If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Je Memphis moment komt vast nog welephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Omdat ie een doelpunt maakt mag je verder niet kritisch zijn?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik merk gewoon een flink verschil als ik met de ziggo media box kijk tov direct via de kabel..pro_6or schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:09:
[...]
Is dat nog zo een met een kathodestraalbuis?
Dan maar iets lelijker rechtstreeks via de kabel
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Voetbal komt thuis!Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:11:
Football is coming home
KOM DAN!Cartman! schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:11:
Zucht, dat gebeuk steeds, doe nou ff rustig...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Baal vooral dat de bbc vanavond niet uitzendtVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:11:
Overgezet op de Belg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
:strip_exif()/f/image/x0xJGGf1TanH73rZV6c86dEq.png?f=user_large)
1-0!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kabel, als in analoog nog? Dat is idd direct. Ip tv duurt altijd even.GAIAjohan schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:11:
[...]
Ik merk gewoon een flink verschil als ik met de ziggo media box kijk tov direct via de kabel..
Dan maar iets lelijker rechtstreeks via de kabel
een treffende spreuk
Nu oppassen voor overmoed, want alle valpartijen is direct fluiten en veel Engelsen vallen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik was via VRT Nu (streamingsdienst van VRT) gegaan, en daar had ik NOS-commentaar.Superkiwi schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:00:
[...]
Ik hou het bij de Belg. Ze hebben hun beste commentator van stal getrokken 👌🏻
🇳🇱
Al een geluk dat je melding hier had gezien, via Sporza kreeg ik wel de goede commentaar.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
neem aan dat een decoder partij de wedstrijd heeft?Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Baal vooral dat de bbc vanavond niet uitzendt
Jij kijkt via een blikje aan een touwtje?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
en ik maar denken dat mijn stream achter liep..... jemig
at your service
iTV wss in EngelandDeadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:12:
[...]
neem aan dat een decoder partij de wedstrijd heeft?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, digitaal via de kabel. Dat is tegenwoordig de manier. Komen de meeste zenders ook wel door, alleen RTL in SD. Heb je geen smart card meer voor nodig zoals vroeger.pro_6or schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Kabel, als in analoog nog? Dat is idd direct. Ip tv duurt altijd even.
Ik heb me voorgenomen me niet meer te storen aan ‘m. Ik verwacht balverlies en gemiste kansen van ‘m en dan valt het vast niet nog meer tegen
XXXVI
onmogelijk volgens een van onze pruts analisten was hij een van de besten tegen TurkijeAgent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:12:
Dumfries staat weer eens verkeerd hoor. Tegen die turken ook al
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Turkije werd afgestraft omdat ze na hun goal niet meer wilden spelendragonwith schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:14:
Na de goal is nu alleen Engeland aan de bal, komop jongens niet inzakken.
een treffende spreuk
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:29 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je kan je ook afvragen waarom de back opeens de centrale spits moet afdekken.Agent47 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:15:
Die dumfries is zo’n botte hark
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
een treffende spreuk
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:30 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja, deze mag je Koeman aanrekenen. Laat wederom een speler uit vorm staan.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:15:
Weer Dumpfries.......
XXXVI
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 10-07-2024 21:16 ]
Elect a clown, expect a circus.
Toch welSjurm schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:15:
Geen hinder
Mwah Turkije 2e doelpunt had afgekeurd kunnen worden.D-e-n schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
De VAR is kut voor ons dit EK
EU DNS: 86.54.11.100
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Flickr PSN ID= cheironnl
These are my principles. If you don't like them, I have others.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En dan?sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
De bal is al weg
Domme voetballer doe continu ervoor zorgt dat Nederland in de problemen komt door verkeerd te dekken (lucht) of gewoon stomme overtredingen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:31 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
Soms is te laat zijn genoeg om bestraft te worden.GAIAjohan schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:16:
Hou toch op. Dit is 0.2 sec.. hoe moet je daarop reageren? Ze gaan beide voor de bal
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!