Daar is jullie Brobbey jongens
Even wisselen om tijd te rekken, strakke actie hahahah
Mensen die nu gaan klagen op de scheidsrechter.
Nederland heeft het zelf vergooit
Nederland heeft het zelf vergooit
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
England gaat er gewoon met 12 voorliggen natuurlijk
Krijgen we i.i.g. een mooie finale, zonder stress kijken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Tja kut maar wel een knappe goal. Snel gehandeld en mooi afgerond
Ik quote mijzelf maar even.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:40:
De goal gaat voor Engelse kant vallen want Nederland zet meer aan.
Dus krijg je hem straks uit de meest simpele kluts om je oren.
Oke het was een mooiere aanval.
Maar de scheids fluit de laatste 15 minuten alles kapot.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Super wedstrijd en dan dit. Jammer.sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
Slap verdedigt door De Vrij
2 min extra vernedering bedoel je.
Succes met volledig weggespeeld te worden in de finale.
Flickr PSN ID= cheironnl
komt Koeman weer met zijn veel te late wissels.
En nee, Koeman zal niet zelf vertrekken en de KNVB heeft niet de ballen. Die zit er gewoon nog 2 jaar.
of er moet een leuke club langs komen.
En nee, Koeman zal niet zelf vertrekken en de KNVB heeft niet de ballen. Die zit er gewoon nog 2 jaar.
of er moet een leuke club langs komen.
Niet heel sterk verdedigd maar ook een strakke goal. Jammer jammer. Helemaal onterecht is dit ook niet.
Een boete van Uefawontcachme schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
Wat zou er gebeuren als na de eindfluit alle NL spelers en trainers briefjes van €50 voor de voeten van de scheids gooien?
Ik denk nietswontcachme schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
Wat zou er gebeuren als na de eindfluit alle NL spelers en trainers briefjes van €50 voor de voeten van de scheids gooien?
Elect a clown, expect a circus.
Die scheids fluit nooit geen belangrijke wedstrijden meer. Wat een lutser, bah.
2 minuten blessuretijd? Zo weinig heb ik het hele toernooi niet gezien...
Komisch dat geklaag. Ook wat sneu altijd, deal with it.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:50:
gezever over de scheids steeds, nederland moet gewoon beter voetballen.
Naja het lukt hun wel dus meer verdiend.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat klopt, maar laten we wel wezen dat het dan nu waarschijnlijk 2.2 gestaan had.Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
[...]
ruk scheids? Ja.
Maar je kunt hem moeilijk de schuld geven ervan dat het bij ons kapot gaat zodra ze de 16 binnen komen.
I am the great Cornholio!
HUP SPANJE!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat gaan die Engelsen ook gewoon winnen hoor. In de laatste minuut. Ze worden het Argentinië van dit EKdawg schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
Spanje Europees kampioen. Zoals het hoort.
Haha nu nog wisselen. Sneue Koeman. Dit verlies valt hem aan te rekenen door spelers op te stellen die herhaaldelijk falen.
Afijn, ik kan naar bed en vanaf nu kunnen we het weer lekker over Ajax hebben
Afijn, ik kan naar bed en vanaf nu kunnen we het weer lekker over Ajax hebben
XXXVI
Zo me eens.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:50:
gezever over de scheids steeds, nederland moet gewoon beter voetballen.
Niet alsof Nederland ook maar een haar beter heeft gespeeld dan Engeland. Eerste helft was van Engeland, tweede helft misschien Nederland iets overtuigender maar meer dan een 50/50 was het niet. Dus dan is het gewoon zo.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Hier kon de Vrij en de Keeper niet veel aan doen. Mooi uitgespeeld.sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
Slap verdedigt door De Vrij
Uiteraard de nieuweling die nog geen minuut had gespeeld
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wat gebeurt er nu met alle oranje vlaggen in de straat?
Brobbey, hahahahahaha, wissel dan niemand.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sicarpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:52:
HUP SPANJE!
Eurosongfestifal, EK voetbal, Formule 1 het is allemaal kapot en corrupt.
Gelukkig heb ik meer met kleinere sporten, dit is weer kut maar het geld gaat voor.
