat hij bij Feyenoord aan zijn scorend vermogen werkt.

Het is wel een ander type dan De Jong en Gravenberch in mijn ogen: Valente geeft meer de laatste pass, iets dat we in Oranje dus wel missen. Maar daar hoop ik ook nog steeds op de ontwikkeling van Simons

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:58:

Het is wel een ander type dan De Jong en Gravenberch in mijn ogen: Valente geeft meer de laatste pass, iets dat we in Oranje dus wel missen. Maar daar hoop ik ook nog steeds op de ontwikkeling van Simons
Maar die is “al” 22, dan heb je de meeste ontwikkeling toch al gehad? En bij zijn huidige club speelt hij ook niet veel. Het gaat echt geen topspeler worden al denkt hij zelf van wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 16-11-2025 22:07 ]

Elect a clown, expect a circus.

• D-e-n
Slasher schreef op zondag 16 november 2025 @ 22:06:
[...]

Maar die is “al” 22, dan heb je de meeste ontwikkeling toch al gehad? En bij zijn huidige club speelt hij ook niet veel. Het gaat echt geen topspeler worden al denkt hij zelf van wel.
Die was bij Leipzig prima en moet nu gewoon even wennen. Maar in Oranje staat eigenlijk Gakpo op zijn plek

• toolkist
  • Niet online
[...]

In de Premier League leer je wel heel wat meer dan in de Eredivisie, door betere tegenstanders, fysiek meer tegenstand, hoger tempo, etc. Daarbij wordt er vaak gezegd dat spelers pas rond hun 28e pieken.

Verwijderd

Ik kijk ook geen Spurs, maar 10x basis, 4x invaller en 886 minuten.

Dat zijn meer wedstrijden en minuten dan Gakpo, Malen en Reijnders sinds begin september bij hun eigen club hebben gespeeld.

• Harribo
Ik ben niet zo gecharmeerd van Simons in Oranje om eerlijk te zijn. Ik vind het vaak allemaal net niet, te slap, en hij loopt nu al lange tijd mee.

Bij de Spurs is hij volgens mij wel populair want laatst ging het publiek morren toen hij eruit werd gehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 17-11-2025 10:17 ]

• Harribo
DutchOwnage schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:30:
Valente krijgt gewoon (ruim) speeltijd morgen, als ik het interview van Noah Vahle met Koeman terugzie. Al was het maar om de Italianen een hak te zetten.
Ik las ergens dat tot en met 3 wedstrijden in een nationaal team spelen, de speler nog de vrijheid heeft om te switchen van land.
Helaas heb ik de bron niet meer.
Maar begin sowieso maar al met de eerste dan.

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:25:
Ik las ergens dat tot en met 3 wedstrijden in een nationaal team spelen, de speler nog de vrijheid heeft om te switchen van land.
Helaas heb ik de bron niet meer.
Maar begin sowieso maar al met de eerste dan.
Max drie interlands voor je 21e is één van de voorwaarden.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:15
D-e-n schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:58:
Als Feyenoorder zeg ik: Valente is natuurlijk niet de oplossing voor de basis nu. Gewoon lekker minuten laten maken nu. En hopen dat hij bij Feyenoord aan zijn scorend vermogen werkt.

Precies. Hij is er nog niet. Echter is hij denk ik wel de toekomst.
Wat we nu missen vanuit het middenveld is de eindpass en scorend vermogen.

Dat gepingel en gedribbel is wel gedekt door de Jong. Die scoort echter echt nooit. Een echte spelverdeler.
De Nederlandse Pirlo.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:03:
Dat gepingel en gedribbel is wel gedekt door de Jong. Die scoort echter echt nooit. Een echte spelverdeler.
Ach ja die heb je ook nodig. Verbruggen scoort ook niet vaak :+
Mbt Valente, die heeft nog geen 20 wedstrijden gespeeld, zullen we even afwachten hoe die er over 2 jaar bij staat ipv hem nu al "de toekomst" te noemen?
Los daarvan scoort ie nu niet meer dan De Jong deed toen ie bij Ajax speelde, dus om nou te claimen dat hij meer scorend vermogen heeft?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 10:15:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Simons in Oranje om eerlijk te zijn. Ik vind het vaak allemaal net niet, te slap, en hij loopt nu al lange tijd mee.

