Lijkt me dat Spanje liever gewoon had gewonnen 😁Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
Nou Spanje heeft wat het wil. Gelijkspel uit, thuis afmaken.
En "wij" zijn niet in staat geweest de overwinning over de streep te trekken
En uiteraard kun je hem afrekenen op de fouten, maar om hem dan gelijk maar neer te sabelen en te doen alsof hij bij FC Bal op het Dak 4 nog niet mee kan is ook erg overdrevenExocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:41:
[...]
Zit inderdaad in het woord objectief, dat zijn hier een hoop niet, dat is wel duidelijk
Hahaha wat is dit dan voor opmerking? Je bent desNielz123 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:41:
[...]
Heeft niks met anti te maken.
Als je 11 Hato’s had gehad vandaag ging je er gewoon met 0-8 af.
Rode kaart was er uiteraard geen, dat was domme pech en had iedereen kunnen overkomen. Wissels waren matig, keeper tikt de bal verkeerd weg en Koeman tja...
Nou ja. Normaal heb je daar Ake of vd Ven maar die waren er niet dus dan heb je met Hato het beste alternatief.Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
Hato is een prima speler maar op dit niveau wordt elk foutje afgestraft. Dat niveau heeft Hato nog niet
Zo werkt dat natuurlijk niet. Om Europees kampioen te worden moet je een toernooi winnen, geen wedstrijd voor de Nations League.nwnc schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
Geen slechte pot. Als NL had gewonnen waren ze tot de return tijdelijk de nieuwe Europese kampioen.
Leert hij nog wel ga ik vanuitAgent47 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
[...]
Is inderdaad gewoon een stuk ervaring wat nog mist. Is niet erg, tegen een land als Finland oid, tegen grotere ploegen als Spanje en Frankrijk ga je gewoon nat.
Eerlijk gezegd heb ik het liever dat hij dit in de Nations League doet dan op een WK
Tegen Spanje met één doelpunt voorstaan is prima lijkt meCharles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
[...]
Nee totaal niet! Als je niet scoort en maar 1 doelpunt voor staat, dan is het eigen schuld. Die verslaggever loopt ook maar wat te ouwehoeren.
Rode kaart direct leek wel zwaar, was er geen VAR?
Hato werd toch duidelijk uit balans gebracht.
Hato werd toch duidelijk uit balans gebracht.
Eens, er stond niemand meer voorin. Geertruida ging naar linksachter waardoor Frimpong terug moest naar rechtsachter, waardoor ook dat gevaar weg was. Dan brengt hij Xavi, terwijl je juist snelheid voor de counter nodig had gehad (Malen) of iemand die een bal vast kan houden (Brobbey)LAD93 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:42:
Nja Hato de schlemiel, maar schijnbaar is Koeman niet in staat om ook met 10 man de wedstrijd over de streep te trekken. Vond z’n wissels na de rode kaart ook niet echt begrijpelijk.
Die hoort eigenlijk helemaal niet erbij te zitten.mural schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:40:
Slecht gekeept en Wieffertje...
Speelt helemaal niet, en bij Brighton komt hij er vaak in de laatste 5min erin.
We hebben betaald voor die machines, dan gaan we die ook leeg maken ook.
De grootste fout die Hato m.i. maakte is zo schuldbewust overkomen. Hiermee bekende hij eigenlijk schuld. Dat is sympathiek maar wel onervarenheid.
Die speelt echt niet hoor als Van de Ven of Ake fit is.Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:44:
[...]
Leert hij nog wel ga ik vanuit
Eerlijk gezegd heb ik het liever dat hij dit in de Nations League doet dan op een WK
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat zijn eigenlijk normaal gesproken de beste opties voor linksback? Ake en vd Ven zijn meer linker centrale verdedigers toch
Charles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:44:
[...]
Zo werkt dat natuurlijk niet. Om Europees kampioen te worden moet je een toernooi winnen, geen wedstrijd voor de Nations League.
Er worden ook rode kaarten gegeven voor onbedoelde domme acties, zoals deze. Te laat met de noppen naar voren en ee speler raken. Dat kan rood zijn. Domme actie om zo in te komen, en dat weet hij ook. Gewoon heel erg dommural schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:43:
Rode kaart was er uiteraard geen, dat was domme pech en had iedereen kunnen overkomen. Wissels waren matig, keeper tikt de bal verkeerd weg en Koeman tja...
