Klopt. Maar als ik de vorige wedstrijd klaar op alles wat hij verkeerd doet, mag ik ook nu wel positief opmerken dat hij de ballen wel goed teruggelegd. Het begint bij de simpele dingen hoop ik.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:26:
[...]
Dat is wel weer waar. Maar ik vind het nog steeds niet heel goed van hem
Dat gaat zo niet lukken..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
https://www.sofascore.com...n-championship/1#id:56953Slasher schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:27:
Is er ergens een virtuele stand te zien?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We zijn gewoon niet in balans. Te weinig lopers op het middenveld en geen echte spits van niveaud-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:27:
Vorige WK en EK was Nederland ook al dramatisch.
Dit is een van de slechtste selectie die ik meemaak sinds ik vanaf 88 kijk.
Stonden gelijk in doelsaldo en op basis van meer doelpunten gescoord bovenaan.Rivanov schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:27:
Alleen met een flink verschil in doelsaldo kunnen we toch eerste worden, als Nederland én Frankrijk wint?
We moeten simpelweg met een even groot verschil winnen of gelijk spelen bvb.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Was die kans niet klein?ByteMe_ schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:28:
Dat wordt nog leuk als we 3e worden tegen Spanje.
Project Kaizo
Is het meteen klaarByteMe_ schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:28:
Dat wordt nog leuk als we 3e worden tegen Spanje.
Zijn Fransen, die functioneren niet zonder wijn.hallom schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:29:
waarom krijgt fra-pol een drinkpauze?
Die topclubs die in de rij stonden haken nu snel af.Miki schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:27:
Geertruida mag zich op maken voor de wissel. Die is klaar voor vandaag.
Zakt volledig door de mand
Nee, bij gelijke uitslag eindigen we boven Frankrijk, doelsaldo is gelijk, maar wij meer doelpunten gescoordRivanov schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:27:
Alleen met een flink verschil in doelsaldo kunnen we toch eerste worden, als Nederland én Frankrijk wint?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jongens het begint gewoon met techniek. Een bal in bezit houden, een pass geven die aankomt , een duel winnen. En als je daar al faalt dan houdt het gewoon op.
Past opzich wel bij het niveau van sommige spelers maar doe es wat positiever joh
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Misplaatste arrogantie, en per wedstrijd gaat het triester worden.Deruxian schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:29:
3 wedstrijden niks gebracht, loop je dan met je hoofdband
Elect a clown, expect a circus.
Die stond in het veld flink te balen.
Want hij scoorde in eigen net,
En miste een kans met veel pret,
Vervolgens zijn het weer dikke tranen die dalen.
BakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
Reacties hier doen me denken aan de kelderklasse: totale emotionele instorting bij de eerste beste tegenslag.
Past opzich wel bij het niveau van sommige spelers maar doe es wat positiever joh
of zou Koeman ze gisteren nog mee genomen hebben naar het nachtleven van berlijn
Het is toch gewoon dramatisch?BakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
Reacties hier doen me denken aan de kelderklasse: totale emotionele instorting bij de eerste beste tegenslag.
De vorige wedstrijden waren redelijk met positieve punten. Vandaag is het echt heel erg slecht.
Meer dan genoeg ruimte inderdaad.CynicRelief schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
komt goed jongens, we moeten immers nog ‘groeien in het toernooi’
het is al sinds minuut 1 tegen frankrijk kutBakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
We staan nog maar met 1-0 achter en we kunnen nog steeds het EK winnen!BakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zou het? Dat heb ik nog nergens gehoord. Hoe is Depay?!bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:31:
Oei. Veerman zakt echt door de ondergrens
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die gaat samen met Geertruida naar huis. Die zijn echt dit toernooi klaar.bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:31:
Oei. Veerman zakt echt door de ondergrens
Ik kan nog wel wat namen noemen...nocalimero schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:29:
Veerman en Geertruida zijn wel allerzwakste schakels
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Vind jij het goed dan? we krijgen voetballes van het Seniorenelftal van Oostenrijk.BakkerM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Consistent slecht.carpebios schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:31:
[...]
Zou het? Dat heb ik nog nergens gehoord. Hoe is Depay?!
Dit kan je die jongen ook niet meer aandoen. Straks speel je tegen nog betere ploegenDutchOwnage schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:32:
Veerman heeft ook z'n laatste wedstrijd gespeeld dit toernooi. Ongelooflijk hoe slecht.
Vandaag in ieder geval niet de slechtste op het veld.carpebios schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:31:
[...]
Zou het? Dat heb ik nog nergens gehoord. Hoe is Depay?!
Geen medelijden meeJeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:32:
Wel sneu voor diegene die nu gewisseld gaat worden. Poh.
Ze snappen niet, zo lijkt, dat ze allemaal keihard moeten werken om een resultaat te behalen.Slasher schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
[...]
Misplaatste arrogantie, en per wedstrijd gaat het triester worden.
Uw gebeden worden gelezen door Koeman.Quad schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:32:
Ik mis echt Xavi Simons op die plek.
hij is al pakweg tien jaar te veel bezig met dingen buiten het voetbal.Slasher schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:30:
[...]
Misplaatste arrogantie, en per wedstrijd gaat het triester worden.
En daar valt die haarband ook onder.
Kijk, kan warm worden enzo en dan is er altijd wel een voetballer die een hoofdband omdoet om het zweet uit de ogen te houden etc.
Maar bij Depay kun je er geld op zetten dat hij er dagen mee bezig is geweest om de juiste haarband uit te kiezen nadat hij dit in de NBA zag
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Fijn dat hij zelf ook ziet dat het zo niet kanHolk schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:33:
Koeman is niet blij als hij nu al gaat wisselen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:33:
Die Schouten is ook echt veels te licht voor internationaal voetbal
Schiet tussen de palen en je scoort!
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja dacht ook inderdaad dat op voet staan rood isAgent47 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:34:
Hoe is dat geen rood
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet per se toch?Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
[...]
Ja dacht ook inderdaad dat op voet staan rood is
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Wat mis ik? Loop ook even 5 min naar buiten …carpebios schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:34:
VAR kom er maar in
Inderdaad, maar het is wel topsport he. Presteren moetD-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Dat is pijnlijk. Koeman wisselt echt zelden zo snel
Hoho Veerman is geen vriendje van Koeman he, dan wordt er daadwerkelijk iets van je verwachtdutchgio schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Memphis mag wedstrijden lang blijven staan maar Veerman wordt geslachtofferd.
Koeman...
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 25-06-2024 18:36 ]
XXXVI
in een knaken competitie jaVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
Dacht dat die zo goed was bij PSV?
1 van onze kampioenmakersVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
PSN: Finally_Chris
Opvolger van KroosVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:35:
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 25-06-2024 18:36 ]
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!