Gelukkig heb ik meer met kleinere sporten, dit is weer kut maar het geld gaat voor.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Al die sufferds die vooraf dachten dat NL al in de finale zat
Had al finale Engeland Spanje op papier staan voordat het Ek begon.
Ps Spanje als winnaar
Ps Spanje als winnaar
Als je elke keer een vrije trap tegen krijgt als je een bal probeert af te pakken, kan je er op wachten dat ze in de 16 komen.Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:51:
[...]
ruk scheids? Ja.
Maar je kunt hem moeilijk de schuld geven ervan dat het bij ons kapot gaat zodra ze de 16 binnen komen.
Een penalty met veel vraagtekens (ook volgens het internationale commentaar) en de laatste 10 minuten de scheids volledig tegen en fluiten voor dingen die niets zijn... Sowieso bijzonder dat een scheidsrechter die matchfixing heeft gedaan nog mag fluiten. Laat staan op zo'n toernooi
Heb ik nooit gedacht, mijn zus weljaapstobbe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Al die sufferds die vooraf dachten dat NL al in de finale zat
Waar geeft die scheids nou weer geel voor? Jezus.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die zijn voor de koning van Hispanje.AlexMurphy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Eens kijken hoe vrolijk en lief de oranje supporters straks zijn buiten het stadion.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RestafvalAlexMurphy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Terug naar de Action. Bonnetjes zijn bewaard.AlexMurphy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Goede tactiek Koeman. Miste alleen Wijnaldum nog
Haha. Alles gaat aan puin denk ik.Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:54:
Eens kijken hoe vrolijk en lief de oranje supporters straks zijn buiten het stadion.
Scheids neemt een enkeltje tropisch eiland…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Die blijven voorlopig nog wel even hangen.
Zal wel meevallen denk ik.Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:54:
Engeland verdiend gewonnen, nederland was te zwak
Als Spanje nu maar het toernooi wint… enige ploeg die het verdient.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:21
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach wat maakt het uit, we hadden moeten scoren toen wij even het momentum hadden in de tweede helft. Dat gebeurd niet, dus Engeland prima door.
Helaas pindakaas.
Helaas pindakaas.
Achja, vooraf teken je ervoor.
Genaaid door jezelf en de scheids in de halve finale.
Blij dat we zondag niet door spanje worden afgedroogd.
Genaaid door jezelf en de scheids in de halve finale.
Blij dat we zondag niet door spanje worden afgedroogd.
Kast in voor over 2 jaar, en 2 jaar, en 2 jaarAlexMurphy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Engeland beter in de eerste helft, Nederland beter in de tweede. Jammer dat het zo eindigt.
Flickr PSN ID= cheironnl
ik geef dat ruk publiek de schuld, met hun lalalala liedjes.
Verzin eens wat teksten.
Verzin eens wat teksten.
De commentator heeft echt een andere ploeg gezien dan ik volgens mij, met z’n ‘ze zullen zich afvragen hoe dit heeft kunnen gebeuren’. Ga toch een eind weg, dit was toch niet om aan te zien en bizar slecht.
per aspera ad astra
Dit zeiden de Turken ook en Nederland was het hier niet mee eens. Nederland was gewoon slecht en het was vooral Engeland die heeft gevoetbald.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:50:
De scheidsrechter heeft zijn zin: de grootste mazzelaars winnen weer met mazzel
Paar minuten goed voetballen gaat niet voor altijd goed.
Die kans is ook wel 99%PatrickC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Goed klaar.
Niet onterecht maar de manier waarop wel heel vervelend.
Uiteindelijk is Nederland wel verder gekomen dan verwacht.
Of voor zijn counter voetbal.eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Bedankt Koeman voor de trage wissels.
Wel weer veel vervelende fluiters op het publiek. En dit Engeland is zo teleurstellend, hopelijk wordt Spanje dan maar kampioen.
Geen idee of ik de finale ga kijken, heb niet veel met beide ploegen.
Eens. Het is niet dat Oranje de sterren van de hemel heeft gespeeld ofzo.PatrickC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
helaas zijn er vele aso's die het er grof aftrekken maar de rest van het jaar de resten in de lantaarnpalen laten zittenAlexMurphy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:53:
Zul je zien dat die klote Engelsen nog winnen ook straks, saaiste ploeg op dit EK
ach ja, jammer, maar de Spanjaarden rekenen wel af met Engeland dus dat is misschien een troost. Over 2 jaar beter, hopelijk met een andere coach.
