Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vooraf gaf niemand wat over dit Oranje. Kwart finale was al een hele opgave. Nu doen we alsof we een bijna zeker kampioen hebben verloren. Met dit team en spel de halve finale halen is best wel knap
Het laatste deel was echter volledig onder controle door de scheidsrechter.Quad schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:57:
De tweede helft was wel volledig onder controle door Oranje. Maar ja.. 1 aanval is genoeg.
UEFA, maar zelfde laken en pak, ze doen niet voor FIFA onder.
Ik vind eigenlijk we niet dat we scheidsrechter de schuld moeten geven. Aanvallend was het niet en zo goed waren we niet.ArcticTiger schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:57:
En afgefloten.
Ik persoonlijk ben van mening dat na elk toernooi de scheidsrechters stuk voor stuk beoordeeld moeten worden, en flink berispt mogen worden als ze een wedstrijd hebben gestuurd en plaats van gecontroleerd.
Ook de VAR mag van mij voor elke overtreding op de achtergrond kijken.
Dat zeiden ze ook na die omkoping toch?desalniettemin schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:52:
Die scheids fluit nooit geen belangrijke wedstrijden meer. Wat een lutser, bah.
Dan wordt er één afgekeurd, maar die 2e was ook zo onnodig... bah.
Slecht gewisseld.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja maar nu gaat Spanje enorme off day hebben en zullen we ons eeuwig afvragen what ifGrindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:57:
Gelukkig bespaart Engeland ons een beschamend dikke nederlaag tegen Spanje

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
er was wel voetbal bij Oranje, maar te weinig.beezjeh schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Dit zeiden de Turken ook en Nederland was het hier niet mee eens. Nederland was gewoon slecht en het was vooral Engeland die heeft gevoetbald.
Paar minuten goed voetballen gaat niet voor altijd goed.
Zoals ik al eerder zei, ik had niet malen maar Simons eraf gehaald aangezien deze vaak de bal kwijt raakte en het leuk wilde gaan doen en dat werkte niet.
Ja prachtige goal maar erna had je weinig aan hem, had liever de snelheid van Malen gehad en positie wisselingen tussen hem en Weghorst.
Uiteraard geen Dumfries in de basis maar Frimpong, dan had de linksbuiten van Engeland telkens achter hem aan mogen rennen of je had een man extra gehad voorin.
was gewoon weer een typische Koeman opstelling en Koeman wissels.
En daar zitten we gewoon nog 2 jaar aan vast, want we zijn tot de halve finale gekomen.
Tegen de Engelsen weet je gewoon dat je op bepaalde plekken wat meer body nodig hebt.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En die afschuwelijk irritante reclames met die oerdomme nieuwe oranje nummers.kronolith schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:57:
Wel fijn dat die achterlijke Jumbo en AH reclames nu stoppen.
Toch nog een positive
Natuurlijk hebben we niet goed genoeg gespeeld, maar je kan er niet onderuit dat deze scheidsrechter belabberd heeft gefloten.HollowGamer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Ik vind eigenlijk we niet dat we scheidsrechter de schuld moeten geven. Aanvallend was het niet en zo goed waren we niet.
Nog naast het feit dat hij niet onomstreden was.
Verwijderd
Tis toch zijn laatste wedstrijd, die ligt er vannacht niet wakker van. Als die maar de wk niet gaat fluiten..KlaasjeNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Dus je geeft een makkelijke (onterechte) penalty, fluit de Nederlandse aanval een paar keer onterecht kapot, waarvan de laatste keer de Engelsen in de tegenstoot scoren... Ik geef normaal niet snel af op een scheids, maar hij heeft hier toch wel op redelijk beslissende momenten gefaald.
