Koeman kan niet meer wisselen tot de 85ste minuut, het risico op een blessure kan hij niet nemen.
Pfffffff
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Stel je voor dat Memphis die overgeschoten had
Langs de andere kant zie ik die wel veel gebaren dat die vrij staat, maar als die de bal krijgt, is het moment voorbij.Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:23:
[...]
Had zelf ook liever Weghorst voor Simons gezien.
Want sinds zijn goal heb je er weinig aan en Malen en Weghorst hadden regelmatig van positie kunnen wisselen
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Slechte kopbal zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Goede zet Veerman er in te zetten tot nu toe. Ook fijn voor hem.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Potver ik had het Virgil gegund, wraak op Pickford
sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:24:
1 goede actie, briljant jaMaarten_E schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:25:
Goede zet Veerman er in te zetten tot nu toe. Ook fijn voor hem.
En wat als het niet hypothetisch was dan?sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:24:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Verwijderd
Lette even niet op en dacht even dat depay zojuist een mooie vrije trap gegeven had. Maar ja… verklaard weer
Je had bijna gelijk alBakkerM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:04:
En toch gaat t goedkomen, 2-1 door een goal van Van Dijk. Veel plezier de 2e helft en houd t netjes hier he
![]()
![]()
Duikelaar!
Zou Koeman meekijken? Memphis nooit meer een vrije trap of corner in Oranje.
Dat was niks. Adamsappel onzin, hij doet alsof hij pijn in zijn gezicht heeft.
Hij kijkt wel mee, maar hij ziet het niet in denk ik.KlaasjeNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
Zou Koeman meekijken? Memphis nooit meer een vrije trap of corner in Oranje.
Of Memphis helemaal niet meer opstellen. Je mist hem niet.
Pohhh die Kane hoeft op zich niet in UHD te worden weergegeven hoor
Moet nog even bij Wouters in de leer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kom maar op met die blauwe kaartenDeadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
Dat was niks. Adamsappel onzin, hij doet alsof hij pijn in zijn gezicht heeft.
Simeone is hem al vergetenGrudgie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even een Shout Out to Schouten. Die speelt ook wel ff een puike wedstrijd. Veel goede passjes naar voren tussen tegenstanders door. Jammer dat de mensen die zulke ballen ontvangen er te weinig mee doen.
Ik moest even opzoeken hoe oud hij is, bijna 31. Hij loopt erbij alsof hij 36 is.Deruxian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
Ik ken een PICKup. Ik ken een bedFORD. Maar ik had tot vandaag nog nooit gehoord van een PICKFORD.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Behalve vorige wedstrijd waar hij de assist voor de 1-1 gaf, maar ja iedereen weet, je bent alleen zo goed als je laatste passpogingGrudgie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
Waarom blijft Dumfries zo hoog staan als hij er niets mee doet. Geen enkele voorzet of actie, alles terug
Gakpo snapt wat je nodig hebt met Weghorst in de 16
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Joh, ben al lang blij dat Nederland een tijdje druk kan zetten.
Flickr PSN ID= cheironnl
\daar heb je niet veel aan als de scheids het niet ziet en er voor valt.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:27:
[...]
Kom maar op met die blauwe kaartenik voorspel het eerste jaar dat ze vaker met 6 man spelen dan 11
Het verschil met die Spanjaarden is dat de Spanjaarden al in hun hoofd 3 afspeelmogelijkheden hebben voordat ze de bal krijgen, en Oranje pas na gaat denken als ze de bal krijgen...
Je ziet het zo erg.
Je ziet het zo erg.
[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-07-2024 22:28 ]
Knapste duo zijn Xavi en die harige linksback van Spanje. Frodo de Silva ofzoDeruxian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:26:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ja hoor, hij beschermt weer Engeland.
wat was weghorst daar aan het doen met Rice? Sumo worstelen of zo
carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:28:
Naast het EK voetbal is vanavond ook het EK worstelen, met Wout Weghorst!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En dat ze betere spelers hebben en ze daadwerkelijk spelen alsof ze elkaar kennen en al vaker samen hebben mogen spelen.HollovVpo1nt schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:28:
Het verschil met die Spanjaarden is dat de Spanjaarden al in hun hoofd 3 afspeelmogelijkheden hebben voordat ze de bal krijgen, en Oranje pas na gaat denken als ze de bal krijgen...
Je ziet het zo erg.
Eens! En dat was eerdere wedstrijden ook wel zo. Tactisch passen ze zich goed aan, de individuele wissels zijn niet altijd de beste.bazzemans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:23:
Heel voorzichtig denk ik toch te durven stellen dat de aanpassing van Koeman een goede was. Iets minder uitgaan van eigen kracht en speelwijze maar iets aangepast aan de Engelsen en het dichtzetten. Dan Engeland aan de bal laten en zoeken naar mogelijkheden om uit te vallen en van daaruit te scoren.
