Zeg Memphis, Jeroen Grueter is de commentator!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/udFRzsgabwLeyMtmc2pndwKk.jpg?f=user_large)
Zo erg is het allemaal niet, was een flinke duw. Die belachelijke Spanjaard doet vervolgens of hij dood gaat. Daar zouden ze geel voor moeten gaan geven, dat idiote aanstellen.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
[...]
Le Normand is irritant maar het was wel degelijk een achterlijke overtreding van Memphis
Volgens de NOS is hij ontzettend goed en een pracht voetballer.Bossie schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:04:
Ben nu alweer klaar met Memphis.
Spanje staat ook met 8 man in hun strafschopgebied. Alleen memphis ertussen.carpebios schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:29:
In de 16 kunnen ze maar niet gevaarlijk worden. Ondertussen heeft Spanje wel 1 hele pingel gekregen en gescoord. Het loopt niet over.
Dat kun je op basis van een potje tegen één van de beste ploegen van Europa toch niet zeggen? Oranje moet zich plaatsen voor het WK. Tegen Turkije of Polen moet het gedaan worden.MaZo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
Tijd om afscheid te nemen van Koeman. Die krijgt het al tijden niet aan de praat.
We hebben gewoon niet beter daar, dat is ons probleemHollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Volgens de NOS is hij ontzettend goed en een pracht voetballer.
Misschien zien wij het met zijn allemaal het verkeerd?
De NOS loopt memvis altijd op te hemelen.HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Volgens de NOS is hij ontzettend goed en een pracht voetballer.
Misschien zien wij het met zijn allemaal het verkeerd?
Is meer bezig zijn neus schoon te houden. Elke shot wel raak.MaZo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
Tijd om afscheid te nemen van Koeman. Die krijgt het al tijden niet aan de praat.
Ik gok dat hij gaat roepen dat dit een top resultaat is, tegen een top land. Of dat wij gewoon de mindere zijn.MaZo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahahahahhahaha.nwnc schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:39:
Hoe die Duitsers hebben gescoordhttps://streamin.me/v/56880e63
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 23-03-2025 21:46 ]
Maar zijn het daar uitzonderlijke toppers? Met name voorin hebben we daar gewoon een probleem. Eigenlijk heeft alleen Xavi de potentie om Europese top te zijn, de potentie om basis te worden bij een absolute topclub. Gakpo doet het goed bij Liverpool maar is geen Robben en ook nog geen Overmars om maar wat te noemenHollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:38:
[...]
Ik gok dat hij gaat roepen dat dit een top resultaat is, tegen een top land. Of dat wij gewoon de mindere zijn.
Vrijwel al onze spelers spelen in een top competitie, maar goed.
Volgens mij ken jij Geertruida niet volgens mij. Aanvallend was hij vorig jaar de beste verdediger van de eredivisie.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:44:
Geertruida moet gewoon rechtsback blijven en niet ergens in het middenveld gaan lopen. Die kan totaal niet opbouwen en alleen verdedigen.
[ Voor 23% gewijzigd door Megupe op 23-03-2025 21:49 ]
Ik geloof je maar...D-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:47:
[...]
Volgens mij ken jij Geertruida niet volgens mij. Aanvallend was hij vorig jaar de beste verdediger van de eredivisie.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 23-03-2025 21:49 ]
Opbouwend was hij in de heenwedstrijd juist prima. Positie kiezen zodat Frimpong de ruimte kreegHarribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:49:
[...]
Ik geloof je maar...
Eredivisie... I rest my case..
Ik zie er nu niks van terug, alles terug
Wat dan?Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:48:
Oei grueter toch. Dat was je laatste wedstrijd als commentator bij de nos.
Die ene opmerking vlak voor begin 2e helft.
Van die laatste is hij één verkeerde foto verwijderdD-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:46:
[...]
Maar zijn het daar uitzonderlijke toppers? Met name voorin hebben we daar gewoon een probleem. Eigenlijk heeft alleen Xavi de potentie om Europese top te zijn, de potentie om basis te worden bij een absolute topclub. Gakpo doet het goed bij Liverpool maar is geen Robben en ook nog geen Overmars om maar wat te noemen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wat zei hij?Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:48:
Oei grueter toch. Dat was je laatste wedstrijd als commentator bij de nos.
Die ene opmerking vlak voor begin 2e helft.
Wie dan?cheiron schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:55:
Nee, niet Depay..
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
PSN: Finally_Chris
Je kunt die jongen wel afkraken maar hij staat er ook in omdat wij niet beter hebben he?Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:57:
Keurig ingeschoten.
