Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Het is al erger geweest. Aanstekers, Bengaals vuur, een varkenshoofd en in Milaan hebben ze ooit een scooter van een tribune gegooid.CynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:36:
die biergooiers, en ergere excessen, hebben mij minder naar voetbal doen kijken; iha zijn Europeesche en Wereldkampioenschappen sportfeesten zonder dit soort gedoe; flinterhard aanpakken, in gedoogland Nederland kan het kennelijk niet
Ik teken ervoor.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:37:
Iedereen blij met 0-0?
Maar ben bang dat t nog lastig wordt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik ben vooral blij dat Depay eraf is.Holk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:39:
Dat we massaal blij zijn met Weghorst. Kan verkeren
XXXVI
Ben ik niet zo zeker van. Oostenrijk speel erg goed dit tourney dus zou me niks verbazen als we niet weten te winnen van Oostenrijk, vind Oostenrijk eigenlijk het beste team in onze groep.Agent47 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:38:
0-0 ben je gewoon door
Mijn pronostiek is 2-1 eigenlijk...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:37:
Iedereen blij met 0-0?
Blij is een groot woordHolk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:39:
Alles is relatiefHolk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:39:
Anders is het ook maar saai.
De beste nummers drie gaan ook doorMartin0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:40:
[...]
Ben ik niet zo zeker van. Oostenrijk speel erg goed dit tourney dus zou me niks verbazen als we niet weten te winnen van Oostenrijk, vind Oostenrijk eigenlijk het beste team in onze groep.
Sporza/Canvas dan maar?Nimflix schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:41:
Volgens mij zit de commentator bij de NOS ook een andere wedstrijd te kijken. Man wat tenenkrommend...
Niet zo gek. Die gast lult al een jaar of 30 in een microfoon zonder dat ie enige interactie heeft met zijn publiek.Nimflix schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:41:
Volgens mij zit de commentator bij de NOS ook een andere wedstrijd te kijken. Man wat tenenkrommend...
Idd, en de tijd die voor de goalcheck werd genomen is ook een goede indicatie dat er redelijk twijfel/discussie mbt interpretatie en toepassing van de regel.Admiral Freebee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:35:
[...]
Als ik de regels nog eens herlees neig ik ook naar een goal maar tegelijkertijd is er een ruime interpretatie mogelijk over de mate waarin je voordeel haalt uit de buitenspelpositie. Hoe kan je met zekerheid zeggen dat je hier de keeper niet hindert? Het is sowieso het oordeel van de scheidsrechter dat hier de doorslag geeft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
nee, je hebt gelijk, het ging me niet alleen om NL, en voornl. om relschoppers die niet voetbalfan zijnHollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Neem je de gevechten ook mee? Het zijn niet alleen de Nederlanders (helaas).
Niet om het goed te praten, in tegendeel, maar als je het over Europees hebt, ga dan ook eens naar Frankrijk, Griekenland, Italië (niet alle) of Turkije kijken.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja, maar afgezien van zn fetish voor bepaalde spelers is zn tactiek deze wedstrijd prima.Nimflix schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:42:
Koeman out na dit ek toch?
Weet je iemand beter?Nimflix schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:42:
Koeman out na dit ek toch?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verdedigend ja, aanvallend nee. En dat komt nou juist door die fetisj voor bepaalde spelers.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:43:
[...]
Ja, maar afgezien van zn fetish voor bepaalde spelers is zn tactiek deze wedstrijd prima.
Ja, Koeman voelt zich zo oppermachtig dat die met 10 man wilde spelen.nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:44:
Wijnaldum doet weer verstoppertje...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Arne Slot, tenzij hij bij Liverpool slaagt natuurlijk.
Steijn?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waar je niks aan hebt gezien het resultaat Oostenrijk-Polenbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:33:
[...]
