[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 154 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:00
einz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:11:
Je mist een middenvelder met gevoel voor het verdedigende werk. De Jong is daarin nummer één, omdat die ook het vermogen heeft om onder druk uit te voetballen. Daarachter/daarnaast heb je dan Di Rono of Wieffer. Voetballend niet geweldig maar onzichtbaar belangrijk, die stofzuigers mis je gewoon. Dan komt een aanvallende middenvelder niet in de juiste positie om de aanvallers te bereiken en de verdedigers worden ook verdedigend niet ondersteund. De actie van Schouten is daar exemplarisch voor. Niet zijn kwaliteit.
Ik vond Schouten bizar slecht voetballen. Ben sowieso een fan van hem.

De hoeveelheid open ruimte die Nederland vandaag heeft prijs gegeven is bizar.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:06:
[...]
Nee nee, ik heb er alleen een afschuwelijke uit de hand gelopen grap aan gekoppeld. :+
Mmm, een mysterie dus.
Wie gaat alle voetbaltopics even doorspitten op zoek naar de originele BAM?

Jij was wel de eerste met het (toen nog groene) BAM plaatje toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat "verdedigen" van Schouten bij de 1-2

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:08:
Die hele verdediging is dramatisch... Het mogen dan wel grote namen in Europa zijn, maar ze kunnen totaal niet samen spelen. Dat zien we nu al vele wedstrijden. Het is jammer dat we een klein landje zijn waarbij alle spelers bij andere clubs spelen, want dat zie je nu toch wel terug. Denk dat het allemaal soms wel goed kan vallen, maar vandaag en eigenlijk ook de andere wedstrijden so far, ziet onze verdediging er toch ook wel erg kwetsbaar uit.
De eerste 2 wedstrijden stond de verdediging helemaal prima, vandaag iets minder door de gekke basisplaats van Geertruida. Maar de verdediging is met stip onze sterkste linie. Je verliest alles op het middenveld en de verdediging kan niet álles voorkomen. Als je middenveld gewoon staat is er werkelijk niets aan de hand.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Drardollan
  • Nu online
mprkooij schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

Vond hem enkel met Veerman slecht, toen Xavi erin kwam werd het een stuk beter. Hoewel het nog steeds niet best was hoor, verre van zelfs.

• Exocet
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
Dat "verdedigen" van Schouten bij de 1-2
En de 2-3...

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:00
Drardollan schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

De eerste 2 wedstrijden stond de verdediging helemaal prima, vandaag iets minder door de gekke basisplaats van Geertruida. Maar de verdediging is met stip onze sterkste linie. Je verliest alles op het middenveld en de verdediging kan niet álles voorkomen. Als je middenveld gewoon staat is er werkelijk niets aan de hand.
De eerste twee wedstrijden was het ook niet top, we krijgen veel te veel kansen tegen. Dat loopt echt niet helemaal lekker. We hadden toen wat meer geluk dat ze niet scoorden.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:31
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee. :P
Maar er zijn drie plekken die we kunnen innemen omdat we derde in groep D zijn.
[Afbeelding]

https://nos.nl/ek2024/speelschema/knockout
Lekker tegen Spanje en dan met 8-0 eraf gaan

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:52
Alles eraan gedaan om Frankrijk de andere kant van de loting in te duwen _/-\o_

Diablo 3 Profiel

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Veerman, Schouten en Wijnaldum niet meer opstellen, allemaal ver door de ondergrens

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 20:10
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee. :P
Maar er zijn drie plekken die we kunnen innemen omdat we derde in groep D zijn.
[Afbeelding]

https://nos.nl/ek2024/speelschema/knockout

Ik denk dat het te maken heeft met het zijn van de beste nummer 3. Dus 1 is de beste beste nummer drie en zo voort?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:00

Superkiwi

Hoi doei

dr.lowtune schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:09:
Winst…gelijk…verlies……….totale vernedering (als ze deze dalende trend voortzetten)
Ik heb best genoten van dit Oranje. Maar ja, ik ben het Ajax van afgelopen seizoen gewend :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

St@m

@ Your Service

Ik denk dat het verder onnodig is om individuele spelers aan te wijzen.. ze zijn denk ik allemaal genoemd zo onderhand. Mijn hemel wat een wanprestatie..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:28
Superkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

Mmm, een mysterie dus.
Wie gaat alle voetbaltopics even doorspitten op zoek naar de originele BAM?