Worstelen of voetbal?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ff serieus, die VAR moet je ook inzetten om aanstellers geel te velen. Ga je als een bitch naar de grond terwijl je niet geraakt bent? Geel
Als we tegen Spanje moeten dan kunnen we ook gewoon niet gaan. We worden dan helemaal scheelt getikt.
Wat een onzin idd, Rice hangt gewoon aan hemcarpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:28:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rice knuffelt Weghorst toch eerst? Kane had iig op dat moment op de grond gelegen en 5x om zijn as gedraaid.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
WWFQuad schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Naast het EK voetbal is vanavond ook het EK worstelen, met Wout Weghorst!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik snap de commentator ook niet, zegt ie prachtige bal op gakpo, maar het is een bal die achter de man komt ipv in de loop. Snap ik niet zo goed. Mjah de commentatoren is al niet van een beste niveau.
Schouten is pure paniek
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je zou alleen zo graag zien dat ze gewoon goed starten en finishen.Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Eens! En dat was eerdere wedstrijden ook wel zo. Tactisch passen ze zich goed aan, de individuele wissels zijn niet altijd de beste.
Verder dan bitterballen komt ze niet. Het is geen keukenprinses.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Mogen we de finale bij jou kijken terwijl je vrouw de hapjes verzorgt?
Ik kook meestal
Engeland speelt weer ouderwets op zijn Southgates'
Worstelen met reuzenpanda's!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ander moet ie de hele tijd zeggen hoe bagger het is. Hij probeert nog positief te zijn.Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Ik snap de commentator ook niet, zegt ie prachtige bal op gakpo, maar het is een bal die achter de man komt ipv in de loop. Snap ik niet zo goed. Mjah de commentatoren is al niet van een beste niveau.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Beter bitterballen dan blauwe ballen!sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Verder dan bitterballen komt ze niet. Het is geen keukenprinses.
Ik kook meestal
Dit is dan rood volgens deze scheids.
Ze proberen voetbal te verkopen en het gebrek aan taalvermogen leidt ertoe dat alles prachtig of geweldig is.Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Journalistieke armoede
Precies, dan krijg je ook een penaltyWaah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Tja weghorst moet dan gewoon gaan liggen als die zo aan hem hangt ipv terugknuffelen
Heb echt geen zin in verlenging hoor. Wordt mij dan veelste laat.
Ik denk dat VvD de meeste kans heeft van alle spelers op het veld.
Das nog tam. Ik denk eerder aan direct rood voor theater en dan ook nog eens 5 wedstrijden schorsing voor eerste overtreding en daarna telkens verdubbelen. Ben je er in no-time van afHollovVpo1nt schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Ff serieus, die VAR moet je ook inzetten om aanstellers geel te velen. Ga je als een bitch naar de grond terwijl je niet geraakt bent? Geel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Correctsambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:31:
Is dat geen rood?
Ik denk niet dat ze die bij ons allemaal kan voorkomen
Neuh…sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:31:
Is dat geen rood?
Hij klemt de bal.
Hey Jude!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Helemaal mee eensPlayer1S schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:31:
[...]
Das nog tam. Ik denk eerder aan direct rood voor theater en dan ook nog eens 5 wedstrijden schorsing voor eerste overtreding en daarna telkens verdubbelen. Ben je er in no-time van af
Haha die running gag gaat hier tijdens het toernooi ook al rondCartman! schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:23:
Bij Simons denk ik steeds dat t Cry filter van Snapchat aan staat
Commentator op NOS zegt dat ze maar een hotelkamer moeten zoeken na de wedstrijd. Beste wat ie tot nu toe heeft gezegd.Hupske schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
Rice knuffelt Weghorst toch eerst? Kane had iig op dat moment op de grond gelegen en 5x om zijn as gedraaid.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Weghorst doet soms een beetje aan worstelen vrije stijl. En dat vind ik best okee.
Hello. Is it me you're looking for?
Hé gefluit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Foden was dood, maar rent ineens weer goed
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Engelse raken nu wel gefrustreerd is te zien. Aan NL om de hoofd koel te houden en nog een paar in prikken.
QFTGrudgie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:31:
Heb echt geen zin in verlenging hoor. Wordt mij dan veelste laat.
Elect a clown, expect a circus.
Weer een duikelaar
Hoe ver loopt jouw stream achter johJukeboxBill schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:32:
[...]
Commentator op NOS zegt dat ze maar een hotelkamer moeten zoeken na de wedstrijd. Beste wat ie tot nu toe heeft gezegd.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!