We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Want als er iets ergers is dan slecht voetbal kijken, dan is het wel van Hooijdonk erover horen praten. Wat als, dan misschien, eventueel, open deuren intrappen en de koe zo diep in zn kont kijken dat je ziet of ze zwanger is.
Fijne avond allemaal
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Juist dit dus. Als je eigen aanvallende acties constant onterecht (discutabel volgens HolkMartin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:05:
De 3 laatste gevaarlijke acties van nederland zijn allemaal afgefloten door de scheidsrechter. Zelfs bij situaties waar niks aan de hand is of waar de engelse eerst de overtreding maakt.
Nederland had zeker veel beter kunnen voetballen maar als je letterlijk niet in positie mag komen om te scoren om dat ieder moment discutabel afgefloten wordt dan kan je ook niks.

En dan kan zo'n kans er van de Engelsen er ook gewoon in gaan natuurlijk (was ook gewoon een goede goal).
Maar als je niet ziet dat die scheids alles van ons onterecht affloot dan heb je ook wel een enorm grote plaat voor je kop.
Het resultaat van Oranje dit EK is sowieso iets wat geflatteerd door de mindere tegenstanders. Tegen de wat capabelere tegenstanders (Frankrijk, Turkije) was het allemaal niet zo overtuigend.
In de basis mee eens, maar in deze wedstrijd waren er toch wel erg veel momenten waarbij Nederland in een kansrijke positie kwam of kon komen en dan beloonde meneer weer een schwalbe of oordeelde hij wederzijds vasthouden in het voordeel van Engeland of zag hij een overtreding op onze spelers niet. Dat mag je best benoemen, los van het feit dat ik vind dat je eigenlijk zelf zo goed moet spelen dat de invloed van de scheids geen effect heeft.WolfsRain schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:03:
Ik begrijp dat gezeik op de scheids nooit.
Als je zelf beter had gevoetbald, had je gewonnen.
Ik vond het ook geen penal. Veeel te licht gegeven. En daarna ook aan een stuk dubieuze besluiten van de scheids. Overtredingen waar hij niet voor floot of geen geel voor gaf.Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:06:
[...]
Ik vond het geen penalty, op zondagavond is dit gewoon doorgaan![]()
Daarnaast was Dumfries gewoon goed vandaag inclusief de bal van de lijn in de eerste helft.
Nou ja. We hebben het al met al beter gedaan dan verwacht. Nu maar hopen dat er de komende twee jaar een paar spelers echt opstaan en de boel op sleeptouw nemen. En je geen enkele coach het excuus geeft om een Wijnaldum, Bergwijn, of Blind mee te nemen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Al’s de scheids constant tegen je fluit en daardoor de wedstrijd dood, dan mag je echt wel klagen over de scheidsrechter. Gakpo die onterecht terug gefloten werd, een penalty die in alle andere gevallen geen penalty is, ga zo maar door..WolfsRain schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:03:
Ik begrijp dat gezeik op de scheids nooit.
Als je zelf beter had gevoetbald, had je gewonnen.
Nederland heeft misschien drie voetbalhelften goed gespeeld dit toernooi.
Ja, Engeland speelde ook matig, maar goed. Dat doet er verder niets aan af.
Op naar de eredivisie, en hoop dat Spanje wint aanstaande zondag (mooiste voetbal van dit toernooi, by a mile).
Zat vandaag nog met een vriend van mij... wanneer werd Robben ook alweer gewisseld in die ene wedstrijd (een Advocaatje)?dglavimans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:08:
Merk wel hoe ouder ik word hoe meer ik baal als we niet winnen. Zo heel veel EK en WK’s krijg je maar te zien in je leven.. En dit was een buitenkansje
Dat is alweer 20 JAAR geleden
Maar deze wedstrijd kantelde in de 2e helft, aangezien Engeland vermoeid leek na de vorige wedstrijd die 120 min duurde. Helaas vond de scheids het toen nodig om alles in het voordeel van de Engelsen te fluiten. Dus je gaat nu mede dankzij de scheids naar huis.