Bij de Spurs is hij volgens mij wel populair want laatst ging het publiek morren toen hij eruit werd gehaald.
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van hem, hij overschat zichzelf volgens mij enorm.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:09:
[...]

In de Premier League leer je wel heel wat meer dan in de Eredivisie, door betere tegenstanders, fysiek meer tegenstand, hoger tempo, etc. Daarbij wordt er vaak gezegd dat spelers pas rond hun 28e pieken.
Laat ik het dan zo zeggen: Ik ben geen fan (al voordat hij bij spurs speelde trouwens) ;)

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 16 november 2025 @ 23:09:
[...]

Precies. Zelfs in de Eredivisie is het vaak al onzin om te denken dat spelers op hun 22ste al een soort van uitontwikkeld (en talent af) zijn. In het buitenland zien ze dat heel anders. We zijn m.i. daarom geneigd Nederlandse talen te vroeg af te schrijven. Van laatbloeiers snappen we al helemaal niks.

Simons stak er (zeker voor zijn leeftijd) een aantal jaar geleden al bovenuit in de Eredivisie. Met zijn leeftijd kan hij nog altijd stappen maken.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:19

Fiber

Beaches are for storming.

Ik was wel fan maar meestal teleurgesteld. Hopelijk laat Simons het vandaag eindelijk wel zien in Oranje.

En achterin staat nu iedereen weer op zijn eigen plek. Is in ieder geval logischer. Hopelijk ook beter.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08-12 20:31
Nou, nieuwe kans op een leuke wedstrijd. En kwalificeren moet toch geen probleem zijn tegen deze tegenstander.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom is hij niet de vaste commentator? :)

• HollowGamer
  • Niet online
Schuif door! Volgens mij mogen ze het niet van Koeman.

• Harribo
De Ligt erin... Weer een foutje...
Zie hem liever niet maar ja

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Slecht van Gakpo op die fantastische pass

• Harribo
Exocet schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:58:
Slecht van Gakpo op die fantastische pass
Wat denk je van dat inschiet balletje van Malen?
Zo test je de keeper niet

Enfin duurt nog ff

• Harribo
Reijnders kan wel scoren, handig
Goed gedaan

• Exocet
  • Niet online
Hoppa, goed werk Frenkie en prima afgemaakt

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12 22:50

Shabbaman

Got love?

BAM!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Prachtige pass van Frenkie

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nou, de Wuppies kunnen besteld worden door Albert Heijn.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Fiber

Fiber

Lekkere goal hoor!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Vooral dat, in een splitsecond dit zien en uitvoeren. Goed afgemaakt ook :)

XXXVI

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:09
Die had ook nog wel wat goed te maken na dat balverlies achterin net..
Gelukkig al snel een doelpunt!

WoT stats

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:39
Goed afgemaakt door Reijnders die bal. Dat is zeker niet makkelijk.

Goede voorzet van Malen ook daarna. Gebrek aan een echte spits dat daar niemand staat om hem binnen te tikken.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Charles Hill
Dat is blijkbaar geen geel 😏

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:26
Mooie goal van Reijnders!

• ephymerous
Depay weer kniehoog voor :/

XXXVI

• PatrickC
Waardeloze vrije trap weer van Depay… hoe moeilijk is het om de bal fatsoenlijk voor de goal te brengen?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bij mij is het geluid weggevallen van de NOS stream. :P

nggyu nglyd

• ElPaco
Quad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:10:
Bij mij is het geluid weggevallen van de NOS stream. :P
Met de meeste commentatoren is dat niet zo'n gemis ;)

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:11:
[...]

Met de meeste commentatoren is dat niet zo'n gemis ;)
Is weer terug, heeft een minuutje geduurd.
Nee klopt, maar ik zeik niet zo snel op het commentaar.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:02:
Nou, de Wuppies kunnen besteld worden door Albert Heijn.
Die worden hopelijk toch wel in de EU gemaakt?

• Malfunctions
Is ook wel een zwakte van het huidige NL elftal, dat er niemand is die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen. Lijkt wel een uitgestorven specialiteit in Nederland.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HollowGamer schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:11:
[...]

Die worden hopelijk toch wel in de EU gemaakt?
Geen idee, vindt jij dat belangrijk om te weten?

