Bondscoach Ronald Koeman gaat bij Oranje niet verder met Georginio Wijnaldum en Marten de Roon. Dat blijkt uit de voorselectie van Koeman voor de komende twee interlands.
Koeman licht zijn keuze toe: "Deze voorlopige selectie markeert de start van een nieuwe periode. Natuurlijk concentreren we ons dit najaar op de Nations League, maar ook kijken we al verder richting het WK over twee jaar."
"We hebben daarom bewust gekozen voor een aantal nieuwe gezichten. En we hebben ook keuzes moeten maken met betrekking tot een aantal ervaren jongens met een grote staat van dienst bij Oranje. Ik heb persoonlijke gesprekken gevoerd met Daley Blind, Georginio Wijnaldum en Marten de Roon en heb ze uitgelegd waarom ik geen beroep op ze doe en dat ik kies voor een aantal nieuwe, jonge spelers."
Ook Memphis Depay ontbreekt: "Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Frenkie de Jong is nog afwezig. De middenvelder van Barcelona is nog steeds geblesseerd.
https://nos.nl/artikel/25...-eerst-nieuwe-club-vindenNathan Aké (Manchester City), Steven Bergwijn (Ajax), Justin Bijlow (Feyenoord), Brian Brobbey (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (Brentford), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Cody Gakpo (Liverpool), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Ryan Gravenberch (Liverpool), Jorrel Hato (Ajax), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Justin Kluivert (Bournemouth), Teun Koopmeiners (Atalanta), Noa Lang (PSV), Matthijs de Ligt (Manchester United), Ian Maatsen (Aston Villa), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Nick Olij (Sparta Rotterdam), Tijjani Reijnders (AC Milan), Jerdy Schouten (PSV), Xavi Simons (RB Leipzig), Crysencio Summerville (West Ham United), Kenneth Taylor (Ajax), Jordan Teze (PSV), Jurriën Timber (Arsenal), Quinten Timber (Feyenoord), Joey Veerman (PSV), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Inter), Wout Weghorst (Burnley), Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion) en Joshua Zirkzee (Manchester United).
Verwijderd
Wie mis je bij deze lijst van 35 namen?Exocet schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:15:
Best wel wat verrassingen in de voorselectie:
https://nos.nl/artikel/25...-eerst-nieuwe-club-vinden
Ik denk niet dat ik 'm mis, maar volgens mij doel je op DepayVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:35:
[...]
Wie mis je bij deze lijst van 35 namen?
https://nos.nl/artikel/25...-eerst-nieuwe-club-vinden
Verwijderd
Nee, welke speler vindt hij/zij beter dan eentje die wel op lijst staat?Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:37:
Ik denk niet dat ik 'm mis, maar volgens mij doel je op Depay
En heel fijn, Depay er zodra die een club heeft weer bij...
Laten we dan maar hopen dat geen enkele club bij Depay aankloptMegupe schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:52:
gadverdamme, begint dat interlandgezeik alweer...
En heel fijn, Depay er zodra die een club heeft weer bij...
Laten we hopen dat Depay snel een club vindt. Over wie moeten we zonder Wijnaldum, Blind of de Roon anders klagen?
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2024 14:16 ]
XXXVI
Ik niemandVerwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:35:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Ik zeg toch helemaal niet dat ik iemand mis...Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:35:
[...]

Aha, de catering is in goede handen!toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:13:
Van Hecke en Kluivert hadden al in de voorselectie voor het EK moeten zitten wat mij betreft. Hebben beiden een prima seizoen achter de rug.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bovendien moet hij eerst wedstrijdfit worden. Het is nu medio augustus en hij heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden. Dat zegt mij dat het segment waar hij in zoekt hem niet wil of niet wil bieden wat hij zoekt.

https://nos.nl/artikel/25...ners-en-wieffer-vallen-af
[ Voor 35% gewijzigd door Shabbaman op 30-08-2024 12:53 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verder veel verdedigers.
Speelt Wieffer niet dat ie nu afvalt?
Koopmeiners heeft natuurlijk niks gespeeld sinds het gedoe bij Atalanta, toch opvallend dat ie dan ook direct afvalt. Het is niet alsof we veel beter hebben.
Wieffer is opnieuw geblesseerd, Koopmeiners had door zijn blessure ook al een deel van de voorbereiding bij Atalanta gemist.Exocet schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Speelt Wieffer niet dat ie nu afvalt?
