[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 243 ... 252 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlitchHunter42
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 28-03 11:31
7 van de 9 strafschappenseries die we ooit speelden verloren. Alleen van het matige Zweden en Costa Rica een keer gewonnen en verder allemaal van toplanden verloren.

Toch een mentaal probleem lijkt me dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GlitchHunter42 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:11:
7 van de 9 strafschappenseries die we ooit speelden verloren. Alleen van het matige Zweden en Costa Rica een keer gewonnen en verder allemaal van toplanden verloren.

Het is een loterij volgens Koeman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Exocet schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:12:
[...]

Als je historisch kijkt pakken onze keepers ook wel bizar weinig ballen. Je mag er best een van de 5 missen maar je keeper moet er eigenlijk wel 2 van de 5 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Alleen maar toplanden bij de laatste 4 zie ik trouwens. Denk dat het sowieso een moeilijk verhaal was geworden om nog 2 keer een topland te verslaan. Aan die gedachte houd ik me maar weer vast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
Exocet schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:12:
[...]

Ben ik niet met hem eens. Natuurlijk is er een mentale factor maar hoe meer je zeker bent van je trap hoe kleiner de kans dat de zenuwen hem om zeep helpen. Een penalty trappen en een hoek kiezen moet net zo gewoon worden als lopen en ik zie toch geen speler struikelen bij de aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat de spitsen betreft. Volgens mij was het Henk Spaan die in van Bommel van AZ een toekomstige nummer negen zag. Nu kraamt hij ook wel eens onzin uit maar dat zou wel een leuke verrassing zijn want verder zie ik het gewoon niet meer gebeuren met de spitsen die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 21:58

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:19:
Wat de spitsen betreft. Volgens mij was het Henk Spaan die in van Bommel van AZ een toekomstige nummer negen zag. Nu kraamt hij ook wel eens onzin uit maar dat zou wel een leuke verrassing zijn want verder zie ik het gewoon niet meer gebeuren met de spitsen die we hebben.
We moeten die spitsen voorlopig vergeten, ja. Doe het zoals Real Madrid deed. Die speelde zonder echte spits, maar hadden wel een Bellingham met veel scorend vermogen.

En op zich hadden we gisteren geen probleem. Want er is echt wel voldoende scorend vermogen.
Alleen je merkt wel dat bijvoorbeeld Frimpong voorzetten geeft naar waar een traditionele spits opduikt.

Eigenlijk heb je alleen een spitsenprobleem. De enige die je gisteren misschien wel miste is Dumfries. Maar met Frimpong en Geertruida op rechts red je het ook.

Middenveld is goed bezet, en achterin heb je niks te klagen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
OMX2000 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 07:25:
[...]

Eigenlijk heb je alleen een spitsenprobleem. De enige die je gisteren misschien wel miste is Dumfries. Maar met Frimpong en Geertruida op rechts red je het ook.
Sterker nog: doordat een type Geertruida achter hem stond kon Frimpong zijn ding doen. Frimpong heeft baat bij een back die wegblijft en er niet per se steeds overheen wil.
Middenveld is goed bezet, en achterin heb je niks te klagen.
Maar om toernooien te winnen heb je voorin extra kwaliteiten nodig. Zoals Spanje zijn buitenspelers heeft, de Engelsen Bellingham of de Duitsers Musiala. Om het over de Fransen maar niet te hebben. De enige bij ons met die potentie is Xavi maar zover is Xavi nog niet en ook het elftal nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
OMX2000 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 07:25:
[...]

Eigenlijk heb je alleen een spitsenprobleem
Dat is geen probleem we hebben spitsen :P

Maar Memphis opstellen kan eigenlijk niet meer speel dan met twee buitenspelers en een extra middenvelder we hebben er genoeg met scorend vermogen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Koeman mag best wat credits hebben nu vind ik. Over 2 wedstrijden zo spelen tegen de wereldkampioen is niet slecht. Turpin floot, wie kent hem nog uit de Kuip 10 jaar geleden :P

Gunstigere wk loting. Die poule moet met 2 vingers in de neus als kampioen te behalen zijn.
Positief blijven.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Waarom heb ik het gevoel dat er 4 spelers echt goed een penalty kunnen nemen en Koeman denkt: Oh maar als die er alle 4 ingaan en Bart pakt er eentje... :+

