R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
20? 45!silmaril8 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:43:
Het schot van Bergwijn (20 meter over) is wel echt typerend voor de aanvallers deze wedstrijd.
Wat mij betreft Depay, Bergwijn en Simons eruit. Weghorst, Malen of Frimpong en Veerman erin.
denk dat Koeman dat idd wel als eerste gaat doen ja. En ook wel terecht. Alleen Depay en Simons verdienen ook een wissel.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:43:
Weghorst voor Bergwijn
Wie?GAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:44:
Reinders doet ook echt niks
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Jammer dat dat met de coach niet kan…Exocet schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:44:
Iedereen speelt onder zijn niveau, je kunt nu echt iedereen wisselen en het is terecht
Alleen daarvoor hoop ik dat jullie alsnog de winst kunnen pakken.
[ Voor 35% gewijzigd door Pana op 06-07-2024 21:47 ]
x10 wanneer er een keer balbezit is
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
vgm had hij van te voren al gezegd dat Bergwijn geen hele wedstrijd kan spelen inderdaad.silmaril8 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:45:
[...]
denk dat Koeman dat idd wel als eerste gaat doen ja. En ook wel terecht. Alleen Depay en Simons verdienen ook een wissel.
Retourvlucht alvast boekenDeadsy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:45:
Lodewijks zat zijn cv bij te werken
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou geld betalen om Sneijder een sprint te zien trekkency-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:45:
Nou,Sneijder, Seedorf en Davids zitten in de tribune. Laat die invallen en die opblaaspop van Seedorf zet je dan op de bank in plaats van Koeman. Komt goed.
Denk ik ook. Simons naar rechts, Depay op 10?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:43:
Weghorst voor Bergwijn
Ik heb mijn praatje voor de rust al klaar, de muis zweeft al boven *throw water bottle*
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
De voorste vier: brandhout
Begin was ook goed, weet niet wat er daarna opeens gebeurdesNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
10 minuten voor de goal waren we allemaal nog positief
Gelukkig vind ik ze bijna allemaal zulke eikels dat mijn bloeddruk laag blijft
Niet. Gek. Staan met 8 man te verdedigen; 2 man zetten druk de rest bewaakt de goal. Niet doorheen te komen. Dit was precies wat ik vooraf als groot risico noemde.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Ze komen er NIET doorheen
Je spellingscontrole
Ja, dat lost het probleem dat iedereen slecht speelt direct op!PatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:45:
Malen moet er in…
Valt dacht ik wel mee, toch?Exocet schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Hij fluit wel heel makkelijk voor de vallende Turken
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee, niet als je altijd dwars door de tien man in het midden probeert te beuken...jaapstobbe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Ze komen er NIET doorheen
er zijn 11 spelers op het veld die ze de mond kunnen snoeren....Pana schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:45:
Irritant gefluit van die rotsupporters mag ook eens ophouden.
per aspera ad astra
Van het stadion tot de dichtsbijzijnde McDonalds, doet die met gemakDeadsy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
[...]
Ik zou geld betalen om Sneijder een sprint te zien trekken
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het ging ze dusdanig goed af de eerste 20 minuten dat ze vervielen in het oude vertrouwde geluiwammes.Tk55 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
[...]
Begin was ook goed, weet niet wat er daarna opeens gebeurde
Flickr PSN ID= cheironnl
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja in zijn hummercy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
[...]
Van het stadion tot de dichtsbijzijnde McDonalds, doet die met gemak
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Nee hahaha, ik bedoelde meer van ik zie niets goed. Wie is die man!
Dat vind ik ook maar die van mij wordt er door de ergernis hoger van. Geef mij het geheimPWM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Je bent derde geworden in de poule, gewoon naar huis voorstaan.
Gelukkig vind ik ze bijna allemaal zulke eikels dat mijn bloeddruk laag blijft
Ik weet niet hoe jullie eruit zien maar ik heb dezelfde lichamelijke ontwikkeling doorgestaan in dezelfde jaren.cy-gor25 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
[...]
Van het stadion tot de dichtsbijzijnde McDonalds, doet die met gemak
Ik vind het een leuke gozer om op tv naar te kijken.
Gros van zulke ballen de 16 in komen niet eens aan, getuige het eerste deel waar 3 ballen niet eens in de buurt komen van een speler. Alsof die 3 nu voorin maar 1 ding kunnen en niet kunnen schakelen naar andere strategie. Als tikkietikkietikkietikkiebreed niet werkt, moet je anders gaan spelen.Nimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
Gooi weghorst erin en pomp die bal gewoon de zestien in ipv maar voetballend over de grond...
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2024 21:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Te weinig Ajacieden?Typhone schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:48:
[...]
Dat vind ik ook maar die van mij wordt er door de ergernis hoger van. Geef mij het geheim
De Hollandse ziekte inderdaad.Ps3gamer91 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:48:
Balletje breed, balletje terug, balletje vooruit, balletje kwijt. Rinse and repeat.
Dat zou je sowieso niet moeten doen.Mosin schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
Als ik voortaan iemand uit wil schelden roep ik geen “Homo” meer.
Hello. Is it me you're looking for?
Zo voorspelbaar helaas
Ze moeten echt leren dat ze elke wedstrijd volle bak moeten rennen etc
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 21:50 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 06-07-2024 21:50 ]
Kan maar beter een stevig babbeltje gevoerd worden in de kleedkamer.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Turkije heeft misschien tien minuten een beetje druk gezet.marapuru schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:49:
Turkije speelt drukkend en creatief en durft iets te proberen. Vanuit dat perspectief best een goeie pot.
