[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 139 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

hotymoty schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:44:
Depay is, op dat goaltje op WK 2014 na tegen Australie, echt nog nooit van toegevoegde waarde geweest voor Oranje. Elke keer weer een teleurstelling. Net zoals Depay bij de kwalificatiecampagnes van EK 2016 en WK 2018 echt volledig onzichtbaar was. Het is bij hem echt alles of niets, waarvan 70% niets.
Je overdrijft niet eens. Met slechts twee basisplekken en 210 speelminuten was Depay in WK kwalificatie van 2018 bijna 80%volledig onzichtbaar...

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:10
Dat is precies wat er mist

En dan hebben ze het over als we eerste worden zitten we aan de goede kant van het toernooi.
2021 zaten we ook aan de goede kant en gingen we er keihard af tegen de Tsjechen.

Zonder de dood of de gladiolen mentaliteit is elke wedstrijd een uitdaging.

Mochten we 1ste worden krijg je wel eventuele mooie krakers in de kwartfinale
Spanje - Duitsland
Portugal - Frankrijk
:P

[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 25-06-2024 09:50 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:06
Bijzonder trouwens. Nederlands Elftal is per trein naar Berlijn gegaan, om lekker milieubewust te zijn.
Maar omwille van de tijd gaan ze na de wedstrijd wel per bus terug.

Hoe is die bus in Berlijn gekomen dan? Geteleporteerd? :+

Man man, wat een onzin weer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01 12:28
Rivanov schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:57:
Bijzonder trouwens. Nederlands Elftal is per trein naar Berlijn gegaan, om lekker milieubewust te zijn.

Ik neem aan dat het alternatief een vliegtuig was anders is het wel een behoorlijke non-topic inderdaad, die bus moet er sowieso heen....

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:57:

Ze zijn vanuit Nederland ook naar Duitsland gevlogen terwijl de bus ook die kant op moest, gaat inderdaad nergens over. :)

Het kwam qua tijd vooral beter uit, niet omdat het milieubewust is.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 25-06-2024 10:07 ]

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:14
Rhapsody schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:17:
Laat Brobbey het naar eens proberen. Sterk, balvast en neemt minder risico vergeleken met Depay. Zeker nu de volgende ronde al behaald is.
Zeker nu de volgende ronde al behaald is zou ik geen enkel risico nemen met Brobbey die al pijntjes en problemen had.

[ Voor 8% gewijzigd door eric.1 op 25-06-2024 10:09 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Inderdaad gewoon lekker voetballen. Wel proberen te winnen als het kan , groepswinnaar worden zorgt voor een mindere tegenstander op papier de volgende ronde.

Hoewel ik ook niet het idee heb dat we de finale van halen. Daarvoor missen wij als team ook de echte vechters mentaliteit. Tis wat slap soms en teveel toekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 25-06-2024 10:18 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25
Eerste worden kan je vergeten. Hoogst haalbare vanavond is een magere overwinning op Oostenrijk want die moeten tot het gaatje gaan. Terwijl Frankrijk vanavond kan gaan prijsschieten tegen een uitgespeeld Polen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23
Nederland knalt eruit in de eerste knockout wedstrijd.

Vanavond gok ik op een 3-2 overwinning voor Nederland.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:32
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:28:
Eerste worden kan je vergeten. Hoogst haalbare vanavond is een magere overwinning op Oostenrijk want die moeten tot het gaatje gaan. Terwijl Frankrijk vanavond kan gaan prijsschieten tegen een uitgespeeld Polen.
Die Fransen gaan wellicht ook rustig aan doen. Die doen alles zo zuinig mogelijk.

• Dr. Strangelove
D-e-n schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:39:
[...]

Die Fransen gaan wellicht ook rustig aan doen. Die doen alles zo zuinig mogelijk.
Precies zuinig genoeg om groepswinst af te dwingen, reken daar maar op.