Ondanks alles toch een goed spelend Oranje gezien. Op een gegeven moment ging het fout en kwamen er kaarten. En met 10 man een overwinning over de streep trekken kunnen we gewoon niet.
Xavi was er al ingebracht voor Kluivert. Die stond op tien voor de rode kaart .forzav schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:45:
[...]
Eens, er stond niemand meer voorin. Geertruida ging naar linksachter waardoor Frimpong terug moest naar rechtsachter, waardoor ook dat gevaar weg was. Dan brengt hij Xavi, terwijl je juist snelheid voor de counter nodig had gehad (Malen) of iemand die een bal vast kan houden (Brobbey)
Tuurlijk.Exocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:43:
[...]
Lijkt me dat Spanje liever gewoon had gewonnen 😁
Maar als het anders loopt, willen ze in ieder geval niet verliezen.
Dan hebben ze genoeg houvast om het thuis af te maken
Ik vraag me eigenlijk vooral af of Virgil wel captain moet blijven. Zo heetgebakerd is ook echt niet handig
Akkoord. Ake eerst en dan Hato. Maar die zou ik qua ervaring niet meteen basis zetten. Verder geen LBExocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:45:
Wat zijn eigenlijk normaal gesproken de beste opties voor linksback? Ake en vd Ven zijn meer linker centrale verdedigers toch
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds tijden weer genoten heb van het NL elftal, tot aan die wissels van Spanje - daar kon NL niet mee omgaan. Olmo als spelverdeler was veel effectiever dan Yamal in de spits.
[ Voor 19% gewijzigd door LAD93 op 20-03-2025 22:51 ]
per aspera ad astra
Dat geed niks met "domme acties" te maken maar dan gaat het om onbesuisde acties waarbij je bewust het risico neemt een speler te blesseren. Daarvan was hier imho echter geen sprake.Charles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:45:
[...]
Er worden ook rode kaarten gegeven voor onbedoelde domme acties, zoals deze. Te laat met de noppen naar voren en ee speler raken. Dat kan rood zijn. Domme actie om zo in te komen, en dat weet hij ook. Gewoon heel erg dom
Bij vier verdedigers staan ze meestal back in Oranje. Van Dijk is de LCVExocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:45:
Niet gezien de wedstrijd, had allang afgemaakt moeten worden, met 3-1 was het klaar geweest.D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:44:
[...]
Tegen Spanje met één doelpunt voorstaan is prima lijkt me
Denk dat Koeman het liefst daar Aké normaal gesproken neerzet. Gezien zijn reacties laatst.Exocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:45:
Ow verrek, helemaal waar.D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:46:
[...]
Xavi was er al ingebracht voor Kluivert. Die stond op tien voor de rode kaart .
Hoe je het ook noemt, rood is niet ongepast.bazzemans schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:47:
[...]
Dat geed niks met "domme acties" te maken maar dan gaat het om onbesuisde acties waarbij je bewust het risico neemt een speler te blesseren. Daarvan was hier imho echter geen sprake.
Rood was hier echt ongepast.Charles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:48:
[...]
Hoe je het ook noemt, rood is niet ongepast.
Edit: bij momenten waar jij aan denkt, gaat het om een speler die te laat is en daardoor zijn volle voet, noppen vooruit, op de enkel/het been van de tegenstander plaatst. Hier is sprake van duelleren, waarbij beide spelers tegelijk richting de bal gaan. De één is een fractie sneller, waardoor hij geraakt wordt door de ander. Heel vervelend maar geen rood.
Door het belachelijke toneelspel van de betreffende speler en diens medespelers (alsmede de onhandige schuldbewuste reactie van Hato), promoveert de scheidsrechter dit duel tot een rode kaart.
[ Voor 57% gewijzigd door bazzemans op 20-03-2025 22:52 ]
Klopt, overall eigenlijk een goede wedstrijd. Spanje is ook niet de minste.LAD93 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:47:
Ik moet wel zeggen dat ik sinds tijden weer genoten heb van het NL elftal, tot aan die wissels van Spanje - daar kon NL niet mee omgaan. Olmo als spelverdeler was veel effectiever als Yamal in de spits.
Dat kun je blijven herhalen, maar daarmee krijg je niet opeens wel gelijk.
Waarom wisselt Koeman in het laatste kwartier? De mensen die erin kwamen verzwakten het team had ik het idee
Uiteraard moest Hato wel opgevangen worden door een wissel
En eerlijk is eerlijk: als je Hato rood geeft had je die Nederlandse Spanjaard ook rood kunnen geven
Is dat een linksbuiten?HollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:50:
Henry van Loon vind ik niet grappig.
Eigenlijk ging het vrij goed, tot de rode kaart en de wissels.
Jammer, maar de 2-2 zag je van mijlenver aankomen.
Uiteindelijk is een gelijkspel tegen Spanje zeker niet slecht, maar wel een zure nasmaak want er had meer in gezeten.
Jammer, maar de 2-2 zag je van mijlenver aankomen.
Uiteindelijk is een gelijkspel tegen Spanje zeker niet slecht, maar wel een zure nasmaak want er had meer in gezeten.
Gok Ake daar, en dan Timber of Dumfries aan de andere kant.Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:48:
[...]
Denk dat Koeman het liefst daar Aké normaal gesproken neerzet. Gezien zijn reacties laatst.
Frimpong zal denk ik normaal niet spelen als back.
Maar hebt wel Xavi bijvoorbeeld, daar heeft Koeman ook een zwak voor.
Dat is zeker waar, we hebben wel kunnen genieten.LAD93 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:47:
Ik moet wel zeggen dat ik sinds tijden weer genoten heb van het NL elftal, tot aan die wissels van Spanje - daar kon NL niet mee omgaan. Olmo als spelverdeler was veel effectiever dan Yamal in de spits.
We zouden het bijna vergeten maar pluim voor de spelers
Speciaal voor jou heb ik een edit toegevoegd.Charles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:50:
[...]
Dat kun je blijven herhalen, maar daarmee krijg je niet opeens wel gelijk.
Timber speelt ook wel eens linksback toch bij Arsenal?HollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:52:
[...]
Gok Ake daar, en dan Timber of Dumfries aan de andere kant.
Maatsen LB dat is een echte back.HollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:52:
[...]
Gok Ake daar, en dan Timber of Dumfries aan de andere kant.
👍bazzemans schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:53:
[...]
Speciaal voor jou heb ik een edit toegevoegd.
Jouw mening, en dat is oke.
Met een VAR had dat een penalty kunnen zijn.CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:53:
Dat Nederland geen penalty kreeg toen Depay een judo worp kreeg is lachwekkend
Eigenlijk heel vreemd dat er geen VAR is
Ik gok omdat hij andere een kans wilt geven. Het is jammer dat Malen niets speelt bij Aston Villa, geen idee welke wissels hij anders nog kan doen.Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:50:
Waarom wisselt Koeman in het laatste kwartier? De mensen die erin kwamen verzwakten het team had ik het idee
Keepersfout? Hij ziet die bal volgens mij heel laat, en weet m er nog uit te houden. Bal valt vervolgens precies bij een speler van Spanje, die ongedekt staat. Als er een fout is, dan is dat hij daar vrij kan staan.
Ja, maar Ake ook. En dan hebben we ook nog die back van Spurs.Exocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:53:
[...]
Timber speelt ook wel eens linksback toch bij Arsenal?
Vd Ven is geen back maar een centrale verdedigerHollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:00:
[...]
Ja, maar Ake ook. En dan hebben we ook nog die back van Spurs.
Wat heeft Memphis nu precies laten zien, buiten dat ene schot?CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:58:
[...]
Geen idee. Koeman mag wat mij betreft allang vertrekken met zijn vreemde keuzes.
Ik had hier echt iemand anders een kans gegeven. Memphis gaat toch niet mee hoop ik?
Bij Oranje heeft hij prima als back gefunctioneerd. Bij Spurs ook een tijdjeCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:01:
[...]
Vd Ven is geen back maar een centrale verdediger
Memphis speelde prima. Snel kaatsen, spel verplaatsen etc. Overigens zou ik altijd Brobbey brengen rond minuut 70. Die Spanjolen achterin lagen aan het zuurstofHollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:01:
[...]
Wat heeft Memphis nu precies laten zien, buiten dat ene schot?
Ik had hier echt iemand anders een kans gegeven. Memphis gaat toch niet mee hoop ik?
Bij Spurs staat die vaak LB dacht ik.CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:01:
[...]
Vd Ven is geen back maar een centrale verdediger
Ja leuk. Brobbey is ook keeper geweest op trainingen, zegt allemaal niet zoveel.D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:01:
[...]
Bij Oranje heeft hij prima als back gefunctioneerd. Bij Spurs ook een tijdje
Je moet spelers in hun kracht gebruiken en niet misbruiken. Vd Ven hoort naast V Dijk te staan.
Die liep ook warm maar de rode kaart maakte dat er een aanvaller af moestCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:02:
[...]
Overigens zou ik altijd Brobbey brengen rond minuut 70. Die Spanjolen achterin lagen aan het zuurstof
Hij staat bij Spurs vaak aanvallend. Zie hem daar steeds opkomen, zoals Timber eigenlijk.CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:03:
[...]
Ja leuk. Brobbey is ook keeper geweest op trainingen, zegt allemaal niet zoveel.
Je moet spelers in hun kracht gebruiken en niet misbruiken. Vd Ven hoort naast V Dijk te staan.
Klopt maar het is een centrale verdediger, geen back. Maatsen is een back en Dumfries bijvoorbeeldHollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:04:
[...]
Hij staat bij Spurs vaak aanvallend. Zie hem daar steeds opkomen, zoals Timber eigenlijk.
Van Dijk speelt altijd links in het centrum. Vd Ven heeft in Oranje één keer links gestaan toen van Dijk er niet was en toen was hij erg matig. Als back was hij op het EK geweldigCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:03:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 20-03-2025 23:05 ]
Dat kan. Als we iedereen gaan waarderen op basis van 1 slechte wedstrijd zijn we nog wel even bezig.D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:04:
[...]
Van Dijk speelt altijd links in het centrum. Vd Ven heeft in Oranje één keer links gestaan toen van Dijk er niet was en toen was hij erg matig.
Ik vind Ake ook inderdaad meer een CB, maar probeer alleen aan te geven dat zij beide ook op de backs vaak staan.CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:04:
[...]
Klopt maar het is een centrale verdediger, geen back. Maatsen is een back en Dumfries bijvoorbeeld
Frimpong moet er trouwens altijd in. Roepen wij hier al een klein jaar. Beste wingback van de wereld. Topsnelheid van 37! Kilometer per uur koekoek
Yamal wordt ook echt omhoog gepraat, ook buiten interland voetbal.
Maar drie goede wedstrijden van vd Ven op linksback zeggen dan niks? Natuurlijk kan hij ook centraal maar als je De Vrij en van Dijk hebt en Ake is er niet is het gewoon een prima backCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:05:
[...]
Dat kan. Als we iedereen gaan waarderen op basis van 1 slechte wedstrijd zijn we nog wel even bezig.
We hebben echt verschrikkelijk snelle spelers. Naast frimpong is Vd Ven razendsnel en wat velen zou verrassen is dat Brobbey ook belachelijk snel is volgens de data van Ajax ( ruim 34 km p uur )
De vrij lol. Opa de vrij dat kan niet meer tegen dit soort voorhoedes.D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:09:
[...]
Maar drie goede wedstrijden van vd Ven op linksback zeggen dan niks? Natuurlijk kan hij ook centraal maar als je De Vrij en van Dijk hebt en Ake is er niet is het gewoon een prima back
Niets gezien maar ik zag dat Hato rood heeft. Is er nog een wedstrijd volgende week? Dan heeft hij tenminste rust
XXXVI
Zondag in Spanjeephymerous schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:19:
Niets gezien maar ik zag dat Hato rood heeft. Is er nog een wedstrijd volgende week? Dan heeft hij tenminste rust
Wordt zelden een strafschop voor gegeven tenzij Higler de scheidsrechter isCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:53:
Van der Ven speelde inderdaad wel aardig op linksback dacht ik?
Anders zijn er ook nog wel andere linksbacks te vinden.
Hato is een goeie speler, alleen is hij alleen goed als linksback in de Ajax achterhoede met Baas en Sutalo bij zich (op elkaar ingespeelde achterhoede dus en dan nog Taylor bij zich vaak). Sutalo heeft tegen Frankrijk weer zo'n beetje alle duels gewonnen overigens, tegen de Franse voorhoede...
Anders zijn er ook nog wel andere linksbacks te vinden.
Hato is een goeie speler, alleen is hij alleen goed als linksback in de Ajax achterhoede met Baas en Sutalo bij zich (op elkaar ingespeelde achterhoede dus en dan nog Taylor bij zich vaak). Sutalo heeft tegen Frankrijk weer zo'n beetje alle duels gewonnen overigens, tegen de Franse voorhoede...
Is dat verrassend? Volgens mij is dat altijd toch wel bekend geweest dat Brobbey verdomd snel is.CryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:09:
We hebben echt verschrikkelijk snelle spelers. Naast frimpong is Vd Ven razendsnel en wat velen zou verrassen is dat Brobbey ook belachelijk snel is volgens de data van Ajax ( ruim 34 km p uur )
Depay maakte eerst zelf een overtreding, dus dan gaat de VAR nooit ingrijpenCryptoNL schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:53:
Zelf met een speler aan z'n shirt is hij nog snel.Terranova schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:31:
[...]
Is dat verrassend? Volgens mij is dat altijd toch wel bekend geweest dat Brobbey verdomd snel is.
Er zal vast nog wel een filmpje ergens online staan van die ene wedstrijd vorig jaar waarin hij een tegenstander op de trekhaak meenam
Edit, voor de liefhebbers: YouTube: BIZARRE OVERTREDING op BRIAN BROBBEY🤯
[ Voor 14% gewijzigd door Trishul op 20-03-2025 23:43 ]
Lekker zo'n scheids die alleen maar af gaat op het gerollebol van Lenormand die doet alsof ie dood gaat... Maar niet eens gewisseld....
Zowaar 2 doelpunten die dat tegendeel onderstrepen! Koeman wil in dit soort wedstrijden ook weer niet gezicht verliezen voor een publiek waar hij zich graag gevleid door wil voelen (lees: de Spanjaarden).Bao_mi1 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:02:
[...]
Kamikazevoetbal? Dat insinueert dat er aanvallende intenties zijn en daar heb ik Oranje de laatste wedstrijden niet vaak op kunnen betrappen.
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Ooit gehoord van het Vlindereffect?sNielz123 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:38:
Toch gelijk. Als Hato die twee fouten niet maakt sta je gewoon met 2-0 voor.
Als Depay, Gakpo en co nou gewoon elke kans scoren sta je met 62-0 voor. Logisch tochFreakNL schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 09:28:
[...]
Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Ooit gehoord van het Vlindereffect?
Het vreemde is juist dat er WEL een VAR was .... En dat die niks deed bij het Depay moment en ook dat hij de scheidsrechter niet naar het scherm roept bij de rode kaart. Die was echt overdreven (imho).Charles Hill schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:56:
[...]
Met een VAR had dat een penalty kunnen zijn.
Eigenlijk heel vreemd dat er geen VAR is
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Vraag mij af of een VAR zo'n rode kaart zou hebben teruggedraaid. We lopen er wmb al een tijdje tegenaan dat videobeelden bepaalde situaties in slowmotion veel erger doen lijken. Een enkel moment wordt volledig buiten de context van de situatie gehaald en beoordeeld. Meerdere oud-profs geven ook aan hier moeite mee te hebben.
In casu is het Hato die in duel is, uit balans raakt, en in dat duel zijn tegenstander vervelend raakt. Van intentie of onbesuisd gedrag is hier echter geen sprake. Hoogstens geel was op zijn plaats geweest. Ga je echter in slowmotion naar de beelden lijken dan kijk je daar niet meer naar, maar alleen naar het "raken". Komt het toneelspel, het appalaren en de schuldbewuste (sympathieke maar onprofessionele) reactie van Hato bij en de scheidsrechter kiest voor rood.
De VAR zou in deze situatie eerder de scheidsrechter overrulen als hij geen rood geeft. Ten onrechte wat mij betreft dus.
In casu is het Hato die in duel is, uit balans raakt, en in dat duel zijn tegenstander vervelend raakt. Van intentie of onbesuisd gedrag is hier echter geen sprake. Hoogstens geel was op zijn plaats geweest. Ga je echter in slowmotion naar de beelden lijken dan kijk je daar niet meer naar, maar alleen naar het "raken". Komt het toneelspel, het appalaren en de schuldbewuste (sympathieke maar onprofessionele) reactie van Hato bij en de scheidsrechter kiest voor rood.
De VAR zou in deze situatie eerder de scheidsrechter overrulen als hij geen rood geeft. Ten onrechte wat mij betreft dus.
Gaat Hato door deze rode kaart zijn eerste wedstrijd sinds eind juli moeten missen?
Toch enorm knap op deze leeftijd zoveel potjes te spelen.
Maatsen alsnog bij de selectie: https://nos.nl/l/2560571
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Nee, dit wordt zijn 3e schorsing van 2025. Zowel Europees als in de Eredivisie heeft hij een schorsing voor gele kaarten gehad.Megupe schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:20:
Gaat Hato door deze rode kaart zijn eerste wedstrijd sinds eind juli moeten missen?
Hij zet wel “de norm”Megupe schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:20:
Hij is best stabiel, gisteren een snelle en voetballend sterke tegenstander waar hij 1 keer in trapt (niet dat de rest er veel meer aan deed om ze van het scoren af te houden). De Ligt schopte ook in eigen doel bij z’n debuut (toch?) en die speelt ook nog steeds
Dit was gewoon geen "clear and obvious" error, dus de VAR kan niks. Het was een domme actie, beetje pech dat hij niet met geel ontsnapte.bazzemans schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:18:
Vraag mij af of een VAR zo'n rode kaart zou hebben teruggedraaid. We lopen er wmb al een tijdje tegenaan dat videobeelden bepaalde situaties in slowmotion veel erger doen lijken. Een enkel moment wordt volledig buiten de context van de situatie gehaald en beoordeeld. Meerdere oud-profs geven ook aan hier moeite mee te hebben.
[ Voor 176% gewijzigd door ph4ge op 22-03-2025 18:02 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mijn punt is juist dat door de VAR, niet specifiek deze situatie, dit soort ongelukkige momenten vaker gepromoveerd worden tot rode kaart. Laat staan dus dat de VAR het terug zou draaien.ph4ge schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:53:
[...]
Dit was gewoon geen "clear and obvious" error, dus de VAR kan niks. Het was een domme actie, beetje pech dat hij niet met geel ontsnapte.
Nog veel knapper dat hij Lamine Yamal uit de wedstrijd speelde.Megupe schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:20:
Ik zie het vanavond niet gebeuren. Spanje speelt thuis en zijn nu wakker.
Oranje had gewoon thuis moeten winnen van Spanje maar ja het is typisch weer Nederlands... Net niet..
Zelfs in een Spaanse krant schreven ze zoiets.. Dat Nederland altijd net iets mist waardoor ze het over de streep kunnen trekken
Ik denk eerlijk gezegd... Hato maakte een paar cruciale foutjes... Maar denk wel dat hij gemist wordt.
Maatsen zie ik niet zo goed verdedigen
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 23-03-2025 12:41 ]
Ruud Krol een optie ?Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:39:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd... Hato maakte een paar cruciale foutjes... Maar denk wel dat hij gemist wordt.
Maatsen zie ik niet zo goed verdedigen
Lol, was per ongeluk op NPO1 Extra, waren dacht ik mensen van de NOS aan het meezingen en praten.
Ben benieuwd of NL wat kan presteren of dat afgelopen donderdag een eenmalige piek was.
Oh oh ik zie nu pas de scheidsrechter : onze Franse vriend Turpin.
Ze weten het wel uit te zoeken bij de UEFA.
Nah ja misschien valt hij mee dit keer
Inderdaad, kijken of oranje hetzelfde nog een keer kan brengen
Ze weten het wel uit te zoeken bij de UEFA.
Nah ja misschien valt hij mee dit keer
Inderdaad, kijken of oranje hetzelfde nog een keer kan brengen
Zo die hebben we alvast gewonnen. Geen Spanjaard die meezingt met het volkslied
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/BbhUCmpQpwrlcIlmCfAQtqPb.jpg?f=fotoalbum_large)