Snap sowieso niet waarom je “homo” als scheldwoord zou gebruiken…Mosin schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
Als ik voortaan iemand uit wil schelden roep ik geen “Homo” meer. Dan roep ik “Jij vuile Nederlands elftal speler”. Kut mentaliteit ten top die gasten
En acht! man op scherp.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Die turken hebben ook nog 2 geel… en dan nog met veel meer lef spelen.
Omdat er nooit een voorzet van hem aankomt?Tk55 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
Waarom gaat de bal nooit snel naar Dumfries? Hij staat de hele tijd vrij. En het is duidelijk dat de linkerkant flink gedekt wordt (want Gakpo).
Dit is team breed gewoon slecht.
De verdediging staat vaak gewoon niet en dat kan je van Dijk aanrekenen als aanvoerder en centrale verdediger. Vervolgens staat het middenveld ook niet. Dat zou ik eerder Koeman aanrekenen omdat er te weinig middenvelders zijn geselecteerd en de meeste op de bank, geen minuut speeltijd krijgen of verdienen.
De aanval is gewoon dramatisch omdat er of door het midden gespeeld moet worden, of de flanken. Totaal geen creativiteit te bespeuren, totaal voorspelbaar. Tactisch is dit gewoon dramatisch. En het constante ingrijpen en aanpassen, maakt het alleen maar erger. Er lijkt gewoon geen enkel plan achter te zitten. En ny Gakpo ook een mindere wedstrijd heeft, gebeurd er niks...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt maar de discipline bij de Turken is enorm. Dat staat daardoor als een huis.Nimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:43:
Wat een kut schot van bergwijn... we vallen we door de mand. Je mag dit toch niet verliezen van dit Turkije met alle respect ze hebben minder kwaliteit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Stevig wat mensen wisselen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:49:
Tja wat moet je ervan zeggen. Je hoopt op een stijgende lijn na Roemenië en je krijgt een terugval. Zo goed zijn die Turken niet en je wordt toch overlopen.
Kan maar beter een stevig babbeltje gevoerd worden in de kleedkamer.
MET NAME DIE MEMPHIS VOOR EEN KEER
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat weet ik niet maar goede kans dat je wel ergens een Turkse tegenkomt na vannacht.dr.lowtune schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
Ik schaam me echt voor dit NL elftal. Heeft iemand nog een paar Franse/Spaanse kentekenplaten die ik tijdens de vakantieperiode mag lenen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik was nooit zo gespierd als hem, maar ben ook niet zo vet als hem nusNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:48:
[...]
Ik weet niet hoe jullie eruit zien maar ik heb dezelfde lichamelijke ontwikkeling doorgestaan in dezelfde jaren.
Ik vind het een leuke gozer om op tv naar te kijken.
Miss Waah zag Sneijder en Van der Vaart voor het eerst in tijden dit EK, en die lag helemaal slap op de bank van het lachen
Mja en Franse plaat zou ik ook niet willendr.lowtune schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
Ik schaam me echt voor dit NL elftal. Heeft iemand nog een paar Franse/Spaanse kentekenplaten die ik tijdens de vakantieperiode mag lenen?
Ik zou Mikautadze en Gaaei brengen in de rust idd.
Verwijderd
Memphis? Dat is vloeken in de kerk voor KoemanByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Stevig wat mensen wisselen.
Ik gaf een voorbeeld en het wordt sowiewo vaak als scheldwoord gebruikt.-pollem- schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Snap sowieso niet waarom je “homo” als scheldwoord zou gebruiken…
Ik ken genoeg homo’s en lesbiennes
[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 06-07-2024 21:52 ]
Wat is jouw voorstel dan? Je kunt niet een heel elftal wisselen!Exocet schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:47:
[...]
Ja, dat lost het probleem dat iedereen slecht speelt direct op!
Vervolgens staan ze als een blok voor de 16 keurig helemaal ingezakt. En toch denken wij steeds dat we door dat block met 2-3 man kunnen combinerenmarapuru schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:49:
Turkije speelt drukkend en creatief en durft iets te proberen. Vanuit dat perspectief best een goeie pot.
Turken willen ervoor vechten, wij zijn bezig met overleven
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vrijwel iedereen ziet dat dit moet behalve Koeman zelf. Geen idee wat er in dat koppie rond gaat.ByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Stevig wat mensen wisselen.
Simons en Memphis moeten daar een gat voor hem trekken, maar er wordt gewoon niet goed gelopen. Het staat allemaal niet goed. Elke afvallende bal is voor de Turken, er wordt nauwelijks bewogen voorin waardoor er geen afspeelmogelijkheden zijn. En individueel is het dramatisch, met slappe, foute passes, onnodig balverlies en een enkel schot op doel met een chocoladebeen.Verwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:46:
Gakpo wordt helemaal op slot gezet.
Turkije verdiend op voorsprong.
Memphis, Simons en Bergwijn eruit en sowieso Weghorst en Malen erin. Maar Koeman is volkomen blind. Hopelijk is ie snel weg na dit (zoals het er nu uit ziet) mislukte EK. Mag ie meteen samen met Memphis iets anders gaan zoeken. Misschien blindengeleidehonden gaan trainen, daar zijn ze volgens mij beiden beter in....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Blij dat ik vakantie vier in Frankrijk. Vorige week was ik in Oostenrijk en de camping-medewerkers hebben ons meerdere keren aangesproken op Nederlands-OostenrijkDr. Strangelove schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:51:
[...]
Dat weet ik niet maar goede kans dat je wel ergens een Turkse tegenkomt na vannacht.
Tja dan zou Koeman eerst toestemming moeten vragen aan DepayVerwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:51:
[...]
Memphis? Dat is vloeken in de kerk voor Koeman
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!