Die van Malen op Verbruggenxzaz schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:07:
Is er al een succesvolle Nederlandse pass?
Verbruggen reageert ook pas als die bal aan in het doel ligt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voor de derde keer binnen 5 minuten!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Malen is zeer trefzeker. Onhoudbaar !
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
JA NEDERLAND IN BALBEZIT ! NA 7 MIN
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Geertruida wat ben je toch aan het doen, is al 3 keer zijn man totaal niet aan het dekken.
Die kant ligt helemaal open.
Idd vanaf de eerste bal ongeveer. Compleet vrij continusilmaril8 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:07:
Pffff wat speelt Oranje slecht de eerste 6 minuten. Complete rechterkant wordt steeds overlopen. Als dit zo doorgaat, Geertruida eruit en Frimpong erin.
We zijn 4x in balbezit geweest en 4x binnen no time ingeleverd. Zonder al teveel druk van Oostenrijk.jaapstobbe schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:07:
100% balbezit voor Oosrenrijk en een eigen doelpunt van Nederland. Ongelooflijk.
Het is weer slapheid troef
Oostenrijk speelt absoluut niet om te winnen dat is wel duidelijk
Lekker vrij mogen voorzetten ook. Was ook al weer de 3e keer geloof ik, Geertruida moet daar veel dichter opzitten.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Is natuurlijk ook gewoon de ultieme beloning voor die halfbakken start.
Staat er wel een rechtsback opgesteld? Hele wedstrijd nog niemand daar gezien...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Geertruida, zou je niet eens meelopen? 3 Keer vrij kunnen voorgeven voor doel in 5 minuten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan iemand mij vertellen waarom Geertruida zover naar binnen stond? ... Naar mijn idee omdat de vrij de man van V. Dijk moest pakken. Want die wil geen vent.
"Daar komen ze weer"
Mogen we al klagen over het commentaar?
Mogen we al klagen over het commentaar?
Goed bezig, eigen goal zonder op de helft van de tegenstander te zijn geweest.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Toch wel bijzonder dat Oostenrijk zoveel ruimte krijgt om te mogen spelen. En dat achterin weer zichtbaar is dat ze steeds de buitenste man lijken te vergeten.
Er valt maar 1 ploeg aan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Had ik gepleit voor malen...? Ben duidelijk geen kenner...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
We gingen niet rekenen en vol voor de overwinning, toch?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die wil natuurlijk gewoon heel blijven voor z’n transfer naar Liverpooltweakduke schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:08:
Geertruida wat ben je toch aan het doen, is al 3 keer zijn man totaal niet aan het dekken.
Ja gebeurt gewoon 3x...bij de eerste keer ga je toch nadenken zou je zeggentweakduke schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:08:
Rangnick heeft het heel goed aangepakt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wie is die rechtsback bij ons? My god die heeft zijn man nu al drie keer alle vrijheid gegeven. Wat een slappe hap.
[ Voor 3% gewijzigd door Zingo op 25-06-2024 18:09 ]
Van Geertruida en Veerman is inmiddels ook duidelijk dat alles boven de Eredivisie een niveautje te hoog is.
XXXVI
Doe Geertruida maar even wisselen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Oostenrijk op 6 punten, daarna Frankrijk op 5 en dan NL nu virtueel. Ik kan mijn scorito door de shredder halen.
Geertruida vind ik overrated.
Leuk hoor bij Feyenoord maar internationaal te zwak dat blijkt maar weer
Rechtsback bedoel je?Zingo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:09:
Wie is die rechtsback bij ons? My god die heeft zijn man nu al drie keer alle vrijheid gegeven. Wat een slappe hap.
Als het zo moet, dan worden we maar derde. Zo ontlopen we nog steeds Duitsland, Spanje etc.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nederland heeft niks te zoeken op dit wk, graag derde worden en verpletterd door spanje in de 8e en dan koeman met pensioen
Slechtste 8 minuten voetbal van Nederland in lange tijd....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Schijn drukzetten van Memphis voorafgaand aan de eigen goal viel wel op
Klopt. Het is ook een EK.Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
nederland heeft niks te zoeken op dit wk, graag derde worden en verpletterd door spanje in de 8e en dan koeman met pensioen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
EK, denk ik.Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
Verwijderd
WK?Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
Net als Veerman, onder druk is het klaard-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:09:
Geertruida vind ik overrated.