Nee zonder gein. Waarom worden penalties niet op half hoog getraind? Een keeper gaat praktisch altijd laag een hoek in. Schiet je hem net te hard dan gaat die de kruising nog in.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:03:
Koeman mag best wat credits hebben nu vind ik. Over 2 wedstrijden zo spelen tegen de wereldkampioen is niet slecht. Turpin floot, wie kent hem nog uit de Kuip 10 jaar geleden :P

Gunstigere wk loting. Die poule moet met 2 vingers in de neus als kampioen te behalen zijn.
Positief blijven.
Snap de hosanna stemming niet zo. De eerste helft was verschrikkelijk en vooralsnog heeft Koeman nog nooit van de grote landen gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:34
@Agent47 * wereldkampioen van 2010? * Argentinië is toch wereldkampioen * Europees kampioen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:18:
[...]
Snap de hosanna stemming niet zo. De eerste helft was verschrikkelijk en vooralsnog heeft Koeman nog nooit van de grote landen gewonnen.
In zijn eerst periode als bondscoach natuurlijk wel en de rode draad in zijn tweede periode is/was de langdurige afwezigheid van Frenkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
MaZo schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:18:
[...]
Tja we doen het toch niet slecht ik weet in ons hoofd zien we ons eigen als groot voetbal land en misschien zijn we het ook?

Maar eigenlijk zijn we een klein voetbal land die het geluk heeft mede door dat we goed opleiden we soms hele goede generaties voetballers hebben met uitschieters er tussen

En soms zeg maar vaak mindere generaties dat is de pest van een klein land

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Positief blijven.
Ik denk dat die voor een groot gedeelte de huidige stemming bepaald. Totdat je hiermee op een eindronde aankomt. Aanmoddert en verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Millie-ano schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:46:
[...]

Ik denk dat die voor een groot gedeelte de huidige stemming bepaald. Totdat je hiermee op een eindronde aankomt. Aanmoddert en verliest.
Meer weerstand lijkt me inderdaad ook niet slecht en Bulgarije, Turkije en Georgië had dit Nederland natuurlijk ook wel gepakt.

Ik vind het niet echt fijn dat we nog steeds geen toplanden hebben verslagen. Het was voor ons veel beter om in juni wat meer echte weerstand hadden gehad en eindelijk eens die hobbel hadden genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:52
Ik blijf Koeman een prutser vinden. In de voorbereiding op het EK bleek al dat Frimpong samen met Geertruida de beste combinatie is op rechts. (zie berichte van @D-e-n met de reden). Maar zodra Dumfries weer fit is moet die op e.o.a. manier worden opgesteld door Koeman (en ja, Dumfries brengt bepaalde kwaliteiten met zich mee, maar ook een hoop nadelen). Het is dus puur de overmacht wanneer Koeman de juiste keuzes maakt. (en dit is maar 1 voorbeeld). Het viel me daarom trouwens erg mee dat hij deze twee wedstrijden voor Kluivert koos ipv Simons, die credit wil ik hem dan nog wel geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Was het overigens ook niet gewoon een penalty voor Maatsen in de 120ste minuut, net voor de kans van Malen?

Niemand meer over dat moment gehoord, maar Spanjaard speelde niet de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Heb gisteravond pas laat de wedstrijd terug kunnen zien vanwege een verjaardag die nogal uitliep (net als de wedstrijd dus zit hier met kleine oogjes te typen), maar toch: ik heb genoten van het NL elftal hoor, tegen de regerend Europees Kampioen. De veerkracht die ze toonden was echt indrukwekkend, en ook op de mentaliteit en het vertoonde spel an sich was wat mij betreft weinig aan te merken.

Ik zie het wel positief in richting WK26.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 15:44
GlitchHunter42 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:02:
Was het overigens ook niet gewoon een penalty voor Maatsen in de 120ste minuut, net voor de kans van Malen?

Niemand meer over dat moment gehoord, maar Spanjaard speelde niet de bal.
Met deze scheidsrechter weet je dat het een moeilijke avond gaat worden. Dat deze man uberhaupt nog op dit niveau mag fluiten is mij een raadsel. Heeft al zo vaak wedstrijden volledig laten ontsporen 8)7

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
GlitchHunter42 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:11:
Er staat een volledig nieuwe generatie ondertussen tov de eerst reeksen die we verloren en deze gasten spelen allemaal in top competities dus ik denk echt wel dat dit meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Erg zonde dat we toch weer verliezen na penalties.

[ Voor 91% gewijzigd door GlitchHunter42 op 24-03-2025 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Exocet schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:08:
[...]

