Omdat Memphis voorrin staat. Alleen Memphis bepaald wie er in het veld mag staan.cy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:15:
Waarom speelt Zirkzee eigenlijk niet?
nou … hahahadragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Depay eruit en van der vaart erin, uit de desk trekken, XL shirtje aan en Nederland redden.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Als deze wedstrijd nu klaar was verlies je gewoon terecht hè.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
lol @ schot Memphis...zucht... en dan doordat Memphis de bal verliest, zit Schouten nu met een blessure.
Wisselen!
Wisselen!
Ik ben misschien een van de weinigen maar ik vind Depay nu wel beter spelenLAD93 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:14:
Leg je er maar bij neer dat Depay gewoon blijft staan, die moet gewoon nog wat in het toernooi groeien.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Hoe, hij valt alleen maarZewatanejo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
[...]
Ik ben misschien een van de weinigen maar ik vind Depay nu wel beter spelen
Wacht even Memphis was die vent toch die de meest geweldige statistieken ooit kon overleggen in Oranje? Tegen postbodes uit Andorra, en Gibraltese Bergbewakers?
Ja kloptZewatanejo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
[...]
Speelt ook een stuk dynamischerdraakhoofd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
DePaal heeft meer opgeleverd dan Depay tot nu toe
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als een journalist op de man af aan Depay zou vragen waarom hij zo’n egotripper is wordt hij zeker geboycot?
Hij is inderdaad minder slecht / meer aanwezig deze wedstrijd.Zewatanejo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heel eerlijk: normaal gesproken was NL niet eens doorgeweest na de poulefaseDr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
nummer 14 draait zich om in z’n graf - respect #14
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Mwoah, Turkije speelt ook niet de pannen van het dak. Van beide kanten heel matig voetbal. Alleen is Turkije veel feller.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:16:
Flickr PSN ID= cheironnl
LEKKER SIMONS!
Heeft ie een dealtje gemaakt om samen met Depay ultrakut te spelen?
Heeft ie een dealtje gemaakt om samen met Depay ultrakut te spelen?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
T schot van Depay is nog steeds slecht, maar verder vind ik m echt wel beter spelen dan vorige wedstrijden; verdedigt beter mee ook, werkt volgens mij echt een stuk harder
Maar ja, die afronding…
Maar ja, die afronding…
Turkije een goal en een schot op de paal. Ik moet de eerste bal OP goal van NL nog ontdekken.cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Mwoah, Turkije speelt ook niet de pannen van het dak. Van beide kanten heel matig voetbal. Alleen is Turkije veel feller.
Oh wacht, Depay school wel OP goal.
Simons weer met een heerlijke steekbal tusse 3 Turkse spelers in.
Hoe lang mag die Simons die boel saboteren?
0-1cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:17:
[...]
Mwoah, Turkije speelt ook niet de pannen van het dak. Van beide kanten heel matig voetbal. Alleen is Turkije veel feller.
Waarom staat Simons er nog in, heeft Koeman echt meer dan 60 minuten nodig om te zien dat dit niet kan?
Verwijderd
Misschien moet Depay wat meer voorzetten geven als schieten op het doel niet werkt voor hem.
Is Koeman wel bekend met het feit dat je meerdere spelers mag wisselen per wedstrijd?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Memphis moet naar de bal komen, maar gaat steeds diep, waarmee hij de gaten voor Weghorst dichtloopt en er geen afspeelmogelijkheden zijn.
Vooral die mislukte kaatsacties van Xavi en Depay beginnen irritant te worden. Zijkantje voet hier, hakballetje daar en op t end altijd balverlies
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ik zie ook veel balletjes met buitenkant voet, tegen Oostenrijk dat schot achter zijn standbeen langs... Als je nu zoals tegen Roemenie speelt mag dat nog....Divak schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:18:
Simons weer met een heerlijke steekbal tusse 3 Turkse spelers in.
Schouten elke bal eerst breed of naar achteren. Komop nou
Flickr PSN ID= cheironnl
Hard werken is leuk, maar hij heeft de balbehandeling van een olifant.rik86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:18:
T schot van Depay is nog steeds slecht, maar verder vind ik m echt wel beter spelen dan vorige wedstrijden; verdedigt beter mee ook, werkt volgens mij echt een stuk harder
Maar ja, die afronding…
Simons eraf voor Malen.
Als deze wedstrijd nog uren zou duren, ik heb niet het idee dat Oranje gaat scoren.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zzzzzzzz
[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 06-07-2024 22:21 ]
Depay kondigt volgende week aan dat hij voor teveel geld nog even 2 jaar in turkije gaat spelen
Zijn er mensen die dit Nederlandse team graag ziet winnen?
Laat maar verliezen, als we zo slecht presteren verdienen we niks.