• D-e-n
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:17:
Inderdaad gewoon lekker voetballen.
Wat is "lekker voetballen"? Ik wil het best mogelijke resultaat. Als dat met leuk voetbal kan graag maar ik speel liever rondspelend gelijk tegen de Fransen dan dat we er met 3-0 afgaan. In de KO fase is "lekker voetballen" in de meeste gevallen moeilijk want de tegenstanders gaan steeds beter worden, afhankelijk van waar je komt

Als er één land ons overigens niet ligt is het Oostenrijk wel. Die Red Bull ploegen vinden we ook altijd vervelend als ze tegen een Nederlandse ploeg moeten. Ik vraag me af of je Dumfries dan niet moet passeren nu. Je wilt vooral een strakke opbouw

• D-e-n
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:40:
[...]

Precies zuinig genoeg om groepswinst af te dwingen, reken daar maar op.
Dat is dan ook onze enige kans. Dat de Fransen lange tijd denken dat hun 2-0 voldoet en dat wij er dan plots verrassend één of twee inprikken :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:52

Quad

Doof

Spotmatic schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:39:
[...]

NL (en andere teams in het algemeen) moet nog aan het verstand worden gebracht dat dat "vol ervoor gaan" niet in de laatste minuten moet gebeuren, maar vanaf minuut 1 al. Weghorst is een gigantisch goede pinchhitter maar het zou beter zijn als hij helemaal niet noodgedwongen (!) in hoeft te vallen.

Dus niks afwachtend voetballen, maar hup het gas erop. "langzaam opbouwen" en "rondtikken" kan altijd nog in de eindfase. ;)
Dat deed NL precies 1 minuut vanaf de aftrap tegen Frankrijk. Daarna viel het snel weg.
Maar he, we hebben niet van de Fransen verloren. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• d-vine
Ik ga hopen op het wonder van Lewandowski O-)

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:28:
ik denk dat er geen peil op is te trekken in poule D. Polen speelt zonder druk, Frankrijk hoeft niet, Nederland hoeft niet en Oostenrijk moet met max 4 doelpunten verschil verliezen om bij de beste 4 nr's 3 te eindigen (want Kroatie maar 2 punten, Hongarije 3 met een doelsaldo van -3 (+2/-5) Oostenrijk zit nu op +1 (+3/-2) Dus bij +3/-6 eindigen ze nog steeds boven Hongarije.

Dus ik denk dat 't 2 duffe potjes worden

• d-vine
rik86 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:09:
[...]

ik denk dat er geen peil op is te trekken in poule D. Polen speelt zonder druk, Frankrijk hoeft niet, Nederland hoeft niet en Oostenrijk moet met max 4 doelpunten verschil verliezen om bij de beste 4 nr's 3 te eindigen (want Kroatie maar 2 punten, Hongarije 3 met een doelsaldo van -3 (+2/-5) Oostenrijk zit nu op +1 (+3/-2) Dus bij +3/-6 eindigen ze nog steeds boven Hongarije.

Dus ik denk dat 't 2 duffe potjes worden
Die pot van Nederland niet aangezien die Oostenrijkers er vol in gaan knallen

• rik86
d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:39:
[...]

Die pot van Nederland niet aangezien die Oostenrijkers er vol in gaan knallen
waarom zou Oostenrijk er vol in knallen? Bij een gelijkspel of kleine nederlaag zijn ze door. En de 3e plek in de poule lijkt qua schema ook nog wat gunstiger.

• d-vine
rik86 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:57:
[...]

waarom zou Oostenrijk er vol in knallen? Bij een gelijkspel of kleine nederlaag zijn ze door. En de 3e plek in de poule lijkt qua schema ook nog wat gunstiger.
Omdat dat hun spel is met veel druk en energie spelen. Dat gaan ze niet veranderen.
De coach heeft ook al gezegd dat ze van Nederland willen winnen.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
d-vine schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:01:
[...]