Gelukkig is het een EK ;-)Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
Ja inderdaadMazeWing schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
Slechtste 8 minuten voetbal van Nederland in lange tijd....
Ook nog echt
Slaapkoppen zijn het
Kan memphis, Geertruida en veerman gewisseld worden? Svp
Vol voor de derde plek... Dit moet tactiek zij, hoger wiskunde of zo...Malfunctions schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:08:
We gingen niet rekenen en vol voor de overwinning, toch?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jongens. Kalm, ze hebben gewoon een handicap toegevoegd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Schouten toch. Zulke ballen zou een Frenkie niet verspelen.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die gaat hierdoor niet meer door.dr.lowtune schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:09:
[...]
Die wil natuurlijk gewoon heel blijven voor z’n transfer naar Liverpool
Vond het wel een hilarische goal eigenlijk, wel beetje sneu voor Malen, met zn 1e basisplaats dit EK.
Het is overigens niet alleen Geertruida want in het centrum kan Oostenrijk ook elke keer vrij de bal aannemen. Alsof er een misverstand is bij Oranje over wie daar hoort te staan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hebben jullie ook dat de framerate af en toe inkakt? Ik kijk via de ziggo app.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Klopt die loopt sowieso altijd naar achterJeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Verwijderd
Beter blijft het ook bij 1floriz87 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
Vond het wel een hilarische goal eigenlijk, wel beetje sneu voor Malen, met zn 1e basisplaats dit EK.
Zegt ook veel over Koeman. Spelers waar je vooraf van weet dat ze weinig toevoegen.Nimflix schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:10:
Kan memphis, Geertruida en veerman gewisseld worden? Svp
XXXVI
Je opmerking over Van Dijk is mij ook opgevallen. Hij zet het eigenlijk niet echt neer als leider van de defensie, stapt niet door op juiste momenten en als het misgaat maakt hij met alles duidelijk wat anderen allemaal verkeerd doen. Hij speelt absoluut nog geen goed toernooi.Millie-ano schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:08:
Kan iemand mij vertellen waarom Geertruida zover naar binnen stond? ... Naar mijn idee omdat de vrij de man van V. Dijk moest pakken. Want die wil geen vent.
Waar moest ie anders na toe? Niemand stond vrijJeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
Zo traag speelt NederlandDirtyBird schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
Vind hem überhaupt overrated.bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:12:
[...]
Je opmerking over Van Dijk is mij ook opgevallen. Hij zet het eigenlijk niet echt neer als leider van de defensie, stapt niet door op juiste momenten en als het misgaat maakt hij met alles duidelijk wat anderen allemaal verkeerd doen. Hij speelt absoluut nog geen goed toernooi.
Is schijnbaar niet het enige wat inkakt momenteel...DirtyBird schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
Commentaar op de VRT is wel heerlijk droog "Wat doet Nederland? Wel, voorlopig niets"
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Zag er dan ook komisch uit. Malen met een tackle, gewoon beide benen gestrekt hop zo in het doel die bal.floriz87 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:11:
NL gaat voor best of the rest plek 3. En zelfs dat wordt moeilijk hoe ze nu los zand zijn op het grasveld.
Ben geheel out of the loop.
Wat als Nederland dit verliest?
Liggen we er dan uit of vooralsnog door?
Maar hij zal toch een keer naar voren moeten.Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:12:
[...]
We missen Frenkie echt enorm, die kan wel onder druk uit voetballen
Haha de “nieuwe Kroos” Veerman verspeelt de bal kinderlijk
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 25-06-2024 18:14 ]
XXXVI
wat een koekebakkers zeg, wat doet koeman op de trainingen? frietjes eten en praten over dikke jetsers?
Spelen we tegen de nr2 van groep portugaldragonwith schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:13:
Hahah Reijnders toch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
We gaan sowieso door. Laat dit dan maar de slechtste pot van het EK zijn.dragonwith schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:13:
De bal van Malen draaide er wel mooi in
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nederland is sowieso bij de beste derdes in het geval van een verlies. Hongarije heeft 3 punten, Kroatië maar 2, dus dat is al minder dan NL nu heeft.Joosie200 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:13:
[...]