Grappig hoe dat werkt, bij mij precies andersom. Vroeger sliep ik er niet van als het mis gaan, nu kan ik er niet echt mee zitten.dglavimans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:08:
Merk wel hoe ouder ik word hoe meer ik baal als we niet winnen. Zo heel veel EK en WK’s krijg je maar te zien in je leven.. En dit was een buitenkansje
Haha kom op zeg. Hij doet dat onhandig en neemt veel te veel risico. Tegen Turkije heeft hij hoogstpersoonlijk het doelpunt weg en het doelpunt tegen Frankrijk wordt afgekeurd omdat hij in de weg staat. Het is een sympathieke gozer maar een goed toernooi heeft ie niet gespeeld. Een schande dat hij speelde in plaats van de man in vorm Frimpong.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Complete onzin. Dumfries speelde gewoon een goed toernooi. Of ben jij ook zo'n persoon die het een fout van Dumfries vond en een terechte penalty?
Gemiddelde kwaliteit kan hij niets aan doen. Evenals de blessures van de Jong en Koopmeiners.lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
Ik begrijp niet zo goed waarom dat Koeman overal de schuld van krijgt. Afgezien van een paar spelers is de gemiddelde kwaliteit in Oranje nou ook niet denderend.
Waar hij wel wat aan kan doen is een aantal spelers uitfaseren ipv onbegrensd vertrouwen geven. Of spelers in vorm opstellen. En ook een tactisch plan dat direct werkt zou wel eens fijn zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 10-07-2024 23:14 ]
XXXVI
Het is ook maar voetbal.
Kruip nog even lekker tegen of in je geliefde en slaap lekker.
Niemand hier gaat vannacht wakker liggen hiervan.
En dat ik dan vervolgens daadwerkelijk verrast word met best een aardige pot en je er op zo'n klotemanier alsnog uitvliegt, maakt het extra zuur...
Had het dan een afgetekende nederlaag laten zijn. Maar niet dit...
Geel kreeg hij voor de manier van commentaar leveren, wel juist blijvenBad Brains schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:07:
https://x.com/FootballReprt/status/1811140514172866574
Dikke gele kaart voor van Dijk.
Ik zie Engeland per ongeluk nog wel winnen. Als ze even aanzetten zijn ze serieus gevaarlijk, en verdedigend is Spanje toch echt niet waterdicht. Engeland heeft ook wel aardige verdedigers lopen.Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:08:
[...]
Maar maar, Its coming home enzo …, Ik hoop dat Spanje aan de verwachtingen voldoet zondag.
Prachtige beelden gezien van al die Oranje fans.
Omdat die verdediger 2 man neerhaalt EN hands maakt?Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
[...]
Geel kreeg hij voor de manier van commentaar leveren, wel juist blijven
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik snap niet dat dit niet vaker lukte. Het spel werd al nauwelijks van rechts naar links verplaatst. Dumfries kon net zo goed achter blijven, heeft geen één voorzet gegeven, wat doet ie dan nog zo hoog.
Gakpo te weinig gezien, kon hij niets aan doen, want spel werd alleen op rechts gezet ipv verplaatst naar links. Weghorst te weinig de voorzet gekregen. De Vrij, Reijnders en Schouten goed. Veerman vind ik wat lastig.
Naja, teveel tafelvoetbal gezien, helaas.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tot minuut achtentachtig….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
M'n kussen?sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
Een beetje een dooddoener:
Het is ook maar voetbal.
Dat idd, Koeman heeft gewoon een prima resultaat gehaald. We lopen nu te miepen dat we de finale hebben gemist terwijl vooraf de verwachtingen maximaal eerste knock-out fase.OMX2000 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
[...]
Ik vond het ook geen penal. Veeel te licht gegeven. En daarna ook aan een stuk dubieuze besluiten van de scheids. Overtredingen waar hij niet voor floot of geen geel voor gaf.
