Dat is toch logisch? Je moet eerst kijken wat meer opportunisme nu met de andere spelers doet. Wie reageert erLZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:03:
Laat ie de rest nu staan?
Dus leg je de fout bij de keeper? De keeper kon daar gewoon weinig aan doen. onnodige corner, 3 man laten lopen... Dan kan je als keeper heel weinig.sNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:02:
[...]
Voor de duidelijkheid: ik ben niet eens met wat daar gebeurde
en rekening houden met een eventuele verlenging....D-e-n schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Dat is toch logisch? Je moet eerst kijken wat meer opportunisme nu met de andere spelers doet. Wie reageert er
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sjah, goede vraag, maar nu kwam hij maar toch ook niet...draaide half om en uiteindelijk deed hij letterlijk niets. Pakte de bal niet, stond dus ook niet goed om een koppende Turk op te vangen, niets. Dat is vreemd, imo.Waah schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:00:
[...]
Wat had je van de keeper daar verwacht dan? Oprechte vraag. De bal was te hoog om te pakken namelijk....Die vertrouwd dan op zijn mensen bij de 2e paal. Maar daar stonden 3 turken....
Als we een fatsoenlijke bondscoach hebben?Nimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
Wat een kut corner.. wanneer gaat iemand anders die corners nemen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik blijf kijken, maar het is niet met enthousiasme en zeker niet voor mijn plezier. Wat een farce dit.toolkist schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:05:
ik ga niet nog een helft naar dat geklooi van depay en koeman kijken... tv uit
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met een beetje mazzel zien we Depay na deze wedstrijd nooit weerNimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
Hij stond gewoon op zijn positie, kijkt of die de bal kan halen maar dat kan niet. De keeper kan niet een corner verdedigen EN de tweede paal verdedigen. Daarvoor is de goal te groot.eric.1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:05:
[...]
Sjah, goede vraag, maar nu kwam hij maar toch ook niet...draaide half om en uiteindelijk deed hij letterlijk niets. Pakte de bal niet, stond dus ook niet goed om een koppende Turk op te vangen, niets. Dat is vreemd, imo.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Als wij de instelling niet hebben kunnen wij van bijna iedereen verliezenHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:03:
[...]
En dat is precies de reden dat ik elke keer on-ironisch zei dat de laagvliegers zoals Roemenie van Nederland zouden kunnen winnen.
Weghorst is de enige die die instelling altijd heeft
Koeman blijft tot WK nog, dus reken je nog niet rijk!SilentSimon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Met een beetje mazzel zien we Depay na deze wedstrijd nooit weer
Ah een echte supportertoolkist schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:05:
ik ga niet nog een helft naar dat geklooi van depay en koeman kijken... tv uit
Valt wel mee toch, ake moet hem gevaarlijker terugkoppen. Gullit scoorde uit zo’n corner in de finale van 1988Nimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
Bij Dumfries natuurlijk. Die geeft achterlijk dom die corner weg en heft daarna volgens mij ook buitenspel opWaah schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Dus leg je de fout bij de keeper? De keeper kon daar gewoon weinig aan doen. onnodige corner, 3 man laten lopen... Dan kan je als keeper heel weinig.
Waarom moet je nou een kut erbij halen, kan je geen ander woord gebruikenNimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
waar zijn de harde, indraaiende corners iddNimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:06:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ik ben ook geen NL supporter. wat mij betreft doeken ze heel het nationale elftal per direct opBrummetje schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Ah een echte supporterJij liep ook weg bij Engeland buiten het stadion zeker
niet als we ons niet kwalificeren. zijn we er mooi eerder vanaf en geen dikke frustratiesWaah schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Koeman blijft tot WK nog, dus reken je nog niet rijk!
was het maar kut. dan had je er nog wat aan.Wolly schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:07:
[...]
Waarom moet je nou een kut erbij halen, kan je geen ander woord gebruiken
En die grap is nog steeds van hoger niveau dan het voetbal van NL op dit moment
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
te vadsigcarpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:09:
Hoe mis je die?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja, dat denk ie zelfKrukar schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:09:
Jezus memphis....