Zag er dan ook komisch uit. Malen met een tackle, gewoon beide benen gestrekt hop zo in het doel die bal.
NL gaat voor best of the rest plek 3. En zelfs dat wordt moeilijk hoe ze nu los zand zijn op het grasveld.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dan worden we derde en gaan we door.dragonwith schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:13:
Beter om derde te worden dan tweede. Tweede is de bovenste helft van de knock out fase met Duitsland, Spanje en Portugal...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HOE mis je die bal....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Frenkie helpt iets maar is geen speler die een elftal echt draagt.Exocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:12:
[...]
We missen Frenkie echt enorm, die kan wel onder druk uit voetballen
En dit Nederland heeft wel meer body nodig op het middenveld.
Dan heb ik het niet eens over de matige aanvallers
Dan brengt hij WijnaldumExocet schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:14:
[...]
Koeman kan hem beter meteen wisselen, dit is echt heel pijnlijk
Wat een niveau! Tactisch minder en technisch komen veel spelers ook te kort voor dit niveau. Of zal het de spanning zijn?
Nu weer ff positief. Aan bal zijn er best mogelijkheden om tot kansen en doelpunten te komen.
Koeman zei "we gaan totaalvoetbal spelen, dat betekent dat je overal naartoe mag lopen waar je wil. Succes!"
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ontluisterend eerste kwartier...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het was de linksback die opkwam toch? Daar moet Malen gewoon bij lopen natuurlijk.
Hitte.Dingdong schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:15:
Wat een niveau! Tactisch minder en technisch komen veel spelers ook te kort voor dit niveau. Of zal het de spanning zijn?
Fluit maar af, klaar. Is niks dit, puur geluk gehad in de eerste 2 wedstrijden.
Ik gun het ze overigens ook niet dit jaar, bakken er niks van.
Ik gun het ze overigens ook niet dit jaar, bakken er niks van.
Mwah, als je wint heb je de makkelijkste route naar de finale. Niet dat we dat gaan halen natuurlijk.Arjan90 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:14:
[...]
We gaan sowieso door. Laat dit dan maar de slechtste pot van het EK zijn.
De bal van Malen draaide er wel mooi in
Als je niet wint lig je er waarschijnlijk de volgende ronde uit.
We winnen dit ook welbazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:15:
Nu weer ff positief. Aan bal zijn er best mogelijkheden om tot kansen en doelpunten te komen.
Ja ik las het gisteren al. Bedoel meer best of the rest maar povere performance in elk geval als je Polen en Oostenrijk niet dik verslaat.Jebus4life schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:14:
[...]
Nederland is sowieso bij de beste derdes in het geval van een verlies. Hongarije heeft 3 punten, Kroatië maar 2, dus dat is al minder dan NL nu heeft.
moet te doen zijn...
Man man. De concentratie van de spelers is echt ver te zoeken. De meest simpele ballen worden verspeeld. Dat is Koeman echt wel aan te rekenen, die krijgt het niet voor elkaar om zijn ploeg mentaal klaar te stomen voor deze pot.
Jezus wat is die Veerman slecht zeg, kan geen bal goed raken.
Heel Nederland is veel te mild voor dit stel prutsers, ik ergerde me al mateloos tegen frankrijk maar nu is het nog een tandje erger
Moet het wel een klap minder slordig worden.
Ik vind Koeman geen slechte trainer maar als je van Gaal als bondscoach hebt, dan lopen ze toch een stuk harder lijkt het.Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:13:
wat een koekebakkers zeg, wat doet koeman op de trainingen? frietjes eten en praten over dikke jetsers?
Malen daarentegen...Krukar schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:16:
Jezus wat is die Veerman slecht zeg, kan geen bal goed raken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ergerde mij in 2014 ook heel vaak.. nuff said
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Trouwens wij praten op de training ook over dikke jetsers en wij winnen wél
Je merkt dat de tactische instructies van Koeman komen.
Mja je zit spelers ook niet echt te motiveren wanneer Depay in de basis mag blijven.
Mja je zit spelers ook niet echt te motiveren wanneer Depay in de basis mag blijven.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!