Zolang het nog 0-0 staat ben je een punt aan het verdedigen.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ben het helemaal met je eens hoor. Ik haat ze allemaal, maar we zien heel veel niet. Tijdens een EK/WK is er altijd een goede PR machine aanwezig, die dit soort dingen buiten beeld houden.CynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:43:
[...]
nee, je hebt gelijk, het ging me niet alleen om NL, en voornl. om relschoppers die niet voetbalfan zijn
En wij hebben plastic bekers waar de wedstrijd voor stil wordt gelegd. In andere landen komen de voorzitters het veld op. Beide moeten worden aangepakt, ook Europees samenwerkingsverband.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 98% gewijzigd door Herman op 21-06-2024 22:46 ]
Behalve dan dat de beste nummers drie (4 van de 6) ook doorgaan en we nog spelen kregen Oostenrijk. We zijn al gegarandeerd van de 3e plek door de uitslag van Oostenrijk- Polen.Notlupus schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Waar je niks aan hebt gezien het resultaat Oostenrijk-Polen
Was ik ook aan het denken. Krijg je countermogelijkheden, zie je Xavi zich vrij lopen, en beginnen ze toch weer dwars gaan te passen.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Voor Nederland johHerman schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:45:
Ik voel een 90+4 doelpunt voor Frankrijk aankomen ...
Matig vandaag. Al was de tactiek ook niet in zijn voordeel.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:46:
Dumfries is ook wel rijp voor een wissel.
?Notlupus schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Waar je niks aan hebt gezien het resultaat Oostenrijk-Polen
Die snap ik niet.
Een punt is een punt en je houdt ook nog eens Frankrijk onder je.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 21-06-2024 22:48 ]
Edin Terzin, Mauricio Pochettino, Zinédine Zidane o.a
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Op naar mans dekking.
Die Rabiot liep gewoon door een oranje zee heen.
Ook geen raketwetenschap natuurlijk, dat had Koeman redelijkerwijs kunnen inschatten.Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:45:
Met Veerman en Wijnaldum is het middenveld dus voor Frankrijk. Dat was ervoor zeker niet zo.
XXXVI
Heeft heel weinig goed gedaan vandaag.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:46:
Vroeg mij vandaag af of Dumfries in Oranje ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen een sterke/top tegenstander?
Doe Malen of Zirkzee er dan maar bij...HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:46:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan het dan ook zonder te schoppen?Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:47:
Zonedekking in de prullenbak aub.
Op naar mans dekking.
Mbappe wilt invallen?
2nd coming of Jesus!Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:47:
Zonedekking in de prullenbak aub.
Op naar mans dekking.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tegen Frankrijk bijvoorbeeldbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:48:
[...]
Vroeg mij vandaag af of Dumfries in Oranje ooit een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen een sterke/top tegenstander?
Wel hoor, hij was een van de beste spelers, niet op kwaliteit, maar op inzet. Hij is nu vooral uitgeblust.bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:48:
[...]
Heeft heel weinig goed gedaan vandaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 21-06-2024 22:50 ]
Wanneer? Heb daar niet echt een herinnering aan. Oprecht. Niet om te bashen.
[ Voor 6% gewijzigd door CynicRelief op 21-06-2024 22:50 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Niet zo negatief, het is nog geen 90+4Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:49:
Valt ie natuurlijk nu uit de corner tegen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En nee, niet voor mijn poule, die staat op 2-1
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee joh, lekker wat sloffen op het middenveld.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:50:
Ongelooflijk dat Weghorst moet fungeren als verdedigende middenvelder omdat de middenvelders dat zelf niet doen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Noemen ze ook wel de ME-linie.Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:51:
Staan de met 9! Man op één linie. Wtf.
Ik vind die goal geen buitenspel.Agent47 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:51:
Gelijkspel vind ik prima
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eens. Een paar weken geleden was een Nederlandse meerderheid er nog van overtuigd dat we er kansloos af zouden gaan. Dat is niet het geval gebleken. Met een beetje fortuin win je deze wedstrijd. Hoewel je hem omgekeerd ook kan verliezen.Agent47 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:51:
Gelijkspel vind ik prima
Alsof ze met 3-0 voorstaan..Nimflix schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:52:
Het tikkie breed en tikkie terug tactiek van koeman is weer uit de hoge hoed
Steam/Epic: Deurstopper
Maar jij gaat daar niet over .....
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!