Rob
PSN: xMaurice93
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zo weinig scherpte voor de goal is niet normaal.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat denkt ie zelfKrukar schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:09:
Jezus memphis....
Rob
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 06-07-2024 22:11 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
nergensPatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:10:
Waar gaat die Memphis nog een contract tekenen na dit EK? Wellicht ergens ik de KK divisie?
Verwijderd
Een influencer op het veld. Meer is het niet.PatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:10:
Waar gaat die Memphis nog een contract tekenen na dit EK? Wellicht ergens ik de KK divisie?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik heb simons nog geen bal direct zien spelen... DIe maakt altijd eerst 3 kapbewegingen of balcontacten. Zelfs als die vrij baan heeft naar de goal op 10 meter moet die eerst nog 3 contacten hebben en dan lijkt die bijna verbaasd dat er dan spelers in de weg staaneric.1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:10:
Ah...jammer. Maar waarom Simons die bal eerst drie keer moet raken bij de zijlijn om te kaatsen, die logica ontgaat me. Gewoon snelheid erin...kom op man.
Flickr PSN ID= cheironnl
These are my principles. If you don't like them, I have others.
DitDr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:11:
En nu de druk erop houden.
hij is meer dan binnen, dus: i dont care that much … maar meer een soort van lethargische apatyhycarpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:10:
Hoe zou Memphis dit EK zelf beleven?
Hij schiet er net zoveel in als Ronaldo...carpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:10:
Hoe zou Memphis dit EK zelf beleven?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar ze willen iets neerzetten hoor. Nou.
Beetje rondjes rijden in Rotterdam
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ronaldo heeft een penalty gescoord toch?
in de penaltyreeks, dat dan weer wel.
Maar Ronaldo heeft meer passie voor het team en voetbal in zijn kleine teen dan Depay in zijn hele carriere.
Alleen bij rood en doelpuntenmeenkdrie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:12:
Ik kijk nooit voetbal, maar kan iemand mij vertellen waarom een VAR nu niet ff tegen die scheids zegt het is een hoekschop? Wat doet een VAR dan..
Wie is de treksok?Deruxian schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:13:
Ach wissel die treksok nou eens!!!
Haha en die gast is twee koppen kleiner. Van Dijk is echt overrated.Divak schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:13:
2 m lang en geen kopduel kunnen winnen.
XXXVI
Dumfries hief bij de goal in z’n eentje buitenspel op, zit alleen maar te slapenKrukar schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:58:
Hmm, die corner komt wel doordat Dumfries slaapt, maar bij die goal die er vervolgens uit volgt zie ik in de herhaling Van Dijk wel compleet z'n man verliezen en een beetje staan te kijken hoe die scoort.
Dat ding om Memphis zijn hoofd
per aspera ad astra
Depay eruit en van der vaart erin, uit de desk trekken, XL shirtje aan en Nederland redden.CynicRelief schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:13:
Depay moet er nu uit, dat brengt nieuwe dynamiek
Als hier nou Rood gegeven was. Had de var deze dan geschrapt gezien de situatie voort kwam uit het onterecht niet geven van een corner?
Hehhe je hebt gelijk. Memphis scoort zelfs minder dan Ronaldo, die in de reguliere speeltijd niet heeft gescoord...Waah schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:13:
[...]
Ronaldo heeft een penalty gescoord toch?
in de penaltyreeks, dat dan weer wel.
Maar Ronaldo heeft meer passie voor het team en voetbal in zijn kleine teen dan Depay in zijn hele carriere.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Alles misluktPatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:14:
Alles wat Gakpo probeert vandaag mislukt tot nu toe…
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
dragonwith schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Depay eruit en van der vaart erin, uit de desk trekken, XL shirtje aan en Nederland redden.
Dat is niet waarPatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:14:
Alles wat Gakpo probeert vandaag mislukt tot nu toe…
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!