En 2e helft was Engeland ook wel echt slecht
Nee, halve finale betekent in z'n contract dat hij door mag tot WK 2026.JP_Frost schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Mag toch hopen dat dit het einde van Koeman betekent. Onbegrijpelijk hoe waanzinnig zwak hij is op tactisch vlak. Je zag dat die Engelsen moeite hadden met hoge druk maar nee hoor, lekker afwachtend blijven spelen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Behalve tegen Turkije heb ik weinig echt goed voetbal gezien
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Spanje heeft het hele toernooi nog geen off day gehad en gaan ze tegen engeland ook zeker niet hebben,Player1S schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Ja maar nu gaat Spanje enorme off day hebben en zullen we ons eeuwig afvragen what if
Die is zojuist overledenPinobigbird schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Waar was die Oranjebewaarder als je 'm nodig hebt?Bestaat ie eigenlijk wel?
Heb je al zachtjes tegen hem gepraat?Pinobigbird schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Die was gisteren in Volendam, samen met Donnie een clip opnemen. Zag ‘m zitten voor de snackbar.Pinobigbird schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Engeland ook niet, je punt?Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:59:
Helaas maar Nederland verdiende de Finale ook niet met het gespeelde spel imho.
Behalve tegen Turkije heb ik weinig echt goed voetbal gezien
Daar gaat het toch niet om. De tweede helft was Engeland amper gevaarlijk en dan scoren ze in de laatste minuut op een moment dat de scheidsrechter alles in Engels voordeel fluit.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:57:
En laten we wel zijn.
Vooraf gaf niemand wat over dit Oranje. Kwart finale was al een hele opgave. Nu doen we alsof we een bijna zeker kampioen hebben verloren. Met dit team en spel de halve finale halen is best wel knap
Spontaan een inzameling houden om zijn ontslagvergoeding te betalen dan.Quad schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Nee, halve finale betekent in z'n contract dat hij door mag tot WK 2026.
Tot september
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Donnie is een heldRivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Die was gisteren in Volendam, samen met Donnie een clip opnemen. Zag ‘m zitten voor de snackbar.
Scheidsrechter gisteren bij Spanje - Frankrijk was veel beter idd.KlaasjeNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Dus je geeft een makkelijke (onterechte) penalty, fluit de Nederlandse aanval een paar keer onterecht kapot, waarvan de laatste keer de Engelsen in de tegenstoot scoren... Ik geef normaal niet snel af op een scheids, maar hij heeft hier toch wel op redelijk beslissende momenten gefaald.
Waarom kreeg van Dijk nu geel? snapte er niks van..
En ja die penal is goedkoop gegeven. Maargoed ook gewoon te weinig inzet, te weinig durf naar voren en gaan. Oranje ging niet voor de winst.
Ben geen echte scheids-de-schuld-geven persoon, maar deze wedstrijd had je wel echt de scheids tegen wat al begon met een penalty wat geen penalty was (en dan soortgelijke overtredingen op ons niet op dezelfde manier bestraffen) en dit had gewoon invloed op de uitslag.
Bah, erg balen dit.
[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 10-07-2024 23:01 ]
Enige reden voor deze scheids is zijn nationaliteit. Als het toernooi ergens anders was georganiseerd had hij nooit deze wedstrijd toegewezen gekregen. En dat zal helaas niet veranderen ook niet na een zogenaamde evaluatie.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:56:
Ik baal wel van die late goal en vooral het spel van deze scheids. Daar mag de UEFA toch wel even gaan evalueren bij de keuze voor deze pannekoek.
Nederland dus niet lang genoeg scherp, want tegen dit Engeland had je echt wel kunnen winnen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
En dan klagen over de scheids, tja. Bij het WK tegen Argentinië vond ik het ook wel twijfelachtig. Maar als de scheids onterecht in ons voordeel een paar keer had gedaan dan had het bij het spelletje gehoord. En laten we wel wezen, we waren ook 2x heel goed weggekomen al.
Zo’n Brobbey en Zirkzee moeten ook eigenlijk weigeren in te vallen en tegen Koeman roepen dat ie z’n heilige strijder maar weer moet inbrengen.
XXXVI
These are my principles. If you don't like them, I have others.