Je overdrijft, hij was tegen Duitsland prima.
Nogmaals, je wilt een betere spits in oranje met veel ervaring in het buitenland, maar het is onzin dat hij niet kan, je kunt hem prima als reserve er bij hebben.
Noem eens 3 betere opties anders?
Ik vond hem tegen duitsland ook erg goed, maar verder is hij helaas (nou ja voor nederland dan) niet zo goed in vorm dit seizoen. Dus ja op dit moment snap ik welk dat hij niet in de basis start. (mogelijk ook afhankelijk van de tegenstander).

Memphis vond ik de eerste wedstrijd ok. Gister.....goed hij maakt zijn penalties. Maar de no look passes en de overtreding ugh........het deed me (helaas) weer denken aan zijn vorm die hij had voor zijn huidige terugkeer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Millie-ano schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:33:
Moet allemaal weer positief hè.. eervol verliezen. Gevoel van trots.... Man man man. Tere zieltjes.
Zitten jullie nou echt overal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
GlitchHunter42 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:15:
[...]

Als je historisch kijkt pakken onze keepers ook wel bizar weinig ballen. Je mag er best een van de 5 missen maar je keeper moet er eigenlijk wel 2 van de 5 pakken.
Vorig jaar oid was er een uitzending waarbij geanalyseerd over de afgelopen decennia werd hoe het komt dat Nederland zo vaak verliest met penalty's.
Het bleek niet zozeer aan de strafschop nemers te liggen maar aan de keeper : statisch gezien tov andere keepers, pakt de keeper van Nederland te weinig ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Charles Hill schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Zitten jullie nou echt overal??
wie is 'jullie' ?

ik had het er niet duidelijk bijgezet, maar ik refereerde naar het interview met de ohzo geweldige Stekelenburg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Harribo schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Vorig jaar oid was er een uitzending waarbij geanalyseerd over de afgelopen decennia werd hoe het komt dat Nederland zo vaak verliest met penalty's.
Het bleek niet zozeer aan de strafschop nemers te liggen maar aan de keeper : statisch gezien tov andere keepers, pakt de keeper van Nederland te weinig ballen
Klopt, ik zei het al gisteren. Het is ook een keepersprobleem. We hebben gisteren 6 van de 8 strafschoppen (wedstrijd meegenomen) raak geschoten maar Bart stopt er 1 van de 7 bij Spanje. Dat is erg mager.

Dit is de vermakelijke video van Lubach die je bedoelt. Van der Sar stopte ook nooit een penalty.

YouTube: Oranje en penalty's | Makkelijk Scoren S3

[ Voor 3% gewijzigd door GlitchHunter42 op 24-03-2025 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
CryptoNL schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:18:
[...]

Met deze scheidsrechter weet je dat het een moeilijke avond gaat worden. Dat deze man uberhaupt nog op dit niveau mag fluiten is mij een raadsel. Heeft al zo vaak wedstrijden volledig laten ontsporen 8)7
De Higler van het internationale voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Ik vind ook de komende wedstrijden niet zo heel boeiend.

[ Voor 94% gewijzigd door GlitchHunter42 op 24-03-2025 17:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
Verbruggen was (en is) kansloos met penalties (ook in gedrag met die armen), maar keeper verder goed. Mag in de basis blijven wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 21:58

OMX2000

By any means necessary...

Megupe schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:19:
Verbruggen was (en is) kansloos met penalties (ook in gedrag met die armen), maar keeper verder goed. Mag in de basis blijven wat mij betreft.
Prime Bijlow was beter geweest. Maar Prime Bijlow gaan we niet meer meemaken ben ik bang.

Het stomme is dat Verbrugge wel vaak de goede hoek kiest, maar de bal simpelweg niet pakt. Dat lijkt me wel trainbaar.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
OMX2000 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:21:
[...]

Prime Bijlow was beter geweest. Maar Prime Bijlow gaan we niet meer meemaken ben ik bang.

Het stomme is dat Verbrugge wel vaak de goede hoek kiest, maar de bal simpelweg niet pakt. Dat lijkt me wel trainbaar.
Bijlow is ook niks.

verder eens. Mij leek het op te vallen dat hij niet op zijn tenen hupt. Zoals Unai Simon dat wel deed. Verbruggen heeft volgens mij 1x wat getrippeld. YouTube: 🔴Spain vs Netherlands (5-4) Full Penalty Shootout | UEFA Nations Lea...
Het lijkt mij dat je dan wat explosiever wegkomt, maar ben geen keeper. Dus neem het met een korrel zout.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GlitchHunter42
Depay zal tegen al die kleine landjes wel over de 50 goals gaan verwacht ik. Zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:52
Nog even over de pingels van Verbruggen.
Bij iedere pingel ging hij voor de bal staan en maakte zich groot voor de speler, om vervolgens "groot" naar achteren te lopen en dus "kleiner" te worden voor de speler. Ben ik nou gek of is dat psychologisch niet echt heel erg slim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gisteren Voetbalpraat gezien, en dan hoor je Perez en de rest roepen over hoe mooi en spannend dit toernooi is.