Nou ja. We hebben het al met al beter gedaan dan verwacht. Nu maar hopen dat er de komende twee jaar een paar spelers echt opstaan en de boel op sleeptouw nemen. En je geen enkele coach het excuus geeft om een Wijnaldum, Bergwijn, of Blind mee te nemen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Engeland was ook kut en zou überhaupt niet mee mogen doen, zitten niet eens in de Europese Unie. Ze kunnen dat eilandje beter meteen maar de Noordzee in laten zinken.
En dat hele toernooi is ook gewoon omgekocht natuurlijk.
Onze jongens deden niets fout, ja oké, ze hadden wat meer kunnen scoren.
Al met al is het 100% de scheids die deze wedstrijd totaal heeft vernaggeld met zijn partijdige blokfluitje.
Zonder deze man waren we kampioen geworden, niets stond dat in de weg.
Misschien het Spaanse team, maar dat zullen we nooit weten dankzij de scheids en zijn corrupte VAR.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Anoniem: 525104
Zeg dat tegen die idioot die buiten net tekeerging tegen een containersNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
Het is ook maar voetbal.
Dat wordt nachtwerk voor jeTyphone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:11:
Zo even turven gaan hoevaak de scheidsrechter het weer niet gedaan heeft.
De selectie is zeker niet geweldig maar Koeman wordt om de haverklap tactisch afgetroefd. En is het nou geen coach die er het maximale uit weet te halen. Zijn wisselbeleid is ook heel discutabel.lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
Ik begrijp niet zo goed waarom dat Koeman overal de schuld van krijgt. Afgezien van een paar spelers is de gemiddelde kwaliteit in Oranje nou ook niet denderend.
Het resultaat van Oranje dit EK is sowieso iets wat geflatteerd door de mindere tegenstanders. Tegen de wat capabelere tegenstanders (Frankrijk, Turkije) was het allemaal niet zo overtuigend.
Lastig hè. Hij krijgt geel omdat hij te fel reageert op de beslissing. Dat die beslissing niet just is, heft de reactie niet opBad Brains schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:11:
[...]
Omdat die verdediger 2 man neerhaalt EN hands maakt?
Ja leuk. Die ging al boos naar boven, ik zat nog na te balen en die begon te tetteren over van alles nog wat, kind uit school halen blabla... Die haal ik elke dag hou je mondsNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
Het is ook maar voetbal.
.. read the room. Dus nee, weinig spoony.
Maar je ziet dat t na de wissels gewoon veel stabieler staat - waarom is je opstelling waarmee je de 2e helft start niet je basisopstelling?lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
En gezien het spelersmateriaal heeft Koeman inderdaad goed gepresteerd, best wel veel geblesseerden die er anders wel bij waren. Maar het gevoel bij mij blijft hangen dat er, zeker qua spel, echt wel meer inzat
En nee, Weghorst is geen geweldenaar. Maar als het elke wedstrijd zo loopt weet je dat het team gewoon niet werkt met een zwervende spits.
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, maximale eruit gehaald. Noodgedwongen moeten gokken op spelers als Depay en Wijnaldum, maar uiteindelijk gewoon een goed team gebouwd.lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
Dat kan je van elk land zeggen. Spanje speelt het best, maar had bijv. ook echt geluk tegen Duitsland.lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:09:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je mag tussen ons in
Als je een lekker wijf bent
Ik baal gewoon van Koeman en hoe hij dit toernooi heeft aangevlogen, en zijn blinde liefde voor een zekere nr10. En nee, dat die scheidsrechter dan zo discutabel is helpt allerminst, maar eigenlijk zou het daar niet zo vanaf moeten hangen.dglavimans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:08:
Maar volgens onze FC Groningen fan ben ik pas 12, dus ik mag hopelijk nog veel wedstrijden meemaken
Die tegengoal hadden we sowieso gehad in de eerste helft.
Alleen Gakpo en Weghorst lieten zich helemaal gek maken door de Engelse verdedigers en dat viel uiteindelijk nog nadelig uit voor hun ook. Soms kon de scheidsrechter meegaan en de andere keer koos die maar een zijde.
Maar al met al, zie ik toch daar de kwaliteit en slimmigheid van de Engelse spelers die daar toch beter in waren. Tjah en soms telt dat ook in een wedstrijd, vooral als je niet scoort.
