On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hallo trolletjesNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:24:
Kijk we hebben het nú natuurlijk wel steeds over Oranje en wat zij hebben foutgedaan.
Maar hoe vonden jullie de scheidsrechter het doen?
💰💰💰💰sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:24:
Kijk we hebben het nú natuurlijk wel steeds over Oranje en wat zij hebben foutgedaan.
Maar hoe vonden jullie de scheidsrechter het doen?
Half eens. Het vasthouden aan bepaalde spelers doet afbraak aan zijn geloofwaardigheid en van wat ik denk kennis en kunde.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
Ik vind Koeman dus top
Denk dat je mede zijn staf mag aankijken. Daar moet je jongens van nu neerzetten en geen Lodeweges of je broer...
Het elftal is ook niet best
Vrijwel geen topspelers in de aanval en op het middenveld
Die had je dan nu mee moeten nemen. Over 2 jaar is die 'al' 30/31 ..toolkist schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:25:
[...]
Fosu Mensah? Fit?
Noem dan Tete. Die speelt gewoon heel goed bij Fulham.
nog zo'n aanfluiting van koeman, je broertje een baan geven. dat doet *knip* ook. nog zo'n topmanagerMillie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:26:
[...]
Half eens. Het vasthouden aan bepaalde spelers doet afbraak aan zijn geloofwaardigheid en van wat ik denk kennis en kunde.
Denk dat je mede zijn staf mag aankijken. Daar moet je jongens van nu neerzetten en geen Lodeweges of je broer...
waardeloze gast weg ermee
En nu weer even normaal.
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 10-07-2024 23:30 ]
Enige nadeel is dat hij dit 100% had moeten afschuiven op de scheids, dan had ie van mij echt een dikke +1 gekregen.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
Ik vind Koeman dus top
Gemiste kans, niet de enige overigens
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dat jouw sarcasmedetector kapot is betekent niet dat ik een trolletje ben. 😜
Maar wij hebben in de tweede helft 2 ballen recht op de keeper, zij 2 ballen in de touwen. Ze waren gewoon beter. En Koeman heeft laf gewisseld. Het is jammer, maar voelt niet als gemiste kans.
*knip*Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:28:
[...]
nog zo'n aanfluiting van koeman, je broertje een baan geven. dat doet *knip* ook. nog zo'n topmanager
waardeloze gast weg ermee
Klaar.
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 10-07-2024 23:31 ]
Het was duidelijk dat Koeman een effectief woordje had in de rust, dus die kant kan je hem inderdaad niets verwijten. Maar dan de spelers en wissels, tja, uiteindelijk was Koeman niet de schuldige aan de 1- denk ik.Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:26:
[...]
Half eens. Het vasthouden aan bepaalde spelers doet afbraak aan zijn geloofwaardigheid en van wat ik denk kennis en kunde.
Als je hem wilt ontslaan, dan moet je wel een beter alternatief kunnen hebben. En dan zit je echt wel in de Europa League/Champions League categorie.
Wel grote complimenten voor Veerman. Alle corners en vrije trappen waren stuk voor stuk beter dan die van Depay. Sowieso al opmerkelijk dat Depay die corner niet nam toen hij er nog in stond. Toen al last van zijn dij?
Scheids was trouwens kut.
- We komen in de halve finale omdat we het geluk hebben dat we allemaal tegen kleine/mindere landen moeten spelen. Maar ook tegen een Turkije winnen we maar "net"
- Onze eerste "echte" tegenstander is een maatje te groot voor ons en we liggen er alsnog uit.
In praktisch alle andere scenario's waren we gewoon veel eerder naar huis vanwege moeilijkere tegenstanders. We moeten gewoon erkennen dat dit huidige elftal (nog) niet de kwaliteiten heeft die we nodig hebben. Ook niet helpend is een compleet blinde bondscoach die constant dezelfde fouten maakt en dezelfde ondermaats presterende spelers op blijft stellen.
Als we in de finale waren gekomen tegen Spanje dan kregen we gewoon een Italie-Spanje (ek finale 2012) of Duitsland-Brazilië (wk halve finale 2014) waarbij de tegenstanders gewoon compleet weg werden gespeeld door het betere team. Benieuwd hoe Engeland het zal vergaan zondag...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Alledrie waar. Jammer dat je niet wat meer geluk hebt en de finale haalt. Zeker ook voor de jeugd van nu, die gun je ook een finale/titel.
