Koeman doet een Aadje. Veerman zat niet lekker in de wedstrijd (understatement), maar die zal weinig slapen vannacht
SnikhitteDeruxian schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Time-out vanwege…..?
Toont meer aan hoe laag niveau de Eredivisie is. Als ie het tegen Oostenrijk al niet haalt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Dacht dat die zo goed was bij PSV?
Vond Veerman tegen Frankrijk niet eens zo slecht invallen in een ploeg die toen al voor geen meter draaide. Nu inderdaad niet goed, maar wie is dat wel? En waarom een Depay ongelimiteerd krediet geven en Veerman nu nog voor de rust wisselen?
Maar slechts één van de tien potentiële terechte wisselsExocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Dit gebeurt niet vaak in interlands, maar 100% terechte wissel
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Tuurlijk. Maar als zelfs Koeman je er zo snel af haalt.ephymerous schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
[...]
Inderdaad, maar het is wel topsport he. Presteren moet
Ook in Europees verband zag je het al vond ik, Veerman kan het tempo niet bijbenen
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-06-2024 18:37 ]
Bovenop een voet/enkel gaan staanVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
[...]
Wat mis ik? Loop ook even 5 min naar buiten …
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En dan is dit nog de tweede keus van Oostenrijk ook.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:36:
Zegt ook wel iets over het niveau (en de druk) van de eredivisie trouwens dit..
Ik vind Reijnders veel zwakker spelen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Omdat je middenveld steeds het probleem is. We missen daar fysiek.KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:36:
Vond Veerman tegen Frankrijk niet eens zo slecht invallen in een ploeg die toen al voor geen meter draaide. Nu inderdaad niet goed, maar wie is dat wel? En waarom een Depay ongelimiteerd krediet geven en Veerman nu nog voor de rust wisselen?
Dat denk ik ook. Hoewel de complimenten voor zijn spel afgelopen seizoen bij PSV wel terecht waren. Sympathieke gozer. Hopelijk kan hij die stap maken en dit loslaten.CR1691 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:36:
Veerman gewoon (nog) niet goed genoeg voor het hoogste Europese niveau. Geen schande maar die jongen is door een bepaalde groep teveel opgehemeld. Die moet echt nog wel een paar stappen zetten. Misschien is een jaar langer bij PSV geen gek idee.
Raakt Memphis nou geblesseerd door de scheids? :’)
Vaak gaat t beter als je ff gaat pissen. Kunnen we collectief op de troon gaan zitten?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Voor mij 1 held van het EK: de keeper.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja man man mandglavimans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Memphis heeft potentie en kan iets extra's brengen. Dat zag je ook aan dat ene passje. Veerman zakte gewoon door de ondergrens.dutchgio schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Memphis mag wedstrijden lang blijven staan maar Veerman wordt geslachtofferd.
Koeman...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Maar hij kan kennelijk alles wat Kroos ook kan, ze zijn er alleen vergeten bij te zeggen dat het tempo dan wel laag moet liggen.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:37:
Ook in Europees verband zag je het al vond ik, Veerman kan het tempo niet bijbenen
Verbruggen enige met een voldoende p
Elect a clown, expect a circus.
ik vind Reijnders ook niet veel al het hele toernooi, die kan ook veel beter.
Deze keeper is goud
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Goed gestapt daar met zijn allen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Reijnders, Veerman, Geertruida… het is echt uien vandaag..
http://www.xbmcfreak.nl/
Sneu voor veerman terwijl we weten dat Memphis nog slechter speelt al 3 wedstrijden lang.
vind het vooral leuk hij op zijn gemak opstaat en naar de wedstrijd kijkt.dglavimans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
De eredivisie is in 80 jaar ook niet zo slecht geweest als afgelopen seizoen. Spelers die goed leken, hebben niet op niveau gespeeld en geen weerstand gehad. Veerman die gewisseld wordt snapt iedereen 100%. Dit leek nergens op en was gewoon zielig om te zien.
En AkeSlasher schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
Verbruggen enige met een voldoende p
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tjemig wat slecht
Sabitzer mag koppen, die gozer is 3 turven groot!
Daarna allemaal Oostenrijkers bij die scrimmage, geen Nederlander te zien. Verbruggen mag het oplossen
Het is allemaal te slap
Sabitzer mag koppen, die gozer is 3 turven groot!
Daarna allemaal Oostenrijkers bij die scrimmage, geen Nederlander te zien. Verbruggen mag het oplossen
Het is allemaal te slap
Echt puur al op alleen inzet verlies je het al
Scheids moet daar toch gewoon affluiten? Eerst de corner tegen omdat hij in de weg staat en vervolgens blocked hij Memphis...
Vandaag (nog) niet hoor, maar ik snap je punt. Van mij mag ie er ook per direct uitNimflix schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
Sneu voor veerman terwijl we weten dat Memphis nog slechter speelt al 3 wedstrijden lang.
Alles is relatiefNimflix schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
Vandaag was Veerman zelfs slechter dan Memphis, dat is knapNimflix schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:38:
Per direct doorselecteren. Van Dijk eruit. Ake naar het midden, Maatsen op links. Memphis eruit, Zirkzee/Weghorst/borbbey erin. En die 2 naar huis sturen.
Maar dit zagen we toch al lang dat Oostenrijk veel feller is. Nederland is echt van een laag niveau, die moeten 3 tandjes bij. Want op inzet leg je dit af.
Jezus Memphis...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kijken op vrt is grappig.
Ik zou zeggen doe eens wat Gakpo.
Gakpo fixt een vrije trap.
Depay gooit de vrije trap weer eens weg.
Ik zou zeggen doe eens wat Gakpo.
Gakpo fixt een vrije trap.
Depay gooit de vrije trap weer eens weg.
Zelfs een bal voorgeven uit een vrije trap kan ie niet...
Verwijderd
Als het nou net zo'n wedstrijd wordt als toen tegen PortugalMiki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Het is wachten op de rode kaart van Oostenrijk.
Deden we het 36 jaar geleden toch een stuk beter….
2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30
Nadeel dan de wissel van Veerman is dat Depay weer achter elke vrije trap gaat staan.
Weer zo’n weergaloze vrije trap van mwontcachme schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Jezus Memphis...
XXXVI
Prachtige vrije trap van Memphis weer… die kan gaan voetballen bij Vitesse
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je zou natuurlijk ook Depay eraf kunnen halen, maar ja, die neemt dan slecht de vrije trappen?
Hopelijk zonder blijvende schade voor onze spelers. Ze gaan weer als houthakkers tekeer net als tegen Frankrijk.Miki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Niet als de scheids domweg de kaarten op zak houdt.Miki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Maakt verder weinig uit, wij scoren voor hun. Kan beter hier de rode kaarten uitdelen.Miki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Weghorst erin voor meer beleving
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Blij dat jij niet de bondscoach bentMillie-ano schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:40:
Per direct doorselecteren. Van Dijk eruit. Ake naar het midden, Maatsen op links. Memphis eruit, Zirkzee/Weghorst/borbbey erin. En die 2 naar huis sturen.
Was toch buitenspel
Memphis bijna, goed dat ie nog niet gewisseld was.
Wellicht kan een tweede gele kaart voor Oostenrijk helpen, dan is het 10 tegen 10 (Mempis tel ik voor het gemak even niet mee)
Waarom een haarband als je toch niet zweet
Waarom neemt depay altijd de vrije trappen. Elke keer, elke wedstrijd schiet hij in de muur.
Koppen kan hij ook al niet met dat bandje
Tja, beide partijen voetballen ondermaats. Ja, Oostenrijk is aan de betere hand, maar verder dan druk zetten komt het niet; het ‘tactische’ voetbal ontbreekt hen en men kan vooral hard spelen. Oranje mist het vertrouwen, de ‘bite’ en gedrevenheid.
Jammer.
En als het harde spel van Oostenrijk een voorbode is voor de rest van de wedstrijd, dan wordt het een gezellige tweede helft.
Jammer.
En als het harde spel van Oostenrijk een voorbode is voor de rest van de wedstrijd, dan wordt het een gezellige tweede helft.
Zonder haarband had hij gescoord
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Gakpo laat wel ff zien dat hij ongelooflijk veel overzicht heeft.
zawaar buitenspelMiki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Dat was bijna Memphis
Iedereen zakt zwaar door de ondergrens deze wedstrijd, behalve Verbruggen misschien. Naast Veerman had ie zo nog 3-4 anderen kunnen slachtofferen.
Het lijkt gewoon he-le-maal nergens op.
I’m sitting in the dark. NPO stream is geklapt hier. Mis ik alle acties van Depay
Veerman nam 'm net. En koppen terwijl de bal bijna achter je valt, ik vond 't nog knap.Danfoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Waarom neemt depay altijd de vrije trappen. Elke keer, elke wedstrijd schiet hij in de muur.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Was 'ie daarna afgekeurd.Shabbaman schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
haha inderdaad, hij mistimede echt volledig die bal, maar had ie gezeten had ik 't niet erg gevonden hahaDanfoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Ronaldo syndroomDanfoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Donderpreek in de rust zo, totaal ander spel tweede helft. 2-1 eindstand.
Jammer dat je de tirades in de kleedkamers nooit ziet
Moet toch dempen ja, zo'n plushy ding.Shabbaman schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Zonder ook niet.Danfoss schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Iedereen zit steeds maar te zeiken op verdedigers en aanvallers maar we vergeten nogal eens dat wedstrijden worden beslist op het middenveld. En dat is nu juist ons zwakke punt. En al die blessures helpen dan niet
Dit is wel wat overdreven vind ik. Niemand speelt goed, alleen Veerman zakte door de ondergrens.Denman schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Iedereen zakt zwaar door de ondergrens deze wedstrijd, behalve Verbruggen misschien. Naast Veerman had ie zo nog 3-4 anderen kunnen slachtofferen.
En dat waren er nogal wat, maakt alle verwachtingen waar.loewie1984 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
I’m sitting in the dark. NPO stream is geklapt hier. Mis ik alle acties van Depay
Wij ook, alsin, heel het land mist de acties.loewie1984 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:42:
Het gaat al wat minder kut dan in de eerste paar minuten, maar een beetje peper in de reet is wel welkom ja.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:43:
Donderpreek in de rust zo, totaal ander spel tweede helft. 2-1 eindstand.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Uit ellende gestopt met streamen.Superman schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:43:
Npo stream is hier uitgevallen
Was hier ook maar via incognito werkt hij dan weer.Superman schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:43:
Npo stream is hier uitgevallen
Wel ja? Tegen Roma en Dortmund eruit gaan is toch wat beter dan in andere jaren door een subtopper uit een Europees land.Dingdong schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:39:
De eredivisie is in 80 jaar ook niet zo slecht geweest als afgelopen seizoen. Spelers die goed leken, hebben niet op niveau gespeeld en geen weerstand gehad. Veerman die gewisseld wordt snapt iedereen 100%. Dit leek nergens op en was gewoon zielig om te zien.
Mwah. Ziet er imposant uit hoor. Dat loopje van hem, tot het nonchalante toe. maar stelt echt geen reet voor. Hier vanaf het begin geen v Dijk polonaise.
Middenveld compleet vastgezet. Schiet niet op zo
Klopt, ik begrijp niet dat Koeman het niet probeert met Gravenberch. Die heeft op niveau veel meer laten zien dan Veerman.D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:43:
Iedereen zit steeds maar te zeiken op verdedigers en aanvallers maar we vergeten nogal eens dat wedstrijden worden beslist op het middenveld. En dat is nu juist ons zwakke punt. En al die blessures helpen dan niet
XXXVI
Ja, klinkt heel positief wat jij zegtFleximex schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:44:
[...]
Wel ja? Tegen Roma en Dortmund eruit gaan is toch wat beter dan in andere jaren door een subtopper uit een Europees land.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!