Koopmeiners heeft natuurlijk niks gespeeld sinds het gedoe bij Atalanta, toch opvallend dat ie dan ook direct afvalt. Het is niet alsof we veel beter hebben.
Waarvan Frimpong ook als rechtsbuiten kan spelen, dus eigenlijk bijna alle posities dubbel bezet.D-e-n schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:55:
Wieffer geblesseerd, Bijlow speelt niet, Koopmeiners was nog in staking. De afvaller die ik dan als eerste mis is Maatsen?
Verder veel verdedigers.
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 30-08-2024 13:50 ]
4-3-3, dus dubbelbezet wel, op aanvallers na.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Memphis heeft te horen gekregen dat zolang hij geen club heeft, hij niet in de selectie zal zitten. Goed om te zien dat daad bij woord wordt gevoegd.OMX2000 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:31:
Wow wow wow. Hij laat Memphis uit de selectie. Hell froze over!
Toch ook een beetje raar eigenlijk. Gaat toch gewoon om de kwaliteiten van de speler. Tuurlijk snap dat je hem niet continu kan volgen maar om om die reden gelijk iemand eruit te laten. Bedoel zeg gewoon dat z'n kwaliteiten niet voldoende zijn. Ja dan moet ie ook een club hebben om zichzelf weer in de picture te spelen. Maar dit is gewoon een smoesje.ElPaco schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:46:
[...]
Memphis heeft te horen gekregen dat zolang hij geen club heeft, hij niet in de selectie zal zitten. Goed om te zien dat daad bij woord wordt gevoegd.
Raar hoezo? Hij doet nu 0,0 wedstrijdritme op.DoeEensGek schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:34:
[...]
Toch ook een beetje raar eigenlijk. Gaat toch gewoon om de kwaliteiten van de speler. Tuurlijk snap dat je hem niet continu kan volgen maar om om die reden gelijk iemand eruit te laten. Bedoel zeg gewoon dat z'n kwaliteiten niet voldoende zijn. Ja dan moet ie ook een club hebben om zichzelf weer in de picture te spelen. Maar dit is gewoon een smoesje.
Als hij alleen bij een club tekent om daar de bank warm te houden wordt ie ook echt niet geselecteerd. En speelt ie wel, dan zeer waarschijnlijk wel. Maar het begint met eerst maar eens bij een club tekenen en daar dagelijks trainen.
Arme Bergwijn. Die vindt het niet leuk dat iemand publiekelijk zegt dat hij alleen voor het geld heeft gekozen. Overigens ben ik het met hem eens dat het niet chique van Koeman is dat die het hem niet persoonlijk heeft verteld. Dat telefoontje had er best vanaf gekund. Maar dat laat onverlet dat Bergwijn lekker in z'n nieuwe zakken met geld moet gaan janken.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wat Bergwijn doet moet hij natuurlijk zelf weten.Malfunctions schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:48:
https://nos.nl/artikel/25...ga-je-niet-met-spelers-om
Arme Bergwijn. Die vindt het niet leuk dat iemand publiekelijk zegt dat hij alleen voor het geld heeft gekozen. Overigens ben ik het met hem eens dat het niet chique van Koeman is dat die het hem niet persoonlijk heeft verteld. Dat telefoontje had er best vanaf gekund. Maar dat laat onverlet dat Bergwijn lekker in z'n nieuwe zakken met geld moet gaan janken.
Vind het van Koeman alleen niet bepaald chique maar ook oliedom wat hij gedaan heeft. Naar buiten toe wordt er (zeker met eindtoernooien) altijd gedaan alsof er zo'n goede kameraadschappelijke sfeer is, maar blijkbaar is die wel zodanig dat je publiekelijk door de bondscoach aan de schandpaal wordt genageld als je een carrière-keuze maakt die hem niet bevalt. Zonder dat er een belletje vooraf van af kan.
Maar goed, benieuwd hoe dit in de toekomst gaat als er meer spelers richting de zandbak gaan. Die komen dus als het aan Koeman ligt niet automatisch niet meer in aanmerking voor het Nederlands Elftal. Hoe lang zal hij dat vol houden?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Maar ik vind ook dat hij hier een goed punt maakt dat Koeman het eerst ff met hem zelf had mogen bespreken.