In mijn optiek zijn het gewoon vriendschappelijke wedstrijden, waarbij het iets spannender is gemaakt. Het maakt redelijk iets uit waar je terecht komt, maar wat ik begreep kan je nog op allemaal andere manieren je plaatsen? Wij hebben verloren van Spanje, maar je kunt dus nu een gunstiger* tegenstander krijgen.

Persoonlijk heb ik liever gewoon competitie of beker voetbal. Het lijkt me voor clubs ook echt waardeloos elke keer spelers geblesseerd terug te krijgen.

Daarnaast vond ik Spanje toch echt niet super goed. Je kunt dat prima los zien van onze prestaties zelf, en dat is niet bedoeld als dat we niet ons best hebben gedaan.

Dat Koeman nu bijvoorbeeld pas met Frimpong en Maatsen iets doet, is echt iets wat mij irriteert. Ook deze keeper kreeg weinig kansen, en er zijn zoveel meer spelers die ik dan een kans zou geven boven een Depay. Wat hebben we nu van hem gezien wat zo bijzonder was?

Straks komen de geblesseerde spelers weer terug. Een Dumfries is leuk, maar ik noem hem toch echt meer blind t.o.v. een Frimpong. Drie keer raden wie er gaat spelen..

Nee, ik ben niet zo enthousiast over deze presentatie en Koeman. Snap niet dat de media dit af doet als een wereld prestatie of iets bijzonders. Het was spannender dan normaal bij vriendschappelijke wedstrijden, dat wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

HollowGamer schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 09:29:
Gisteren Voetbalpraat gezien, en dan hoor je Perez en de rest roepen over hoe mooi en spannend dit toernooi is.

In mijn optiek zijn het gewoon vriendschappelijke wedstrijden, waarbij het iets spannender is gemaakt. Het maakt redelijk iets uit waar je terecht komt, maar wat ik begreep kan je nog op allemaal andere manieren je plaatsen? Wij hebben verloren van Spanje, maar je kunt dus nu een gunstiger* tegenstander krijgen.

Persoonlijk heb ik liever gewoon competitie of beker voetbal. Het lijkt me voor clubs ook echt waardeloos elke keer spelers geblesseerd terug te krijgen.

Daarnaast vond ik Spanje toch echt niet super goed. Je kunt dat prima los zien van onze prestaties zelf, en dat is niet bedoeld als dat we niet ons best hebben gedaan.

Dat Koeman nu bijvoorbeeld pas met Frimpong en Maatsen iets doet, is echt iets wat mij irriteert. Ook deze keeper kreeg weinig kansen, en er zijn zoveel meer spelers die ik dan een kans zou geven boven een Depay. Wat hebben we nu van hem gezien wat zo bijzonder was?

Straks komen de geblesseerde spelers weer terug. Een Dumfries is leuk, maar ik noem hem toch echt meer blind t.o.v. een Frimpong. Drie keer raden wie er gaat spelen..
Dumfries heeft gewoon bepaalde kwaliteiten. Speelt niet voor niets bij Inter. Een goede coach kijkt per tegenstander wat de beste optie is.... :')
Maar met name donderdag was Geertruida-Frimpong erg goed!
Nee, ik ben niet zo enthousiast over deze presentatie en Koeman. Snap niet dat de media dit af doet als een wereld prestatie of iets bijzonders. Het was spannender dan normaal bij vriendschappelijke wedstrijden, dat wel.
Dit. Ik heb op een gegeven moment gezegd, ik kijk geen vriendschappelijke wedstrijden meer. En dat ging prima tot dit concept. Uiteraard heb je hier goede en slechte wedstrijden gehad, maar van deze potten echt genoten (uiteraard muv het resultaat...maar neemt niet weg dat de wedstrijden leuk waren!)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GlitchHunter42

Sagat schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:50:
[...]

Dumfries heeft gewoon bepaalde kwaliteiten. Speelt niet voor niets bij Inter. Een goede coach kijkt per tegenstander wat de beste optie is.... :')
Maar met name donderdag was Geertruida-Frimpong erg goed!