Jij was wel de eerste met het (toen nog groene) BAM plaatje toch?
Wel de eerste met het plaatje, maar het woord BAM werd al gebezigd, zeker weten door een Ajacied, misschien toolkist of exocet?

Dat het bouwbedrijf vervolgens een openbaar beschikbaar lettertype gebruikt in zijn logo... O-)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Hier een uitleg Wikipedia: UEFA Euro 2024
- hangt af van welke nummers 3 er door gaan, als ik t zo zie zou t best wel eens de winnaar uit de poule van België kunnen worden

Edit: gaan we dan onverhoopt door, komen we Oostenrijk weer tegen 😜

[ Voor 13% gewijzigd door rik86 op 25-06-2024 20:16 ]

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:29
Beter meteen naar huis. Dit heeft toch geen zin.

• Drardollan
  • Nu online
Hupske schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
Je voelt bij jezelf de complete machteloosheid. Als supporter kan je hier werkelijk niets aan doen. Na zoveel kritiek gewoon niet luisteren, het niet willen zien, en met idiote opstellingen en wissels aankomen zetten.
Depay mag blijven staan. Wijnaldum blijven brengen, echt wtf! Die gast kan echt niet meer.
Je hebt zoveel goede opties op de bank zitten, maar weigeren om die in te brengen. Waarom geen Brobbey, waarom geen Maatsen, waarom geen Frimpong vandaag als je Dumfries op de bank zet, waarom geen Gravenberch, wat toch werkelijk beter is dan Wijnaldum.

Je spelers niet kunnen motiveren om er kort op te zitten, maar dat kan ook liggen aan de verkeerde opstelling.

Het was echt verschrikkelijk vandaag.
Depay heeft vandaag een prima pot gespeeld, zo ongeveer elke bal die hij kreeg deed hij iets goeds mee.

Ben alles behalve een Depay fan en zie liever een speler met meer aandacht voor het voetbal dan sjaaltjes/hoedjes/bandjes/etc. maar vandaag kan je het hem niet aanrekenen wat mij betreft. Scoort als toetje ook nog even een doelpunt wat bij menig aanvaller niet zou lukken.

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
mprkooij schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:12:
[...]

Je bedoelt geen denk ik?

Schouten kan als verbindingsspeler wel van waarde zijn. Maar verdedigend kan hij er geen fluit van. Zet dan maar Geertruida voor de verdediging of speel met ‘5’ man waarvan een vlak voor de verdedigers.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Het klinkt allemaal wel aardig 'clueless'.

Dat is niet hoopvol...

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zo, kijk ik ook de match eens niet. Wat een plotwending :o

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:13:
[...]

Lekker tegen Spanje en dan met 8-0 eraf gaan
Ergens neig ik daar wel naar. :>
sNielz123 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:14:
[...]

Ik denk dat het te maken heeft met het zijn van de beste nummer 3. Dus 1 is de beste beste nummer drie en zo voort?
Nee, elke 3de plek heeft weer andere 3de teams. Maar er zijn veel opties om denk ik alle groepen met beste 3de teams, te kunnen positioneren. Welke we dan krijgen, geen idee. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Exocet
  • Niet online

_O-

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
rik86 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:15:
- hangt af van welke nummers 3 er door gaan, als ik t zo zie zou t best wel eens de winnaar uit de poule van België kunnen worden
België, Engeland of Spanje. Als ze tenminste 1e worden in de groep. Spanje is al zeker, maar Nederland heeft zijn vaste plek in de poule van 3e teams nog niet.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Het stond tactisch niet. Rot op.

Met je man meelopen heeft geen ruk met tactiek te maken, dat is iets wat ze JO7 al aanleren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:21

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Mijn analyse is dat de PSV spelers een nog slechtere performance hadden dan de Ajax spelers :+ :*)

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• d-vine
rik86 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:15:

Edit: gaan we dan onverhoopt door, komen we Oostenrijk weer tegen 😜
Dat zou het meest gunstige scenario zijn

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:00
forzav schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:14:
Veerman, Schouten en Wijnaldum niet meer opstellen, allemaal ver door de ondergrens
Kun je de Vrij en VVD na vandaag ook wel aan toevoegen.. en Malen en de rest van t zootje.. Misschien gewoon even realiseren dat we geen wereldtop meer hebben, nouja, misschien op clubniveau nog beetje, maar ook daar zijn de meeste spelers wel over hun hoogtepunt heen.