1. Dat was nooit een pingel.
2. Waarom trekt hij een paar keer onnodig geel?
3. Waarom wordt die overtreding op Gakpo niet bestraft?
4. Hij fluit aanvallen af om he-le-maal niets.
5. Etc.
Maaar het ligt hier roch echt aan de niet gewisselde verdediging.
Aké speelde daar niet heel sterk, komt nauwelijks mee op, met 5 man achterin was dit niet gebeurd. Wél één keer sterk op de achterlijn terugleggen, maar daarna niet echt meer gezien.
Ik had echt gehoopt dat hij Van de Ven zou brengen...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Fijn voor jou. Ik hoop dat je er heel gelukkig van wordt.jaapstobbe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
Veel te hoge verwachtingen bij iedreen weer. Ik had geld ingezet op Engelang gelukkig 😎

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar waarom Koeman niet eerder voor meer aanvallend voetbal ging in de tweede helft snap ik niet...we hadden een tijd lang de overhand...en dat laat je gewoon door je vingers glippen.
In de 90e minuut wisselen, echt, waardeloos.
Verliezende partij zoekt bijna altijd een externe invloed, dan hoef je ten minste niet eerlijk naar jezelf te zijn.Sissors schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Als niet voetbal fanaat vond ik het wel een leuke wedstrijd om te zien, ging redelijk op en neer, niet statische geneuzel van bijvoorbeeld Zwitserland-Engeland.
En dan klagen over de scheids, tja. Bij het WK tegen Argentinië vond ik het ook wel twijfelachtig. Maar als de scheids onterecht in ons voordeel een paar keer had gedaan dan had het bij het spelletje gehoord. En laten we wel wezen, we waren ook 2x heel goed weggekomen al.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Je hebt Spanje - Frankrijk zeker gisteren niet gezien? Die wedstrijd was 10x beter, dit was echt een flut wedstrijd.Sissors schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Als niet voetbal fanaat vond ik het wel een leuke wedstrijd om te zien, ging redelijk op en neer, niet statische geneuzel van bijvoorbeeld Zwitserland-Engeland.
Helemaal mee eens hoor, maar ik vond het ook zeer zwak van onze kant.ArcticTiger schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:59:
[...]
Natuurlijk hebben we niet goed genoeg gespeeld, maar je kan er niet onderuit dat deze scheidsrechter belabberd heeft gefloten.
Nog naast het feit dat hij niet onomstreden was.
Dumfries hoeft dat niet te doen bijvoorbeeld. Hij was verder ook gewoon matig. En verder gewoon het gebruikelijke Nederlands elftal gezien.
Om eerlijk te zijn, geef die beker nu al aan Spanje. Dit Engeland is al niet om te zien, Frankrijk was dat ook niet, Portugal ook niet, Italië ook niet, wij niet.. allemaal landen waarvan je iets mag verwachten.
Geef mij maar een trainer wissel. Koeman mag een club gaan trainen waar hij Depay weer mee kan nemen, die is toch transfervrij.
Alleen die scheids...
Zoals iemand eerder al opmerkte: dat zijn 2 verschillende dingen: slecht spelen en een slechte scheids.ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Wat een geklaag op die scheidsrechter zeg. Oranje was het hele EK ontzettend slecht. Koeman had het tactisch niet voor elkaar en staat langdurig onderpresteren toe. Een klein wonder dat het verhaal nu pas ten einde is.
Zo’n Brobbey en Zirkzee moeten ook eigenlijk weigeren in te vallen en tegen Koeman roepen dat ie z’n heilige strijder maar weer moet inbrengen.
En wat voor Oranje geldt qua slecht spel dit gehele toernooi, geldt ook gewoon voor Engeland, dus dat streept elkaar gewoon weg.
Kutscheids!ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Wat een geklaag op die scheidsrechter zeg. Oranje was het hele EK ontzettend slecht. Koeman had het tactisch niet voor elkaar en staat langdurig onderpresteren toe. Een klein wonder dat het verhaal nu pas ten einde is.