Dan kun je wel boos worden op alles en iedereen, maar uiteindelijk telt alles samen mee dat je verliest.
Naja, was 91e minuut, maar leuk gevonden.
⏩ PVOutput☀️
Afval in mijn achtertuin gevondenAnoniem: 525104 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:12:
[...]
Zeg dat tegen die idioot die buiten net tekeerging tegen een container
Gewoon derde in de poule hè, "vroeger* was je dan al uitgeschakeld geweestVlassie1980 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:11:
Jammer maar helaas. Ik had ook van tevoren voor de halve finale getekend. Aanvallend net niet scherp genoeg en op het middenveld misten we net wat kwaliteit met de blessures van de Jong en Koopmeiners.
Prachtige beelden gezien van al die Oranje fans.
Do { Ping } while ( LOL )
Schultenbrau de hele week in de aanbieding? Dan ga ik morgen ook effe halenFrambozenTaart schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:11:
De scheids was sowieso helemaal kut.
Engeland was ook kut en zou überhaupt niet mee mogen doen, zitten niet eens in de Europese Unie. Ze kunnen dat eilandje beter meteen maar de Noordzee in laten zinken.
En dat hele toernooi is ook gewoon omgekocht natuurlijk.
Onze jongens deden niets fout, ja oké, ze hadden wat meer kunnen scoren.
Al met al is het 100% de scheids die deze wedstrijd totaal heeft vernaggeld met zijn partijdige blokfluitje.
Zonder deze man waren we kampioen geworden, niets stond dat in de weg.
Misschien het Spaanse team, maar dat zullen we nooit weten dankzij de scheids en zijn corrupte VAR.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Tweede helft een ander beeld, eerst controle, dan druk. En een scheidsrechter die vervolgens drie keer een aanval affluit om niks. Om vervolgens tegen de verhouding in een goal tegen te krijgen.
Bottom line, dus helaas toch echt teleurgesteld. Had echt meer in gezeten en dat zijn toch momenten waarop die scheidsrechter heel bepalend is. Jammer.
Alles bij elkaar een aardige wedstrijd van Oranje toch. Maar een mager toernooi ook. Hopen dat we verder kunnen bouwen hierop.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zijn ergste interview is bij atletiek; estafette waarbij Femke Bol onderuit ging.PatrickC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
Luistert die Stekelenburg wel? Van Dijk zegt dat het heel veel pijn doet en de vraag hierna is… Hoeveel pijn doet het? Echt… dramatisch slecht die Stekelenburg.
“Hey dit was echt heel kut hè?”
“Hoe klote was dit nou precies?”
“We gaan nog een keer terug naar dat moment, want het was echt wel heel zuur, hè?”
“Dit gaat jullie nog lang achtervolgen, of niet dan?”
Daarom heet het ook het EK, en niet het EU.FrambozenTaart schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:11:
In zekere zin wel; ik mag lekker de nachtdienst insNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze waren al door vóór de laatste poulewedstrijd dus het is irrelevant dat ze derde werden.Shadow_Agent schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:14:
[...]
Gewoon derde in de poule hè, "vroeger* was je dan al uitgeschakeld geweest
Ja en? Dit EK toch niet?Shadow_Agent schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:14:
Gewoon derde in de poule hè, "vroeger* was je dan al uitgeschakeld geweest
En in 88 verloren we terecht van Rusland en gingen met hakken over de sloot naar de volgende ronde. En wonnen alsnog het toernooi. U zei?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja maar anders was je ook wakker geweest hoop ikSuperkiwi schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:16:
[...]
In zekere zin wel; ik mag lekker de nachtdienst in
Dan is die nog dummer dan ie eruit ziet.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:16:
Denzel vinft het een penalty
Zeker toen Depay gewisseld werd voor Veerman en Simons de spits overnam. Want toen begon het middenveld te staan.
Dat was denk ik het hele toernooi ook onze zwakte. Ons middenveld was echt het "B team" na het afvallen van onder andere Frenkie de Jong, Koopmeinders en de Roon. We hadden eigenlijk 3,5 a 4 middenvelders nodig met Simons als false spits. Later deed Weghorst ook mee in het middenveld.
Tweede helft waren we een groot deel gewoon beter. We maakte gewoon niks. Hielp niet dat de Engelsen constant naar de grond doken en dit weer eens niet gezien werd. Als we een VAR hebben voor penalties en doelpunten, waarom dan niet voor schwalbes? Die onzin kan en moet gewoon eens uitgebannen worden. Zeker omdat je als kijker, gewoon een herhaling krijgt. En natuurlijk incasseren we dan weer een laatste moment goal omdat ze niet opletten.
Nou kom op Spanje. Jullie hebben gewonnen van Italië, Duitsland en Frankrijk. Nu nog eentje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is ook gewoon een sympathieke leuke gozer. Voorbijgestreefd door Frimpong, Koeman houdt m echter de hand boven het hoofd.cheiron schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:17:
Puik interview van Dumfries wel.
XXXVI
Morgen Schultenbräu bij het ontbijt.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:14:
[...]
Schultenbrau de hele week in de aanbieding? Dan ga ik morgen ook effe halen
Het wordt prachtig.
Een VAR-penalty...sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:16:
Denzel vinft het een penalty
Maar, hoe zou zijn grammatica zijn?
*duikt weg..
*hands*renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:19:
[...]
Maar, hoe zou zijn grammatica zijn?
*duikt weg..
Ik denk dat het de schuld van de Rabobank was!
20% Rabobank, 80% scheids.renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:20:
[...]
Ik denk dat het de schuld van de Rabobank was!
Zelfs Koeman wil het niet over de scheids hebben.
Die staat morgenvroeg ook op met een Schultenbräu.
Dat zou je wel denken inderdaad.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
Als ik nu terugkijk bij v Hooydonk hadden we nog een penalty moeten hebben?
Toen hij Veerman inbracht wist ik het zeker... hij wilde nu toch echt met vakantie. Het lukte Memphis niet om sneller te verliezen, dan maar zo.Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:20:
Koeman heeft zijn doelstelling gehaald, daar zijn we nog niet van af
YepD-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
en zie daar; zijn tactiek heeft weer gewerkt
Ik denk dat Spanje in de as veel beter is dan Engeland, maar hopelijk krijgen we gewoon een leuke en open finale.eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
[...]
Ik zie Engeland per ongeluk nog wel winnen. Als ze even aanzetten zijn ze serieus gevaarlijk, en verdedigend is Spanje toch echt niet waterdicht. Engeland heeft ook wel aardige verdedigers lopen.
Anoniem: 1420638
Al dat gezeur over de scheids slaat nergens op.
Klopt. Het verschil is: Kane schreeuwt alles bij elkaar en rolt bijna het stadion uit om aandacht te krijgen.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
Ake steekt alleen zijn armen in de lucht. En schreeuwt een beetje. Daarmee trek je geen aandacht.
Aandacht trekken bepaalds alles in het voetbal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat was gewoon een hele goede wissel. Dat is natuurlijk vloeken in 433 land maar de wissel was noodzakelijkArcticWolf schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
[...]
Toen hij Veerman inbracht wist ik het zeker... hij wilde nu toch echt met vakantie. Het lukte Memphis niet om sneller te verliezen, dan maar zo.
Naja en dan?Terranova schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
mag toch hopen dat de KNVB gaat eisen dat er een onderzoek wordt gedaan naar Zwayer. Nooit een penalty, Kane werd op geen enkele manier gehinderd.
⏩ PVOutput☀️
KUTSCHEIDS!lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
Hé hé Koeman begrijpt dat je niet alles moet externaliseren.
Depay en Van Dijk (was vandaag wonderbaarlijk redelijk) ... Niet meer meenemen. Dumfries ook niet of tenminste wissel. Je hebt met een Frimpong en Geertruida, zelfs een fitte fosu mensah wellicht ook nog ooit betere opties.Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:20:
Koeman heeft zijn doelstelling gehaald, daar zijn we nog niet van af
Met andere middenvelders staat er echt wel wat over 2 jaar. Als het beetje fit blijft en ontwikkeling meemaken zoals ze nu doen.