Ik verwacht overigens niets qua Wuppies, dat is van 'vroeger'.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 17-11-2025 21:12 ]

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:09:
Waardeloze vrije trap weer van Depay… hoe moeilijk is het om de bal fatsoenlijk voor de goal te brengen?
Je zou er ook eens iemand anders kunnen neerzetten.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:12:
[...]

Geen idee, vindt jij dat belangrijk om te weten?

Ik verwacht overigens niets qua Wuppies, dat is van 'vroeger'.
Nee, vind het altijd zo hypocriet dat het daar dan niets bij uitmaakt. :+

• ElPaco
Malfunctions schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:12:
Is ook wel een zwakte van het huidige NL elftal, dat er niemand is die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen. Lijkt wel een uitgestorven specialiteit in Nederland.
Die zijn er wel maar worden niet opgeroepen/opgesteld/op het lijstje gezet omdat Depay ze wil nemen.

Laat Veerman zo'n vrije trap nemen en het is 10x gevaarlijker dan dat Depay hem neemt. Mja, die heeft eens slecht gespeeld en mag dus nooit meer meedoen.

WoT stats

• PatrickC
En weer Depay… waardeloos… basisvaardigheden ontbreken

• ElPaco
Weer een slechte vrije trap. Je verwacht het niet :+

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:14:
[...]

Die zijn er wel maar worden niet opgeroepen/opgesteld/op het lijstje gezet omdat Depay ze wil nemen.

Laat Veerman zo'n vrije trap nemen en het is 10x gevaarlijker dan dat Depay hem neemt. Mja, die heeft eens slecht gespeeld en mag dus nooit meer meedoen.
Veerman _O-

• Harribo
Depay weer met een waardeloze vrije trap.
Echt ongelooflijk dat hij elke wedstrijd weer die vrije trappen mag nemen, dat is toch niet meer uit te leggen?

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:58
Wanneer gaat Gakpo de corners en vrije trappen nemen?

Study everything, You'll find something you can use

• Charles Hill
Het is ook lastig een bal hoger voor te geven vanuit een vrije trap. Dat kan niet iedereen
.....

😑

• Harribo
PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:15:
En weer Depay… waardeloos… basisvaardigheden ontbreken
Nou dat vind ik overdreven, hij deed trouwens echt een paar goede dingen maar vrije trappen... Dat is waardeloos

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:03
En dan staat Simons geïrriteerd terwijl dit een prima land van voor Reinders. Simons in oranje is gewoon geen match.

• Malfunctions
ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:14:
[...]

Veerman zal vast een vrije trap kunnen nemen, maar die heeft verder niet het vereiste niveau voor het NL elftal. Zo kun je ook nog wel een paar KKD spelers opnoemen. ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Timber gaat ook uitvallen. Blijven er nog Arsenal spelers over?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:49
Reinders scoort dan wel, maar speelt vind ik best zwak eigenlijk. Simons loopt teveel met de bal, die heeft elke keer als hij mag spelen teveel bewijsdrang in zijn acties.
Reinders aanvallend vaak wel met een loopactie en gevaar, maar verder valt die toch wat tegen.

Depay is genoeg over gezegd wat mij betreft.

• Fiber

Fiber

Dat schot had beter verdient...

• PatrickC
Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
[...]

Nou dat vind ik overdreven, hij deed trouwens echt een paar goede dingen maar vrije trappen... Dat is waardeloos
Vanuit een stilstaande situatie de bal voor het doel brengen? Dat is gewoon een basisvaardigheid… dat kunnen zelfs amateurs probleemloos.

• ephymerous
PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:09:
Zometeen scoort ie weer een intikker of strafschop en de goegemeente staat weer op de banken -O-
PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]

Vanuit een stilstaande situatie de bal voor het doel brengen? Dat is gewoon een basisvaardigheid… dat kunnen zelfs amateurs probleemloos.
In het bierelftal waar ik ooit speelde, regio Noord zesde klas, werden de vrije trappen beter genomen. En als je twee keer zo opzichtig faalde als Depay probeerde de volgdende keer een ander het ;)

[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 17-11-2025 21:20 ]

XXXVI

• Harribo
tlpeter schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
En dan staat Simons geïrriteerd terwijl dit een prima land van voor Reinders. Simons in oranje is gewoon geen match.
Vrij onzichtbaar tot nu toe maar Kluivert vond ik de laatste wedstrijden helemaal weinig brengen

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]

Zometeen scoort ie weer een intikker of strafschop en de goegemeente staat weer op de banken -O-
Daar is ook de meeste kritiek op. We waarderen hem allemaal, maar het wordt tijd andere een kans te geven.. en dat doe je niet met 5 min. speeltijd.