En eens over de wissels. Ik zou hem de vinger geven
Dit doelpunt had niets met de scheidsrechter te maken. Nederland was niet veel beter en ook amper gevaarlijk. Nu 1 actie die er in valt en je kunt naar huis. Scheids floot wat discutabel maar bij deze actie was het puur het voetballend vernuft van EngelandD-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
[...]
Daar gaat het toch niet om. De tweede helft was Engeland amper gevaarlijk en dan scoren ze in de laatste minuut op een moment dat de scheidsrechter alles in Engels voordeel fluit.
Ingekocht. Dan maar opmakenMaarten_E schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:01:
Ondertussen wordt hier vuurwerk afgestoken. Wist niet dat ik zoveel Engelsen in de buurt had wonen. /s
Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:01:
Zwayer beslist de wedstrijd. Fluit de hele wedstrijd tegen Oranje. Schandalig.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/flIne0mjooyxZF0vt0guV9b4.webp?f=user_large)
De Duitsers waren nog het hardst genaaid...
In principe was er ook niets gebeurd in de tweede helft.krissie100 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:52:
2 minuten blessuretijd? Zo weinig heb ik het hele toernooi niet gezien...
Wie?jaapstobbe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:03:
Gakpo was nergens, Malen nergens, Depay…hahaha
Hmm Nederland had ook echt een paar goeie kansen wel.PEBKAC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
Eerlijk is eerlijk de Engelsen hadden wel de betere kansen, ondanks het spel van Oranje de 2de helft.
Alleen die scheids...
⏩ PVOutput☀️
De VAR is nog slechter. Het hele toernooi wordt hier geen penalty voor gegeven. Maar vandaag wel. Een cruciaal moment, dus daar mogen we best kritisch over zijn.ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Als je zelf beter had gevoetbald, had je gewonnen.
Nederland heeft misschien drie voetbalhelften goed gespeeld dit toernooi.
Ja, Engeland speelde ook matig, maar goed. Dat doet er verder niets aan af.
Op naar de eredivisie, en hoop dat Spanje wint aanstaande zondag (mooiste voetbal van dit toernooi, by a mile).
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
KloptArcticWolf schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
[...]
Je hebt Spanje - Frankrijk zeker gisteren niet gezien? Die wedstrijd was 10x beter, dit was echt een flut wedstrijd.
Precies hetzelfde geldt voor Engeland.ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Ik verbaas me vooral dat er meermaals voordeel werd gegeven maar dat de voortzetting niet meer goed was door de overtreding.KlaasjeNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
En vervolgens laat de scheids dan steeds doorgaan ipv alsnog de vrije trap gegeven.
Veel rare en twijfelachtige beslissingen, maar misschien zie ik het morgen na de samenvatting weer anders
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja 2 verkeerde landen stonden dan tegen over elkaar gezien er veel betere landen waren dan deze twee teams.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Engeland heeft dit toernooi twintig minuten gevoetbald. Precies in de eerste helft
Afhankelijk zijn van een Wout Weghorst proberen Europese Kampioen te worden was ook niet echt logisch.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gakpo werd steeds om niets teruggefloten. Dan kun je ook niks.jaapstobbe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:03:
Gakpo was nergens, Malen nergens, Depay…hahaha
Maar even oprecht, had u beter dan halve finale verwacht van dit elftal?Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
Kan er iemand een petitie gaan starten dat Koeman weg moet en snel ook? Ik ben er te lui voor maar vind het wel een prima idee dus daarmee heb ik al genoeg gedaan.
Complete onzin. Dumfries speelde gewoon een goed toernooi. Of ben jij ook zo'n persoon die het een fout van Dumfries vond en een terechte penalty?Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:00:
Dumfries jankt. Wij janken al een aantal wedstrijden om het spel van Dumfries (en nu hou ik op)
Enige positieve van deze week is dat Spanje het EK wint en dat Engeland zondag zwaar ingemaakt gaat worden. Nederland had ook nooit gewonnen van dit Spanje, dat terzijdeSissors schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:03:
[...]