Wat een geweldige spits hebben wij ook in oranje.
Jawel toch weer die vingers in de oren -,-Shabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:57:
Niet meer met de vingers in de oren?
Wat zei je, ik hoor je niet.Shabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:57:
XXXVI
Wat zeg je?Shabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:57:
Iets laten dan je toiletbezoek, althans, met misschien nog de laatste buikgriep klachten wellicht wel tijdens dat bezoek 😏bazzemans schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:34:
Nou. Ik sla de 2e helft over. Buikgriepje gehad en morgen gewoon op tijd de wekker. Deze wedstrijd kent vooralsnog meer ergernissen.
Veel plezier met de tweede helft. Oranje heeft de neiging om te scoren als ik op het toilet ben. Hopelijk werkt het ook positief als ik lig te pitten
Dat doet hij omdat hij een goed doel voor doven ondersteunt. Zoiets was het.Shabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:57:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Groot deel van zijn goals is penalties, wekt bij veel mensen ergernis op vanwege zijn slechte veldspel.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:58:
[...]
Je kunt die jongen wel afkraken maar hij staat er ook in omdat wij niet beter hebben he?
Beetje krediet graag
de voorgaande wedstrijd hadden ze al niet gewonnen, die streak was dus al aan deugen.Spotmatic schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:01:
Oké, tijd om de winstreak van de Spanjolen te beëindigen.
Die kan mooi op verschillende manieren geinterpreteerd wordenMegupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:55:
Scheids is prima. Fluit consequent
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
11 van de 47 waren strafschoppen, bij van Persie waren dat er 'maar' 7Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:02:
[...]
Groot deel van zijn goals is penalties, wekt bij veel mensen ergernis op vanwege zijn slechte veldspel.
Deed het bij Atletico Madrid nog redelijk trouwens, maar daar gaat het hier niet om.
Zou Brobbey het vandaag slechter hebben gedaan?
En de velddoelpunten veelal tegen de Malta’s van deze wereld.Napo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:03:
[...]
11 van de 47 waren strafschoppen, bij van Persie waren dat er 'maar' 7
[ Voor 69% gewijzigd door ephymerous op 23-03-2025 22:05 ]
XXXVI
Nog steeds veel, maar wel stuk minder dan ik in mijn hoofd had.Napo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:03:
[...]
11 van de 47 waren strafschoppen, bij van Persie waren dat er 'maar' 7
Jullie zijn geen vrienden .....ephymerous schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:03:
Haha dat hakje en die gele kaart. Wat een ontzettend domme gast is Depay toch
Klopt, die statistiek deel ik met hemShabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:05:
"Opmerkelijke statistiek: met Ian Maatsen in het team verloor Oranje nog nooit een wedstrijd"
"Opmerkelijke statistiek: met Megupe in het team scoorde Oranje nog nooit"
En dat gaat op voor vrijwel alle spelers met veel doelpunten als speler van een nationaal elftal.ephymerous schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:03:
[...]
En de velddoelpunten veelal tegen de Malta’s van deze wereld.
🤣🤣🤣Shabbaman schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:07:
[...]
"Opmerkelijke statistiek: met Megupe in het team scoorde Oranje nog nooit"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Van RvP kan ik me heroïsche doelpunten herinneren, zelfs van Wout Weghorst kan ik dat, van Depay schiet me eigenlijk niets te binnen.Napo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:07:
[...]
En dat gaat op voor vrijwel alle spelers met veel doelpunten als speler van een nationaal elftal.
XXXVI
[ Voor 53% gewijzigd door carpebios op 23-03-2025 22:10 ]
De winnende tegen Australië in 2014 bedenk ik zo.ephymerous schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:08:
[...]
Van RvP kan ik me heroïsche doelpunten herinneren, zelfs van Wout Weghorst kan ik dat, van Depay schiet me eigenlijk niets te binnen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Don't let perfect be the enemy of good.
Mejor así
Dat dus. En ja Memphis heeft er veel op zijn naam da’s ook en prestatie.ephymerous schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:08:
[...]
Van RvP kan ik me heroïsche doelpunten herinneren, zelfs van Wout Weghorst kan ik dat, van Depay schiet me eigenlijk niets te binnen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Flickr PSN ID= cheironnl
En hij voetbalt ook best goed.DirtyBird schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:12:
Niko Williams is toch wel echt een lekkere speler hoor, en wat mij betreft on-spaans sympathiek
[ Voor 27% gewijzigd door Malfunctions op 23-03-2025 22:17 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq