Flickr PSN ID= cheironnl
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Aan de andere kant heb ik er wel respect voor. Je moet het ook durven en eigenlijk niet nadenken.Malfunctions schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:24:
Ik had Lang niet op mn lijstje gezet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
??Maarten_E schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:25:
Natuurlijk schiet iemand die Xavi heet mis tegen Spanje.
Dat was wel de slechtste strafschop
Wel stoer dat Taylor gewoon die bal neemt. Toch een bankzitter bij het NL elftal.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En da’s een HEEEEL groot compliment uit mijn eeeh “mond”.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Geen land heeft daar eigenlijk trek in 😁sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:26:
Spanje wil ook niet naar de sterke poule
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon voor als er iemand een kapot shirt heeft
Het schijnt dat hij de bal Jaap Stam heeft gevondenExocet schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:26:
Als Brobbey maar niet hoeft
Don't let perfect be the enemy of good.
/edit
Dat dus
[ Voor 20% gewijzigd door FreakNL op 23-03-2025 23:27 ]
Volgens mij zit dat niet meer in batterijen?DirtyBird schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:26:
Ik heb laatst wat batterijen in een bak azijn gelegd en het resulterende goedje was minder zuur dan dit topic.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Schlemiel nu Malen.
[ Voor 25% gewijzigd door carpebios op 23-03-2025 23:29 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Welterusten!
PSN: Finally_Chris
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
En nu lekker naar bed. Hoop dat ik die stem van Jeroen uit mijn hoofd krijg.
Lekker gevoetbald Nederland!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat?? Oefenwedstrijd??Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:29:
Lui doen alsof ze een WK hebben gewonnen. Is maar een oefenwedstrijdje
Zonde. Had meer ingezeten
Mejor así
Ik had weer m'n vermogen kunnen bij plussen. Echt bijna een zekerheidje bij NL. Je ziet m.u.v. die prutser met z'n haar, dat die daar wel goed trainen op penalty's.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:29:
Nou verrassend weer die penalty’s
Ze hadden voorbeeld moeten nemen aan ons. Ja je verliest, maar ik ga liever zo ten onder (liever niet natuurlijk), dan met dat slappe niet moe maken voetbal van hun.
Nog een laatste aandachtspunt voor mijzelf: volgende keer geluid uit.
Maar Nederland moet echt penalties inpassen in de oefenschemas.. En dan ook afdwingen dat de spelers geen achterlijke aanlopen nemen.
⏩ PVOutput☀️
Die moet bij Ziggo gaan werken. Daar gaan sommige ook hard op Barça of Real Madrid.KlaasjeNL schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:30:
Grueter zal heerlijk slapen.
Defensief Nederland mag toch echt wat leren van de Waterlinie pre-ww2Quad schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:32:
Jammer! Maar met opgeheven hoofd retour Zeist. Aanvallend kan Nederland echt met de beste van de wereld mee.
Maar Nederland moet echt penalties inpassen in de oefenschemas.. En dan ook afdwingen dat de spelers geen achterlijke aanlopen nemen.

Ik denk dat dit precies het probleem is van Nederland. Winnen is winnen maakt niet uit hoe. Uiteindelijk gaat het om de prijzen en staan wij voorlopig weer met lege handen.HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:31:
Ik zie niet echt hoe je als Spanjaard trots kunt zijn. Het spel is slecht, het tempo is ontzettend laag en het lukt gewoon niet met top spelers.
Ze hadden voorbeeld moeten nemen aan ons. Ja je verliest, maar ik ga liever zo ten onder (liever niet natuurlijk), dan met dat slappe niet moe maken voetbal van hun.
Nog een laatste aandachtspunt voor mijzelf: volgende keer geluid uit.
Mejor así
Dit klinkt als Ajax!Barbas schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:33:
[...]
Ik denk dat dit precies het probleem is van Nederland. Winnen is winnen maakt niet uit hoe. Uiteindelijk gaat het om de prijzen en staan wij voorlopig weer met lege handen.
Vooraf was jij vast een van de velen die zei dat we kansloos waren tegen Spanje, dit was twee wedstrijden heel goed van het Nederlands elftalMillie-ano schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:33:
Moet allemaal weer positief hè.. eervol verliezen. Gevoel van trots.... Man man man. Tere zieltjes.
Uiteindelijk capituleerde Nederland ook gewoon op 15 mei.iCore schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:33:
[...]
Defensief Nederland mag toch echt wat leren van de Waterlinie pre-ww2
⏩ PVOutput☀️
Leuke wedstrijd maar weer niks. En Koeman mag vrolijk blijven zitten.
Spanjaarden worden wel altijd geholpen. Had het wel willen zien als van Dijk die overtreding had gemaakt.Barbas schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:33:
[...]
Ik denk dat dit precies het probleem is van Nederland. Winnen is winnen maakt niet uit hoe. Uiteindelijk gaat het om de prijzen en staan wij voorlopig weer met lege handen.
Argentinië moest ook winnen.
Ja het zit nog diep, maar niets is veranderd.
Ik ben best een Koeman hater, maar dat Malen geen stafschop kan nemen is niet zijn schuld toch, alleen dat hij hem heeft opgesteld, maar ja. Wie anders?Justevo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:36:
Nederland gaat met Koeman altijd ten onder als het erom gaat. Zoals gebruikelijk, 0,0 resultaat.
Ze hadden rood moeten hebben en speelde woensdag met een man meer, wat onterecht was.HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:36:
[...]
Spanjaarden worden wel altijd geholpen. Had het wel willen zien als van Dijk die overtreding had gemaakt.
Jup, dat gevoel blijft toch wel steeds overheersen. Ons kleine kikkerlandje is gewoon geen voetbalgrootmacht en dan sta je op eindtoernooien altijd met 1-0 achter. Hoe slecht de pingel van Malen ook was, hij werd gestopt door een keeper die er al niet meer had mogen staan.HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:36:
[...]
Spanjaarden worden wel altijd geholpen. Had het wel willen zien als van Dijk die overtreding had gemaakt.
Niet op dit forum iigExocet schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:34:
[...]
Vooraf was jij vast een van de velen die zei dat we kansloos waren tegen Spanje, dit was twee wedstrijden heel goed van het Nederlands elftal
Waarom heeft de Spaanse keeper trouwens geen rood gekregen?
[ Voor 29% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-03-2025 23:40 ]
Hoe dan ook, wéér geen resultaat en ook wéér niet gewonnen van een topland.carpebios schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:38:
[...]
Ik ben best een Koeman hater, maar dat Malen geen stafschop kan nemen is niet zijn schuld toch, alleen dat hij hem heeft opgesteld, maar ja. Wie anders?
Je kunt Koeman niet verdedigen als hij Memphis op blijft stellen. Buiten die penalty heeft hij echt alles fout gedaan. Hij zuigt alle zuurstof uit het elftal en dat is op het conto van Koeman,
De slechte potten tegen Oostenrijk, Hongarije of Bosnie mag je Oranje verwijten maar dit echt niet. Die Spanjaarden hebben buitenspelers waar wij niet aan kunnen tippen. Dat maakt net het verschil.Justevo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:36:
Nederland gaat met Koeman altijd ten onder als het erom gaat. Zoals gebruikelijk, 0,0 resultaat.
En Maatsen deed het op die ene fout prima maar het is de vijfde linksback in de pikorde dus het is niet zo dat we compleet waren ofzo.
Wel blij dat van Hecke zich zo gemanifesteerd heeft. Die blijft gewoon staan denk ik, ook met iedereen er weer bij.
Ik verwijt Koeman dat hij Memphis op blijft stellen. Koeman is daar als enige verantwoordelijk voor. Wat heeft hij buiten die penalty goed gedaan? Helemaal niets en hij is een vreselijke dissonant in dit elftal.D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:40:
[...]
De slechte potten tegen Oostenrijk, Hongarije of Bosnie mag je Oranje verwijten maar dit echt niet. Die Spanjaarden hebben buitenspelers waar wij niet aan kunnen tippen. Dat maakt net het verschil.
En Maatsen deed het op die ene fout prima maar het is de vijfde linksback in de pikorde dus het is niet zo dat we compleet waren ofzo.
Wel blij dat van Hecke zich zo gemanifesteerd heeft. Die blijft gewoon staan denk ik, ook met iedereen er weer bij.
Memphis scoort en speelde gewoon goed.Justevo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:40:
[...]
Hoe dan ook, wéér geen resultaat en ook wéér niet gewonnen van een topland.
Je kunt Koeman niet verdedigen als hij Memphis op blijft stellen. Buiten die penalty heeft hij echt alles fout gedaan. Hij zuigt alle zuurstof uit het elftal en dat is op het conto van Koeman,
Memphis die goed speelde? Tsja, als dat je mening is dan is elke discussie natuurlijk zinloos.
Lees anders even de reacties in de internationale kranten over Memphis. Krijgt overal de laagste cijfers en totale verbazing dat hij nog wordt opgesteld.
Memphis was in ieder geval geen dissonant (en dat is al heel wat). Oranje speelde fris en had er zin in. Gewoon goed gedaan van Koeman en de spelers.