Zeker aangezien Koeman hem ook zo lang erbij heeft gehouden.
Koeman meet met twee maten. Een 32-jarige Wijnaldum mocht na een jaartje in Saudi doodleuk mee naar het EK- en speelde daar 3 wedstrijden als invaller, maar voor Bergwijn is het boek nu al dicht.alexbl69 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 10:54:
[...]
Wat Bergwijn doet moet hij natuurlijk zelf weten.
Vind het van Koeman alleen niet bepaald chique maar ook oliedom wat hij gedaan heeft. Naar buiten toe wordt er (zeker met eindtoernooien) altijd gedaan alsof er zo'n goede kameraadschappelijke sfeer is, maar blijkbaar is die wel zodanig dat je publiekelijk door de bondscoach aan de schandpaal wordt genageld als je een carrière-keuze maakt die hem niet bevalt. Zonder dat er een belletje vooraf van af kan.
Maar goed, benieuwd hoe dit in de toekomst gaat als er meer spelers richting de zandbak gaan. Die komen dus als het aan Koeman ligt niet automatisch niet meer in aanmerking voor het Nederlands Elftal. Hoe lang zal hij dat vol houden?
Want (zelfs) in Nederland niet goed genoeg zijn voor een basisplaats bij een (top(?))club, zou betekenen: niet goed genoeg voor Oranje.
Helder signaal wat mij betreft. En met terugwerkende kracht ook voor Wijnaldum*.
En als Depay zonder club zit en dat ook besluit te doen - en ik gok dat Koeman dát zeker niet wil - dan gooit hij zelf keihard zijn eigen glazen in.
Een niet te missen boodschap.
* Nuanceverschil: Wijnaldum ging van een carrière bij meerdere topclubs waar hij veel in de basis speelde naar de zandbak - dat scheelt wel een paar slokken op minstens evenveel borrels.
Maar evengoed: meten met twee maten. En daar moet nu wel een eind aan komen. Wellicht heeft de KNVB (?) hier op gewezen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 06-09-2024 11:05 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Carriere ja. Maar laatste seizoenen niet. Dus streep daar maar een paar borrels van wegRamzzz schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:02:
*Nuanceverschil: Wijnaldum ging van een carrière bij meerdere topclubs waar hij veel in de basis speelde naar de zandbak - dat scheelt wel een paar slokken op minstens evenveel borrels.
Blijft staan dat Koeman de keuze van Bergwijn publiekelijk van commentaar voorziet en aan de dijk zette. Dat had wat eleganter gekund, al vond ik dat Koeman geen gekke dingen zei.
De grap van de selectie van Wijnaldum valt sowieso niet uit te leggen. Laten we dat maar zo snel mogelijk vergeten.
Vind ik ook hij werd er naar gevraagd en hij geeft daar antwoord op en Bergwijn loopt lekker binnen en over twee jaar lekker rappen met zijn maatjes[b][
Blijft staan dat Koeman de keuze van Bergwijn publiekelijk van commentaar voorziet en aan de dijk zette. Dat had wat eleganter gekund, al vond ik dat Koeman geen gekke dingen zei.
Wil nu cashen, misschien logisch, ipv proberen zijn carrière weer op de rit te krijgen door ergens te gaan voetballen waar je weer kan aanhaken in de (sub) top.
Wat dat betreft is dat ook wel de mentaliteit die we helaas inmiddels van Bergwijn wel gewend zijn. Namelijk die van slapzak.
Dat zag je al op het veld bij Ajax vind ik.
Redenatie van Koeman mbt Bergwijn kan ik dan ook volgen.
Dat gaat over de instelling van Bergwijn. Nog niet meteen over zijn gebrek aan prestaties.
Het verhaal Wijnaldum is dan ook een andere mi en daarom niet te vergelijken met deze opmerking over Bergwijn.
Koeman had geen aanmerking over de instelling van Wijnaldum.
Je kunt je wel afvragen of Wijnaldum, ondanks zijn eventueel goede instelling, wel goed genoeg was voor Oranje. Maar dat is dus niet de vergelijken met de situatie van Bergwijn.
Feit blijft volgens mij wel dat spelers die naar Saudi-Arabië gaan, over het algemeen het niveau niet meer zo goed aan kunnen.
