Wat zou Koeman moeten doen om het nu nog om te draaien? Gek genoeg is er nog niets verloren, als we Engeland loten en daarna in de makkelijkere kant van het schema zitten. Ik kan mij niets voorstellen dat dit oranje nog gaat presteren, maar wat zou er nog kunnen?
Moet Koeman naar een 5-3-2? Een andere spits? De Ligt voor van Dijk?
Zelf lijkt me het sowieso goed om de spits te wisselen, ik wil Brobbey wel zien.
Het middenveld is mij 1 groot raadsel. Gravenberg dan maar? Frenkie wordt verschrikkelijk gemist.
Wie weet er een leuke opstelling of een goede gedachte?

Helaas vrees ik dat Koeman weinig gaat veranderen, maar toch.
Ik zie toch wel het meeste in 5-3-2, omdat Nederland van achteruit nu helemaal niets kan. Kun je daley blind inpassen als passer. Ik vind sowieso dat we er wel spelers voor hebben. Frimpong/Denzel/Blind komen allemaal beter in hun kracht met 5 achterop. Voorin scoort Gakpo nu ook uit de counter, niet zo zeer omdat Nederland dominant met vleugelspelers speelt. Lekker counteren met minimaal 1 sterke spits voorin die de bal kan vasthouden. Het is ook niet mijn eerste liefde, maar ik vind Nederland echt gatenkaas nu en aanvallend bedroevend.
Frimpong/Denzel,van Dijk,de Vrij, Blind, Ake
------Schouten--Gravenberch
------------Simons----------------
--------Brobbey/Wout---Gakpo
Wout als invaller natuurlijk! Ik vind eigenlijk dat hij een basisplaats verdiend, maar is zo belangrijk met zijn invalbeurten. Gister ook weer betrokken bij een goal.
[
Voor 43% gewijzigd door
Joel22 op 26-06-2024 09:29
]