[...]

Dit. Ik heb op een gegeven moment gezegd, ik kijk geen vriendschappelijke wedstrijden meer. En dat ging prima tot dit concept. Uiteraard heb je hier goede en slechte wedstrijden gehad, maar van deze potten echt genoten (uiteraard muv het resultaat...maar neemt niet weg dat de wedstrijden leuk waren!)
Ik snap de discussie over de Nations League niet zo. Volgens mij weet iedereen dat het nooit zo groot gaat worden als een EK of WK, dat was van te voren ook volledig duidelijk. Net zoals de KNVB beker en FA cup nooit zo groot gaan worden als de landstitel maar wel iedereen er met volle teugen van geniet en dolgraag die prijs wil winnen. En door het knock-out format is er ook altijd spanning, zeker met de toegevoegde kwartfinales.

Wat de Nations League misschien nog wel een sterker format maakt dan een KNVB beker of FA cup is dat er alleen maar topwedstrijden zijn doordat er in verschillende leagues wordt gespeeld. Frankrijk moet om de finale te behalen nu België, Italië, Kroatië en Spanje verslaan om de finale te halen. Net zoals Nederland in 2019 Frankrijk, Duitsland en Engeland moest verslaan om Portugal in de finale tegen te komen.

Dat is wel even andere koek dan de laatste EK's waar Engeland langs landen zoals Slovenië, Slowakije en Zwitserland in de finale kwam.

Kortom: De kritiek hierop lijkt me volstrekt belachelijk. Er is geen enkel beter alternatief dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbruggen heeft bij Brighton harder moeten knokken om onbetwist 1e keus te worden dan bij Oranje. Hij heeft 20 v/d laatste 22 interlands gekeept.
Wat hebben we nu van hem gezien wat zo bijzonder was?
De invalbeurt van Brobbey zegt alles over waarom Depay in de basis stond. Of wil je Justin Kluivert nog steeds als spits proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans

Het is als vervanging van de vriendschappelijke wedstrijden, dus niks mis mee dat je het ook zo benadert. Dat er weinig prestige aan vasthangt of winst t.a.v. de kwalificatie versterkt dat en dat is prima.

Dat jij persoonlijk liever competitie of bekervoetbal hebt, is je persoonlijke voorkeur. Alleen was het niet de afweging tussen competitie/bekervoetbal of interlandvoetbal maar tussen niets zeggende oefenwedstrijden tegen onbeduidende tegenstanders of een competitie (de Nations League) waardoor je meer tegenstanders op hetzelfde niveau treft. Inmiddels is wat mij betreft gebleken dat dit voor zowel de landen als de supporters gewoon leuker is (dan onbeduidende oefenwedstrijden).

Je koppelt het vervolgens aan blessures van spelers. Dat is dan echter een non-issue, want de kans op blessures is niet per se groter in competitieve wedstrijden dan in oefenwedstrijden:

"No statistically significant difference for injury was found between competitive matches and friendly matches."
Risk for injury when playing in a national football team

Als ik het goed begrijp is jouw mening eigenlijk dat de kalender met wedstrijden voor de nationale selectie sowieso wel minder mag, ongeacht of dat nou oefenwedstrijden of Nations League-wedstrijden zijn.
Tja, speelde Spanje niet zo goed omdat ze niet zo goed waren of omdat Nederland ook gewoon goed stond en Spanje goed onschadelijk maakte.
Ik heb toch sterk de indruk dat we erg goed zijn geworden om de prestatie van Oranje te downplayen omdat dat nu eenmaal in het straatje past van een Oranje-selectie die als minder goed wordt gezien (m.n. voorin) en een bondscoach die sommigen niet zien zitten.
Die irritatie begrijp ik. Koeman is een conservatieve trainer, die liever leunt op de ervaringen die hij al heeft met spelers. Hij zet spelen in Oranje neer als de hoogste eer en beloning voor presteren die je echt moet verdienen*. Daar is hij (ook in mijn ogen) behoorlijk rigide in. Het zorgt ervoor dat hij langer vasthoudt aan spelers, waarvan anderen vinden dat er door geselecteerd moet worden.