Maar nu iets anders... Ik lees her en der over Zirkzee dat hij nu zoveel beter is geworden.
Maar ik heb het nog niet gezien? Ik heb Bologna nooit zien spelen. Enige keren dat ik hem gezien heb was tijdens die invalbeurten op het ek, waar ik hem wat ongeconcentreerd en slap vond ogen, en laatst bij manchester united - Liverpool waar hij de kansen niet afmaakte.
Kortom, ik heb nog niet gezien dat dat nu zo'n geweldige spits is als men doet vermoeden?
We hebben geen echte goede spits in Oranje op topniveau als je het mij vraagt.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 06-09-2024 19:14 ]
Depay, Wijnaldum, Bergwijn.. laten we ze alsjeblieft nooit meer oproepen.Sineplex schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:35:
Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Depay terugkeert wanneer hij een nieuwe club heeft. Aanvallers verouderen veel sneller dan middenvelders of verdedigers en het kan best zijn dat het beste er al lang af is.
Bovendien moet hij eerst wedstrijdfit worden. Het is nu medio augustus en hij heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden. Dat zegt mij dat het segment waar hij in zoekt hem niet wil of niet wil bieden wat hij zoekt.
Misschien omdat Bergwijn al jaren helemaal niets gepresteerd heeft.MaZo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:02:
[...]
Koeman meet met twee maten. Een 32-jarige Wijnaldum mocht na een jaartje in Saudi doodleuk mee naar het EK- en speelde daar 3 wedstrijden als invaller, maar voor Bergwijn is het boek nu al dicht.
Net zo min als Wijnaldum. Dat ben je zo te zien met mij eens.Advizor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:54:
[...]
Misschien omdat Bergwijn al jaren helemaal niets gepresteerd heeft.
Zeker. Echter van Wijnaldum zou je nog kunnen zeggen dat hij langer op een hoger niveau heeft gespeeld, en een dragende speler van Oranje is geweest.MaZo schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:27:
[...]
Net zo min als Wijnaldum. Dat ben je zo te zien met mij eens.
Bergwijn natuurlijk allerminst. En dat hij nu direct naar de bondscoach uithaalt bevestigt toch het beeld wat we allemaal van hem hebben?
Besluit van Bergwijn respecteer ik. Als je financiële zekerheid kiest met een luizenleventje, laten we wel zijn, daar zouden we allemaal niet vies van zijn. Maar ik begrijp Koeman dan ook.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik begrijp Koeman wat minder goed Dan met name de argumentatie om ‘m niet op te roepen. Je kan toch gewoon stellen dat hij op basis van sportieve gronden niet in Oranje thuishoort. Dit krijg je als je toch inconsequent spelers uit vorm en over the hill meeneemt naar het EK.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 07:09:
Bergwijn… daar hebben ze in het Engels een uitdrukking voor. ‘He wants to have his cake and eat it.’ Lekker voor het geld kiezen en tegelijk verwachten dat een dergelijke keuze niet reflecteert op je attitude op het veld. Naar de zandbak gaan op zijn leeftijd zegt ‘ik vind geld belangrijker dan sportieve prestaties’. Daar spelen betekent gewoon minder tegenstand, minder uitdaging en dus minder groei en mindere vorm. Niet wat je wil van een topspeler die zijn land moet vertegenwoordigen.
Besluit van Bergwijn respecteer ik. Als je financiële zekerheid kiest met een luizenleventje, laten we wel zijn, daar zouden we allemaal niet vies van zijn. Maar ik begrijp Koeman dan ook.
Overigens voorkomt een telefoontje van vijf minuten een hoop gedoe. Onprofessioneel van Koeman om niet even te bellen en via de media te communiceren.
XXXVI

BergxitDr. Strangelove schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 07:09:
‘He wants to have his cake and eat it.’