Omdat dat hun spel is met veel druk en energie spelen. Dat gaan ze niet veranderen.
De coach heeft ook al gezegd dat ze van Nederland willen winnen.
Ja.. leuke persconferentie. Ja wij gaan geen moer doen en spelen met onze reserves. Hij kan niks anders zeggen dan 'we willen winnen'

• Quad

Quad

Doof

Even wat luchtigs tussendoor. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfAexGOH_yWPn1phOjkW6WfnL98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DRSq6pHD1BgSzR5aH87jokZ0.jpg?f=fotoalbum_large

nggyu nglyd

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01
Het zou mij (ook) verbazen als Oostenrijk het 'laat lopen'. Ik verwacht wel dat die de wedstrijd willen winnen, ook al is dat niet strikt noodzakelijk. Gedurende de wedstrijd kan je dan altijd nog besluiten om louter de 3e plek veilig te stellen. Ik hoop ook niet dat Koeman Oranje met die instelling het veld in stuurt. De ervaring leert dat dit niet zo goed werkt bij Nederlandse clubs of Oranje. Gewoon spelen voor de winst, volgens de speelwijze waarvan je (Koeman) denkt ook de rest van het toernooi succesvol mee te kunnen zijn en dat kan je enigszins vrijuit doen. Loopt het lekker dan tank je vertrouwen en kan je nog wat spelers en positiewisselingen uitproberen. Loopt het niet dan val je terug op de nul houden, hetgeen ook zinvol kan zijn voor de knockout-fase.

Ik ben heel benieuwd naar de wedstrijd van vanavond. Oostenrijk krijgt lof voor het spel dat ze spelen. Tegen Polen zag je echter ook dat ze kwetsbaar zijn. Je zag eigenlijk hetzelfde als bij Polen - Nederland. Die had Oranje ook veel dikker kunnen winnen, maar door het uitblijven van doelpunten ging het steeds moeizamer en kon Polen ook de zwaktes van Oranje opzoeken. Vanavond zal degene die de zwakte van de tegenstander het best weet op te zoeken winnen. Nu ik dat type, klinkt dat als een open deur en iets dat geldt voor elke wedstrijd. Ik bedoel ermee dat Oostenrijk en Oranje qua niveau van elkaar in dit toernooi ogenschijnlijk niet veel verschillen. Gevoelsmatig kan het twee kanten op.

• ZuluKing
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2025
@bazzemans Ja eigenlijk wel. Als Memphis weer niet presteert dan zie ik niemand anders snel die positie vullen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:28

Fiber

Beaches are for storming.

OK, ik heb het speelschema ook even doorgenomen en snap nu wel dat Nederland inderdaad maar beter zijn stinkende best kan doen en dik winnen van Oostenrijk om eerste te worden in de groep. Dan hoef je inderdaad pas in de finale (weer) tegen Spanje, Duitsland, Portugal of Frankrijk...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:28

Fiber

Beaches are for storming.

ZuluKing schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:53:
@bazzemans Ja eigenlijk wel. Als Memphis weer niet presteert dan zie ik niemand anders snel die positie vullen.
Malen, Zirkzee als hij weer fit is. Allebei beter (in vorm) dan Depay...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• bazzemans
Malen kan ik inkomen. Op basis waarvan noem je Zirkzee? Die is nu ziek, was bij de definitieve selectie nog geblesseerd, ging daarna op vakantie en heeft nog nooit een minuut in Oranje gespeeld. Werkelijk op basis waarvan denk je nu dan dat hij beter zal presteren dan Depay?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:18
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:01:
Malen kan ik inkomen. Op basis waarvan noem je Zirkzee? Die is nu ziek, was bij de definitieve selectie nog geblesseerd, ging daarna op vakantie en heeft nog nooit een minuut in Oranje gespeeld. Werkelijk op basis waarvan denk je nu dan dat hij beter zal presteren dan Depay?
Je kan moeilijk slechter presteren dan Depay. Die brengt letterlijk niets. Het enige waar sommige mensen nog op hopen(Koeman dus ook) is dat hij uit het niets belangrijk is, ook al denken aan de Depay van 5+ jaar geleden.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35
Op basis van wat Depay tot nu toe heeft laten zien? :+

Maar inderdaad, hij was gister nog ziek dus dan lijkt het me sterk dat hij vandaag wedstrijdfit is. Als hij wel fit geweest was, zou ik het wel eens aandurven. Op basis van wat je hoort wat hij laat zien op de trainingen. Maar ook omdat het een jonge hond is die zich vast wil bewijzen, t.o.v. een "gearriveerde" vedette met 94 interlands achter z'n naam, die niet echt uitstraalt het te willen bewijzen.

