Hij is vooral creatief in het verprutsen van kansen en verspelen van ballen. Dat kunnen we best missen.OMX2000 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:51:
Memphis eruit betekent creativiteit weg. Maakt fouten dat zeker.
Verdediging vind ik zorgelijker. Beide teams maken opvallende fouten. Maar Griesman is de baas van het veld!
Wel ten opzichte van de onzin die Jeroen Grutert de hele tijd uitkraamtalbino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:53:
[...]
Mwah, de verdedigende kopbal van Reinders brilliant noemen is wel echt een staaltje van Brits overdrijven.
Verder vonden ze de eerste 10 min rustig qua tempo, terwijl dat een spannende periode was.
We kunnen ontzettend goed alles wat NL is affikken en het Engelse romantiseren.
Oh ja Zirkzee... Hebben we ook... Gewoon doen zou ik zeggenPWM schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:51:
Depay de eerste helft precies volgens verwachting, waardeloos dus. Maarja, Weghorst brengen schiet ook niet op, die moet toch wel ballen krijgen. Misschien Zirkzee proberen.
En dan Kuyt maar rechtsback zetten omdat er voorin geen plek meer was...ephymerous schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Wat een onzin zeg. Het enige min of meer vergelijkbare geval was van Persie. Met het verschil dat van Persie op clubniveau wel leverde.
Discussie gingen vooral over kan je van de Vaart en Sneijder tegelijkertijd opstellen. Wat een weelde was dat.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die laten nu even zien hoe Thuram de spits positie invult, ik hoop dat memphis meekijkt.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:54:
Op de bbc gewoon de hele tijd analyse in de pauze
We leven in een land met veel te veel reclame
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou eerder Brobbey er in zetten voor Depay, die kan namelijk wel aangespeeld worden met z’n kont in de verdediger. Nu mis je alles van Gakpo en Frimpong en sta je met 9 man te ballen tegen 10
Bbc vind memphis heel matig
Enorm veel balverlies
Enorm veel balverlies
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 21-06-2024 21:56 ]
De NOS had ook zijn prijzen verlaagd voor het gebruiken van beelden in een horeca of andere setting. Ze verdienen veel te veel, voor veel te weinig.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:54:
Waarom zitten in Nederland geen profs?
Vindt Memphis toch ook wel tegenvallen hoor. 1.5 wedstrijd de kans gehad om echt iets te laten zien. Niet gezien, tijd voor wat anders.
Ze zeggen het nog netjesHarribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:55:
Bbc vind memphis heel matig
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja maar voor BBC betalen de Britten 200 EUR per jaar license fee, dan liever NOS met wat reclameHarribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:54:
Als van der Vaart kritisch is op Memphis, dan moet hij echt wel slecht spelen toch?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die hebben er verstand van.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kante speelt wel minder dan de vorige wedstrijd. Griezmann daarentegen....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dat de NOS éérst balverlies van Xavi laat zien en dan pas een klein beetje van Memphis. Waarom zijn zij (en vele anderen) toch zo'n fan van die vent?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ja Brits netjes
Nu einde analyse, paar reclames voor uitzendingen en dan wedstrijd, heerlijk
Henk de Haan mag ook wel eens een kans krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Jaap Stam voor Van Dijk!
reclame == plaspauzeHarribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:54:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Xavi eruit voor Weghorst en Memphis op 10 zou nog kunnen want Koeman wisselt Memphis echt niet zo vroeg.
Welk?
Waar speelt Simons eigenlijk bij leipzig? het lijkt steeds alsof hij op een positie staat die hij totaal niet gewend is.
Ze vinden het moelijk kiezen met zo veel momenten balverlies van Memphis denk ikBeefHazard schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:57:
Dat de NOS éérst balverlies van Xavi laat zien en dan pas een klein beetje van Memphis. Waarom zijn zij (en vele anderen) toch zo'n fan van die vent?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit moet toch wel definitieve demasqué van Depay zijn.
Niet alleen vernaggeld hij elke aanval maar hij schiet zo ongeveer ook nog in eigen goal verdedigend. Een slechte spits beperkt zich nog tot het eerste.
Niet alleen vernaggeld hij elke aanval maar hij schiet zo ongeveer ook nog in eigen goal verdedigend. Een slechte spits beperkt zich nog tot het eerste.
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-06-2024 21:59 ]
Volgens mij waar hij nu speelt?Grindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:58:
Waar speelt Simons eigenlijk bij leipzig? het lijkt steeds alsof hij op een positie staat die hij totaal niet gewend is.
De bbc is ook niet bepaald lovend over Depay. Geven aan dat hij bepaald niet goed genoeg is voor het gedrag dat hij op het veld vertoont..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dan is je middenveld nog zwakker. Ik neig naar eerst Geertruida voor Dumfries om aan de binnenkant achter Frimpong te spelen en dan later pas de spits vervangenBoely schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:58:
Xavi eruit voor Weghorst en Memphis op 10 zou nog kunnen want Koeman wisselt Memphis echt niet zo vroeg.
Gewoonlijk als Depay zijn dieptepunt bereikt dan scoort hij ineens een prachtige goal. Dan gaan de vingers weer in de oren. Laten we het hopen.
Depay eruit, Weghorst erin. Gakpo doorschuiven en wissel tactisch een andere veldspeler. Simpel toch.
Zou Koeman zelf nog voetbalschoenen bij zich hebben? Zetten we Frank Verlaat er naast. Prima centrum...SuBBaSS schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:58:
[...]
Henk de Haan mag ook wel eens een kans krijgen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De positie is denk niet echt het probleem. Het zijn meer de automatisme en de manier van spelen.Grindtegel schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:58:
Bij clubs spelen ze veel dynamischer, hier is alles heel statisch en niet te veel risico nemen.
Depay doet dat wel, maar een goede speler kan risico nemen of weet dat iemand het kan oplossen. Dat hebben wij in Oranje niet.
Maak deze man bondscoach.Youp1e schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:00:
Depay eruit, Weghorst erin. Gakpo doorschuiven en wissel tactisch een andere veldspeler. Simpel toch.
Is ook zo. Zit helemaal niet in de wedstrijd. Ok ben geen fan van de man. Maar in de vorige wedstrijd heeft ie ook echt wel gecreeerd.dr.lowtune schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:54:
[...]
Hij is vooral creatief in het verprutsen van kansen en verspelen van ballen. Dat kunnen we best missen.
Een club trainer zou hem in de kleedkamer houden. Ik zou proberen om Zirkzee te brengen in plaats van Memphis en dan later ook Weghorst erop.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Laat maar. Straks gaat hij nog denken dat hij goed is. Liever dat Wout Weghorst of Zirkzee de winnende maakt.AreVeeDee schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:00:
Gewoonlijk als Depay zijn dieptepunt bereikt dan scoort hij ineens een prachtige goal. Dan gaan de vingers weer in de oren. Laten we het hopen.
Ah feck daar is die man met die zweetband weer!!!
Misschien speelt hij de bal daarom steeds naar de tegenstander
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Meer in de zin van hoe de aanval nu steeds wordt opgebouwd en door het vele balverlies van die 2 kom je veel te weinig voor de goal.LAD93 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:59:
Zei van der Vaart nou echt dat Memphis en Xavi de belangrijkste spelers zijn?!
who caresDr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:04:
Ah feck daar is die man met die zweetband weer!!!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Iedereen die wil dat Nederland wint.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vous etes Francais?
Zijn we uiteindelijk van Snoeks af, blijkt het nog erger te kunnen met Grueter.
Ik switch naar de belgen.
Gaat ook niet gebeuren. We hebben niets tegen Depay als persoon, maar als speler is hun gewoon waardeloos in Oranje. Twee jaar geleden was het beter, maar moest ook Wout ons redden.
Maar hij blijft staan. Koeman wisselt Simons, Schouten of Frimpong.
nee dat staat op die bewuste haarband
Hij is ook goed.Fiber schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:02:
[...]
Laat maar. Straks gaat hij nog denken dat hij goed is. Liever dat Wout Weghorst of Zirkzee de winnende maakt.
мы идем к победе
Echt he. Wat heeft die man al een boel onzin verkocht.Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:05:
Ach ja genoeg nu over Depay
We zijn erover eens : out
We zijn erover eens : out
BBC is wel leuk, die hebben er twee.Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:05:
Maar dacht dat ze niet alle wedstrijden hadden. Dacht dat zij en ITV het deelde.
Kingdom Come spelers wel eens nagedacht hoe ze op BBC Koeman uitspreken?
Dit verdedigen en eventueel counteren vind ik prima
Loop je in ieder geval niet tegen een Franse counter op
Loop je in ieder geval niet tegen een Franse counter op
Ik zeg Bergwijn er in, gewoon omdat het kan en om te trollen
Achja, Rooney versta je ook niet. 😂floriz87 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:08:
Kingdom Come spelers wel eens nagedacht hoe ze op BBC Koeman uitspreken?
time for Wowt Weghorst!
Depay heeft een bal naar de goede kleur gespeeld!
Dumfries misbruikt Frimpong z'n bereidheid om te verdedigen om zelf lekker niks te doen.
Hij zou hem veel meer en sneller door moeten coachen.
Hij zou hem veel meer en sneller door moeten coachen.
De persen rollenbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:09:
Depay heeft een bal naar de goede kleur gespeeld!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een bout scheidsrechter
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hupsakee, weer de bal achteruit. Oranje heeft er geen zin in.
Flickr PSN ID= cheironnl
Taylor fluit voor elke vallende Fransman
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ake lijkt langzaam, maar die spelers zijn echt super snel.
We durven niet. Ze spelen voor 0-0.
een treffende spreuk
Mmm ik vrees alleen dat Wout niet mee kan in de snelheid. Soms moet je snel afstanden overbruggenCynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:09:
time for Wowt Weghorst!
Achja, Dumfries ging wel vol op z’n voet staan..nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:10:
Taylor fluit voor elke vallende Fransman
per aspera ad astra
Is het sprankelend? Nee.
Maar Nederland wordt niet overlopen, de tactiek werkt wel.
Maar Nederland wordt niet overlopen, de tactiek werkt wel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Frimpong wil de bal liever niet hebben
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Frimpong deed het de tweede keer niet. Maar hij heeft echt niemand om zich heen, of iemand die eroverheen loopt (zogezegd als bij de NOS).cheiron schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:10:
Hupsakee, weer de bal achteruit. Oranje heeft er geen zin in.
Snap ik wel, dan ben je sowieso door.pro_6or schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:10:
Frankrijk speelt ook zonder risico. Dat is de hele modus operandi van Deschamps.
Ik wil de BBC in UHD…
Welk?
mja, da’s Nl elftal, als we mogen verliezen, met oog op komende duels, dan spelen ze ook zopro_6or schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:10:
Die acheidsrechter word je ook moe van zeg, denk je tof een Engelse scheidsrechter laat lekker doorvoetballen maar elke vallende Fransman is ongeveer een fluitje waard 😑
Je moet dan direct ook Simons en Memphis wisselen want er moet wel aanvoer zijn. Die is er nu totaal niet dus heb je ook niks aan Weghorst. Hoe vaak zijn we nu al echt in aanvallende positie geweest waarbij Weghorst nut had?Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:10:
[...]
Mmm ik vrees alleen dat Wout niet mee kan in de snelheid. Soms moet je snel afstanden overbruggen
Je hoeft niet perse te fluiten, die bal ging al uit.LAD93 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:11:
[...]
Achja, Dumfries ging wel vol op z’n voet staan..
Ja eerlijk toch wel, Taylor fluit veel voor de Fransen maar in de herhaling zie ik heel wat vervelende tikjes van onze spelersLAD93 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:11:
[...]
Achja, Dumfries ging wel vol op z’n voet staan..
Ik wil een UHD TV.Boely schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:12:
Ik wil de BBC in UHD…
Wout staat toch gewoon op de goede plek om die bal erin te tikken? 
Wout is ook echt zo'n irritante en zuigende spits, prima om straks in te brengen. Hoewel ik weinig ballen naar voren zie waar Wout van kan profiteren.
Maar die Fransen spelen wel voorzichtig hoor, snel weer veel man achter de bal.
Wout is ook echt zo'n irritante en zuigende spits, prima om straks in te brengen. Hoewel ik weinig ballen naar voren zie waar Wout van kan profiteren.
Maar die Fransen spelen wel voorzichtig hoor, snel weer veel man achter de bal.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Niemand in de spits.. nooit iemand in de spits
Flickr PSN ID= cheironnl
Depay gaat hem uit het stadion knallen
Vrije trap.
GEEN DEPAY AUB.
GEEN DEPAY AUB.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Want voorin hebben we kopkracht?Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:12:
Ake meteen weer terug. Slinger die bal gewoon voor en durf ervoor te gaan.
Sorry, maar we weten nu al wie hem gaat nemen en overschieten.
Ik zou een paar spelers achterop houden...
En weer blijft Depay daar staan waar hij niet moet zijn. En daardoor is er niemand in de punt.
En tuurlijk neemt hij de vrije trap..
En tuurlijk neemt hij de vrije trap..
Waarom mag Memphis alle vrije trappen en hoekschoppen nemen?
Er zijn heel veel hele lichtje tikjes waarbij die Fransen gelijk liggen te kermen van de pijn. Daar fluit hij ook voor. En dat is irritant.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:12:
[...]
Ja eerlijk toch wel, Taylor fluit veel voor de Fransen maar in de herhaling zie ik heel wat vervelende tikjes van onze spelers
Heeft niet veel zin als er bijna niemand in de 16 is, vooral omdat Memphis daar niet loopt.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:12:
Ake meteen weer terug. Slinger die bal gewoon voor en durf ervoor te gaan.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
vanwege zijn verfijnde baltechniekPatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 22:13:
Waarom mag Memphis alle vrije trappen en hoekschoppen nemen?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!