Wat betreft Depay. Voelt voor mij ook als een speler om door te selecteren. Alleen wat is het alternatief? Welke Nederlandse spits laat week-in-week-uit op topniveau zien als spits van Oranje te moeten fungeren? Mijn antwoord is dat die er niet is; Zirkzee niet, Brobbey niet, Weghorst niet, Emegha en Ohio vanuit Jong Oranje ook niet. Depay presteert hoe je het ook went of keert goed in Brazilië. Wat het lastig maakt is dat we vanuit hier heel moeilijk in kunnen schatten hoe die competitie zich verhoudt t.o.v. de Europese competities (hoewel we het er wel over eens zijn dat het niet bij de top-competities hoort). Gelet op wat er voorhanden is, vind ik het niet gek dat Koeman dan terugvalt op iets dat hij vertrouwt. Wat dat betreft had ik er véél meer moeite mee dat hij Depay bleef gebruiken en kiezen tijdens het EK. Toen was hij niet fit, presteerde niet constant en liet het ook niet in Oranje zien.

*Ik vind het eerlijk gezegd wel iets hebben dat Koeman er zo (lees: hoogste eer) in staat t.a.v. spelen voor Oranje. Uiteraard heeft het ook beperkingen.
Hier ben ik het met je over eens. Nooit een Dumfries-fan geweest, qua speler en stijl. Maar toch. Kijk hoe belangrijk hij is geweest? Daar kan je ook niet echt omheen. En dan weet je inderdaad met de manier waarop Koeman redeneert dat hij Dumfries zal blijven verkiezen als eerste keus.

Wat je Koeman kan verwijten is dat hij de combinatie Dumfries en Frimpong samen in het elftal onvoldoende een echte kans heeft gegeven. Hoewel je eigenlijk aan de speelstijl van beiden wel kunt verwachten dat dit een moeilijke combinatie is. Koeman is niet een type trainer als bijvoorbeeld Van Gaal die ervoor kiest om dat erin te slijpen als hij de ploeg langer bij elkaar heeft. Koemans andere keuzes waren bovendien ook niet onlogisch rondom het EK door het te proberen met Dumfries+Simons of Dumfries+Malen.

Zoals jij het stelt kan Koeman het eigenlijk alleen goed doen als hij Frimpong een plek geeft, punt. Zo zwart-wit is het toch niet?
Ondanks dat alles, ben ik ook niet zo'n fan van Koeman omdat ik zelf ook andere keuzes zou maken. Ik begrijp echter wel zijn redeneringen en die zijn niet per definitie fout maar gestuit op een ander fundament in afwegingen.

Vind je echt dat de media de prestatie zo ophemelt dan? Zo ervaar ik het niet echt. Wel dat we vooraf allemaal vinden dat we kansloos zijn en tijdens en achteraf moeten concluderen goed partij te hebben gegeven aan een topland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
WK-kwalificatie
Aankomende wedstrijden :
zaterdag 7 juni 20:45 : Finland - Nederland
dinsdag 10 juni 20:45 : Nederland - Malta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
Het blijft toch overal jeuk geven als ik Koeman hoor zeggen: "we werken met een vrij vaste selectie". Dat je niet zomaar spelers die echt een staat van dienst hebben laat afvallen begrijp ik nog wel, maar door selecteren en (talentvolle) spelers een kans geven om ook in Oranje te komen, hoort er ook gewoon bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Toch vrij vreemd, op NPO3 Vrouwenvoetbal Nations League....vraag me cynisch af hoeveel kijkers dat trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Sjah schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:49:
Toch vrij vreemd, op NPO3 Vrouwenvoetbal Nations League....vraag me cynisch af hoeveel kijkers dat trekt.
Het is wel beter dan de zoveelste datingshow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
HollowGamer schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 23:13:
[...]

Het is wel beter dan de zoveelste datingshow.
Of de zoveelste "ik koop een huis en gooi de sloophamer erin". tJa, maarja nee ik denk dat de rechten van zo een match niks kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Goh waarom heb ik zin in Finland - Oranje straks....ik denk omdat het een ouderwetse Wk-kwalificatie voor de Mannen is. Plus het is geen Nations League.

En heb weinig zin om Polen in onze groep te onderschatten, land van 38 miljoen inwoners. Winnen vanavond dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Ik zit nu in Tirana, maar dat is het de hele dag al zeer gezellig in de stad met constant feestende fans. Vakmanschap
Vanavond 2045u tegen Servië, krakertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Sjah schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:48:
Goh waarom heb ik zin in Finland - Oranje straks....ik denk omdat het een ouderwetse Wk-kwalificatie voor de Mannen is. Plus het is geen Nations League.