Klopt. Maar natuurlijk kan het beter, maar ik heb ook heeeeeel veel saaiere wedstrijden gezien. Dat er fouten zijn gemaakt natuurlijk, maar het was iig spannend met kansen aan beide kanten.
Verwijderd
Ik denk dat je als scheidsrechter enorme invloed hebt op het spelverloop. Net even die ene vrije trap, zomaar een rare gele kaart geven. Dat gaat je mentaal ook tegenstaan. De invloed is indirect maar het maakt het spel weer veel makkelijker voor de Engelsen.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
[...]
Dit doelpunt had niets met de scheidsrechter te maken. Nederland was niet veel beter en ook amper gevaarlijk. Nu 1 actie die er in valt en je kunt naar huis. Scheids floot wat discutabel maar bij deze actie was het puur het voetballend vernuft van Engeland
De 3 laatste gevaarlijke acties van nederland zijn allemaal afgefloten door de scheidsrechter. Zelfs bij situaties waar niks aan de hand is of waar de engelse eerst de overtreding maakt.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
[...]
Dit doelpunt had niets met de scheidsrechter te maken. Nederland was niet veel beter en ook amper gevaarlijk. Nu 1 actie die er in valt en je kunt naar huis. Scheids floot wat discutabel maar bij deze actie was het puur het voetballend vernuft van Engeland
Nederland had zeker veel beter kunnen voetballen maar als je letterlijk niet in positie mag komen om te scoren om dat ieder moment discutabel afgefloten wordt dan kan je ook niks.
Nogmaals: dat doet er geen reet toe. We kijken nu naar DEZE wedstrijd en die verlies je in de laatste minuut. En die Engelsen hebben dat al drie keer gehad nubeezjeh schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Tja 2 verkeerde landen stonden dan tegen over elkaar gezien er veel betere landen waren dan deze twee teams.
Afhankelijk zijn van een Wout Weghorst proberen Europese Kampioen te worden was ook niet echt logisch.
⏩ PVOutput☀️
Exact, Koeman moet juist aangerekend worden in plaats van alles er om heen.Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
[...]
er was wel voetbal bij Oranje, maar te weinig.
Zoals ik al eerder zei, ik had niet malen maar Simons eraf gehaald aangezien deze vaak de bal kwijt raakte en het leuk wilde gaan doen en dat werkte niet.
Ja prachtige goal maar erna had je weinig aan hem, had liever de snelheid van Malen gehad en positie wisselingen tussen hem en Weghorst.
Uiteraard geen Dumfries in de basis maar Frimpong, dan had de linksbuiten van Engeland telkens achter hem aan mogen rennen of je had een man extra gehad voorin.
was gewoon weer een typische Koeman opstelling en Koeman wissels.
En daar zitten we gewoon nog 2 jaar aan vast, want we zijn tot de halve finale gekomen.
Tegen de Engelsen weet je gewoon dat je op bepaalde plekken wat meer body nodig hebt.
Brobbey tjsa.. gefaald in het buitenland en dan nemen ze hem maar terug.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
Van der Ven had er al veel eerder in moeten komen, goed geen Wijnaldum en geen Bergwijn maar Brobbey heeft niks te zoeken op dit niveau.
Klinkt leuk en zo. Maar kom ff met een lijstje alternatieven dan. Want onze beste coaches gaan het voorlopig niet doen.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:02:
Kan er iemand een petitie gaan starten dat Koeman weg moet en snel ook? Ik ben er te lui voor maar vind het wel een prima idee dus daarmee heb ik al genoeg gedaan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vond het geen penalty, op zondagochtend is dit gewoon doorgaansilmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Complete onzin. Dumfries speelde gewoon een goed toernooi. Of ben jij ook zo'n persoon die het een fout van Dumfries vond en een terechte penalty?
