On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Overigens Depay weer niets vandaag.
XXXVI
Kut Dumfries bedoel jeAgent47 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:37:
Kut keeper
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat was zo dom. Niemand die hem coached ook nogQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:37:
Dumfries bedankt, kut.
Verschrikkelijk dit.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar heeft Nederland ook niets gecreeerd. En daar zit het probleem ookD-e-n schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:37:
[...]
Nou ja. De eerste 25min. waren die Turken nergens
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Dat is toch volgens de verwachting?Sjah schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:32:
Heb Bergwijn nog niks zien bijdragen.
Sorry, maar dit zie ik toch echt niet. Ze spelen gewoon veel slimmer en beterWoodsy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:38:
. Beetje treiteren en tijdrekken.
Zolang Depay fit is tijdens een EK/WK ga je het toernooi niet winnen aangezien Koeman ze op blijft stellen. Zelfde met Dumfries en Van Dijk. Oude historie maar op dit moment niet goed genoeg.ephymerous schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:37:
Hoe dan? Eerst een domme corner weggeven omdat Dumfries niet oplet. Dan heft ie buitenspel op. Wat doet deze gast in Oranje? Zeker als je Frimpong op de bank hebt.
Overigens Depay weer niets vandaag.
Kom op Oranje
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dumfries heft buitenspel op. Let maar eens op, daar heeft hij een handje van.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die keeper heeft het hele EK geen bal gepakt man.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ze beginnen goed, maar ze blijven gewoon niet scherp. En ze laten het gewoon alweer gebeuren. Wat is dat toch voor een treurige mentaliteit die deze spelers hebben. Ze staan maar te kijken en lijken zich af te vragen wat ze moeten doen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als je het eerste kwartier negeert, heb je gelijkgambieter schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
Het is trouwens niet onverdiend. Turkije wil wel, Oranje is weer snurkwaardig.
Eens. Ik bedoel als het 0-1 blijft. Dat ligt ze goed.President schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:38:
[...]
Sorry, maar dit zie ik toch echt niet. Ze spelen gewoon veel slimmer en beter
Het begint bij die onnodige corner die hij weggeeft.Agent47 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Wel even goed op die tütur drüken!Verwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:38:
Ik ga me auto maar even veilig in een binnen garage parkeren
Kon dat maarHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
Je kunt ze gvd allemaal wisselen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bent de /s vergeten.Agent47 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Totaal geen pressie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niks. Net als bij Barcelonacarpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:40:
Wat heeft die Koeman nu eigenlijk gepresteerd als trainer bij oranje? Wat een mentaliteit in dat team. Nee die mij van Gaal maar
Dan kijk jij een ander EK dan de rest van het landAgent47 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Agent47 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:39:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is me te makkelijk om hem alleen de schuld te geven.Deadsy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:36:
Danke Depay
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
met 3-0 van roemenie winnen, wat een beestcarpebios schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:40:
Wat heeft die Koeman nu eigenlijk gepresteerd als trainer bij oranje? Wat een mentaliteit in dat team. Nee die mij van Gaal maar
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dat heel slecht speelde en wij waren niet zo goed ook al doet 3-0 dat vermoeden
Geen haar op mijn hoofd die denkt we gaan van Turkije winnen
per aspera ad astra
Inderdaad datNimflix schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:40:
Waarom zet Nederland geen druk en Turkije aanjagen? Graag simons wisselen voor weghorst en dan depay iig op 10
Zo goed zijn die Turken niet maar ze krijgen tijd en ruimte
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Elke wedstrijd die er is geweest, had geen probleem geweest als hij gewoon een doelpunt zou scoren.. het niet is zo moeilijk.Gunner schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Het is me te makkelijk om hem alleen de schuld te geven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HetzelfdeLAD93 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
Een Turk met de bal en 4 van NL eromheen en hij kan hem alsnog kwijt. Exemplarisch voor deze wedstrijd
Apathisch, geen druk
De meeste spelers zitten gewoon voor niks op de bank want nul kans dat Koeman ze gaat inzetten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voetbal is een teamsport.SinergyX schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Elke wedstrijd die er is geweest, had geen probleem geweest als hij gewoon een doelpunt zou scoren.. het niet is zo moeilijk.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Op basis van dit spelbeeld is het wel heel optimistisch om te denken dat je maar een goal nodig hebtMaarten_E schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
Kalm jongens, nog een helft te gaan, en maar één goal nodig en je gaat verlengen.
Het Beest van de bank.Deruxian schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
Het Beest staat klaar mensen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dumfries verdedige bijna naar binnen uit zojuist. Die heeft zn dag ook niet. En dat duurt al een paar maandjes.Exocet schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
Dit is niet de dag van Gakpo
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zou tijd worden...Deruxian schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
Het Beest staat klaar mensen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Wat mij betreft Depay, Bergwijn en Simons eruit. Weghorst, Malen of Frimpong en Veerman erin.
[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 06-07-2024 21:44 ]
Dumfries kut.
Gakpo matig.
Reijnders slecht.
Xavi ongelukkig.
Verbruggen met betonnen schoenen
Verwijderd
Veel kleine teams komen er ver mee, maar landen waarvan je hoopt dat ze iets beter zijn (NL, ENG, FR) spelen zo berekenend en angstig dat het ook niet om aan te gluren is.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Beter geen verlenging, haal ik mijn trein nietVerwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:42:
Roekeloos spel achterin, ik zie dit nog wel 2-0 worden voor de Turken.
En dit is volgens mij wel aardig de samenvatting van dit team....CynicRelief schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:41:
0.0 cohesie in ons team, allemaal op individuele prestaties op basis van in het verleden behaalde prestaties
Volgens mij kan je nog beter een B-team dat op elkaar ingespeeld is en wil strijden neerzetten, dan deze groep. Vorige wedstrijd lieten ze zien dat ze wel KUNNEN voetballen. Maar nu en de wedstrijd tegen Oostenrijk zie je dat ze gewoon niet WILLEN voetballen. Ze lijken vooral bezig te zijn voorin met die ene geweldige actie te maken die ze op de kaart zet voor een transfer.... Of voor op Youtube.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!