Fosu Mensah is 26 en clubloos, afgelopen seizoen niks gespeeld, dus hoezo zou je die uberhaupt noemen dan?Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:28:
[...]
Die had je dan nu mee moeten nemen. Over 2 jaar is die 'al' 30/31 ..
Een Frimpong hoort ALTIJD te spelen in plaats van een Dumfries. Snelheid op je flanken en in je as is wat vooral ontbreekt.
In de punt altijd kiezen voor een spits als Brobbey, snel, sterk etc met daaromheen Depay, Gakpo etc.
Maar zolang wij vast blijven houden aan een Nederlandse coach gaat het hem niet worden
Enige positieve is dat Spanje het EK al heeft gewonnen en dat de wedstrijd zondag een formaliteit isExocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:31:
Engeland was slecht, Nederland was slecht, scheidsrechter was slecht.
Alledrie waar. Jammer dat je niet wat meer geluk hebt en de finale haalt. Zeker ook voor de jeugd van nu, die gun je ook een finale/titel.
Ja zo is het ook.PWM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:30:
Het was een klote scheids.
Maar wij hebben in de tweede helft 2 ballen recht op de keeper, zij 2 ballen in de touwen. Ze waren gewoon beter. En Koeman heeft laf gewisseld. Het is jammer, maar voelt niet als gemiste kans.
We zijn best ver gekomen, ook met een beetje geluk.
Zo gaan die dingen nu eenmaal. Op naar het WK!
Anoniem: 1837118
Jammer dat de rest van het spel niet goed was, komt ook vandaag weer te kort als ie weinig tijd heeft.KlaasjeNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:30:
Was hier al gezegd dat de scheids kut was?
Wel grote complimenten voor Veerman. Alle corners en vrije trappen waren stuk voor stuk beter dan die van Depay. Sowieso al opmerkelijk dat Depay die corner niet nam toen hij er nog in stond. Toen al last van zijn dij?
Scheids was trouwens kut.
Wel idioot dat Depay tot nu toe alles nam ...
Flickr PSN ID= cheironnl
Heldere edoch juiste analysePWM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:30:
Het was een klote scheids.
maar waarom moet dat heftige woordje iedere keer achteraf gebeuren? motiveer je spelers vooraf, dan iedere keer achter de feiten aan te lopen.BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:30:
[...]
Het was duidelijk dat Koeman een effectief woordje had in de rust, dus die kant kan je hem inderdaad niets verwijten. Maar dan de spelers en wissels, tja, uiteindelijk was Koeman niet de schuldige aan de 1- denk ik.
Als je hem wilt ontslaan, dan moet je wel een beter alternatief kunnen hebben. En dan zit je echt wel in de Europa League/Champions League categorie.
dat deden de vorige bondscoaches toch wel heel wat beter dan die slapjanus
Oh interessante vragen zoals? Heb de uitzending stopgezet…cheiron schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:33:
Deze interviewer probeert iedereen even een depressie in te interviewen
Aanvullend hierop heb je achterin over twee jaar nog meer snelheid met o.a Vd Ven en MaatsenCryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:32:
Je hebt vandaag gezien waarom wij met een Nederlandse coach voorlopig NIETS gaan winnen. Het moderne voetbal vraagt veel meer om dynamische spelers en zeker geen coach die behouden speelt.
Een Frimpong hoort ALTIJD te spelen in plaats van een Dumfries. Snelheid op je flanken en in je as is wat vooral ontbreekt.
In de punt altijd kiezen voor een spits als Brobbey, snel, sterk etc met daaromheen Depay, Gakpo etc.
Maar zolang wij vast blijven houden aan een Nederlandse coach gaat het hem niet worden
Die heeft ook het lef om "nieuwe" spelers in te brengen of flinke wijzigingen door te voeren. Ik weet zeker dat Memphis onder van Gaal never nooit zolang had mogen spelen. Die zat na wedstrijd 2 gewoon op de bank.Anoniem: 1837118 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:33:
Ik zei het al eerder: Koeman verliest elk topduel. Dit is al zijn zevende in een jaar tijd. Met Van Gaal speel je zo'n wedstrijd op zijn minst gelijk.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Als je met zo veel geluk de finale haalt, gaan ze hem waarschijnlijk nog winnen ookArcticWolf schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:33:
[...]
Enige positieve is dat Spanje het EK al heeft gewonnen en dat de wedstrijd zondag een formaliteit is
En wereldkampioen is sowieso leuker, Europees zijn wel al eens geweest.joostmakaay schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:34:
Een troost jongens, volgend toernooi weer Koeman
Totaal onbegrijpelijk in bepaalde keuzes. Bergwijn en Wijnaldum om maar als voorbeeld te noemen.Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:25:
Vroeger vond ik Koeman echt een goede coach. Dit hele EK vind ik hem al laf met alles.
Kennelijk heeft een ondermaats presterende speler van de 5e ploeg van de eredivisie meer krediet dan EL of CL finalisten.
Van Gaal had de Engelsen een slappe lach bezorgd vanwege zijn Engels. Wellicht waren ze dan inderdaad wat afgeleid geweest.Anoniem: 1837118 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:33:
Ik zei het al eerder: Koeman verliest elk topduel. Dit is al zijn zevende in een jaar tijd. Met Van Gaal speel je zo'n wedstrijd op zijn minst gelijk.
Met de hakken over de sloot landjes als Ecuador, Filipijnen en Honduras verslaan om daarna tegen een Europese middenmotor eruit te vliegen. Want daar zullen ook wel genoeg landen mee doen denk ik.joostmakaay schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:34:
Suriname en Curaçao hopelijk erbij !Typhone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:36:
[...]
Met de hakken over de sloot landjes als Ecuador, Filipijnen en Honduras verslaan om daarna tegen een Europese middenmotor eruit te vliegen. Want daar zullen ook wel genoeg landen mee doen denk ik.
Dacht dat die in Duitsland zat ?? Contract ontbonden of niet verlengd blijkbaar. Wist wel van wat blessures . Nja dan valt die helaas af, zonde. Had/heeft nog best potentie. Wellicht mentaliteit dingetje .toolkist schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:32:
[...]
Fosu Mensah is 26 en clubloos, afgelopen seizoen niks gespeeld, dus hoezo zou je die uberhaupt noemen dan?
Een echte troost dan... einde interland begin clubvoetbal!joostmakaay schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:34:
Daar zit een denkfout. Die namen selecteren doet ie al genoeg maar dat loopt voor geen meter. Zijn taak is het om een team te smeden en dat team stond er niet.danslo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:35:
[...]
Totaal onbegrijpelijk in bepaalde keuzes. Bergwijn en Wijnaldum om maar als voorbeeld te noemen.
Kennelijk heeft een ondermaats presterende speler van de 5e ploeg van de eredivisie meer krediet dan EL of CL finalisten.
Frimpong moet je eerste keus zijn altijd en op links MaatsenMillie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:36:
[...]
Dacht dat die in Duitsland zat ?? Contract ontbonden of niet verlengd blijkbaar. Wist wel van wat blessures . Nja dan valt die helaas af, zonde. Had/heeft nog best potentie. Wellicht mentaliteit dingetje .
Dit EK bezegelt definitief mijn VAR-haat. Alleen gebruiken voor buitenspel en wel of niet over de lijn. Verder levert het dezelfde slechte besluiten op als zonder VAR, plus een shitload aan gezochte overtredingen die heel ernstig lijken in een slomo. Zinloos. #nedeng
— Joost Nederpelt (@JoostNederpelt) 10 juli 2024
Natte keukenrol is ie van gemaakt.Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:36:
[...]
Dacht dat die in Duitsland zat ?? Contract ontbonden of niet verlengd blijkbaar. Wist wel van wat blessures . Nja dan valt die helaas af, zonde. Had/heeft nog best potentie. Wellicht mentaliteit dingetje .
Als Frankrijk al geen echte tegenstander meer is …MazeWing schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:30:
- Tot dit jaar zouden we er gewoon uitgelegen hebben na de groepsfase vanwege de 3e plaats
- We komen in de halve finale omdat we het geluk hebben dat we allemaal tegen kleine/mindere landen moeten spelen. Maar ook tegen een Turkije winnen we maar "net"
- Onze eerste "echte" tegenstander is een maatje te groot voor ons en we liggen er alsnog uit.
In praktisch alle andere scenario's waren we gewoon veel eerder naar huis vanwege moeilijkere tegenstanders. We moeten gewoon erkennen dat dit huidige elftal (nog) niet de kwaliteiten heeft die we nodig hebben. Ook niet helpend is een compleet blinde bondscoach die constant dezelfde fouten maakt en dezelfde ondermaats presterende spelers op blijft stellen.
Als we in de finale waren gekomen tegen Spanje dan kregen we gewoon een Italie-Spanje (ek finale 2012) of Duitsland-Brazilië (wk halve finale 2014) waarbij de tegenstanders gewoon compleet weg werden gespeeld door het betere team. Benieuwd hoe Engeland het zal vergaan zondag...
Of dat een troost gaat worden betwijfel ik ten zeerste maar vooruittoolkist schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:37:
[...]
Een echte troost dan... einde interland begin clubvoetbal!
Nee, Koeman is geen wonderboy als Slot of Bosz maar die komen nu echt niet naar Oranje. En hoe je het ook bekijkt: dit Oranje is niet goed genoeg om elk tegenstander de wil op te leggen. Er zijn sowieso weinig landen die dat kunnen zo hebben we gezien
Slot is trouwens wel een Nederlandse trainer met een moderne opvatting.CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:32:
Je hebt vandaag gezien waarom wij met een Nederlandse coach voorlopig NIETS gaan winnen. Het moderne voetbal vraagt veel meer om dynamische spelers en zeker geen coach die behouden speelt.
Maar onbegrijpelijk dat Frimpong nauwelijks een kans heeft gehad na zo'n seizoen.
En wat mij betreft ook einde van Dijk. Centrum met de Ligt & Ake, van de Ven linksback.
Centrum Ake vdven. Linksback maatsen. Vdven is geen backgaizka schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:38:
[...]
Slot is trouwens wel een Nederlandse trainer met een moderne opvatting.
Maar onbegrijpelijk dat Frimpong nauwelijks een kans heeft gehad na zo'n seizoen.
En wat mij betreft ook einde van Dijk. Centrum met de Ligt & Ake, van de Ven linksback.
Als.je paar posts terugleest, noem ik die ook. Links Maatsen/vd ven. Ake voor van Dijk en je bent een heel eind.CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:37:
[...]
Frimpong moet je eerste keus zijn altijd en op links Maatsen
Normaal gesproken was ik dat ook (Spanje = jankerds + vallende ziekte). Maar door deze verliespartij tegen de Engelsen en ook doordat ik Williams en Yamal topspelers vindt en ze aantrekkelijk voetbal spelen, ben ik toch voor Spanje.dr.lowtune schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:35:
Ik kan zondag in ieder geval echt neutraal kijken, 2 teams waar ik een hekel aan heb en waarvan het me niet uitmaakt of ze winnen. Hopelijk wordt het een mooie pot!
Zou ook kunnen, maar ik ben groot fan van de Ligt, zou bij mij altijd spelen.CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:39:
[...]
Centrum Ake vdven. Linksback maatsen. Vdven is geen back
Op de Engelse TV vonden ze het al geen penalty, dat zegt genoeg. Maar keuze is gemaakt, doe je toch niks meer aan.Vrietje schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:39:
Ik lees op andere plekken dat het sowieso geen penalty had moeten zijn omdat vlak voor het schot van Kane hands gemaakt werd. Iemand dit gezien toevallig ?
Je zou haast denken dat er een reden is dat de bondscoaches de afgelopen jaren zo voorzichtig/afwachtend spelen idd.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:38:
Het gezeik op Koeman wordt ook wel een beetje eentonig. Van Gaal presteerde met dezelfde groep met minder blessures niet beter en speelde in Qatar veel slechter met Oranje dan Koeman hier.
Nee, Koeman is geen wonderboy als Slot of Bosz maar die komen nu echt niet naar Oranje. En hoe je het ook bekijkt: dit Oranje is niet goed genoeg om elk tegenstander de wil op te leggen. Er zijn sowieso weinig landen die dat kunnen zo hebben we gezien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies . En dan Ake en vd Ven in het centrum. Kunnen De Vrij en Van Dijk met welverdiend pensioen...CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:37:
[...]
Frimpong moet je eerste keus zijn altijd en op links Maatsen

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat een ten Hag/Slot/Bosz weldegelijk dat moderne voetbal er in kunnen brengen. Die gaan het alleen nog niet doen.CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:32:
Maar zolang wij vast blijven houden aan een Nederlandse coach Koeman gaat het hem niet worden
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat niet alleen, 'vroeger' kwalificeerden zich veel minder landen, er doen veel meer matige landen mee dan voorheen. Als je in 6 poules niet bij de beste 12 Europese landen hoort, dan houdt het ook niet over.Shadow_Agent schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:14:
[...]