Daarnaast was Dumfries gewoon goed vandaag inclusief de bal van de lijn in de eerste helft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PSN: xMaurice93
“Ben je ook zo’n persoon” 😂silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Complete onzin. Dumfries speelde gewoon een goed toernooi. Of ben jij ook zo'n persoon die het een fout van Dumfries vond en een terechte penalty?
Maat ik ga stuk
Precies dit, tegen 12 man is niet te voetballen.Martin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:05:
[...]
De 3 laatste gevaarlijke acties van nederland zijn allemaal afgefloten door de scheidsrechter. Zelfs bij situaties waar niks aan de hand is of waar de engelse eerst de overtreding maakt.
Nederland had zeker veel beter kunnen voetballen maar als je letterlijk niet in positie mag komen om te scoren om dat ieder moment discutabel afgefloten wordt dan kan je ook niks.
Ach hou op, Dumfries heeft een enorm slecht toernooi gespeeld, elke wedstrijd. Stond verdedigend te zwalken en verbloemd dat met enkele acties, maar kan geen bal vast houden, speelt alles breed en terug en staat in de voorste lijn waardoor hij eerst Bergwijn en nu weer Malen volledig teniet doet. 4 jaar geleden een goed toernooi, maar sindsdien een waardeloze veldvuller.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Die laatste opmerking zegt meer over je eigen roze dumfries bril
⏩ PVOutput☀️
Terugkijkend, we hebben het zoveel beter gedaan dan verwacht zeg ik eerlijk. Ja we hadden een makkelijke toernooi en zijn met domme regels uit de groepsfase gekomen, maar dat hoort er bij. Geslaagd EK denk ik wel.
Mwah. Het is niet zijn schuld. Maar sec gezien heb je er weinig aan. Dozen zit vaak nog om zijn schoenen. Leuk om te zien. Rennen vliegen, weinig voetbal.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
We hebben de Dumfries in het hoofd van paar jaar geleden. Er overheen denderen en voorzetten. Maar precies dat heeft ie misschien 2x gedaan ...
Verder stond ie of te hoog. Of er überhaupt al. En vandaag ook vaak te veel naar binnen. Waardoor je bij afvallende ballen, de bal breed wil spelen. Maar kon niet want stond meneer er niet. En daardoor weer terug naar van dijk/Verbruggen.
Mijn 1e reactie was omdat het aan de scheidsrechter lag en heel internet staat er nu vol mee.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:05:
[...]
Nogmaals: dat doet er geen reet toe. We kijken nu naar DEZE wedstrijd en die verlies je in de laatste minuut. En die Engelsen hebben dat al drie keer gehad nu
Koeman is het probleem geweest met zijn opstellingen en zijn wissels.
Nou als ik mijn collega's bij de koffieautomaat moet geloven is het allemaal heel triviaal, en zouden die het zo een stuk beter kunnen doen. Kan hun email aan de KNVB doorgevenOMX2000 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:06:
[...]
Klinkt leuk en zo. Maar kom ff met een lijstje alternatieven dan. Want onze beste coaches gaan het voorlopig niet doen.
Dikke gele kaart voor van Dijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Bad Brains op 10-07-2024 23:08 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Nederland vliegt er toch altijd uit tegen de latere toernooiwinnaar...?Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:06:
Engeland slechtste finalist sinds Griekenland de finale haalde

ja, de eerste helft werden we dikdikdik overklast en dat bepaalde de toon. Dat is op het conto van dikke jetsers koeman.BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:04:
[...]
Maar even oprecht, had u beter dan halve finale verwacht van dit elftal?
Ik houd koeman 100% verantwoordelijk voor het erbarmelijke spel wat Nederland dit toernooi heeft laten zien.
Ooohh maar ze waren zo goed tegen Roemenie.... knap hoor tegen een derde rangs voetbal land. Nederland heeft van vrijwel iedere tegenstander voetbal les gehad.
Ik mag het hopen, anders is het extra zuur.Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:58:
We hoeven zondag niet meer te kijken iedergeval. Spanje rolt dit england zo op
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!