Join het GoT Pulse-Team!

• bazzemans
Terranova schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:12:
[...]

Je kan moeilijk slechter presteren dan Depay. Die brengt letterlijk niets. Het enige waar sommige mensen nog op hopen(Koeman dus ook) is dat hij uit het niets belangrijk is, ook al denken aan de Depay van 5+ jaar geleden.
Dat Depay absoluut niet laat zien wat je hoopt/verwacht/wenst, ben ik met je eens. Maar om keihard te zeggen dat Zirkzee meer zal brengen, is gezien de omstandigheden van hem (zie mijn opsomming) gewoon niet juist. Dat je het zou kunnen proberen om te kijken of het verschil maakt is een ander verhaal. Maar goed, geen optie want hij is/was ziek.

@Denman Zie hierboven :Y)

• Terranova
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:16:
[...]

Dat Depay absoluut niet laat zien wat je hoopt/verwacht/wenst, ben ik met je eens. Maar om keihard te zeggen dat Zirkzee meer zal brengen, is gezien de omstandigheden van hem (zie mijn opsomming) gewoon niet juist. Dat je het zou kunnen proberen om te kijken of het verschil maakt is een ander verhaal. Maar goed, geen optie want hij is/was ziek.

@Denman Zie hierboven :Y)
Nou ja, Depay laat het niet zien, maar dat komt ook vooral door 't spelen voor Depay ipv voor Oranje. Een Zirkzee, Brobbey, Weghorst of Malen zal gewoon keihard werken en aan de positie houden. Depay loopt overal waar hij niet moet lopen. Dan heb ik gewoon liever een speler die het team helpt, ook al zou de speler in kwestie minder zijn dan Depay(dat betwijfel ik overigens, maar maakt niet uit voor het argument).

• Dr. Strangelove
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 12:41:
Het zou mij (ook) verbazen als Oostenrijk het 'laat lopen'. Ik verwacht wel dat die de wedstrijd willen winnen, ook al is dat niet strikt noodzakelijk. Gedurende de wedstrijd kan je dan altijd nog besluiten om louter de 3e plek veilig te stellen. Ik hoop ook niet dat Koeman Oranje met die instelling het veld in stuurt. De ervaring leert dat dit niet zo goed werkt bij Nederlandse clubs of Oranje. Gewoon spelen voor de winst, volgens de speelwijze waarvan je (Koeman) denkt ook de rest van het toernooi succesvol mee te kunnen zijn en dat kan je enigszins vrijuit doen. Loopt het lekker dan tank je vertrouwen en kan je nog wat spelers en positiewisselingen uitproberen. Loopt het niet dan val je terug op de nul houden, hetgeen ook zinvol kan zijn voor de knockout-fase.

Ik ben heel benieuwd naar de wedstrijd van vanavond. Oostenrijk krijgt lof voor het spel dat ze spelen. Tegen Polen zag je echter ook dat ze kwetsbaar zijn. Je zag eigenlijk hetzelfde als bij Polen - Nederland. Die had Oranje ook veel dikker kunnen winnen, maar door het uitblijven van doelpunten ging het steeds moeizamer en kon Polen ook de zwaktes van Oranje opzoeken. Vanavond zal degene die de zwakte van de tegenstander het best weet op te zoeken winnen. Nu ik dat type, klinkt dat als een open deur en iets dat geldt voor elke wedstrijd. Ik bedoel ermee dat Oostenrijk en Oranje qua niveau van elkaar in dit toernooi ogenschijnlijk niet veel verschillen. Gevoelsmatig kan het twee kanten op.
Verschil is denk ik dat Oostenrijk wel de max heeft laten zien van wat er in zit. Wij niet. Of het er ooit uitkomt is een tweede en meer relevante vraag.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:26
Tja je selecteert toch spelers hoe ze spelen bij hun club dat was vroeger zo en het hoort eigenlijk ook zo te zijn
en Zirkzee had een prima seizoen

Je selecteert geen speler op het feit dat ze een keer het verschil kunnen maken of konden maken :+

• bazzemans
bie100 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 13:47:
[...]

Tja je selecteert toch spelers hoe ze spelen bij hun club dat was vroeger zo en het hoort eigenlijk ook zo te zijn
en Zirkzee had een prima seizoen

Je selecteert geen speler op het feit dat ze een keer het verschil kunnen maken of konden maken :+
En op basis daarvan en zijn blessure besloot Koeman hem in eerste aanleg niet te selecteren (of je het daarmee nou eens of oneens bent). Waarna hij met vakantie ging en dus al een behoorlijke tijd niet gespeeld of getraind had, voordat hij bij de groep aansloot. Vervolgens wordt hij ook nog eens ziek. Over de veronderstelde fitheid en vorm van Zirkzee kunnen we op dit moment dan eigenlijk ook helemaal niks zeggen, gezien wij geen enkele (volledige) training zien noch de data over zijn fitheid.

• bie100
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:05:
[...]

En op basis daarvan en zijn blessure besloot Koeman hem in eerste aanleg niet te selecteren (of je het daarmee nou eens of oneens bent). Waarna hij met vakantie ging en dus al een behoorlijke tijd niet gespeeld of getraind had, voordat hij bij de groep aansloot. Vervolgens wordt hij ook nog eens ziek. Over de veronderstelde fitheid en vorm van Zirkzee kunnen we op dit moment dan eigenlijk ook helemaal niks zeggen, gezien wij geen enkele (volledige) training zien noch de data over zijn fitheid.
Ziek worden kan gebeuren maar dan nog als je Malen op de bank heb zitten ga je Depay niet opstellen ook gezien het feit dat je toch al door bent

Maar je zal het zien straks knalt die er twee erin vanavond en dan zegt iedereen dat ik het helemaal naarst zit :P en Koeman roept dan ook ze zitten er allemaal naarst vooral de pers

Van mij mag die dat hoor maar het wordt een beetje zielig in mijn ogen dat we maar moeten wachten op een opleving van Depay

• bazzemans
bie100 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:18:
[...]

Ziek worden kan gebeuren maar dan nog als je Malen op de bank heb zitten ga je Depay niet opstellen ook gezien het feit dat je toch al door bent
Over Malen zei ik dan ook dat ik daar wel in kan komen. Het ging mij specifiek om Zirkzee en dat benoemde ik ook. Daar weten we echt niet van hoe fit en in vorm hij is na zijn blessure, vakantie en nu ziek zijn.
Maar je zal het zien straks knalt die er twee erin vanavond en dan zegt iedereen dat ik het helemaal naarst zit :P en Koeman roept dan ook ze zitten er allemaal naarst vooral de pers

Van mij mag die dat hoor maar het wordt een beetje zielig in mijn ogen dat we maar moeten wachten op een opleving van Depay
Mee eens, ware het niet dat zijn prestatie in de twee oefenwedstrijden in mijn ogen wel dat sprankje hoop heeft aangewakkerd.

Het is natuurlijk nooit anders geweest dan dat er 17 miljoen (of het aantal inwoners destijds) bondscoaches zijn die er iets van vinden. Dat hoort er ook wel bij :).

• bie100
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:31:
[...]

Mee eens, ware het niet dat zijn prestatie in de twee oefenwedstrijden in mijn ogen wel dat sprankje hoop heeft aangewakkerd.
Dat is misschien ook wel het probleem we leggen zoveel druk op die jongen dat die gaat denken alles draait om mij en ik moet presteren

Terwijl het natuurlijk gewoon een teamsport is en de echte grote weten dat wel.Zie Gullit in 88 speelde echt in dienst van het team omdat die wist dat die tijdens dat toernooi niet zijn beste vorm had

Maar goed als iedereen maar roept dat je de beste bent en hoort dat ze zonder jou niet kunnen ga je dat zelf ook geloven

• bazzemans
bie100 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:49:
[...]