Gewoon derde in de poule hè, "vroeger* was je dan al uitgeschakeld geweest
Uiteindelijk winnen ze 3 van de 6 wedstrijden op het toernooi, 7 doelpunten tegen, 4 van de 6 wedstrijden krijg je eerst de 0-1 tegen. Dat zijn geen beste cijfers.
Vd Ven is geen optie linksback. Leuk als alternatief maar die heb je in het centrum nodig ivm zijn snelheid en lengte. Tevens is het geen back.Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:39:
[...]
Als.je paar posts terugleest, noem ik die ook. Links Maatsen/vd ven. Ake voor van Dijk en je bent een heel eind.
We gaan toch niet beweren dat wat wissels achterin de problemen voorin of op het middenveld oplossen?Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:39:
[...]
Als.je paar posts terugleest, noem ik die ook. Links Maatsen/vd ven. Ake voor van Dijk en je bent een heel eind.
Nee hoor ook niet. We hebben al tientallen jaren Nederlandse coaches, niets gewonnen buiten een lucky shot in 88gws24 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:40:
[...]
Ik denk dat een ten Hag/Slot/Bosz weldegelijk dat moderne voetbal er in kunnen brengen. Die gaan het alleen nog niet doen.
Jawel? Je begrijpt toch wel dat dynamische vleugels je aanvallers juist meer ruimte geeft doordat ze eroverheen klappenD-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:40:
[...]
We gaan toch niet beweren dat wat wissels achterin de problemen voorin of op het middenveld oplossen?
Beperkingen qua materiaal, geen spelers kunnen kopen, geen voorbereiding om iets er in te slijpen.Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:40:
[...]
Je zou haast denken dat er een reden is dat de bondscoaches de afgelopen jaren zo voorzichtig/afwachtend spelen idd.
Geloven mensen nu werkelijk dat Bosz met dit materiaal zijn PSV spel er in twee weekjes in krijgt?
Nope. Maar dat middenveld komt wel. Je mist er nu 3-4 ivm blessures. Dus eerst maar eens zien hoe dat loopt. Voorin Depay eruit en doorselecteren. Maar Gakpo en malen zijn er voorlopig nog. Alleen Gakpo krijgt alleen de opdracht op links. Malen wordt misbruikt. Die hele rechterkant leek wel een hoerenhuis zoveel verloop had je.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:40:
[...]
We gaan toch niet beweren dat wat wissels achterin de problemen voorin of op het middenveld oplossen?
Anoniem: 1837118
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zondagavond ontspannen filmpje kijken. Ik zie de uitslag wel op teletekst.dr.lowtune schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:35:
Ik kan zondag in ieder geval echt neutraal kijken, 2 teams waar ik een hekel aan heb en waarvan het me niet uitmaakt of ze winnen. Hopelijk wordt het een mooie pot!
Dumfries is juist een dynamische vleugel toch? Die stond de hele tijd vast. Er valt best wat op Koeman aan te merken maar van die simpele "poppetje vervangt poppetje en het is opgelost" retoriek word ik een beetje doodmoeCryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:42:
[...]
Jawel? Je begrijpt toch wel dat dynamische vleugels je aanvallers juist meer ruimte geeft doordat ze eroverheen klappen
Zou Koeman zelf ook niet liever een beetje gaan golfen, en zo nu en dan aanschuiven in een praatprogramma...?Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:42:
Gewoon stoppen met de beste nrs 3 door. Dan had Nl er nu uit gelegen en was koeman opgerot geweest, nu is het nog 2 jaar dooremmeren met een coach die het niet ziet

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bosz moet ik volgend seizoen ook maar zien. Vrij korte dienstverbanden omdat zijn spel to obvious word voor de tegenstanders.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:43:
[...]
Beperkingen qua materiaal, geen spelers kunnen kopen, geen voorbereiding om iets er in te slijpen.
Geloven mensen nu werkelijk dat Bosz met dit materiaal zijn PSV spel er in twee weekjes in krijgt?
Knvb kan een Guardiola type makkelijk betalen maar dat willen ze niet. Tja
De wedstrijd is verloren op basis van tegendoelpunten.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:40:
[...]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Depay speelde goed met Brobbey. Daar kon hij omheen spelen werkte perfect.Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:44:
[...]