Tja, als je de wedstrijd niet gevolgd hebt dan zou ik net als jij reageren. Als je het wel gevolgd hebt, dan is het zo duidelijk als wat. De scheids was gigantisch slecht!lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
Haha Koeman denkt net zo over de scheids als de meesten hier in dit topic. Alleen hij (en Van Dijk ook) houdt (wijselijk) zijn mond want de UEFA bestraft je hiervoor.lasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
Je moet zelf absoluut beter spelen maar die scheids heeft ook invloed gehad. Die twee dingen sluiten elkaar niet uitlasharor schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
Dat is dus de slimheid waar de Engelsen mee speelden. Weghorst had ook eens moeten rollen in de zestien, die werd zo vaak vastgehouden.Hupske schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
[...]
Klopt. Het verschil is: Kane schreeuwt alles bij elkaar en rolt bijna het stadion uit om aandacht te krijgen.
Ake steekt alleen zijn armen in de lucht. En schreeuwt een beetje. Daarmee trek je geen aandacht.
Aandacht trekken bepaalds alles in het voetbal.
ArcticWolf schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:21:
[...]
Toen hij Veerman inbracht wist ik het zeker... hij wilde nu toch echt met vakantie. Het lukte Memphis niet om sneller te verliezen, dan maar zo.

Engeland ook niet echt de tweede helft maar Watkins maakte een hele goede goal. Klaar
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ongeldig verklaren natuurlijk.
Dat zal de UEFA nooit doen, maar dit is matchfixing pur sang. Je weet van te voren dat het aanstellen van Zwayer problemen oplevert. Het dan toch doen is wat mij betreft bewust om zo'n situatie te creeeren.
Helemaal mee eens, vooral dat laatste is erg opvallend. Keer op keer moet hij de tactiek omzetten omdat zijn originele tactiek niet werkt (o.a omdat hij vasthoud aan over de datum spelers)ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
[...]
Waar hij wel wat aan kan doen is een aantal spelers uitfaseren ipv onbegrensd vertrouwen geven. Of spelers in vorm opstellen. En ook een tactisch plan dat direct werkt zou wel eens fijn zijn.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Weet ik, maar de wissel was wel bijzonder... zeker omdat hij Memphis in iedere wedstrijd veel te lang liet staan. En hem dan ineens noodgedwongen wisselt voor Veerman.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
[...]
Dat was gewoon een hele goede wissel. Dat is natuurlijk vloeken in 433 land maar de wissel was noodzakelijk
Het vervelende is. Dat moet juist niet zo zijn. Het moet niet nodig zijn om zo gigantisch overdreven te doen.tweakduke schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
[...]
Dat is dus de slimheid waar de Engelsen mee speelden. Weghorst had ook eens moeten rollen in de zestien, die werd zo vaak vastgehouden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar hoe vonden jullie de scheidsrechter het doen?
Toch zou je zeggen dat aardig wat Oranje spelers dat wel weten, die spelen immers ook in Engeland, Spanje of Italie.tweakduke schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
[...]
Dat is dus de slimheid waar de Engelsen mee speelden. Weghorst had ook eens moeten rollen in de zestien, die werd zo vaak vastgehouden.
Wij hebben daar de acteurs niet voor, in tegenstelling tot bepaalde andere landentweakduke schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
[...]
Fosu Mensah? Fit?Millie-ano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:23:
[...]
Depay en Van Dijk (was vandaag wonderbaarlijk redelijk) ... Niet meer meenemen. Dumfries ook niet of tenminste wissel. Je hebt met een Frimpong en Geertruida, zelfs een fitte fosu mensah wellicht ook nog ooit betere opties.
Met andere middenvelders staat er echt wel wat over 2 jaar. Als het beetje fit blijft en ontwikkeling meemaken zoals ze nu doen.
Noem dan Tete. Die speelt gewoon heel goed bij Fulham.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!