En heb weinig zin om Polen in onze groep te onderschatten, land van 38 miljoen inwoners. Winnen vanavond dus.
Ik ga zeker even kijken want Oranje, maar iets zegt me ook dat het een enorme grafpot word.
Morgenavond Spanje - Portugal als compensatie :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
Megupe schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:50:
Ik zit nu in Tirana, maar dat is het de hele dag al zeer gezellig in de stad met constant feestende fans. Vakmanschap
Vanavond 2045u tegen Servië, krakertje!
U bent Albanees, of gewoon op vakantie daar? En Albanie Servie is zoiets als NL tegen de Duitsers? Dan snap ik dat je het kraker noemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTzWnFI-rCESN3zVLqfZWCvpwDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lpi1rH3Mv1u6p5QXw9DQ7AvE.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Joepie, weer Depay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
Hoop dat we die loos zijn over nu zo een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat een verbetering deze commentator (geen grap). :)

Wie is dit? Normaal doet die saaie Grueter het dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:17

ST10©DE

Dus.............

Arman Arsvaroglu

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Zeker een goeie. Doet meestal Langs de Lijn radio geloof ik.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25

Pierre

Van nature lui!

Die zit er wel lekker in.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 07:47

Shabbaman

Got love?

BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:52:
[...]

Zeker een goeie. Doet meestal Langs de Lijn radio geloof ik.
Nu is de bar wel laag. Heb de voorbeschouwing niet gezien, maar er mogen echt wel andere mensen eens een kans krijgen.

Verder lekker voor de Depay haters! Dat zal mij leren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Haha bedankt FC Bal op ‘t dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Ach Depay. Ik ben ook geen fan. Veel beters hebben we (voor dit systeem) echter ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
bazzemans schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:54:
Ach Depay. Ik ben ook geen fan. Veel beters hebben we (voor dit systeem) echter ook niet.
Je hebt er twee uit de Eredivisie, nog een uit de PL en dat nog een in de Ligue1.

Het gaat erom dat Koeman geen van die een kans heeft gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:17

ST10©DE

Dus.............

bazzemans schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:54:
Misschien Meerdink, of weet ik wie, een keer een kans geven.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Maakt Depay goed af.
Zijn er zat die zo'n kans missen

Toch creëeren we tot nu toe weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Steijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
HollowGamer schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Je hebt er twee uit de Eredivisie, nog een uit de PL en dat nog een in de Ligue1.

Eens!
Valente, van Bergen en Matusiwa
Pl speler zal ik nog opzoeken
Edit : Veltman :+

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 07-06-2025 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik haat echt de korte corners, geen idee wie dat heeft verzonnen en dat vrijwel elk team het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:58:
[...]

Eens!
Valente, van Bergen en Matusiwa
Pl speler zal ik nog opzoeken
Opzicht maakt de naam nog niet eens zoveel uit. :)

Het gaat erom dat we andere niet kunnen beoordelen of ze beter zijn, aangezien ze nooit een kans krijgen.

Frimpong is ook heel lang genegeerd door Koeman, en bij de eerste wedstrijd was het niets. Nu is hij gewoon erg bruikbaar. Liverpool koopt hem niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Sinds wanneer hebben we zoveel reclame trouwens? Ik zie drie reclame borden staan, en heel veel is dus virtueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Hoekschoppen van Nederland kunnen net zo goed direct achter bal gegeven worden. 0 rendement.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
HollowGamer schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 21:01:
[...]

Opzicht maakt de naam nog niet eens zoveel uit. :)

Het gaat erom dat we andere niet kunnen beoordelen of ze beter zijn, aangezien ze nooit een kans krijgen.

Frimpong is ook heel lang genegeerd door Koeman, en bij de eerste wedstrijd was het niets. Nu is hij gewoon erg bruikbaar. Liverpool koopt hem niet zomaar.
Of tijdens het laatste ek of wk die Wijnaldum nog opstellen ipv Gravenberch. Die ook toen onder Klopp al een veel beter seizoen speelde dan eerstegenoemde.

Voorkomen dat Memphis topscorer allertijden wordt is in mijn ogen genoeg om m niet op te stellen.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Zo Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Yes, goeie goal!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Bam, wordt een makkavond zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat is die Gakpo aan het doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Lekker die bal erin gedumfriesbamt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Die Antman is snel maar stoomt steeds op via de zijkanten. Ik zou hem als ik Finland was, centraal zetten.

Gaat makkelijk zo voor oranje.
Ondanks wat kleine foutjes spelen ze aardig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Gaan we straks weer denken dat we goed zijn. Het is wel tegen Finland he, die zijn vooral goed in ijshockey, schansspringen en autoracen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
HollowGamer schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Die acht ik allemaal nog niet beter dan Depay. Ook niet op dit moment. En de beste op het moment moet gewoon spelen.