Vandaar pre-ww2Quad schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:35:
[...]
Uiteindelijk capituleerde Nederland ook gewoon op 15 mei.
Memphis is geen topspits meer maar we weten nu toch wel dat we gewoon geen topspits hebben? Memphis of Zirkzee of Brobbey of die jongen van Straatsburg: dat gaat echt niet het verschil maken.Justevo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:42:
[...]
Ik verwijt Koeman dat hij Memphis op blijft stellen. Koeman is daar als enige verantwoordelijk voor. Wat heeft hij buiten die penalty goed gedaan? Helemaal niets en hij is een vreselijke dissonant in dit elftal.
Je kunt echt wel kiezen voor een andere opstelling zonder Memphis. Die zuigt alle zuurstof uit het elftal.D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:49:
[...]
Memphis is geen topspits meer maar we weten nu toch wel dat we gewoon geen topspits hebben? Memphis of Zirkzee of Brobbey of die jongen van Straatsburg: dat gaat echt niet het verschil maken.
Je kan hem geen pass in de diepte geven, hij is gewoon veel te traag. Dat is ook de reden dat hij altijd uitzakt omdat zijn zwaktes dan niet naar voren komen. Bal vasthouden, spel vertragen, balverlies. en ga zo maar door. Het tijdperk Memphis had een paar jaar geleden al moeten stoppen.
Ik had hem waarschijnlijk ook niet zo snel terug gehaald. Maar dat zijn keuzes die niet het verschil maken tussen winst en verlies want alle spitsen die we hebben hebben hun beperkingen
Wij blijven in Nederland wat dat betreft maar zeuren terwijl we gewoon de waarheid niet onder ogen durven zien: we komen op bepaalde plekken voorin tekort. Al jaren. De opleiding doet daar iets fout in mijn ogen
[ Voor 56% gewijzigd door D-e-n op 23-03-2025 23:56 ]
De alternatieven voor Memphis zijn natuurlijk vreselijk. Brobbey is lachwekkend dit seizoen, 2 goals in de Eredivisie is een enorme aanfluiting. En Weghorst is niet technisch en snel genoeg.D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:54:
@Justevo
Ik had hem waarschijnlijk ook niet zo snel terug gehaald. Maar dat zijn keuzes die niet het verschil maken tussen winst en verlies want alle spitsen die we hebben hebben hun beperkingen
Wij blijven in Nederland wat dat betreft maar zeuren terwijl we gewoon de waarheid niet onder ogen durven zien: we komen op bepaalde plekken voorin tekort. Al jaren. De opleiding doet daar iets fout in mijn ogen
En geblesseerd nuGlitchHunter42 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:58:
[...]
En Weghorst is niet technisch en snel genoeg.
Ja tuurlijk. Dus dat is geen optie.
[ Voor 98% gewijzigd door GlitchHunter42 op 24-03-2025 00:11 ]
4GlitchHunter42 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:58:
[...]
De alternatieven voor Memphis zijn natuurlijk vreselijk. Brobbey is lachwekkend dit seizoen, 2 goals in de Eredivisie is een enorme aanfluiting. En Weghorst is niet technisch en snel genoeg.
En als je naar meer dan de doelpunten kijkt, heeft hij een belangrijke bijdrage aan het spel, dat kan je van Memphis niet zeggen.
Natuurlijk is het beter als we een topspits hebben die bij een topclub in een topcompetitie speelt, maar helaas is er echt niemand. Het is jammer dat Zirkzee tekort lijkt te komen nu.
Wellicht Gakpo een keer in de spits proberen.
Ach kom nou, Brobbey kan echt niet in Oranje hoor.Exocet schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:04:
[...]
4
En als je naar meer dan de doelpunten kijkt, heeft hij een belangrijke bijdrage aan het spel, dat kan je van Memphis niet zeggen.
Natuurlijk is het beter als we een topspits hebben die bij een topclub in een topcompetitie speelt, maar helaas is er echt niemand. Het is jammer dat Zirkzee tekort lijkt te komen nu.
Gakpo is inderdaad nog een optie.
Eens. Xavi kan dan bijvoorbeeld naar links. Speelt hij meer zoals bij zijn club.Exocet schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:04:
[...]
Je overdrijft, hij was tegen Duitsland prima.GlitchHunter42 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:05:
[...]
Ach kom nou, Brobbey kan echt niet in Oranje hoor.
Gakpo is inderdaad nog een optie.
Nogmaals, je wilt een betere spits in oranje met veel ervaring in het buitenland, maar het is onzin dat hij niet kan, je kunt hem prima als reserve er bij hebben.
Noem eens 3 betere opties anders?
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!