• Drardollan
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:13:
[...]

De eerste twee wedstrijden was het ook niet top, we krijgen veel te veel kansen tegen. Dat loopt echt niet helemaal lekker. We hadden toen wat meer geluk dat ze niet scoorden.
Wat we tegen kregen was niet de schuld van de verdediging, ook vandaag niet. Ons middenveld wordt compleet overlopen waardoor er extra druk bij de verdediging ligt, en als daar een fout gemaakt wordt is het bijna altijd een kans, of erger, een doelpunt.

Je zal mij niet horen zeggen dat het niet beter kan of de beste verdediging ooit er staat, maar tegen Polen en Frankrijk was er niets op aan te merken en vandaag was het iets minder omdat Geertruida er om onverklaarbare reden stond (of ik heb gemist dat Dumpfries niet fit was).

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wat een eikel is die Stekelenburg om Schouten iets te vragen over ploeggenoot Veerman… wat moet een speler met zo’n vraag?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:47

Quad

Doof

Schouten wel reëel denk ik.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
Je moet echt een manier vinden om dat zwakke middenveld te camoufleren. Maar de vraag is hoe.

• Exocet
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Wat een eikel is die Stekelenburg om Schouten iets te vragen over ploeggenoot Veerman… wat moet een speler met zo’n vraag?
Beantwoorden

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik wil niks suggereren maar Cody snuift wel veel tijdens dat interview... :p

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Schouten deed dat knap antwoorden.

nggyu nglyd

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:05
Hahaha wel weer leuk dit soort momenten.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Hij moet coach worden, hij kan het goed vertellen, maar niet uitvoeren

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:08
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Ik wil niks suggereren maar Cody snuift wel veel tijdens dat interview... :p
Colombiaanse loopneus.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Harribo
D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Je moet echt een manier vinden om dat zwakke middenveld te camoufleren. Maar de vraag is hoe.
Er feller op en meelopen met je tegenstander

• d-vine
Hij heeft weer een schrikbarend lege heat map gemaakt als middenvelder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrC4ytNFjt9Z619WeBo0lznNmGc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PHlMIM9VdBhSpWpx6iNvlN3c.png?f=fotoalbum_large

• Dr. Strangelove
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Ik zou er voetballers neerzetten in plaats van BSO-leiders.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

964C2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:18:
Mijn analyse is dat de PSV spelers een nog slechtere performance hadden dan de Ajax spelers :+ :*)
Kunnen we dit, alsjeblieft lekker niet doen? }:|

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Drardollan
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:18:
[...]

Kun je de Vrij en VVD na vandaag ook wel aan toevoegen.. en Malen en de rest van t zootje.. Misschien gewoon even realiseren dat we geen wereldtop meer hebben, nouja, misschien op clubniveau nog beetje, maar ook daar zijn de meeste spelers wel over hun hoogtepunt heen.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, dat zijn we allemaal denk ik, maar je begint een beetje onzin uit te slaan. De Vrij speelt een prima toernooi, en als je met VVD van Dijk bedoeld dan heb je echt wat gemist.

Malen op een paar ongelukkige momenten na zich best aardig herpakt, paar keer gevaarlijk geworden zelfs.

• Exocet
  • Niet online
d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Hij heeft weer een schrikbarend lege heat map gemaakt als middenvelder.

[Afbeelding]
Opwarming van de aarde is een hoax!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:40

gws24

Thinking is hard!

sNielz123 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:14:
[...]

Het hangt er vanaf uit welke poules de beste nummers 3 komen. Er zijn 15 mogelijke situaties mogelijk uit welke poules ze komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tl0dP3ffGEJFOUB4Qh2-zR-2om4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2Nw5EkLdKlgz4ycnB1OjKpdL.png?f=fotoalbum_large
bron: https://www.ek2024duitsla...este-nummers-drie-en-hoe/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:19:
Praat in ieder geval niet zo verongelijkt zoals onze zogenaamde leider van Dijk of Depay. ... Want OWee als je wat prikjes uitdeelt en ze betrapt op wat foutjes in het veld en ze daarop wijst.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:07

Hupske

AFCA

Snowdog schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:11:
[...]

Volgens mij heeft Depay het wel terugbetaald vandaag toch? Wat betreft Wijnaldum, dat is echt een 100x zo groot probleem zou ik zeggen. Hoe vaak heeft die uberhaupt de bal gehad (alweer)? En dan als je hem eens ziet, dan verspeelt 'ie de bal weer eens.

Wat betreft andere spelers, ik weet het niet. In principe heb je verder gewoon vrij goeie spelers in het veld staan, maar het liep gewoon voor geen meter. Ook in de 1e helft, nadat je Veerman eruit haalt voor Xavi, het loopt echt helemaal niks beter. We werden gewoon weggespeeld. 2e helft was wat beter, maar je verliest uiteindelijk wel. Heb ook wel het idee dat onze keep daar 2x de mist in gaat though, 2 goals in de korte hoek... Maar goed dat er een werd afgekeurd, maar dat mag eigenlijk toch ook niet gebeuren, hoewel die eerste wel echt een lekker schot was.
Omdat die toevallig scoort, en dat is werkelijk het irritante, want hij speelde gewoon weer een slechte pot.
Als je onder druk staat kan je hem gewoon niet gebruiken. Hij is niet aanspeelbaar en balvast genoeg om je probleem dan op te lossen. En als die de bal een keer goed aanneemt maakt die veel te vaak de foute keuze. Waar je gewoon de bal aan moet nemen en terug leggen op het middenveld of een speler om je heen, gaat hij voor een actie en balverlies of hij heeft een verkeerde inspeel pass.

De laatste 10/15 minuten begon die beter te spelen, puur omdat die zijn rol als kapstok in de spits niet meer had en Weghorst dat wederom geweldig goed overnam.

Dus in die zin, Depay staat compleet op de verkeerde plek.

Dat Simons de andere wedstrijden de kind van de rekening was sloeg ook al nergens op door hem te wisselen. Hopelijk na vandaag durft die dat niet meer aan, want Simons haalde een goede voldoende.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• HollowGamer
  • Niet online
forzav schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:14:
Helaas gaat Koeman dat toch weer doen, en is eigenlijk het meest vervelende.

Vind eigenlijk de verdediging nog slechter, maar ja, wat heb je nog op de bank?
Is Micky nog niet fit? En Geertruida is wel erg teleurstellend zeg, dan had ik liever Timber (van FEY) meegenomen.

In de spits had ik gewoon Zirkzee eens willen zien. We hebben ze allemaal gehad, op hem en Brobbey na, en die stelde toch wel allemaal teleur.

• Quad

Quad

Doof

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Kunnen we dit, alsjeblieft lekker niet doen? }:|
Kan er wel om lachen, die PSV spelers spelen tenminste op een eindtoernooi.

nggyu nglyd

• Harribo
Niet om mijn gelijk te halen maar tegen Polen riep ik dat ik bang was voor slappe en afwachtende manier van verdedigen van ons elftal.

Helaas is daar nog niets aan veranderd.
Je kunt niet zo laf verdedigen tijdens zo'n toernooi

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 25-06-2024 20:23 ]

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
HollowGamer schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:21:
[...]

Helaas gaat Koeman dat toch weer doen, en is eigenlijk het meest vervelende.

Vind eigenlijk de verdediging nog slechter, maar ja, wat heb je nog op de bank?
Is Micky nog niet fit? En Geertruida is wel erg teleurstellend zeg, dan had ik liever Timber (van FEY) meegenomen.

In de spits had ik gewoon Zirkzee eens willen zien. We hebben ze allemaal gehad, op hem en Brobbey na, en die stelde toch wel allemaal teleur.
Toch liever Brobbey dan Zirkzee dan. Zirkzee speelt in Italië ook niet lekker hoor, 53 wedstrijden over 2 seizoenen en 13 goals, als spits...

• Millie-ano
  • Niet online
Drardollan schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Ik snap dat je teleurgesteld bent, dat zijn we allemaal denk ik, maar je begint een beetje onzin uit te slaan. De Vrij speelt een prima toernooi, en als je met VVD van Dijk bedoeld dan heb je echt wat gemist.

Malen op een paar ongelukkige momenten na zich best aardig herpakt, paar keer gevaarlijk geworden zelfs.
Van Dijk mis je niks aan. Echt niet. Camoufleert een hoop. Mede met de hulp van anderen.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:05
Ahhhhh

Schiet tussen de palen en je scoort!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:26
Kudos to Oostenrijk voor de winst vandaag, maar die hebben ook geen geweldige wedstrijd gespeeld. Ok, ze zijn groeps winnaar. Maar ze werden door een slecht Oranje soms ook weggespeeld.

Het blijft een wonderlijk toernooi...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• HollowGamer
  • Niet online
VDV emotioneel, dat je zie je niet vaak. :)

• PatrickC
  • Nu online
Die kleine van Veerman heeft een shirt van Frenkie de Jong aan… hoogtepunt van deze avond

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Exocet
  • Niet online
Deze groep is wel de grootste teleurstelling op dit EK.
Frankrijk is voor mij echt geen favoriet meer.

• Quad

Quad

Doof

Verdorie, die beelden van Veerman. :'(

nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:24:
Die kleine van Veerman heeft een shirt van Frenkie de Jong aan… hoogtepunt van deze avond
Geweldig, hoe tekenend wil je het hebben

• Harribo
Van Dijk heeft fouten gemaakt maar als de mensen voor je op het middenveld niet verdedigen, wordt het heel moeilijk

• PatrickC
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:24:
Deze groep is wel de grootste teleurstelling op dit EK.
Frankrijk is voor mij echt geen favoriet meer.
Spelen wel vaker slecht in de poule fase en halen dan gewoon de finale of winnen ‘m zelfs

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

St@m

@ Your Service

:') zo heet z'n zoon gewoon. Frenkie Joe
Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:25:
[...]

Geweldig, hoe tekenend wil je het hebben
Ja.. en dan krijg je dus dit soort reacties van mensen die in nepnieuws trappen, en voordat je het weet...

[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 25-06-2024 20:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-01 20:10
En zijn vrouw heeft het shirt van die baby aan. Veel vrouwen tegenwoordig. In mijn tijd deden ze dat alleen met een strakke buik maar tegenwoordig mag het ook als je rolletjes hebt.

• Krukar
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:25:
Van Dijk heeft fouten gemaakt maar als de mensen voor je op het middenveld niet verdedigen, wordt het heel moeilijk
Dat inderdaad, in de herhalingen duidelijk te zien dat het bij 1 van de 3 tegengoals zijn fout is. Bij de andere 2 niet. Maar goed, mensen blijven roepen Van Dijk, want hij is natuurlijk Homelander en moet in z'n eentje de hele verdediging en het middenveld van Nederland bespelen.

• HollowGamer
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:23:
[...]

Van Dijk mis je niks aan. Echt niet. Camoufleert een hoop. Mede met de hulp van anderen.
Het is afwachten of Liverpool hem niet gaat vervangen. Ook daar doet hij het erg mixed.

Ik weet niet wat Slot van plan is, maar denk wel dat hij iemand is die knopen gaat doorhakken.
En LIV moet gewoon doorselecteren.

Jammer, maar denk dat enkel Ake en een goede Micky, de beste opties zijn.

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:35
Ik vind het vooral jammer dat het fysiek / conditioneel altijd zo tegenvalt. Lang niet altijd een kwestie van onvoldoende mentaliteit, maar ook van loopvermogen en fysieke kracht.

Natuurlijk heb je niks aan dom loopvermogen om als kip zonder kop over het veld te rennen, maar bij NL lijkt er gewoonweg geen capaciteit/vermogen om scherp te zijn. Altijd een stap te laat omdat het een stap teveel is

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• Drardollan
  • Nu online
Hupske schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:21:
[...]

Omdat die toevallig scoort, en dat is werkelijk het irritante, want hij speelde gewoon weer een slechte pot.
Als je onder druk staat kan je hem gewoon niet gebruiken. Hij is niet aanspeelbaar en balvast genoeg om je probleem dan op te lossen. En als die de bal een keer goed aanneemt maakt die veel te vaak de foute keuze. Waar je gewoon de bal aan moet nemen en terug leggen op het middenveld of een speler om je heen, gaat hij voor een actie en balverlies of hij heeft een verkeerde inspeel pass.

De laatste 10/15 minuten begon die beter te spelen, puur omdat die zijn rol als kapstok in de spits niet meer had en Weghorst dat wederom geweldig goed overnam.

Dus in die zin, Depay staat compleet op de verkeerde plek.

Dat Simons de andere wedstrijden de kind van de rekening was sloeg ook al nergens op door hem te wisselen. Hopelijk na vandaag durft die dat niet meer aan, want Simons haalde een goede voldoende.
Sowieso moet je als trainer eigenlijk nooit nodeloos wisselen, dat weet iedereen. Een deel B-elftal opstellen is leuk in de voorbereidingen, maar op een eindtoernooi moet je gewoon elke keer met je basis spelen tenzij het niet kan (ziek, blessure of schorsing). Never change a “winning” team. Juist je basis in de flow krijgen is belangrijk in een toernooi.

Depay speelde een aardife wedstrijd, amper tot geen foute ballen. Nadrukkelijk aanwezig, goed doelpunt en nergens de nonchalance van de eerste 2 wedstrijden. Als hij zo speelt en voldoende aanvoer gaat krijgen dan legt hij er nog wel een paar in.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:46
Ik zou de vrije trappen en hoekschoppen eens door Gakpo laten nemen. Die van Depay komen bijna nooit aan.

Study everything, You'll find something you can use

• bie100
  • Registratie: September 2016
PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:26:
[...]

Spelen wel vaker slecht in de poule fase en halen dan gewoon de finale of winnen ‘m zelfs
Inderdaad die spelen vaak op halve kracht in de poule fase

• Exocet
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:26:
[...]

[...]

Ja.. en dan krijg je dus dit soort reacties van mensen die in nepnieuws trappen, en voordat je het weet...
Gaat mij om dat er Frenkie op zijn shirt staat.
Nepnieuws...

• d-vine
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:23:
Niet om mijn gelijk te halen maar tegen Polen riep ik dat ik bang was voor slappe en afwachtende manier van verdedigen van ons elftal.

Helaas is daar nog niets aan veranderd.
Je kunt niet zo laf verdedigen tijdens zo'n toernooi
Probleem is dat elke linie slecht is.

Het jagen druk zetten vanaf de aanvallers, middenvelders gaat al niet goed.

Middenveld dat veel balverlies heeft.
Tel daar de slappe hap achterin bij op dan blijft er weinig van over.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:26
PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:26:
[...]

Sterker nog. Onder Deschamps hebben ze nog nooit een derde groeps wedstrijd gewonnen. Alleen maar gelijke spelen of verloren.
Dit is gewoon hoe hij het doet..

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Exocet
  • Niet online
Castor385 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:27:
Ik zou de vrije trappen en hoekschoppen eens door Gakpo laten nemen. Die van Depay komen bijna nooit aan.
Kennelijk is dit nog niemand bij het Nederlands elftal opgevallen in de afgelopen 20 wedstrijden...

• HollowGamer
  • Niet online
nocalimero schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:24:
Kudos to Oostenrijk voor de winst vandaag, maar die hebben ook geen geweldige wedstrijd gespeeld. Ok, ze zijn groeps winnaar. Maar ze werden door een slecht Oranje soms ook weggespeeld.

Het blijft een wonderlijk toernooi...
Frankrijk haalde ook de finale met slecht voetbal, en de Argentijnen met veel schoppen.

Het is veel geluk hebben, maar je mag wel beter presteren dan dit.

Benoemd naar de uitleg van Koeman, maar eigenlijk ook weer niet. Hij gaat niet zeggen: 'goh, ik was ook slecht met mijn wissels vandaag'.

• Jeroenvde89
Koeman vond het geen wanvertoning… Die nemen we ook ook niet meer serieus.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 19:20
koeman vind het eigenlijk geen wanvertoning, daar ga je al....

• PatrickC
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:26:
[...]

[...]

Wist ik niet! Nepnieuws is toch bewust fout nieuws verspreiden toch?

• Dr. Strangelove
  • Nu online
HollowGamer schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:24:
VDV emotioneel, dat je zie je niet vaak. :)
Jij niet dan? Alles wat oranje is zit zijn ballen toch uit de broek te schamen nu.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 23:06

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Het enige positieve van deze avond is het beeld van de vriendin van Joey Veerman tijdens de nabeschouwing.

http://www.xbmcfreak.nl/

• Quad

Quad

Doof

:') Koeman..