Dat is misschien ook wel het probleem we leggen zoveel druk op die jongen dat die gaat denken alles draait om mij en ik moet presteren
Mee eens dat er te veel de nadruk op wordt gelegd.
Terwijl het natuurlijk gewoon een teamsport is en de echte grote weten dat wel.Zie Gullit in 88 speelde echt in dienst van het team omdat die wist dat die tijdens dat toernooi niet zijn beste vorm had

Maar goed als iedereen maar roept dat je de beste bent en hoort dat ze zonder jou niet kunnen ga je dat zelf ook geloven
Niet mee eens dat hij overal hoort dat hij de beste is, tenminste als hij zijn ogen niet sluit voor kritiek. De kritiek op hem is in mijn ogen juist overal niet van de lucht (en in sommige gevallen louter gebaseerd op zijn persoonlijkheid en gedragingen buiten het veld). Ik zie juist eerder een recalcitrant iemand, getuige ook zijn "Who cares".

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:31
Malen, Veerman en Geertruida basis.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• D-e-n
Malen rechtsbuiten las ik op ad.nl. Geertruida rechtsback. Ze hebben het ook over "belastbaarheid" maar Geertruida lijkt me ook tactisch?

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-01 13:52
Prima opstelling. Dumfries bracht tegen Frankrijk niet wat we van 'm gewend zijn. Frimpong was ook onzichtbaar. Malen liet tegen Polen en Frankrijk al wat meer zien dus hij verdient een kans in de basis.

• Jeroenvde89
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9u9RUf-8t4TBOsgn2ITlS7i8tt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pqlrp480503bupksCS96x3nC.jpg?f=fotoalbum_large
Bron: 433NL

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroenvde89 op 25-06-2024 16:33 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Terranova
Hopelijk krijgt Brobbey nog de kans vandaag. Brobbey ipv Depay zou echt een sterke opstelling geven.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Terranova schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 16:39:
Hopelijk krijgt Brobbey nog de kans vandaag. Brobbey ipv Depay zou echt een sterke opstelling geven.
Of Malen in de spits en Frimpong rechtsbuiten, dat zou ik ook weleens willen zien!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Expanse schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:12:
[...]

Umm hij word hier juist gekleineerd bijna uitgescholden. Of maakt dat niet uit omdat hij hier geen profiel heeft?
Dat valt toch wel mee? Hij wordt als professional gewoon beoordeeld op zijn totale disfunctioneren.

Maargoed. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren vanavond. Het kan volgens mij alle kanten op. Zowel een 3-0 een 0-3 of een 0-0 acht ik even aannemelijk.

• bazzemans
Niet in de reactie waarop je reageert in ieder geval. Op die reacties kan je ook gewoon reageren dat de wijze waarop er over Depay wordt gesproken in sommige gevallen niet meer normaal is. Over het algemeen zijn het hier inhoudelijke reacties. Dat @Terranova geen fan is van Depay is duidelijk en onderbouwt met zijn prestaties de afgelopen jaren en in de laatste paar wedstrijden.

Jij hebt hier recent 3/4 reacties geplaatst, die allemaal in de categorie "flame" vallen naar andere gebruikers.

Geef is inhoudelijk je mening? Wat vind je van de prestatie van Depay tot noch toe en waarom vind jij dat hij wel niet spelen?

Edit: inderdaad dat van die vriendin had ik dan weer moeten laten. Dat is actie-reactie.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2024 17:57 ]

• bazzemans
Als je hier goed had gelezen, zul je zien dat de reacties op Depay uiteenlopend zijn. Sommigen zijn er inderdaad klaar mee en vinden dat hij al langere tijd onvoldoende brengt en ook nu de vorm niet heeft, waardoor een ander zouden moeten spelen. Anderen begrijpen de keus van Koeman op basis van het verleden, maar geven wel aan dat het beter moet (vooral ook hopen). En alles wat er tussen zit.

Edit: en er zitten erbij die niet verder komen dan iets tegen Depay hebben vanwege zijn persoonlijkheid en keuzes buiten het veld. Tja. Kan ik weinig mee.