Welke centrumspits in de PL bedoel je eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zirkzee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
ST10©DE schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Zou ik prachtig vinden. Leuk jong, aardige ouders. Die had wat mij betreft echter nu bij Jong Oranje moeten zitten. Als hij de vaste spits wordt van AZ komend seizoen en de lijn doorzet, dan is het ook logisch om hem op te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Haha oh ja. Die speelt niet of nauwelijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Sjah schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:43:
[...]

U bent Albanees, of gewoon op vakantie daar? En Albanie Servie is zoiets als NL tegen de Duitsers? Dan snap ik dat je het kraker noemt.
Vakantie inderdaad. En NL DE is een lichte variant op de rivaliteit hier 😇😅
Niveau van de wedstrijd is niet om aan te gluren. De goal van Dumfries gezien net, die was wel fraai trouwens.

[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 07-06-2025 22:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Deze wedstrijd is nogal saai, kunnen we dat zeggen? :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Zat ff te kijken naar tickets Nederland Malta.
Vragen ze ff 89 euro voor. Laat maar

Saaie pot is dit nu inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Harribo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:23:
Zat ff te kijken naar tickets Nederland Malta.
Vragen ze ff 89 euro voor. Laat maar

Saaie pot is dit nu inderdaad.
Zowaar in Groningen idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoe duidelijk wil je het hebben. Dat de VAR hiervoor zolang tijd voor moet pakken.. Bijzonder.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:39

FreakNL

Well do ya punk?

Goedkope pingel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Daar moet je over nadenken?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Nja, erg goedkoop inderdaad.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:54:
Hoe duidelijk wil je het hebben. Dat de VAR hiervoor zolang tijd voor moet pakken.. Bijzonder.
Bijzonder is nog zacht uitgedrukt. Die VAR ziet dat zelf ook meteen?! Man man man.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

100% terecht.. Scoringskans werd ontnomen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Tja, is dit een overtreding? Ik weet het niet. Loopt achter de speler langs en haakt daarbij het been wat Kluivert naar achter doet. Maar opzet en overtreding?

[ Voor 10% gewijzigd door Charles Hill op 10-06-2025 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Tis een pingel. Anders had Kluivert wel geschoten.
Mooi 1-0. Is die druk, hoog klein ook, eraf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Charles Hill schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:55:
Tja, is dit een overtreding? Ik weet het niet. Loopt achter de spelers langs en haakt daarbij het been. Maar opzet en overtreding?
Als je al de regel ontnemen van een scoringskans neemt, ben je er al

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tja, is dit een overtreding? Ik weet het niet. Loopt achter de spelers langs en haakt daarbij het been. Maar opzet en overtreding?
Tsja, opzet is niet bepalend hiervoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Tja ik vind het discutabel. Niet onder de huidige VAR regels want alles is tegenwoordig een pingel, elke aanraking in de 16.

Vroegah... had ik het nog moeten zien. Dan had je er ook om geschreeuwd als Oranjefan maar had je er ook vrede mee kunnen hebben als hij niet gegeven was. Het was m.i. geen opzettelijke overtreding.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:36
Neen een beslissing man. Sjongejonge.

Makkelijk gekregen, maar ja. Een licht tikje is soms genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:39

FreakNL

Well do ya punk?

Opzet maakt niet uit. Als je iemand per ongeluk van de sokken loopt is het ook een overtreding.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook gewoon lomp van Kluivert.

Dit is precies zo’n pingel die de toplanden meekrijgen en kleine landen niet (of clubs).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:57:
Tja ik vind het discutabel. Niet onder de huidige VAR regels want alles is tegenwoordig een pingel, elke aanraking in de 16.

Vroegah... had ik het nog moeten zien. Dan had je er ook om geschreeuwd als Oranjefan maar had je er ook vrede mee kunnen hebben als hij niet gegeven was. Het was m.i. geen opzettelijke overtreding.
Wel of geen opzet doet er in dezen niet toe. Een scoringskans ontnemen wél!

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apiekool
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 14:02
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:58:
[...]

Wel of geen opzet doet er in dezen niet toe. Een scoringskans ontnemen wél!
Die gast stond er gewoon achter. Kluivert haakt zelf zijn been erachter. Erg goedkope penalty vind ik.
Pagina: 1 ... 243 ... 252 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!