:strip_exif()/f/image/yLkxYhfk9J8Z9n0KLKxoHkFT.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou Depay die gescoord hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 07-09-2024 21:02 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zou Zirkzee gescoord hebben met haarband?silmaril8 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:01:
1-0 Nederland vs Bosnie: Zirkzee's eerste! Lucky goal, maar who cares![]()
Die zou mogelijk een omhaal van hebben gemaakt en dan mogelijk de bal volledig missen.silmaril8 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:01:
OT: Hij stond op de juiste plek de juiste time. Hij wist goed zijn positie door zo te koppen
Dat was een klein beetje lucky, maar de kopbal was heel bewustsilmaril8 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:01:
Voor mijn gevoel speelt Gakpo al jaren in Oranje, maar hij is pas sinds het vorige WK eigenlijk aanwezig.Harribo schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:09:
Met Gakpo hebben we eindelijk weer een echte vleugelspits die zijn man voorbij kan komen en dreigend is. Heerlijk
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Prima afgemaakt dat wel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
De relatie van Simons heeft hier niets mee te maken!silmaril8 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:16:
1-1... Niet echt goed verdedigd door Van Dijk en De Ligt, maar fout lag bij middenveld. Simons liet z'n man compleet vrij.
Klopt.Advizor schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:17:
Volgens mij stond er een middenvelder te slapen en hadden de CV's daarna ook een misverstand.
Maar dan nog moet de Ligt zijn man in de gaten houden.
Moet er bij vertellen, ben niet zo'n fan van de Ligt.
Altijd wel een foutje. Geef mij de Vrij maar
⏩ PVOutput☀️
Daarom.Quad schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:19:
Beetje snelheid en direct een gevaarlijke kans.
Kan een keer gebeuren
We krijgen nog wel kansen
Er wordt weinig energie gestoken in het vrij komen te staan zonder bal. Als daar meer effort in zit krijgt BH een walkover.Harribo schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:20:
[...]
Daarom.
Kan een keer gebeuren
We krijgen nog wel kansen
⏩ PVOutput☀️
Synoniem voor het Nederlands 11tal.carpebios schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:24:
Veel net niet.
⏩ PVOutput☀️
Ja of de verdediger tragerQuad schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:28:
Hm ik had Dumfries sneller geschat.
Nederland speelt prima. Zirkzee zie ik voor het eerst goed spelen,fijn.
Ff versnellen en Bosnië weet niet meer waar Herzegovina ligt
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 07-09-2024 21:31 ]
Feitelijk klopt dit want het staat 1-1.Exocet schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:21:
Commentator zegt dat Bosnië het Nederland knap lastig maakt... ?
Dat is de tussenstand ja, maar Bosnië heeft niks te vertellen en heeft heel veel geluk dat het 1-1 staat.
Helaas ook hier weer arbitrage die vreemde besluiten neemt, zeg niet dat ze slecht zijn of tegen het Nederlands elftal fluiten, maar ze maken vaak vreemde besluiten.
Vrije trap omdat de verdediger zijn keeper in de weg loopt hier, wat totaal niet klopt. Nu overtreding op de ligt wat gewoon heel moet zijn want veel te laat.
Maargoed, je moet zelf ook beter voetballen als NL zijnde.
Edit: Koeman kijkt nog steeds niet blij
[ Voor 88% gewijzigd door Shabbaman op 07-09-2024 21:35 ]
En nu de beloning!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Ook weer goede pass van Zirkzee.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij zag ik in de herhaling dat Dumfries een vies duwtje gaf aan die verdediger vlak voor de botsing.jbdeiman schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:33:
Vrije trap omdat de verdediger zijn keeper in de weg loopt hier, wat totaal niet klopt.
Voordeel geven kan, maar het gebeurt vind ik sowieso te vaak dat na het geven van voordeel er niet alsnog een kaart wordt gegeven.ElPaco schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:33:
En dit is dan geen geel. Beetje gek. Eerder ook al dat hangen aan Gravenbergh. Snap ergens dat hij de kaarten op zak wil houden, maar geelwaardige overtredingen mogen ook zo bestraft worden.
Wel een goede goal deze als vond ik het moment daar even voor met (weer) Zirkzee die Reijnders vrijspeelde voetballend veel mooier.
XXXVI
En BAM
Met brilephymerous schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:52:
Mooiste beelden sinds jaren van Memphis tijdens een wedstrijd van Oranje. Als toeschouwer op de tribune
Die had hij nooit op tijdens de wedstrijd... Mmm ...
Zirkzee doet vanavond alles wel goed eigenlijk, topper!
⏩ PVOutput☀️
Wel sjiek van hem dat hij gewoon komt kijken...ephymerous schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:52:
Mooiste beelden sinds jaren van Memphis tijdens een wedstrijd van Oranje. Als toeschouwer op de tribune
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!