Dan zou ik opschieten want het wordt vervangenMegupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:46:
Wat een stadion, staat nog op wel op lijstje te bezoeken.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Goed dat je het zegt, was ik nog niet van op de hoogte. Ander ding, waarom zien we op de reclameborden het knvb logo en Nederlandse reclame?DirtyBird schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:48:
[...]
Dan zou ik opschieten want het wordt vervangen
Doen de Spanjaarden niet aan sponsoring.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou daar is je antwoord.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:42:
Oh oh ik zie nu pas de scheidsrechter : onze Franse vriend Turpin.
Ze weten het wel uit te zoeken bij de UEFA.
Nah ja misschien valt hij mee dit keer
Inderdaad, kijken of oranje hetzelfde nog een keer kan brengen
En daar hebben we Turpin...Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:42:
Oh oh ik zie nu pas de scheidsrechter : onze Franse vriend Turpin.
Ze weten het wel uit te zoeken bij de UEFA.
Nah ja misschien valt hij mee dit keer
Inderdaad, kijken of oranje hetzelfde nog een keer kan brengen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
2x charge op Spanje, 2x fluiten waarvan een penalty
Ik was er al bang voor
Mafia
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PSN: Finally_Chris
We mogen het milieu niet vervuilen he!CR1691 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:53:
Spanje eng land en Turpin moeten ze de zee in gooien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
😋
Wel minder uitstoot dan.
nggyu nglyd
per aspera ad astra
Hoeveel keer heeft die een Nederlandse club al niet benadeeld ondertussen? Als we één scheids konden wraken is het deze.
Jep, het is echt niet te geloven.D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:55:
[...]
Hoeveel keer heeft die een Nederlandse club al niet benadeeld ondertussen? Als we één scheids konden wraken is het deze.
Deze man heeft inderdaad gewoon een hekel aan Nederlanders.D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:55:
[...]
“Spanje , ahhh uhhh wat een belevinggg aahhahab”sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:53:
Die Jeroen Grueter.. mijn oren bloeden er bijna van
En huilen over uitfluiten van die Huijsen. Haha je verkiest toch wel de enorme rivaal boven NLD. Tuuurlijk wordt je uitgefloten
Eens. Wel gek dat de var er niet ff naar kijkt.LAD93 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:54:
Sorry, maar van Hecke raakt hem toch gewoon? Je kan hem toch gewoon geven? Ik vind het vooral naïef en dom van de NL’se verdediging.
Maar wel lesje effectief strafschop nemen, zo hoort het
Raakt inderdaad de bal niet en door je tegenstander heen lopen is niet heel gemakkelijk zonder overtreding. Dat de tegenstander dan relatief gemakkelijk gaat liggen doet daar weinig aan af. HIj had hem gewoon voor zich moeten houden.LAD93 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:54:
Sorry, maar van Hecke raakt hem toch gewoon? Je kan hem toch gewoon geven? Ik vind het vooral naïef en dom van de NL’se verdediging.
De bananen manCR1691 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:55:
Als feyenoordsupporter heb ik nog steeds nachtmerries van deze man. 1 van de allerslechtste scheidsrechters die nu actief zijn.
Het is een contactsport. Tuurlijk raak je vaak je speler. Het grote verschil is dat niet iedereen altijd als een Spaanse stervende zwaan naar het gras gaat!LAD93 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:54:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ben jij zo'n zielige uitfluiterd dan?Deruxian schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:55:
[...]
“Spanje , ahhh uhhh wat een belevinggg aahhahab”
En huilen over uitfluiten van die Huijsen. Haha je verkiest toch wel de enorme rivaal boven NLD. Tuuurlijk wordt je uitgefloten
De islam kan uw vrijheid schaden
Edit: wat @FirePuma142 hieronder dus ook aangeeft.
[ Voor 23% gewijzigd door bazzemans op 23-03-2025 20:57 ]
Als raken het criterium is heb je zo een pingel of 30 per wedstrijd als je gaat liggen.LAD93 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:54:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nja, ik zag het als van Hecke die ongelukkig uitkwam, viel en vervolgens de Spanjaard haakte.. maargoed, we gaan door!Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:56:
[...]
Het is een contactsport. Tuurlijk raak je vaak je speler. Het grote verschil is dat niet iedereen altijd als een Spaanse stervende zwaan naar het gras gaat!
per aspera ad astra
Maar die Jeroen Grueter spreekt alles uit alsof hij een dramaroman aan het voorlezen is.
In die NOS podcast maakt die altijd ruzie omdat het te weinig over Ajax gaat met de andere podcastmakers. Echt zo'n giftige sfeer.sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:57:
Ik vind dat uitfluiten ook niet nodig.
Maar die Jeroen Grueter spreekt alles uit alsof hij een dramaroman aan het voorlezen is.
Heb net die gemist.