Ik ga even koffie halen, man man.

nggyu nglyd

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:22
Hoop dat we tegen winnaar van C spelen (lijkt mij Engeland). Dan winnen en tegen Italië of Zwitserland. Beide zijn te doen (met wat geluk). Dan halve finale en mogelijk finale.

In ieder geval niet tegen Portugal ;)

• Harribo
d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:28:
[...]

Probleem is dat elke linie slecht is.

Het jagen druk zetten vanaf de aanvallers, middenvelders gaat al niet goed.

Middenveld dat veel balverlies heeft.
Tel daar de slappe hap achterin bij op dan blijft er weinig van over.
Mwah
Ben wel met je eens dat we voorin te weinig druk zetten.

• Krukar
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:30:
Lekker uit z'n verband gerukt. Hij zegt toch dat dat in het begin wel zo was en dat ze niet goed spelen, ballen inleveren e.d.

• Millie-ano
  • Niet online
Hahaha. Ben geen fan van Stekelenburg.. maar dit doet ie wel lekker.. 'wantvertoning' & 'tureluurs getikt' .. doe is ff uitleggen.

En zegt dus ook dat een centrale verdediger zijn man moet pakken bij de eerste goal. Durft helaas niet man met paard te noemen. Maar is van dijk.

• HollowGamer
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:30:
Malen krijgt nu de schuld lol

Die gast probeert tenminste iets aanvallend. Maar kijk ook even naar de rest.

• Exocet
  • Niet online
aaaido schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:31:
Hoop dat we tegen winnaar van C spelen (lijkt mij Engeland). Dan winnen en tegen Italië of Zwitserland. Beide zijn te doen (met wat geluk). Dan halve finale en mogelijk finale.

Haha, je speelt nog 1 wedstrijd en dan is het klaar

• Drardollan
  • Nu online
BakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:27:
Ik vind het vooral jammer dat het fysiek / conditioneel altijd zo tegenvalt. Lang niet altijd een kwestie van onvoldoende mentaliteit, maar ook van loopvermogen en fysieke kracht.

Natuurlijk heb je niks aan dom loopvermogen om als kip zonder kop over het veld te rennen, maar bij NL lijkt er gewoonweg geen capaciteit/vermogen om scherp te zijn. Altijd een stap te laat omdat het een stap teveel is
Sowieso een beetje dingetje van EK’s en WK’s. Veel spelers al een lang en zwaar seizoen gehad, amper rust en dan in een samenstelling moeten spelen die ze niet echt gewend zijn. Het is nogal een verschil of je vaste maatje naast je staat of een speler waar je maar af en toe mee speelt. Juist een vaste ploeg geeft vleugels. Kijk maar in NL in de Eredivisie. Veel ploegen die kampioen worden, worden dat niet omdat ze de beste spelers hebben maar omdat het een team is.

Aan de bondscoach de ‘ondankbare’ taak om spelers bij elkaar te zetten die samen goed kunnen spelen zinder dat je daar echt iets aan kan doen. De voorbereiding is kort en vaak ook rommelig omdat spelers er nog niet klaar voor zijn. Dat is echt andere koek dan een trainer van een kampioenselftal in de reguliere competitie die maanden achter elkaar met (nagenoeg) dezelfde groep werkt.

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:35
Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:29:
[...]

Kennelijk is dit nog niemand bij het Nederlands elftal opgevallen in de afgelopen 20 wedstrijden...
Ook dit is het kelderklassesyndroom. Dr heeft, volgens legendes, ooit iemand een vrije trap gescoord en die heeft vervolgens het recht om tot zn 37e vrije trappen in een weiland te rammen.

En elke vrije trap weer die ambitie, direct gevolgd door woede, ontkenning, onderhandeling, rouw.. etc -O-

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:22
Oostenrijk had vanavond ook wel geluk met de doelpunten zeg... Nederland moet zeker beter maar dit en ietsje beter is denk ik ook wel de max. En ook daarmee kan je winnen.

• HollowGamer
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:30:
[...]

Jij niet dan? Alles wat oranje is zit zijn ballen toch uit de broek te schamen nu.
Dit ging over het beeld met het zoontje van Veerman, helaas niet over de prestaties op het veld.