Koeman weg en andere spelers zoeken voor het WK.
Fluuuuutteren
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
/relativeermodus/ ach we hebben het EK al eens gewonnen.
Gakpo heeft de hele wedstrijd al dubbele mandekking, hoezo dan niets over rechts? Tijd voor Malen ipv Depay.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Of in de woestijnDanfoss schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
Depay kondigt volgende week aan dat hij voor teveel geld nog even 2 jaar in turkije gaat spelen
NL speelt gewoon heel moeizaam tegen ploegen die echt inzakken, daar kan je niet rondtikkend doorheen
Moeite met die blonde Turk, heeft iedereen geel bezorgd haha.
Wil alleen maar dat ze winnen om die fluiters niet meer te hoeven horen, maar NL hoor hier zeker niet thuis zodragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
Neejoh, zolang het bij de KNVB nog steeds allemaal vriendjes van elkaar zijn gaat er helemaal niks veranderen. Lekker conservatief een van Gaal, Advocaat of Hiddink aanstellen en dezelfde carrousel nog een keer afspelen.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
per aspera ad astra
Van Dijk eruit voor vd Ven aub
Knowledge reigns supreme over nearly anything
en de zomer is nog lang, met wel goeie kijksport, dit EK was matig aan te glurenDr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:21:
/relativeermodus/ ach we hebben het EK al eens gewonnen.
[ Voor 6% gewijzigd door CynicRelief op 06-07-2024 22:23 ]
Precies, het is maar een kwartfinale en NL creeert zo veel dat er vast nog wel eentje in gaat….(in NL goal…)Grindtegel schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
lekker breien op zijn elfendertigst
De enige ploeg die ik graag zie winnen is Spanje, want dat is het enige team (wat nog over is) dat behoorlijk voetbalt.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
Van de Ven had drie rondjes om die Turk gelopen
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 06-07-2024 22:22 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dumfries ook graagMalfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:22:
Van Dijk eruit voor vd Ven aub
Ik heb dat idee ook niet bij Engeland, Frankrijk. Spanje misschien, maar zeker niet Carvajal.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
AbsoluutTk55 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:22:
Turpin zit je ook wel tegen hè…
Waarom staat van Dijk op de zijlijn? Dat die daar een kaart pakt? Waar is die verdediger op die positie?
nggyu nglyd
En een hoedje voor over z’n fapsok.Wolly schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:22:
1 voordeel, Depay heeft na vanavond weer tijd voor een nieuwe rap.
Die heeft het al de hele wedstrijd moeilijk met die blonde turk. Van Dijk wordt er steeds uitgelopen.FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:21:
Goh zwak van dijk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:36
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Malen zou ik nog brengen, maar eerlijk gezegd er is geen rust en controle in de 16.
Turkije is al een paar keer gevaarlijker geweest ondanks de aanval.
Turkije is al een paar keer gevaarlijker geweest ondanks de aanval.
Die scheidsrechter is de 12e man. Het zit niet mee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik kan niet echt blij zijn als dit zooitje ellende per ongeluk toch zou winnen. Geen reden om trots op te zijn.dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:20:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nl had al met 3-0 achter moeten staan, wat een pech hebben de turken
Weghorst zover erg sterk hoor, had in de basis moeten staan
Weghorst, we houden van je!
nggyu nglyd
Had iedereen maar de instelling van Weghorst
Zal Koeman nog gaan wisselen of wordt dat weer pas de 80e minuut?
Onzin. Heb je Engeland en Frankrijk gezien?Gonadan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:23:
[...]
Ik kan niet echt blij zijn als dit zooitje ellende per ongeluk toch zou winnen. Geen reden om trots op te zijn.
Die goal voor Nederland zie ik niet meer komen op dit tempo.
Jongens een luchttoeter of toch een fietshoorn? ben er nog niet helemaal uit voor vanavond.
Vergeet het maar wordt niks meer , geen vechtlust geen instelling.
Verwijderd
Ik geloof echt dat als Koeman Weghorst vanaf het begin had ingezet dat NL verder was gekomen.
Gaat nog 2-0 voor Turkije worden zo
Memphis heeft z'n fitbit stappendoel al gehaald zo te zien...Tk55 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:24:
Weghorst kan zittend meer dan Memphis rennend
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 06-07-2024 22:25 ]
De vrij is ook kampioen in het spel nog meer vertragen, die durft echt niks maar dan ook helemaal niks
Echt he, Wijnaldum had er al veel langer moeten opkomeneric.1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:24:
Wissel nou eens man...
Zal wel weer gewisseld worden als het niet meer uitmaakt.VidaR-9 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:24:
Zal Koeman nog gaan wisselen of wordt dat weer pas de 80e minuut?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!