Steam/Epic: Deurstopper
Klopt, gebeurde heel veel onderling. Ze wilden allemaal de bal niet geven. Daarnaast gaf hij m aan Geertruida aan de binnenkant (slap balletje) waardoor hij met links moest geven.einz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:56:
[...]
Schouten had echt alle tijd, maar geeft uit voorzichtigheid een bal aan Geertruida die veel minder ruimte had.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nog niet bekend.FreakNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Wie wordt het in de 8e finale?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Maar wij zijn Oranje!! Dat is genoeg toch?VidaR-9 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Een cursus “inzet” kan geen kwaad..
Idd! Als het voetballend niet lukt in ieder geval met lef en inzet een partij op de mat zettenVidaR-9 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Een cursus “inzet” kan geen kwaad..
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Weer het middenveld.Vos schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Bij die 1e ging het ook flink mis. Werd niet meegelopen. Alle drie de goals fikse fouten.
Daar lag het probleem. Schouten en Veerman verdedigen gewoon niet
In ieder geval geen Veerman, Geertruida, Depay en Wijnaldum.PatrickC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Met welk elftal ga je nu de volgende wedstrijd spelen? Wie durft nog?
Maar ja, zo veel zit er ook niet achter
Gemekker op Depay, speelde naar behoren net als Gakpo/Malen. Prima goal, prima doorvoetballend bij kans van Reijnders. Vandaag was het middenveld ondermaats. Veerman, Schouten, Wijnaldum. Kansloos. Vreselijk kut dat we vier man missen maar dan nog.Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Koeman laat zich echt kennen hoor. Depay laten staan en Wijnaldum laten invallen...
Laffe coach
-Spanje
-Groepswinnaar C (je zou Engeland verwachten)
-Groepswinnaar E (je zou België verwachten)
Ergens ben ik verdeeld.
-Spanje verlost ons namelijk in de eerste helft, al uit ons lijden.
-Engeland kan grappig zijn want die presteren ook vrijwel nooit.
-België alleen als we ervan winnen. Want ik ben nog steeds een Nederlander hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zou toch graag de Ligt in de verdediging zien.
Zal wel meevallen toch, nu gaat het echt beginnen.Quad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Dat moet in de 16e finale een Wiedergutmachungsschnitzel worden van Nederland. Anders komt 't niet goed!
Vandaag speel je tegen een ploeg die moet winnen terwijl je zelf al door bent. Wel lekker hoe Oostenrijk echt als een ploeg speelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:27
Maar toch pakten die wissels niet best uit in vergelijking tegen Frankrijk. Laten we eerlijk zijn, aanvallend is het geen garantie dat we even 3 goals maken. Vooral niet als het grossiert in balverlies.
Als we dan ook verdedigend onthutsend slecht presteren dan redden we het niet.
Uithuilen en hopen dat het weer wat beter kan worden, maar eerlijk gezegd ben ik bang dat we snel naar huis zijn. Er zitten een paar zwakke plekken in de selectie die we vorige toernooien ook hadden, ook onder van Gaal.
En dat is nog steeds niet opgelost.
Alsof dat wat uitmaakt met dit elftal? Tegen Spanje of Engeland kun je nog enigszins met opgegeven hoofd het toernooi verlaten. Als we hier gelijk hadden gespeeld, konden we in 8ste finale naar huis worden gestuurd door Georgië.FreakNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Doe mij maar Engeland, leuk.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
Dus nu krijgen we een van de volgende drie:
-Spanje
-Groepswinnaar C (je zou VK verwachten)
Ergens ben ik verdeeld.
-Spanje verleid ons namelijk in de eerste helft, al uit ons lijden.
-België alleen als we ervan winnen. Want ik ben nog steeds een Nederlander hoor.
Voor de eerste drie:ephymerous schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Ik begrijp er echt helemaal niets van. Kan een journalist Koeman eens bevragen?
- hoezo mag Depay keer op keer blijven staan?
- hoezo valt Wijnaldum keer op keer in zonder bijdrage te leveren?
- hoezo stel je Geertruida op terwijl Frimpong in vorm is?
- hoezo heeft van Dijk onbeperkt krediet?
- wat heeft Gravenberch gedaan dat hij niet invalt?
Wat een treurnis zeg die Koeman
-Met Weghorst begon Depay beter te draaien vond ik
-Omdat we geen betere middenvelders hebben?
-Omdat Frimpong geen back is in een 433
Uh nee, ik zeg toch enkel dat het niets voor mij is?
Ik vind het gewoon niets. Met z'n allen op een camping hossen/zuipen en slechte muziek.
Of mag je dat niet zeggen?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nouja, zo wil je toch niet verliezen? Met welk gevoel ga je naar de volgende ronde, vrij klote.Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
[...]
Zal wel meevallen toch, nu gaat het echt beginnen.
Vandaag speel je tegen een ploeg die moet winnen terwijl je zelf al door bent. Wel lekker hoe Oostenrijk echt als een ploeg speelt.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ook de keeper vond ik niet best trouwens...
Oprecht antwoord, dat zoeken ze in Engeland maar uit met southgate. Koeman heeft zwaar ondermaats gepresteerd en dat vind ik als Nederlander wel een probleem.HollowGamer schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:58:
Oprechte vraag: maar is Koeman slechter dan Southgate?
De Ligt maakt standaard elke wedstrijd een cruciale foutPEBKAC schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
Vandaag ook gewoon pech gehad, het had zomaar andersom kunnen zijn.
Ik zou toch graag de Ligt in de verdediging zien.
Veel ploegen doen het gewoon prima op het EK dankzij inzet. Nederland wint gewoon te makkelijk alle oefenpotjes tegen matige teams. Op het EK moeten ze dan opeens hun best doen en dan lukt het gewoon niet.Nyazzin schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Idd! Als het voetballend niet lukt in ieder geval met lef en inzet een partij op de mat zetten
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik mis een smiley.xzaz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Depay was de beste van de wedstrijd
Dit kun je niet menen
Bij Spanje kan je beter gelijk naar huis...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
-Spanje
-Groepswinnaar C (je zou VK verwachten)
Ergens ben ik verdeeld.
Bij de rest kunnen we nog steeds hopen op een wederopstanding met een flink veranderde ploeg.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gelijk. Aanval kan je weinig verwijten.eric.1 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Dat we er drie om ons oren krijgen van Oostenrijk ligt niet aan Depay of Wijnaldum he. Gewoon waardeloos verdedigd. Zo maakt het geen reet uit hoeveel je er scoort.
Ook de keeper vond ik niet best trouwens...
Middenveld, dat was dramatisch.
Blijkt dat we toch Frenkie, De Roon, Koopman etc missen
Je eerste antwoord is een mening. Gravenberch is vier klassen beter dan Wijnaldum. 4-3-3 is ook maar een keuze. Met Maatsen en Frimoong heb je mannen in vorm. Dan kan je voorin spelen met Weghorst en Gakpo.D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
[...]
Voor de eerste drie:
-Met Weghorst begon Depay beter te draaien vond ik
-Omdat we geen betere middenvelders hebben?
-Omdat Frimpong geen back is in een 433
XXXVI
Dat is elke topsporterAgent47 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Nl elftal heeft teveel typetjes. Malen, Depay, Simons allemaal egoïsten.
Engeland / Spanje tikken oranje van de mat.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
-Spanje
Ergens ben ik verdeeld.
Tegen België krijg je nog een leuke pot.
*knip*HollowGamer schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
[...]
Uh nee, ik zeg toch enkel dat het niets voor mij is?
Ik vind het gewoon niets. Met z'n allen op een camping hossen/zuipen en slechte muziek.
Of mag je dat niet zeggen?
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 25-06-2024 20:08 ]
Nee die eer liet ik aan jou. Jij was ook oorspronkelijk met de bam en ik ben slechts een copycat.
nggyu nglyd
Ik bedoel meer dat Southgate wordt afgemaakt, maar Koeman kan er ook wat van.Sempy schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
[...]
Oprecht antwoord, dat zoeken ze in Engeland maar uit met southgate. Koeman heeft zwaar ondermaats gepresteerd en dat vind ik als Nederlander wel een probleem.
Gakpo zeker.xzaz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Spanje gaat dan 10 doelpunten makenFiber schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Bij Spanje kan je beter gelijk naar huis...
Bij de rest kunnen we nog steeds hopen op een wederopstanding met een flink veranderde ploeg.
Wat bepaalt dit dan? Loting?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:59:
-Spanje
Ergens ben ik verdeeld.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
In de poule van België kunnen ze alle vier nog eerste worden.Joosie200 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Engeland / Spanje tikken oranje van de mat.
Tegen België krijg je nog een leuke pot.
NOFI, maar echt gelul.Agent47 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Nl elftal heeft teveel typetjes. Malen, Depay, Simons allemaal egoïsten.
Die speelden alledrie volkomen in dienst van het team.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Waarin?xzaz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
nggyu nglyd
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
De verdediging is wel hoofdzakelijk zo slecht door datzelfde middenveld. Echt niemand die meeverdedigt of een bal afpakt. Je zou er krankjorum van worden als je in die verdediging staat.ElPaco schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
Toch mooi dat vooraf iedereen dacht dat het met de verdediging wel goed zat, dat vooral het middenveld en aanval pover zouden zijn. Blijkt die verdediging zo lek als een mandje
Daar zie je gewoon aan dat hij wel kwaliteit heeft, maar krijgt amper de bal.
Wat wil je met zo een middenveld achter je
Ik denk dat-ie één balcontact heeft gehad, bij de zijlijn?nocalimero schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:02:
Ik vond Wijnaldum oprecht slechter dan Veerman. Hij wilde echt de bal niet hebben...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 25-06-2024 20:06 ]
Als we 532 spelen lukt het ook niet en klagen we ook.ephymerous schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Je eerste antwoord is een mening. Gravenberch is vier klassen beter dan Wijnaldum. 4-3-3 is ook maar een keuze. Met Maatsen en Frimoong heb je mannen in vorm. Dan kan je voorin spelen met Weghorst en Gakpo.
Ja halve finale klaverjassen op terugweg naar NederlandDirtyBird schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:03:
Historisch gezien gaat NL halve finale halen na een slechte poulefase.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Snap ik. Is dus nog geen peil op te trekken. Maar sportief gezien en met de instelling van vandaag haalt oranje het tegen geen enkele ploeg.FreakNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:02:
[...]
In de poule van België kunnen ze alle vier nog eerste worden.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Maatsen en Frimpong kunnen altijd nog de ballen op weghorst voorrammen.ephymerous schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Je eerste antwoord is een mening. Gravenberch is vier klassen beter dan Wijnaldum. 4-3-3 is ook maar een keuze. Met Maatsen en Frimoong heb je mannen in vorm. Dan kan je voorin spelen met Weghorst en Gakpo.
Zoals hierboven ook al aangegeven, depay speelde aanzienlijk beter toen Weghorst naast hem kwam te spelen.
We gaan het zien, eerst maar eens afwachten wie de tegenstander word (en is het al bekend wanneer)?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nouja, hij kent zn eigen kwaliteiten iig...nocalimero schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:02:
Ik vond Wijnaldum oprecht slechter dan Veerman. Hij wilde echt de bal niet hebben...
Is al jaren over the hill en speelt op amateur niveau. We nemen Danny Koevermans toch ook niet mee.nocalimero schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:02:
Engeland, de lamme tegen de blinde.FreakNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:57:
Ook de geroemde Schouten liet zijn man lopenKrukar schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:03:
[...]
De verdediging is wel hoofdzakelijk zo slecht door datzelfde middenveld. Echt niemand die meeverdedigt of een bal afpakt. Je zou er krankjorum van worden als je in die verdediging staat.
[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 25-06-2024 20:06 ]
Als middenvelder! Dat kan echt niet!Ramzzz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:03:
[...]
Ik denk dat-ie één balcontact heeft gehad, bij de zijlijn?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ho ho, credits where credits due:Quad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Nee die eer liet ik aan jou. Jij was ook oorspronkelijk met de bam en ik ben slechts een copycat.
@Maarten_E is de grondlegger van de BAM.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
HahaDenizz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:05:
Voetbalnoob hier: Wie was die man tussen Frank Rijkaard en de presentator die alleen maar zat te grommen als "analyse"?
Frank Rijkaard?Denizz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:05:
Voetbalnoob hier: Wie was die man tussen Frank Rijkaard en de presentator die alleen maar zat te grommen als "analyse"?
nggyu nglyd
Nu wel.Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:03:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat je Frenkie niet mist...
Want het middenveld van vandaag verdedigt niet.
Loopt niet mee etc
Rijkaard?Denizz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:05:
Nee nee, ik heb er alleen een afschuwelijke uit de hand gelopen grap aan gekoppeld.Superkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:05:
[...]
Ho ho, credits where credits due:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door blobber op 25-06-2024 20:09 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Je schrijft Van Dijk verkeerd.forzav schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:00:
Schouten kost je 2 doelpunten simpelweg door niet mee te lopen. Dramatisch... En de invalbeurt van Wijnaldum, hou op zeg
Maar los Frenkie dat op? Die wil ook de bal in de voetHarribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:06:
[...]
Nu wel.
Want het middenveld van vandaag verdedigt niet.
Loopt niet mee etc
tJa al die gearriveerde voetballers zijn gek op hun portemonnee en vooral heel rechts/VVD.cy-gor25 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 19:53:
[...]
Van iemand die de voorkeur geeft aan Wijnaldum verwacht ik niets meer. Kan Koeman niet gaan rentenieren in Mabella of zo.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Excuse moi. Dat is zeker @Maarten_E, verwar ik je met hem.Superkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:05:
[...]
Ho ho, credits where credits due:
nggyu nglyd
Had de goal tegen Frankrijk wel geteld waren we wel 1e in de groep.
Middenveld met veerman en verdediging met geertruida om te janken, overgewaardeerde spelers die weer eens laten zien wat voor flut competitietje wij hebben.
Maar nogmaals positief, Gakpo presteert stabiel en Depay dit keer ook niks op aan te merken. Verbruggen, Aké, van Dijk en de Vrij ook voldoende wat mij betreft.
Eigenlijk verlies je het tot op heden 3 keer op het middenveld, gelukkig kon je dat tegen Polen omdraaien en tegen Frankrijk dankzij de achterhoede de schade beperken.
[ Voor 7% gewijzigd door Drardollan op 25-06-2024 20:10 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Depay mag blijven staan. Wijnaldum blijven brengen, echt wtf! Die gast kan echt niet meer.
Je hebt zoveel goede opties op de bank zitten, maar weigeren om die in te brengen. Waarom geen Brobbey, waarom geen Maatsen, waarom geen Frimpong vandaag als je Dumfries op de bank zet, waarom geen Gravenberch, wat toch werkelijk beter is dan Wijnaldum.
Je spelers niet kunnen motiveren om er kort op te zitten, maar dat kan ook liggen aan de verkeerde opstelling.
Het was echt verschrikkelijk vandaag.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hadden Rabiot/Griezman een beetje scherper geweest en dan was het nu klaar geweestMartin0 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
In de categorie if buts and maybe's:
Nee dat denk ik ook niet. Nederland heeft gewoon geen goede CDM op het moment, ook niet eentje die je er wel bij had kunnen halen. Met Frenkie erbij was het spel naar voren toe hoogstens wat beter geweest dan nu.D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
[...]
Maar los Frenkie dat op? Die wil ook de bal in de voet
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Inderdaad, aanvallend waren er echt nog wel opties, maar hij blijft bij zijn standaard vantevoren bedachte wissels.Hupske schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
Je voelt bij jezelf de complete machteloosheid. Als supporter kan je hier werkelijk niets aan doen. Na zoveel kritiek gewoon niet luisteren, het niet willen zien, en met idiote opstellingen en wissels aankomen zetten.
Depay mag blijven staan. Wijnaldum blijven brengen, echt wtf! Die gast kan echt niet meer.
Je hebt zoveel goede opties op de bank zitten, maar weigeren om die in te brengen. Waarom geen Brobbey, waarom geen Maatsen, waarom geen Frimpong vandaag als je Dumfries op de bank zet, waarom geen Gravenberch, wat toch werkelijk beter is dan Wijnaldum.
Je spelers niet kunnen motiveren om er kort op te zitten, maar dat kan ook liggen aan de verkeerde opstelling.
Met terugwerkende kracht had die scheids goed gezien dat we dat niet verdiendenMartin0 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
In de categorie if buts and maybe's:
Toch nog 66 punten zie ik… door 2e plaats van Frankrijk in de poule en goal van Mbappé. Maar voelt toch een beetje als verliezen, derde worden en onverdiend de 8e finale halen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Een slechte generale……dr.lowtune schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:09:
Winst…gelijk…verlies……….totale vernedering (als ze deze dalende trend voortzetten)
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Volgens mij heeft Depay het wel terugbetaald vandaag toch? Wat betreft Wijnaldum, dat is echt een 100x zo groot probleem zou ik zeggen. Hoe vaak heeft die uberhaupt de bal gehad (alweer)? En dan als je hem eens ziet, dan verspeelt 'ie de bal weer eens.Hupske schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:07:
Je voelt bij jezelf de complete machteloosheid. Als supporter kan je hier werkelijk niets aan doen. Na zoveel kritiek gewoon niet luisteren, het niet willen zien, en met idiote opstellingen en wissels aankomen zetten.
Wat betreft andere spelers, ik weet het niet. In principe heb je verder gewoon vrij goeie spelers in het veld staan, maar het liep gewoon voor geen meter. Ook in de 1e helft, nadat je Veerman eruit haalt voor Xavi, het loopt echt helemaal niks beter. We werden gewoon weggespeeld. 2e helft was wat beter, maar je verliest uiteindelijk wel. Heb ook wel het idee dat onze keep daar 2x de mist in gaat though, 2 goals in de korte hoek... Maar goed dat er een werd afgekeurd, maar dat mag eigenlijk toch ook niet gebeuren, hoewel die eerste wel echt een lekker schot was.
Die trend gaat nog wel een jaartje of 6 minimaal door, zoveel staat er niet klaar om op te volgen in het Nederlands Elftaldr.lowtune schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 20:09:
Winst…gelijk…verlies……….totale vernedering (als ze deze dalende trend voortzetten)
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar er zijn drie plekken die we kunnen innemen omdat we derde in groep D zijn.
:strip_exif()/f/image/gSCXl9XjrdOErNz2o8MC5xCQ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://nos.nl/ek2024/speelschema/knockout
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!