Nope. Maar dat middenveld komt wel. Je mist er nu 3-4 ivm blessures. Dus eerst maar eens zien hoe dat loopt. Voorin Depay eruit en doorselecteren. Maar Gakpo en malen zijn er voorlopig nog. Alleen Gakpo krijgt alleen de opdracht op links. Malen wordt misbruikt. Die hele rechterkant leek wel een hoerenhuis zoveel verloop had je.
Nou nou, halve finale en kans om door te gaan.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:42:
Gewoon stoppen met de beste nrs 3 door. Dan had Nl er nu uit gelegen en was koeman opgerot geweest, nu is het nog 2 jaar dooremmeren met een coach die het niet ziet
Waarom zo zuur?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nee, koeman vind zichzelf waarschijnlijk geweldig en die gaat vrolijk door met zijn onkunde, dat heeft ie altijd nog gedaan namelijk.Fiber schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:45:
[...]
Zou Koeman zelf ook niet liever een beetje gaan golfen, en zo nu en dan aanschuiven in een praatprogramma...?
Zijn motto is dan ook " never change a winning team!"
wacht effe...
Dumfries kan niet voetballen. Werkt hard maar daar is alles mee gezegd. Je heb de beste rechtsback ter wereld en die stel je niet op > frimpong.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:45:
[...]
Dumfries is juist een dynamische vleugel toch? Die stond de hele tijd vast. Er valt best wat op Koeman aan te merken maar van die simpele "poppetje vervangt poppetje en het is opgelost" retoriek word ik een beetje doodmoe
Je kunt het als bondscoach toch nooit goed doen, als er een EK of WK is zitten alle échte bondscoaches met bier thuis op de bank met commentaarD-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:38:
Het gezeik op Koeman wordt ook wel een beetje eentonig. Van Gaal presteerde met dezelfde groep met minder blessures niet beter en speelde in Qatar veel slechter met Oranje dan Koeman hier.
Zelfs al zou je wereldkampioen worden zou dat alleen zijn ondanks Koeman
En natuurlijk de klote scheids.
Koeman, Ten Hag, Schreuder, Bos allemaal geen plan B voor als t ff niet loopt. Je hebt 22 spelers mee en gebruikt er 15/16.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:38:
Kijk naar Brobbey bijv. balvast in de 16, altijd goed voor een combinatie tikkie terug en schieten. Vond t al knap dat ie met Weghorst kwam na 45 minuten. Maar wat mij betreft veel te weinig gebruik gemaakt van de reservebank.
Verder Verbruggen meteen contract aanbieden bij eredivisie club. Die gast verdient t hoogste podium in NL.
Daarnaast doorselecteren, dus geen van Dijk, Wijnaldum en Depay meer.
Tot zover mijn bloemlezing als een van de 18 milj. Bondscoaches
Laat die clowns als een Guardiola en een Klopp maar weg. Die zijn teveel met zichzelf en hun eigen merk bezig. Guardiola kan alleen maar met absolute wereldtop werken. Geef die geen normale spelers want dan is het huilen met de pet op.CryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:45:
[...]
Bosz moet ik volgend seizoen ook maar zien. Vrij korte dienstverbanden omdat zijn spel to obvious word voor de tegenstanders.
Knvb kan een Guardiola type makkelijk betalen maar dat willen ze niet. Tja
Bosz heeft in ieder geval schijt aan vriendjespolitiek, bij hem had Brobbey sowieso meer dan een minuut gemaakt.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:43:
[...]
Beperkingen qua materiaal, geen spelers kunnen kopen, geen voorbereiding om iets er in te slijpen.
Wedstrijden worden altijd verloren door tegendoelpunten en daar gaan altijd fouten van verdedigers aan vooraf. Ook Ramos of Stam is dat overkomen.Ramzzz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:45:
[...]
De wedstrijd is verloren op basis van tegendoelpunten.
Maar één blik op de selectiespelers en de clubs waar ze ballen en je weet dat de verdediging niet maar dan ook totaal niet ons probleem is.
De wereld lacht om onze clowns als bondscoachesTyphone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:47:
[...]
Laat die clowns als een Guardiola en een Klopp maar weg. Die zijn teveel met zichzelf en hun eigen merk bezig. Guardiola kan alleen maar met absolute wereldtop werken. Geef die geen normale spelers want dan is het huilen met de pet op.
3 linkspoten achterin is ook geen optie. Vd Ven kan prima op linksback spelen en anders wisselt hij maar met AkéCryptoNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:39:
[...]
