[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:31 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
mischien niet blind met je been richting voet van de ander gaan?GAIAjohan schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
Hou toch op. Dit is 0.2 sec.. hoe moet je daarop reageren? Ze gaan beide voor de bal
In beide gevallen is het gewoon een duel en dan is Kane zo slim genoeg om dat uit te melken.Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
Schopt Dumfries Kane of schopt Kane Dumfries?
Wel errug goedkoop.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Jinxed it……vhal schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:09:
Zo, die zit. Zijn alle critici van de vorige wedstrijden nu ff stil?
Elect a clown, expect a circus.
Het is om en om daar met iTvDeadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:12:
[...]
neem aan dat een decoder partij de wedstrijd heeft?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
ja en? wat heeft dat er mee te maken?HollovVpo1nt schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:17:
Wat is dit voor een domme kut beslissing Kane had toch al geschoten
Je mag maar doen wat je wil want de speler heeft al geschoten?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
een treffende spreuk
Flickr PSN ID= cheironnl
Het been van Dumfries is er toch eerder dan het been van Kane, dus Kane schopt tegen Dumfries aan.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:17:
sorry hoor maar het is 100% pingel, snap die verontwaardiging echt niet hierzo. oranje bril much?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 10-07-2024 21:19 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:32 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die critici hebben gewoon gelijk hoor. Weer een tegendoelpunt veroorzaakt door Dumfries. Op de bank zit een man in vorm…vhal schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:09:
Zo, die zit. Zijn alle critici van de vorige wedstrijden nu ff stil?
XXXVI
Bij mij staat 19e minuut in beeld. Bij jou?hallom schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:18:
klaar nu verliezen we
These are my principles. If you don't like them, I have others.
KANEGODPetje72 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
Kane gaat eerst dood van de pijn en daarna neemt ie met dezelfde voet de strafschop
Do { Ping } while ( LOL )
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit. Wat een kutbeslissing.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
Hij heeft de bal al weggeschoten. Dumfries probeert te blocken en hij schopt tegen zijn voet.
Verwijderd
Als je zo een actie doet moet je gewoon zeker weten op de bal gaan toch?? Leek mij ook 100% penal.Grindtegel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:17:
sorry hoor maar het is 100% pingel, snap die verontwaardiging echt niet hierzo. oranje bril much?
Eens, helaasAgent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
Dumfries is gewoon te laat, klaar. Lomp blind paard
En door
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Bij mij de 29e, het staat ondertussen 4-1renegrunn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
[...]
Bij mij staat 19e minuut in beeld. Bij jou?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Maarja dit is het moderne voetbal ;-)
Dus je voet uitsteken om te blocken mag niet. OkVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
[...]
Als je zo een actie doet moet je gewoon zeker weten op de bal gaan toch?? Leek mij ook 100% penal.
Ja hij had beter kunnen blokken ipv gestrekt erin gaan. Dat is vragen om problemen maar hoort een beetje bij Dumfries. Overtreding is het helaas.bazzemans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
Lomp van Dumfries. Toch lijkt het alsof Kane tegen hem aantrapt. Begrijp dat jij hem geeft.
Verwijderd
VAR en stewards, evenveel gehaatWaah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
In de F1 noem je dit een racing incident.... Er zit echt praktisch 0,0 tijd tussen. Het is niet alsof die rijkelijk te laat is. Als die iets verder zijn been steekt zijn ze tegelijk.
Volgens mij denkt koeman dat de man in vorm een rechtsvoor is ?ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
[...]
Die critici hebben gewoon gelijk hoor. Weer een tegendoelpunt veroorzaakt door Dumfries. Op de bank zit een man in vorm…
Als we het over dezelfde speler hebben
Natuurlijk wel maar net zoals met een sliding die net te laat is loop je een risico dat je bestraft wordt.sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
[...]
Dus je voet uitsteken om te blocken mag niet. Ok
Klopt, noppen vooruit. Overduidelijk.Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad. Wissel m maar gauw want die Dumfries krijgt nog wel rood ook.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
[...]
Als je zo een actie doet moet je gewoon zeker weten op de bal gaan toch?? Leek mij ook 100% penal.
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
No Mikey no, this is so not right!
niet voor niets op de bank bij zijn club.Fox schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
Dumfries kost keer op keer het team, ik snap echt niet wat hij nog doet in het basisteam. Zijn zo veel mensen in de reserve die meer toevoegen en minder kosten.
Dat bestaat tegenwoordig ook niet meer, daar worden ook voor elke botsing straffen uitgedeeld.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
In de F1 noem je dit een racing incident.... Er zit echt praktisch 0,0 tijd tussen. Het is niet alsof die rijkelijk te laat is. Als die iets verder zijn been steekt zijn ze tegelijk.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik heb ergens vernomen dat Koeman dit had uitgelegd; is tactiek...welke dat weet ik niet maar goed.Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:21:
Waarom laat depay zich zover inzakken, hij moet toch in de spits staan. Hij staat overal behalve op de 9 positie
Precies. Het zure is alleen dat voor de VAR dit gewoon als een duel zou zijn bekordeeld, waarbij het schot op doel het voordeel is. Zoals @Waah zegt, een racingsincident in de F1. Dat heeft de VAR, wat mij betreft ten slechte, veranderd.Typhone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
[...]
Ja hij had beter kunnen blokken ipv gestrekt erin gaan. Dat is vragen om problemen maar hoort een beetje bij Dumfries. Overtreding is het helaas.
Als het F1 was.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
Was het noted. En hadden we over 30 min de penalty gekregen
persoonlijk vind ik geen penalty.
Ja ze raken elkaar. maar hij was niet rijkelijk te laat en daardoor toch wel meer intentie op de bal, dan te laat reageren.
Ach. nu even herpakken en op naar de 2-1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Inderdaad, we moeten ons herpakken en weer in de aanval gaan. We laten de Engelsen teveel op onze helft spelen.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:20:
Heren, de pingel is gegeven en er in geschoten. Door naar de wedstrijd, analyseren kan achteraf wel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat een onzin. Ze proberen beide dezelfde bal te raken. Niet meer dan een ongelukkig momentAgent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:19:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is wat Depay aan Koeman heeft vertelderic.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:22:
[...]
Ik heb ergens vernomen dat Koeman dit had uitgelegd; is tactiek...welke dat weet ik niet maar goed.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!