Dus niet zo slim van Weghorst. Daar zit ook een verschil.Hupske schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Rice knuffelt Weghorst toch eerst? Kane had iig op dat moment op de grond gelegen en 5x om zijn as gedraaid.
Beide ploegen spelen zo saai, met een van de betere selecties die er momenteel zijn.
Die Engelsen lijken wel Portugees bloed te hebben zeg
PSN: xMaurice93
Dit is toch gewoon geel voor schwalbe?! Doe grensrechter staat er naast
He, de arbiter fluit een paar keer NIET voor vallende Engelsen...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Voordeel, bal komt niet aan, dan is het nog gewoon een vrije trap?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat een zwakke scheids zeg... wow
jammer, pass van Simons is net niet goed
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eh rustig, Portugal kan wel een een EK winnen…Maurice079 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:33:
Die Engelsen lijken wel Portugees bloed te hebben zeg
Oranje heeft toch wel betere selecties gehadHollowGamer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:33:
Beide ploegen spelen zo saai, met een van de betere selecties die er momenteel zijn.
Die Engelsen zijn zeker naar de Spaanse toneelschool geweest.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lol dat van Dumfries was geel en een penalty en deze overtreding op Gakpo is niks? Walker raakt die bal geeneens.
[ Voor 11% gewijzigd door silmaril8 op 10-07-2024 22:34 ]
Eigenlijk is dat een overtreding op Gakpo.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die kijkt in Internet Explorer
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Deze scheids fluit veel in het voordeel voor de Engelse, of fluit niet in het voordeel van de Engelse.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Fair enoughBiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
[...]
Eh rustig, Portugal kan wel een een EK winnen…
PSN: xMaurice93
Hij fluit tenminste niet voor elke valpartij. Dat is wel eens anders dit toernooiJorah_Newstone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
Wat een zwakke scheids zeg... wow
Ja, dat is een probleem als je via de website kijkt.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Altavista...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En een kaart voor Walker...LAD93 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
Hoe was dat geen vrije trap voor Gakpo??
Dat was het alleen omdat de VAR ingreep. Dat kan hier niet.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
Lol dat van Dumfries was geel en een penalty en dit is niks? Walker raakt die bal geeneens.
Hij hoeft ook niet voor elke valpartij te fluiten. Alleen die van de mannen in het Oranje.Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
[...]
Hij fluit tenminste niet voor elke valpartij. Dat is wel eens anders dit toernooi
Streamen vanuit mn hyves profiel
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Die scheids is een lachertje. Al eens op non actief geweest 6 maanden ivm match fixing
Ik begrijp de rol van reijnders niet, hij pakt geen bal af, en speelt geen diepte pass, aanvallend brengt ie niets en verdedigend ook niet. Wat doet ie nou eigenlijk? beetje rondlopen en af en toe tikke breed of terug?
Hij speelt EN raakt de bal gewoon.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:34:
Was dat geen foul op Gakpo?
Ze doen wel veel moeite om de bal buiten de 16 meter van de Engelsen te houden. Tikkie terug Jaap!
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Een paar toernooien terug werd alles in de zestien nog als trial meteen afgefloten inclusief penalties.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Tja weghorst moet dan gewoon gaan liggen als die zo aan hem hangt ipv terugknuffelen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Reijnders krijgt de bal ook niet waar-ie hem wil, in de dekking maar met ruimte om open te draaien. Niemand durft 'm te geven :\
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik voorzie een verlenging.. Ga ik niet kunnen zien want ik wilde (moet) rond 23.00 slapen
Toen die Engelsen in de 1e helft aanzetten maakten ze het Oranje knap lastig. Veel balbezit, veel dreiging. Southgate jij laffe aardappel
Wat heb je aan Dumfries als hij geen voorzet durft te geven. Komop, hij kan 't best!
nggyu nglyd
Nou er niet meer op memphis gezeken kan worden is de scheids de lul?
Gewoon een beetje inconsequent van de scheids. Trouwens, Kane he, die heeft ook nog geen pepernoot geraakt behalve Dumfries' voet en de niet-penalty.