• Drardollan
  • Nu online
Castor385 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:27:
Ik zou eerder een middenvelder kiezen die wat kleiner is en juist Gakpo én Depay bij het doel zetten.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:40

gws24

Thinking is hard!

Drardollan schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:32:
[...]

Sowieso een beetje dingetje van EK’s en WK’s. Veel spelers al een lang en zwaar seizoen gehad, amper rust en dan in een samenstelling moeten spelen die ze niet echt gewend zijn. Het is nogal een verschil of je vaste maatje naast je staat of een speler waar je maar af en toe mee speelt. Juist een vaste ploeg geeft vleugels. Kijk maar in NL in de Eredivisie. Veel ploegen die kampioen worden, worden dat niet omdat ze de beste spelers hebben maar omdat het een team is.

Aan de bondscoach de ‘ondankbare’ taak om spelers bij elkaar te zetten die samen goed kunnen spelen zinder dat je daar echt iets aan kan doen. De voorbereiding is kort en vaak ook rommelig omdat spelers er nog niet klaar voor zijn. Dat is echt andere koek dan een trainer van een kampioenselftal in de reguliere competitie die maanden achter elkaar met (nagenoeg) dezelfde groep werkt.
Andere nationale teams, zoals Oostenrijk ;) , krijgen dit wel voor elkaar dus waarom NL dat keer op keer niet kan...

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• d-vine
gws24 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:34:
[...]

Andere nationale teams, zoals Oostenrijk ;) , krijgen dit wel voor elkaar dus waarom NL dat keer op keer niet kan...
Mentaal zijn we heel zwak.

De drive, passie mist in elke vorm bij dit elftal

• Drardollan
  • Nu online
aaaido schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:33:
Oostenrijk had vanavond ook wel geluk met de doelpunten zeg... Nederland moet zeker beter maar dit en ietsje beter is denk ik ook wel de max. En ook daarmee kan je winnen.
Beetje onderschatting wellicht, het was maar Oostenrijk en we waren al binnen. Frankrijk heeft zich, enkel op basis van de uitslag, ook aardig verkeken op Polen lijkt het.

Vooraf deze stand in de poule voorspellen dan had iedereen je voor gek verklaard.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 19:20
Desinteresse, het hoeft niet (want al geplaatst) dus waarom zouden we.

En al die prutsers roepen dat ze wel willen winnen maar ik geloof het gewoon niet, echt niet . Al sinds jaar en dag is Nederland slecht als het niet perse hoeft, en nu ook weer. Dat is gewoon mentaliteit, slappe luie zakken.

• Krukar
Vind dat NOS interview echt wel buiten de randjes hoor. Ja Koeman maakt die beslisssingen en ja het was slecht. Maar wat verwacht die interviewer nou, dat ie live op TV z'n spelers gaat zitten fileren?

• Dr. Strangelove
  • Nu online
aaaido schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:31:

Ik ben altijd optimistisch over oranje maar op dit moment schiet je nog geen deuk tegen FC Natte Krant.

• Jeroenvde89
Krukar schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:36:
Vind dat NOS interview echt wel buiten de randjes hoor. Ja Koeman maakt die beslisssingen en ja het was slecht. Maar wat verwacht die interviewer nou, dat ie live op TV z'n spelers gaat zitten fileren?
Niet fileren. Dingen benoemen, eerlijk zijn. Altijd maar weer de veilige nette Hollandse weg kiezen en er omheen lullen. Zeg gewoon waar het op staat!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03-2025
Koeman toch wel zelfreflectie, je ziet wel de wanhoop in zijn ogen.
Zal ongetwijfeld het beste willen maar denk niet streng genoeg voor zijn team.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Puntjes moeten op de i van Koeman. :D

• Krukar
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:37:
[...]

Niet fileren. Dingen benoemen, eerlijk zijn. Altijd maar weer de veilige nette Hollandse weg kiezen en er omheen lullen. Zeg gewoon waar het op staat!
Hij vraagt letterlijk waarom Veerman slecht was en welke spelers vervangen moeten worden. Dat is niet interviewen, dat is gewoon afvallen en dat helpt voor het team ook niet.
Pagina: 1 ... 154 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!