• ElPaco
Malfunctions schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:17:
[...]

Veerman zal vast een vrije trap kunnen nemen, maar die heeft verder niet het vereiste niveau voor het NL elftal. Zo kun je ook nog wel een paar KKD spelers opnoemen. ;)
Goed om te weten dat Veerman van KKD niveau is. Het ging om vrije trappen nemen, dan heb je toch 10x meer aan Veerman dan Depay? Mja, het is duidelijk hoe iedereen hier over hem denkt.

WoT stats

• Harribo
PatrickC schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]

Jij hebt het in het algemeen over basisvaardigheden, zo staat het er.
Maar eens hoor, elke beetje amateur kan dat beter

• PatrickC
ephymerous schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:18:
[...]

Tsja… hij heeft een neusje voor de goal, maar die vrije trappen en corners moet je door iemand anders laten nemen. Hij heeft daarvoor een te beperkte trap techniek.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Ai, flinke snee op zn knie

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfoe das een mooie jaap.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Het is niet de VAR, het zijn de mensen achter het apparaat.

• ElPaco
Die snee heeft toch niks te maken met deze actie/overtreding? Heb het idee dat hij die al had. Dit was volgens mij enkel op zijn voet.

WoT stats

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoezo beoordeelt de var dit niet als een penalty op

• Harribo
Van Dijk dacht laat ik die arme Litouwers een kansje geven, hier heb je de bal jongen

• HollowGamer
  • Niet online
Dat Timber dit mag van Koeman.

• ElPaco
Nou, deze voorzet van Gakpo zegt genoeg. Depay doe maar een stapje terug. Er staat al iemand op het veld die het wel kan.

WoT stats

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik had Timber die goal wel gegund

per aspera ad astra

• Harribo
LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:25:
Hij deed het wel goed
Pech

• Harribo
Depay corner...

• Charles Hill
Bal veel vaker gewoon voor het doel gooien, die gasten raken m daar al meteen weer kwijt. Komen er vanzelf veel meer kansen zoals net ook weer

• jbdeiman
LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:25:
Mee eens, Timber speelt goed. En moet zeggen dat ik de Ligt ook goed en scherp vind spelen. Die heeft al een paar keer snel de bal goed terugveroverd en ingeleverd bij een teamgenoot.

• LAD93
  • Niet online
Waarom fluit hij nou af? Omdat Depay de bal hoger speelde dan de schouder?

per aspera ad astra

• ElPaco
Waarom werd deze nou afgefloten?

WoT stats

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:26:
[...]

Hij deed het wel goed
Pech
Bij Arsenal doet hij het wekelijks, en hier in Nederland gaat het enkel over Dumfries en van der Ven.

Beide zijn goede spelers hoor, maar geen idee waarom hij zo weinig aandacht krijgt? Zijn broer vind ik ook goed, hopelijk kan die ook een stap hogerop.

• Harribo
ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
[...]

Overtreding. Blijkbaar

• jbdeiman
ElPaco schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
[...]

Was al de vierde verprutste corner aan het telgebaar van de arbiter te zien. :+

• LAD93
  • Niet online
Simons wel echt heel matig tot nu toe zeg. Leuke eerste aanname (in de meeste gevallen), maar daarna weer knudde

per aspera ad astra

• Harribo
LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:27:
Waarom fluit hij nou af? Omdat Depay de bal hoger speelde dan de schouder?
Ja daar schrok iedereen van

• HollowGamer
  • Niet online
LAD93 schreef op maandag 17 november 2025 @ 21:28:
Simons wel echt heel matig tot nu toe zeg. Leuke eerste aanname (in de meeste gevallen), maar daarna weer knudde
Ik snap ook niet zo goed waarom die speelt? Bij de Spurs zien ze hem echt als miskoop. Hij wordt ook uitgefloten.

Keur dat wel af, maar hij is veel te matig in mijn optiek.
Pagina: 1 ... 259 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!