Dat is een digitaal truukje. Wij zien hoofdzakelijk Nederlandse sponsering. Kijk maar naar de herhalingen, dan komt er ineens andere reclame op het bord voorbij.Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:51:
[...]
Goed dat je het zegt, was ik nog niet van op de hoogte. Ander ding, waarom zien we op de reclameborden het knvb logo en Nederlandse reclame?
Doen de Spanjaarden niet aan sponsoring.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Fifty shades of España.sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:57:
Ik vind dat uitfluiten ook niet nodig.
nggyu nglyd
Een geblesseerde speler opstellen doet men niet zo snel.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:03:
Weghorst hebben we zeker niet mee?
Toch staat ie in de spitsbazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:04:
[...]
Een geblesseerde speler opstellen doet men niet zo snel.
Maar Gakpo geweldige speler, maar tot dusver haakt ie telkens het tempo eruit ..
Geblesseerd niet maar gemankeerd geen bezwaarbazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:04:
[...]
Een geblesseerde speler opstellen doet men niet zo snel.
Verbruggen laat zien waarom hij eerste keeper is, top
Meteen vlaggen is niet meer van deze tijd toch? Daarentegen wordt er wel vaak door de hoofdscheids snel gefloten waardoor voordeel om zeep wordt geholpenVos schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:09:
Als het toch zo dik buitenspel is moet je toch meteen vlaggen?
Durft die scheids niet.Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:12:
Fopduik, geel.
Nou wat mij daarin meer opviel... 4 Spanjaarden rennen mee met maatsen... 1 Nederlander maarsNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:13:
Maatsen demareert naar voren. Onze spits wacht op de kruising van de middel en de zijlijn
Het is ook wat te kalm en te apathisch nu bij Nederland.
Maar zolang het 1-0 is... Je ziet de Spanjaarden nu angstig verdedigen... Komt nog wel een kans
Het is dat hem dat kleine beetje geluk ontbeert, anders had hij er al drie inliggen.Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:18:
Poh wat een heerlijke actie weer van Depay.
Nee joh, 18bazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:19:
[...]
Het is dat hem dat kleine beetje geluk ontbeert, anders had hij er al drie inliggen.
Klopt, maar als het zo duidelijk is...nwnc schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:11:
[...]
Meteen vlaggen is niet meer van deze tijd toch? Daarentegen wordt er wel vaak door de hoofdscheids snel gefloten waardoor voordeel om zeep wordt geholpen
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik vind Nederland niet slecht spelen. Alleen sommige aanvallen had meer uitgehaald kunnen worden.
Turpin moet die spartelende vis op het droge toch ook gezien hebben?carpebios schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:24:
Daar is hij weer, de kaartenman
Nee, want dan ging hij waarschijnlijk ook naar Spanje op vakantie.bie100 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:25:
Als die Dean Huijsen vanaf zijn vijfde jaar in luxemburg had gewoond had die dan voor luxemburg gekozen? haha
Maar Turpin geeft die niet. Rare scheidsrechter.
Ik mis Hato nu al, Maatsen is echt minder tot nu toe
Yepcarpebios schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
Dus eigenlijk heeft Spanje nu een Franse en een Nederland in hun team staan.
Le Normand is irritant maar het was wel degelijk een achterlijke overtreding van Memphisbazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:25:
[...]
Turpin moet die spartelende vis op het droge toch ook gezien hebben?
Hij heeft nog geen tegendoelpunt of rode kaart veroorzaakt dus zo slecht doet hij het nietHarribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:26:
Dit was een gele kaart voor memphis.
Maar Turpin geeft die niet. Rare scheidsrechter.
Ik mis Hato nu al, Maatsen is echt minder tot nu toe
Dat klopt. Laat onverlet dat ik aanneem dat Turpin her gezien heeft.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
[...]
Le Normand is irritant maar het was wel degelijk een achterlijke overtreding van Memphis
Frenkie en de keeper beste aan nl-zijde.
De ene doet pijn aan mijn ogen, de andere aan mijn orenbazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:29:
Ben er nog niet helemaal over uit wie ik slechter vind; Depay of Grueter.
#misservanrobbenhoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:29:
Die ster op het Spaanse shirt doet nog steeds pijn. #teenvancassilas
XXXVI
[ Voor 4% gewijzigd door 964C2 op 23-03-2025 21:32 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Precies en ik heb ook nooit de keuze kunnen maken of ik liever doof of blind zou zijn.sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:30:
[...]
De ene doet pijn aan mijn ogen, de andere aan mijn oren
En zelfs die lijkt gekocht te zijn zo simpel wordt die penalty gegeven 😏carpebios schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:29:
In de 16 kunnen ze maar niet gevaarlijk worden. Ondertussen heeft Spanje wel 1 hele pingel gekregen en gescoord. Het loopt niet over.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!