[ Voor 16% gewijzigd door bazzemans op 25-06-2024 17:25 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:58
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:24:
Als je hier goed had gelezen, zul je zien dat de reacties op Depay uiteenlopend zijn. Sommigen zijn er inderdaad klaar mee en vinden dat hij al langere tijd onvoldoende brengt en ook nu de vorm niet heeft, waardoor een ander zouden moeten spelen. Anderen begrijpen de keus van Koeman op basis van het verleden, maar geven wel aan dat het beter moet (vooral ook hopen). En alles wat er tussen zit.
Ik heb de indruk dat op een aantal uitzonderingen na iedereen inmiddels ziet dat Depay weinig te zoeken meer heeft in Oranje.
bazzemans schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:24:

Edit: en er zitten erbij die niet verder komen dan iets tegen Depay hebben vanwege zijn persoonlijkheid en keuzes buiten het veld. Tja. Kan ik weinig mee.
Zodra hij gaat presteren wordt dit heel snel een non issue. Voorlopig blijft het dus nog even een issue :+

[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 25-06-2024 17:36 ]

XXXVI

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 03:02
Laat Depay er alsjeblieft er elke wedstrijd 3 inschieten. Of 2, ook goed.

Vrees alleen dat hij daar niet goed genoeg voor is.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:45
Megupe schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:36:
Laat Depay er alsjeblieft er elke wedstrijd 3 inschieten. Of 2, ook goed.

Vrees alleen dat hij daar niet goed genoeg voor is.
Nee, dan had dat wel aan het licht gekomen als die goed was. Maar mocht hij ons naar de titel schieten (nou vooruit de finaleplek alleen al is voldoende) dan is alles vergeven. Net zoals ik Sneijder hoog plaats , alleen omdat die ons naar de Wk-Finale schoot in '10.

• Sjah
tIs weer duidelijk waar de prioriteiten liggen, zowel de Engelse als de Duitse Tv geven voorrang aan Frankrijk, op basis waarvan dan? Ja omdat Frankrijk en Polen groot zijn, iets anders kan het niet zijn.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:47:
tIs weer duidelijk waar de prioriteiten liggen, zowel de Engelse als de Duitse Tv geven voorrang aan Frankrijk, op basis waarvan dan? Ja omdat Frankrijk en Polen groot zijn, iets anders kan het niet zijn.
Niet heel gek toch? Op Van Dijk na, hebben we geen grote namen meer. Niet dat Frankrijk nog veel sterren zit, maar toch wel wat meer dan ons.

• D-e-n
Sjah schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:47:
Op BBC 2 kun je Nederland gewoon zien

• D-e-n
PWM schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:52:
[...]

Niet heel gek toch? Op Van Dijk na, hebben we geen grote namen meer. Niet dat Frankrijk nog veel sterren zit, maar toch wel wat meer dan ons.
Onze wedstrijd gaat wel nog om de plek in de groep

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, in ieder geval durft Koeman wel aanpassingen te doen als het niet lekker loopt.
Of dat ook positief is in de derde groepswedstrijd, laat ik in het midden.

Maar ik begrijp de stappen wel.
-Simons was ook niet altijd even geweldig en dan maar Veerman weer proberen.
-Eindelijk Malen. We misten echt iemand op rechtsvoor.
-Dumfries valt denk ik weg omdat Malen nu vooraan staat.
-Voor Depay hoop ik dat nu er twee zeer snelle spelers op de flanken staan, hij stopt met proberen die rol te vervullen. Dat is zijn rol namelijk niet. Zijn rol is als hij een bal krijgt terwijl we nog op het midden van het veld zijn, er een stukje meer verder te komen en dan af te spelen. Dan naar het doel rennen zodat Gakpo of Malen een afspeelpunt heeft. Want dat gaat er namelijk steeds mis. Die bal komt wel bij het doel, maar dan staat die speler vaak alleen zonder afspeelpunt. Dat moet Depay zijn. En als het niet Depay is, dan Malen of Gakpo. Zo heb je misschien eens wat opties. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Quad

Quad

Doof

Iedereen een fijne wedstrijd gewenst!

nggyu nglyd

• Pierre
  • Laatst online: 19:21

Pierre

Van nature lui!

Nou heren in het Oranje even laten zien dat jullie kunnen voetballen, ik zeg 2 nul voor Nederland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Harribo
Oostenrijk... Kom op... Dat is geen topland.
Sabitzer, Baumgartner en verder..?
Alaba is er niet eens bij.

