R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Indirect?Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:14:
Vrije trappen van Depay zijn een indirecte pass naar een Franse speler.
Hoezo staat ie in het veld vraag ik me af. Hoe hij speelt hebben we vier betere opties; Weghorst, Zirkzee, Brobbey en ook Malen. In willekeurige volgorde overigens.PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:13:
Waarom mag Memphis alle vrije trappen en hoekschoppen nemen?
XXXVI
Hele grote mooi ja.c-nan schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:14:
Mooi vrijetrap zeg
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schouten wellicht ook nog.
True, als Depay niet aan te spelen valt in de spits. Maar dan heb je nog een Xavi / Dumfries om op af te spelen in de buurt.gws24 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:14:
[...]
Heeft niet veel zin als er bijna niemand in de 16 is, vooral omdat Memphis daar niet loopt.
Maar het lijkt alsof Frankrijk en NL een 0-0 uitkomst wel oké te vinden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb niets gezien van Zirkzee, maar als je Depay neemt op basis van statistieken, waarom hem dan niet?ephymerous schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:15:
[...]
Hoezo staat ie in het veld vraag ik me af. Hoe hij speelt hebben we vier betere opties; Weghorst, Zirkzee, Brobbey en ook Malen. In willekeurige volgorde overigens.
Ja dan gebeurt er hopelijk iets anders dan die waardeloze ballen in de muur. Oefent hij nooit of zo??Martin0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:15:
Snap niet waarom je een reijnders die vrije trappen niet laat nemen.
Schouten wellicht ook nog.
Op zich is gelijkspel goed natuurlijkJoosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:15:
[...]
Maar het lijkt alsof Frankrijk en NL een 0-0 uitkomst wel oké te vinden.
Niet qua afwerken neeExocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:16:
Gelukkig kan Rabiot er niet veel van
Je wilt ook niet te vróeg op voorsprong komen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Was goed, ooit bij PSV en Lyon...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
van koeman? allebazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:17:
Hoeveel ballen mag Depay nog verliezen?
Vraag me dat ook vaak af.. lijkt op andere belangen van bijv. een sponsor die wil dat Depay min. x minuten speeltijd krijgt?ephymerous schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:15:
[...]
Hoezo staat ie in het veld vraag ik me af.
Steam/Epic: Deurstopper
BBC iPlayer installeren middels SmartDNS.Boely schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:12:
Ik wil de BBC in UHD…
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op zich is niet weer met 4-0 afgedroogd worden ook wel goed.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Natuurlijk moet ik hem even doorsturen, en claimen dat ik het heb gevonden. 😜
Jij kijkt de wedstrijd niet?The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Jezus kan er in dit topic alleen maar gejankt worden op Memphis ofzo? Stel je niet zo aan kinderen...
Zul je net zien, Frankrijk 2x op de counter en done.CynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
ook totaal geen idee in het spel van NL, alleen maar reactief; wegens spel van Frankrijk wellicht ook, maar toch, tandje erbij voor al die veelverdieners ffs
Ook op Taylor!The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Jezus kan er in dit topic alleen maar gejankt worden op Memphis ofzo? Stel je niet zo aan kinderen...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
jeroen grueter kan er ook niks vanThe Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Nee hoor als hij goed speelt niet maar dit is echt ondermaatsThe Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Hinte daar al in de eerste helft op. De beste manExocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
De Belgische commentator vind het ook tijd voor een wissel van Depay
Ho ho: de scheids en Grueter komen ook langs.The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
We wachten op een doelpunt van Nederland. Dus we kunnen nu alleen maar zeuren zodat we straks kunnen juichen.The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ga ik nu niet doen, maar thnx voor de tip!
Welk?
Verder gebeurt er niet veel toch...?The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bedoel je die haarband fabrikant?Deurstopper schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
[...]
Vraag me dat ook vaak af.. lijkt op andere belangen van bijv. een sponsor die wil dat Depay min. x minuten speeltijd krijgt?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
neen, in dit geval, en al enige tijd, hebben alle jankers wel degelijk gelijkThe Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We hopen dat Koeman hier mee leest!The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
een treffende spreuk
Zou best kunnen
Er is toch geen coach die dit tot de 70e minuut gaat uitzitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Deurstopper op 21-06-2024 22:22 ]
Steam/Epic: Deurstopper
Komt omdat de Fransen de hele tijd gaan liggen, daar is de scheids gevoelig voor. Als jij dan ook gaat liggen, denkt ie dat het nep is en fluit ie tegen je!pro_6or schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:20:
Fransman was gewoon te laat op Xavi. Rare scheids.
Komt omdat Frimpong en Dumfries elkaar in de weg lopen, die willen beide hetzelfde doen.bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
Dumfries speelt ook niet zijn sterkste wedstrijd in Oranje.
Komt vooral door hoe Frankrijk gepositioneerd staat.bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
Beste is gewoon zorgen dat je zelf op voorsprong komt. Dat deden de Belgen ook niet.
Ik ben een card carrying member van de ‘niet zo zeuren over Depay’ club maarreh, kijken wij dezelfde wedstrijd?The Realone schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:18:
Dumfries speelt helaas op zijn niveaubazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
Precies dit.. elke keer willen en doen ze hetzelfde... is tevens dan ook makkelijk voor de Fransen om op te pakken...Martin0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Komt omdat Frimpong en Dumfries elkaar in de weg lopen, die willen beide hetzelfde doen.
Lol, je kunt het echt uittekenen allemaal.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
Nog 6 minuten tot Wout
Dat, of als de Franse zometeen scoren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nou nee, dat is slim; want wij bakken er niks vanHollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:23:
Nu komen de Franse. Het is ook zo laf voetbal, tegenstander moe maken, zometeen Mbappe erin, en de wedstrijd winnen.
Beste is gewoon zorgen dat je zelf op voorsprong komt. Dat deden de Belgen ook niet.
Nee, komt omdat Dumfries in balbezit niet sterk is en balverlies lijdt of onnodige overtredingen maakt.Martin0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Komt omdat Frimpong en Dumfries elkaar in de weg lopen, die willen beide hetzelfde doen.
Wordt weer niet meegelopen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Meer ballen heeft hij ook niet gehad 😂PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:25:
Frimpong heeft ook nog maar één ding goed gedaan… in de eerste minuut
Volgens mij kijk jij een andere wedstrijd dan menig hier. Ja het kan zeker beter, maar een kutpot, zeker niet. Beide partijen kloppen vaak aan.KlaasjeNL schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:23:
Potver, zit je je te verheugen op een avondje voetbal, krijgen we weer zo'n ergerlijke kutpot te zien met een Depay die geen pepernoot raakt, een scheids die maar al te graag meegaat in het Franse toneel en een Grueter alles tot poëzie probeert te verheffen... Deze wedstrijd kan mij niet snel genoeg voorbij zijn.
Ze weten hem perfect onschadelijk te maken.PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:25:
Frimpong heeft ook nog maar één ding goed gedaan… in de eerste minuut
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!