Centrum Ake vdven. Linksback maatsen. Vdven is geen back
Brobbey was misschien wel thuis gelaten. Die scheurt alles af in het tempo wat Bosz wil spelen. Leuke speler hoor maar als hij het discussie punt is zegt dat dus alles over het niveau.joostmakaay schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:47:
[...]
Bosz heeft in ieder geval schijt aan vriendjespolitiek, bij hem had Brobbey sowieso meer dan een minuut gemaakt.
En hoe ga je dan de play-offs doen? De beste nummers 1 een bye? Dat lijkt mij niet bepaald fair. De 2 beste nummers 2? Daarmee onthoofd je het toernooi bij 1 kleine misser van een topland.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:42:
De UEFA gaat echt niet terug naar 16 landen. Het idee is dat ook wat kleinere landen mee kunnen doen en het Europees voetbal kan groeien, en dat grote landen waar het voetbal leeft geen toernooien meer missen.
En wie gaat er ff 20-30m (indien niet meer) voor Verbruggen betalen dan?loewie1984 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:47:
Verder Verbruggen meteen contract aanbieden bij eredivisie club. Die gast verdient t hoogste podium in NL.
NL clubs hebben geslapen toen ie goedkoop bij Anderlecht op te halen was, nu zit ie in de PL bij Brighton dus onhaalbaar in NL.
ik bedoelde op een EK/WK niet de kwalificatie daarvoorMadDogMcCree schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:50:
[...]
En hoe ga je dan de play-offs doen? De beste nummers 1 een bye? Dat lijkt mij niet bepaald fair. De 2 beste nummers 2? Daarmee onthoofd je het toernooi bij 1 kleine misser van een topland.
De UEFA gaat echt niet terug naar 16 landen. Het idee is dat ook wat kleinere landen mee kunnen doen en het Europees voetbal kan groeien, en dat grote landen waar het voetbal leeft geen toernooien meer missen.
WK 1982 vond ik een leuke opzet. Poules van drie in de tweede ronde. Winnaar speelt de halve finaleMadDogMcCree schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:50:
[...]
En hoe ga je dan de play-offs doen? De beste nummers 1 een bye? Dat lijkt mij niet bepaald fair. De 2 beste nummers 2? Daarmee onthoofd je het toernooi bij 1 kleine misser van een topland.
Wat een onzin, met het huidige niveau van Depay is het logisch dat de spitspositie een punt van discussie is.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:49:
[...]
Brobbey was misschien wel thuis gelaten. Die scheurt alles af in het tempo wat Bosz wil spelen. Leuke speler hoor maar als hij het discussie punt is zegt dat dus alles over het niveau.
Gewoon weer terug naar 16 ipv 24 landen? Zo lastig is het niet. Het is tijd voor minder voetbal en meer rust voor de spelers.MadDogMcCree schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:50:
[...]
Ik ben zelf meer fan van grote poules met de eerste 2 door. Speel je sowieso meer wedstrijden. Maar goed zal wel lastig zijn om te organiseren.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:42:
Had je echt verwacht dat een Eredivisie 20m voor een keeper af gaat tikken?toolkist schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:50:
[...]
En wie gaat er ff 20-30m (indien niet meer) voor Verbruggen betalen dan?
NL clubs hebben geslapen toen ie goedkoop bij Anderlecht op te halen was, nu zit ie in de PL bij Brighton dus onhaalbaar in NL.
Denk dat je je daar zwaar in vergist.. En zo'n supertempo speelt Bosz niet, want dan had de Jong het ook niet kunnen belopen.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:49:
[...]
Brobbey was misschien wel thuis gelaten. Die scheurt alles af in het tempo wat Bosz wil spelen. Leuke speler hoor maar als hij het discussie punt is zegt dat dus alles over het niveau.
Hee tis niet mijn idee dat een NL club ff Verbruggen moet halen nu?joostmakaay schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:52:
[...]
Had je echt verwacht dat een Eredivisie 20m voor een keeper af gaat tikken?
Bedoel meer dat Verbruggen op geen moment goedkoop op te halen was bij Anderlecht, verder heb je volkomen gelijk hoor.toolkist schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:53:
[...]
Hee tis niet mijn idee dat een NL club ff Verbruggen moet halen nu?
Brobbey iets van 25 goals dit seizoen en vrijwel alles gespeeld. Zon spits heb je nodig tegen die trage Engelse verdedigers buiten Walker dan.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:49:
[...]
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!