Mwoah, vond engeland een half uur in de eerste helft goed (vanaf de penalty), maar in de tweede helft was het gewoon een wedstrijd.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Engeland verdiend gewonnen, nederland was te zwak
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De stad was daarstraks toch al afgebroken?Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:54:
https://sporza.be/nl/2024...7C%2Fvrtnws%2Fnl%7Cteaser
Disgusting scenes. Dutch fans attacking England fans in a pub in Dortmund
— Football Hub (@FootbalIhub) 10 juli 2024
Shocking this. pic.twitter.com/h85D86Zc56
[ Voor 7% gewijzigd door Arator op 10-07-2024 22:57 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Inderdaad. Die speelden met durf. Engeland slaapverwekkend, maar toch finale en wij naar huis.PatrickC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Ik baal wel van die late goal en vooral het spel van deze scheids. Daar mag de UEFA toch wel even gaan evalueren bij de keuze voor deze pannekoek.
Nederland dus niet lang genoeg scherp, want tegen dit Engeland had je echt wel kunnen winnen.
Nederland dus niet lang genoeg scherp, want tegen dit Engeland had je echt wel kunnen winnen.
Tegen Spanje hadden we toch verloren.
Laten we nu gewoon hopen dat Spanje een 5-1 maakt tegen Engeland.
Laten we nu gewoon hopen dat Spanje een 5-1 maakt tegen Engeland.
Dit hebben we aan onszelf te danken. We staan maar wat. Laag tempo. Dikke poep is het. Het is geen team. Kut taktiek van koeman. Doet gewoon pijn aan je ogen hoe we spelen.
Engeland heeft dit toernooi twintig minuten gevoetbald. Precies in de eerste helftbeezjeh schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Dit zeiden de Turken ook en Nederland was het hier niet mee eens. Nederland was gewoon slecht en het was vooral Engeland die heeft gevoetbald.
Paar minuten goed voetballen gaat niet voor altijd goed.
Bright side: oranje tompoucen en donuts morgene 75% afgeprijst bij AH.
Van te voren zou ik voor de halve finale tekenen.
Helemaal mee eens! Wat lult die gast dom zeg!LAD93 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
De commentator heeft echt een andere ploeg gezien dan ik volgens mij, met z’n ‘ze zullen zich afvragen hoe dit heeft kunnen gebeuren’. Ga toch een eind weg, dit was toch niet om aan te zien en bizar slecht.
Sterker nog, in feite waren we nog niet eens de groepsfase door.ByteMe_ schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Eens. Het is niet dat Oranje de sterren van de hemel heeft gespeeld ofzo.
Ja die NOS pipo’s geloven keihard in zichzelf. TergendLAD93 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Aha droom verder. Fifa en onderzoekExocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Ik hoop toch echt op een onderzoek naar de scheidsrechter
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En afgefloten.
Ik persoonlijk ben van mening dat na elk toernooi de scheidsrechters stuk voor stuk beoordeeld moeten worden, en flink berispt mogen worden als ze een wedstrijd hebben gestuurd en plaats van gecontroleerd.
Ook de VAR mag van mij voor elke overtreding op de achtergrond kijken.
Ik persoonlijk ben van mening dat na elk toernooi de scheidsrechters stuk voor stuk beoordeeld moeten worden, en flink berispt mogen worden als ze een wedstrijd hebben gestuurd en plaats van gecontroleerd.
Ook de VAR mag van mij voor elke overtreding op de achtergrond kijken.
Knaken toernooitje
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De tweede helft was wel volledig onder controle door Oranje. Maar ja.. 1 aanval is genoeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies dit. Geef de scheids lekker de schuld als dat lekker voelt maar als je niks creeert dan wordt je meestal ook geen kampioensambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:55:
Goed klaar.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Deed ik evengoed al. Ik had niet meer dan kwartfinale verwacht.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:56:
Mooi, kunnen we weer normaal doen
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!