Verwijderd
Tijd stop zetten bij elke overtreding of andere reden vanwege stoppen van het spel, overal VAR bij en 2 x 30 minuten zuivere speeltijd.
Ik heb voetbal gefixt
Ik heb voetbal gefixt
Het is gewoon heel voorzichtig. Eerlijk gezegd begrijp ik dat wel gezien minuut 10 t/m 35/40 van de wedstrijd.Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:35:
Ze doen wel veel moeite om de bal buiten de 16 meter van de Engelsen te houden. Tikkie terug Jaap!
Als je je nummer hier achterlaat, zullen we de uitslag appenBlazeMuis schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:36:
Ik voorzie een verlenging.. Ga ik niet kunnen zien want ik wilde (moet) rond 23.00 slapen
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Bijna twee derde hattrick voor Simons!
Flickr PSN ID= cheironnl
Veel beter dan de eerste helftrenegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:37:
Het komt dichterbij…
Klopt, ik heb ook wel eens een bal aangeraakt.renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:37:
Het komt dichterbij…
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Over rechts zit daardoor nu min of meer op slot.Quad schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:36:
Wat heb je aan Dumfries als hij geen voorzet durft te geven. Komop, hij kan 't best!
Kijk, voorzet en gelijk gevaar..
nggyu nglyd
Via links gaat een stuk sneller lijkt het wel…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
We gaan een Brazilië 2010 doen. Ik voel het.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik had al een uur geleden in bed willen liggen…….BlazeMuis schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:36:
Wat?
Kabouters die koppen?Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:37:
Dan weten ze niet hoe lang de wedstrijd duurt en dat kan niet ivm commercieVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:36:
Tijd stop zetten bij elke overtreding of andere reden vanwege stoppen van het spel, overal VAR bij en 2 x 30 minuten zuivere speeltijd.
Ik heb voetbal gefixt
Voor een deel van het zeiken wel, een ander deel is gewoon weg omdat het beter loopt. Raad eens waaromGrindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:36:
Nou er niet meer op memphis gezeken kan worden is de scheids de lul?
En anders Zuid Afrika……Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:37:
Had ook al op bed willen liggen. 05:30 wekkertje.
Verwijderd
Das waar, het geld regeert natuurlijk.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:38:
[...]
Dan weten ze niet hoe lang de wedstrijd duurt en dat kan niet ivm commercie
Gelukkig zeg.
Ik stoor me er aan dat Simons steeds een gezicht trekt alsof hij moet bevallen.
EU DNS: 86.54.11.100
Buitenspel?
O KUT
Teentje buitenspel?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Had je buitenspel verwacht?Grudgie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:39:
Ik had dit verwacht.
Nou, het zal niet veel schelen
Flickr PSN ID= cheironnl
Buitenspel. Zagen ze bij oranje en lieten doorspelen
de arm van Walker of zelfs iets meer.
Sneijder zit op de bank nog?Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:37:
Mazzeltje
Elect a clown, expect a circus.
Kane en foden gewisseld, 2 sterke spelers weg
word wakker Nederland... Dit ga je zo verliezen in de laatste 10 minuten.
Arm telt niet mee. Schouder wel.cy-gor25 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:39:
de arm van Walker of zelfs iets meer.
EU DNS: 86.54.11.100
Elke keer wanneer tijd stil staat reclame doen. A la American football. Meer inkomsten. Factuur voor mijn consultancy diensten stuur ik nogWaah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:38:
[...]
Dan weten ze niet hoe lang de wedstrijd duurt en dat kan niet ivm commercie
De goal gaat voor Engelse kant vallen want Nederland zet meer aan.
Dus krijg je hem straks uit de meest simpele kluts om je oren.
Dus krijg je hem straks uit de meest simpele kluts om je oren.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Poehhhh hartverzakking zeg
Kane behalve de goal niet gezienJorah_Newstone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:39:
Kane en foden gewisseld, 2 sterke spelers weg
Elect a clown, expect a circus.
Altijd tegenwoordig
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
BakkerM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:39:
Teentje buitenspel?
Het was voor de voorszet al ram buitenspel zeg....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!