Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Knowledge reigns supreme over nearly anything
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dumb and Dumfries
Elect a clown, expect a circus.
haha, je doet een vandervaartje
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dumfries staat letterlijk tussen de bal en de keeper in buitenspel positie?PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:30:
Is toch geen hinderlijk buitenspel?
Voelt als een Bosvelt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Joh, je ziet de reactie van Dumfries toch. Die weet het zelf direct al.[messagew=79345900,noline]HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:30[/message]:
Engelse VAR, weet je al genoeg.
[ Voor 51% gewijzigd door renegrunn op 21-06-2024 22:32 ]
Naast de keeper.CCJJVV schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Dumfries staat letterlijk tussen de bal en de keeper in buitenspel positie?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zelf weer wat bijgeleerd
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kan nog wel gebeuren haha.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:31:
Ach we hadden even het goede gevoel dat we de Fransen gingen verslaan..
мы идем к победе
Hij staat letterlijk naast de keeper.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:30:
Ik vind het niet hinderlijk. Slechte beslissing.
En met zo'n scheids gaat de voetbalwet op: als jij hem niet maakt, dan maakt de tegenstander hem wel.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het verlies bedoel jebazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
Koeman gaat het gelijke spel verdedigen.
Bal is al langs de keep voor hij de aanstalten maakt om te duiken. Dan is het hinderlijk buitenspel toch een non-issue?CCJJVV schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Dumfries staat letterlijk tussen de bal en de keeper in buitenspel positie?
Flickr PSN ID= cheironnl
Met 10 man dan en Wijnaldum erbij als mascottebazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
Koeman gaat het gelijke spel verdedigen.
XXXVI
Die keeper heeft Dumfries niet gezien tot de bal al in het doel lagChelseamarre123 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
[...]
Hij staat letterlijk naast de keeper.
Zolang het nog 0-0 staat ben je een punt aan het verdedigen.
BBC vind het een goalAdmiral Freebee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
De Belgische commentator vindt het een juiste en duidelijke beslissing maar moet ook wel erkennen dat de keeper hem nooit gehad zou hebben.
Zelf weer wat bijgeleerd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Komt omdat Depay goed is.PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
Hij laat Mephis staan… nu mogen de Fransen winnen van mij…
мы идем к победе
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Klopt, stond iemand tussennocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
De keeper kon hier nooit bij.
de angst om te verliezen is groter dan de wil om te winnendglavimans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:32:
En dan haal je alle snelheid eruit met Xavi en Frimpong tegelijk?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lijken ook op elkaar nu je het zegtMaarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Kingsley Koeman comes on volgens de BBC. Of zo klinkt het iig.
Dat is gewoon slecht afmakenGrindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Even ter geruststelling voor de mensne die nu denken dat wij nederlanders pech hebben met deze pot: griezman heeft 3 110% kansen gemist, dus 0-0 is zo gek nog niet
Als ik de regels nog eens herlees neig ik ook naar een goal maar tegelijkertijd is er een ruime interpretatie mogelijk over de mate waarin je voordeel haalt uit de buitenspelpositie. Hoe kan je met zekerheid zeggen dat je hier de keeper niet hindert? Het is sowieso het oordeel van de scheidsrechter dat hier de doorslag geeft.
Maar wij spelen al 70 minuten met tien en nu zelfs met negen manGrindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Even ter geruststelling voor de mensne die nu denken dat wij nederlanders pech hebben met deze pot: griezman heeft 3 110% kansen gemist, dus 0-0 is zo gek nog niet
XXXVI
Neefje van Ronald?Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Kingsley Koeman comes on volgens de BBC. Of zo klinkt het iig.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Vandaar juist de teleurstelling. Het zit mee en zou erin kunnen zittenGrindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Daar stond een camera, deed de groetjes thuisDivak schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:35:
Los daarvan kun je afvragen wat Dumfries daar überhaupt deed in 1000% buitenspel positie. Jammer.
Eerder 90% kansen, die bal viel telkens (voor ons) net goed. Maar eens, ansich, anderzijds ook weer niet helemaal. IMO een onterecht afgekeurde goal.Grindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:34:
Wat ik al schreef, zijn reactie zei alles.Divak schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:35:
Los daarvan kun je afvragen wat Dumfries daar überhaupt deed in 1000% buitenspel positie. Jammer.
Eens. Ik vroeg mij net af of Dumfries eigenlijk al eens een goede westrijd in Oranje gespeeld heeft tegen een grote tegenstander? Ik kan mij dat hier direct herinneren. Hij is wel belangrijk geweest in de kwalificatie.Divak schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:35:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
XXXVI
Maar neemt Cristiano Depay ze allemaal? Zo zonde
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 21-06-2024 22:38 ]
Ik ga steeds meer geloven in een mooi toernooi voor Oranje.
Enig smetje: Nederlandse fans die zonodig weer bier op het veld moeten gooien
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
gezien de hele pot wel jaDr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:37:
Iedereen blij met 0-0?
Neem je de gevechten ook mee? Het zijn niet alleen de Nederlanders (helaas).CynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:36:
die biergooiers, en ergere excessen, hebben mij minder naar voetbal doen kijken; iha zijn Europeesche en Wereldkampioenschappen sportfeesten zonder dit soort gedoe; flinterhard aanpakken, in gedoogland Nederland kan het kennelijk niet
Niet om het goed te praten, in tegendeel, maar als je het over Europees hebt, ga dan ook eens naar Frankrijk, Griekenland, Italië (niet alle) of Turkije kijken.
Lijkt er een beetje op. Maar ik niet en Wout vast ook niet. Ben benieuwt of hij zijn vriendin nog geappt heeft.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:37:
Iedereen blij met 0-0?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I see what you did theredglavimans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:38:
Maar neemt Cristiano Depay ze allemaal? Zo zonde
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:09
Nou ja, toch nog wel spannende laatste 10 minuten te gaan.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!