Normaal gesproken zeg ik 3 punten

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 25-06-2024 17:57 ]

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Gek, normaal hoor ik deze in omgekeerde volgorde :/

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

offtopic:
Eerst het Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse, tja dat is toch even verwarrend als je de Formule 1 volgt. Meestal is het andersom. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Prima weer voor een regenjas

• Sjah
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:57:

Nou de Oostenrijkers hebben zich al eens bewezen bij de Duitsers (.....) in de Schande van Cordoba 1978 Wk.

• Harribo
Oostenrijk móet..
Dat kan misschien nog een verschil maken

• Jeroenvde89
Ze lezen mee hier, eindelijk een dubbel scorebord bij de NOS nu :D

• Quad

Quad

Doof

Kleiner scorebord. _O-

nggyu nglyd

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:16
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:01:
Ze lezen mee hier, eindelijk een dubbel scorebord bij de NOS nu :D
Was er gisteravond ook ;)

Zal zo uit beeld verdwijnen en weer verschijnen wanneer nodig

PSN: Europhea

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij is die UI gewoon vanuit de UEFA hetzelfde. ;)

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:02
volgens mij gaan we weer vrolijk door met ballen inleveren of ben ik al te vroeg met zeiken?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:58:
offtopic:
Eerst het Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse, tja dat is toch even verwarrend als je de Formule 1 volgt. Meestal is het andersom. :P
En waar rijden ze komend weekend... ;)

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00
Grindtegel schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:03:
volgens mij gaan we weer vrolijk door met ballen inleveren of ben ik al te vroeg met zeiken?
Nee hoor, zei ik thuis al na 8 seconden |:(

• bazzemans
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 17:57:

Arnautovic is niet meer wat het geweest is maar nog wel een gevaarlijke speler om in de gaten te houden.

Maar goed. Wat hebben we als Nederland dan? Van Dijk, Aké en verder? De Jong is er niet eens bij :+

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik zie al aan het spel dat we verder gaan waar we bij Frankrijk zijn geeindigd

• bazzemans
Malen scoort wel gelijk!

• Pierre
  • Laatst online: 19:21

Pierre

Van nature lui!

Kak

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
Lekker dat Malen speelt ipv Xavi heh. Gelijk goaltje meegepikt!!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Trolololo. Het EK van de eigen doelpunten.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:02
lekker begin, wat een aanfluiting

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 00:36
Oostenrijk speelt om te winnen

• Rivanov
  • Laatst online: 22:06
Hahahahahahahaha

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Harribo
Goed doelpunt

Wat een slappe zakken

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Die zat er strak in.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 17:09
Wat ontzettend slap allemaal!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Verwijderd

eyyy

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Malen wel goed voor een goal iig.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23
_O-

• jaapstobbe
  • Laatst online: 13-01 22:30
100% balbezit voor Oosrenrijk en een eigen doelpunt van Nederland. Ongelooflijk.

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 18:37
hahahahhaha

• rik86
Mooi doelpunt Malen 😂

• silmaril8
  • Niet online
Pffff wat speelt Oranje slecht de eerste 6 minuten. Complete rechterkant wordt steeds overlopen. Als dit zo doorgaat, Geertruida eruit en Frimpong erin. Ik begrijp uberhaupt niet waarom Dumfries of Frimpong hier niet gewoon staat.

[ Voor 20% gewijzigd door silmaril8 op 25-06-2024 18:08 ]

• Quad

Quad

Doof

Eigen doelpunt, het zal toch eens niet.

nggyu nglyd

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 17:23
Is er al een succesvolle Nederlandse pass?

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Jeroenvde89
Man van Geertruida staat gewoon helemaal vrij… :X

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Meteen scoren Malen, goede wissel

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Die gast loopt ook volledig vrij…

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:22
Eigen goal streak blijft levend.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:44
Echte spitsengoal

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Lekker gewerkt, pik!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:50

Shabbaman

Got love?

Meer gescoord dan Xavi

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Maar paar gaatjes tussen de linies 🤣 echt enorm slecht..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• ephymerous
  • Laatst online: 01:58
Haha nou wissel die Malen maar :+

XXXVI

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Malen dacht van: ik kan topscoorder worden. Laat ik eerst beginnen in het eigen doel.
Pagina: 1 ... 139 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!