Sterkere tegenstander en moeite met omgaan met druk op de bal. Is al het heel toernooi zo.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:23:
Waarom is Nederland steeds die bal kwijt?
Het was ook een block, geen schop. Dat is een groot verschil, maar de VAR bekeek de verkeerde hoek.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
In de F1 noem je dit een racing incident.... Er zit echt praktisch 0,0 tijd tussen. Het is niet alsof die rijkelijk te laat is. Als die iets verder zijn been steekt zijn ze tegelijk.
Maarja dit is het moderne voetbal ;-)
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Flickr PSN ID= cheironnl
Omdat engeland achterin met 3 speelt en daardoor op het middenveld/voorin steeds een man meer heeft.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:23:
Waarom is Nederland steeds die bal kwijt?
Als Kane ook steeds inzakt/tussen de linies speelt gaat het bij ons lekker doorelkaar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een team wat zo behouden speelt al het hele toernooi en totaal geen indruk maakt. Nu opeens een team en gaan spelen.
Na de goal van Simons echt totaal weggezakt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zodra Woutje warmloopt zal ik weer optimistisch worden.renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
Ik bespeur hier enig pessimisme, of ligt dat aan mij?
Nou ik wil net zeggen. Er staan elke keer 5! Engelsen vrij.Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
Waarom lopen al die Oranje poppetjes niet in de buurt van een wit poppetje?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja hier...Denizz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
Meer mensen last van haperende NOS stream?
nee die is hier primaDenizz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
Omdat dat ook niet hoefdeHupske schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:25:
Engeland lijkt opeens heel goed. Zo goed nog niet gezien dit EK. Hoe kan dat toch.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Badum tsssss
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Had je op een bingo kaart kunnen zetten
Realisme, NL zakt in elkaar.renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
Ik bespeur hier enig pessimisme, of ligt dat aan mij?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
XXXVI
We doen vrij weinig... stilstaande oranje poppetjes kun je makkelijk omheen spelen.Hupske schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:25:
Engeland lijkt opeens heel goed. Zo goed nog niet gezien dit EK. Hoe kan dat toch.
Omdat?ytr81 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:26:
Je kunt maar beter vandaag naar huis dan afgemaakt worden in de finale tegen Spanje
roggel een tv die DVT-T2 aankan, gratis en minder vertraging.Denizz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:24:
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nog geen billekoek van Koeman gekregen(gebeurd meestal in de break)Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:26:
Waarom gaat het bij Nederland altijd zo langzaam?
Volgens eenzelfde logica kan je je beter niet kwalificeren voor een eindtoernooi. Alles liever dan een finale verliezen ofzo
Ik heb mijn VPN maar aangezet, Belgie geactiveerd en naar VRT Max gegaan om te zien of dat beter gaat. Nog beter beeld ook.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
nggyu nglyd
Ik heb toch liever de gouden pik van LouisVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:27:
Koeman heeft zijn stok al klaar staan voor in de rust..
Flickr PSN ID= cheironnl
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Was op zich geen slechte pass toch?ruudonline schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:28:
wauw, wat is mephis slecht bezig zeg. bizar.
How bad is it on a scale from one to Spurs
“That deserved to be a penalty as much as Ronald Koeman deserved to stay on the pitch in 1993,” says Tom Atkins. “Karma sometimes takes a while.”
Somewhere in heaven, Ray Wilkins and is smiling. (NB: clip contains the liveliest language.)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nggyu nglyd
Nadat de bal weg is de aanvaller omkegelen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Lol die blijven 30 jaar geleden hangen?hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:29:
Ondertussen bij de Guardian:
“That deserved to be a penalty as much as Ronald Koeman deserved to stay on the pitch in 1993,” says Tom Atkins. “Karma sometimes takes a while.”
Somewhere in heaven, Ray Wilkins and is smiling. (NB: clip contains the liveliest language.)
nggyu nglyd
Verwijderd
Ff die oranje bril af doen misschiensNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:29:
Als dat net een penal was dan is dit het ook.
Nadat de bal weg is de aanvaller omkegelen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Te zwaar voor een penalty idd maar op het middenveld gewoon een vrije trap. En helaas is dat in de 16 een strafschop. Hoe ‘gevoeld onterecht’ ook.bazzemans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:22:
[...]
Precies. Het zure is alleen dat voor de VAR dit gewoon als een duel zou zijn bekordeeld, waarbij het schot op doel het voordeel is. Zoals @Waah zegt, een racingsincident in de F1. Dat heeft de VAR, wat mij betreft ten slechte, veranderd.
zodat hij zichzelf kan slaan?Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:27:
Koeman heeft zijn stok al klaar staan voor in de rust..
Hij is degene die Depay en Dumfries blijft opstellen
Engelsen blijven altijd wel ongezond vasthouden aan het verledenhoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:29:
Ondertussen bij de Guardian:
Had inderdaad voor het EK een DVB T antenne geregeld maar ik krijg het signaal niet goed binnen hier met die antennefranssie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:26:
[...]
roggel een tv die DVT-T2 aankan, gratis en minder vertraging.
Ik heb een bril nodig anders zie ik het nog slechter
nggyu nglyd
Ja je kan m tussen drie man spelen of naar Gakpo, slechte keuze.
Ondertussen verzuimd onze idioot op rechtsback raak te koppen. Ook dat kan hij niet.
XXXVI
En direct gevaarlijk!Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:29:
Memphis neemt hem niet!!!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!