I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Liever weghorst erinJoosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:41:
Memphis eruit, Brobbey erin.
Flickr PSN ID= cheironnl
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Dan zet ik de TV uit.Joosie200 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:41:
Memphis eruit, Brobbey erin.
Merendeel wel, maar ook wat blessures gehad.Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:39:
[...]
Staat niet meer in de basis bij Bayern geloof ik.
https://www.transfermarkt...tungsdaten/spieler/326031
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 21-06-2024 21:42 ]
Promes!Superman schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:41:
Ryan Babel moet weer terug
Elect a clown, expect a circus.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
XXXVI
Grueter.Holk schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:41:
Wie is er slechter, de scheidsrechter of Depay
Het is Frimpong, en het is zijn eerst echte wedstrijd.Deruxian schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:40:
De Vrij eruit
Memphis eruit
Frimding eruit
En Wijnaldum ook
Wat verwacht je dan van hem? Een Mbappe van Oranje?
Haalt het hele team naar beneden.
[ Voor 55% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-06-2024 21:42 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En de zweetband af!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Bof je dat de Fransen niet in topvorm zijn
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Na na, never going to happen.ephymerous schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:42:
Volgens mij wordt het toch hoog tijd om Depay te wisselen?
En we tonen ons weer op ons best.
En volgens mij ook nog eens op een posititie die niet zijn voorkeur heeft.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Het is Frimpong, en het is zijn eerst echte wedstrijd.
Wat verwacht je dan van hem? Een Mbappe van Oranje?
Hij staat normaal op dezelfde positie als Dumfries.
nggyu nglyd
Verwijderd
Ja want een spits van nr 6 van de competitie en zo goed als nooit heeft gespeeld in Oranje gaat het verschil brengen? Er zijn betere alternatieven.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alleen al daarom zou je willen dat FR wint. Absurd gedrag en dat mag meteen afgestraft worden.
Dit is een account.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Idd, gewoon zo’n lucky is prima!Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
Goed, 0-0 de rust halen zou wel prettig zijn vind ik. Maar mooiste zou een doelpunt erin prikken in de laatste minuut van de eerste helft. Dat geeft zo'n lekkere boost dan voor Nederland.
En bij zijn club wisselt hij af. Dan gaat de ene weer naar voren, en dan weer terug.Martin0 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
[...]
En volgens mij ook nog eens op een posititie die niet zijn voorkeur heeft.
Hij staat normaal op dezelfde positie als Dumfries.
Hij staat vrijwel alleen, en het is geen Robben die 6 man voorbij gaat (nog).
Die staat goed voor de gast die achter hem staat. Griezmann moest door iemand anders worden opgepaktLAD93 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
Van Dijk staat af en toe ook volledig lucht te dekken zeg..
Flickr PSN ID= cheironnl
2e rijd 4e van links naast die kale man?Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:45:
Leuk extra spelletje tijdens de wedstrijd: zoek Depay.
Tip: het is niet in de spits
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Robben ging ook geen 6 man voorbij. Het was altijd naar binnen en dan randje 16 uithalen.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:45:
[...]
En bij zijn club wisselt hij af. Dan gaat de ene weer naar voren, en dan weer terug.
Hij staat vrijwel alleen, en het is geen Robben die 6 man voorbij gaat (nog).
nggyu nglyd
Verder had ik een brilstand met de rust nog niet verwacht. Heb hem op 2 - 3 ingevuld op scorito. Tot zover het doelpuntenfestijn.
Dan is het goed dat je niet andere landen hebt gezien. Vooral met vuurwerk en ook gooien van voorwerpen.Grvy schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
[...]
Alleen al daarom zou je willen dat FR wint. Absurd gedrag en dat mag meteen afgestraft worden.
Er wordt heel veel buiten beeld gehouden. Zelfs een vechtpartij hebben we niet op TV gezien, die er dus wel was.
Liever Sjaak SwartSuperman schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:41:
Ryan Babel moet weer terug
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
En daar werd toen ongeveer net zo over gepraat als Depay.Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Robben ging ook geen 6 man voorbij. Het was altijd naar binnen en dan randje 16 uithalen.
Robben leverde wel.albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
[...]
En daar werd toen ongeveer net zo over gepraat als Depay.
nggyu nglyd
Ja, gaat er dan niet op in 1 tegen 1 maar gaat er breed voor staan en daarmee de tegenstander alle tijd geven om de pass te gevenLAD93 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
Van Dijk staat af en toe ook volledig lucht te dekken zeg..
Hun doen het ook; dus wat wij doen is niet zo erg?HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Dan is het goed dat je niet andere landen hebt gezien. Vooral met vuurwerk en ook gooien van voorwerpen.
Er wordt heel veel buiten beeld gehouden. Zelfs een vechtpartij hebben we niet op TV gezien, die er dus wel was.
Dit is een account.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zoneverdediging dus dat wisselt.Koppensneller schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:46:
Zouden ze bij NL in de rust eens gaan bespreken wie Griezmann nou dekt?
Robben schoot met scherp en kwam zijn man vaak wel voorbij.albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Niet mee eens, het was een voor hem gestandaardiseerd truukje maar zo effectief dat het voor hem werkte. Iedereen wist wat zou komen maar nog scoorde hij. Dan doe je het goed.albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Dat vraag ik me ook af voor Weghorst bij NL..nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Zouden de Fransen Mbappe te durven brengen als het na 70 minuten nog 0-0 staat?
Steam/Epic: Deurstopper
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:08
Ik kan me spontaan weer de ergernis herinneren als Nederland maar niet scoorde met het gebrei. Net als vandaag dusalbino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Die heeft gewoon een prima seizoen gespeeld en steeg behoorlijk boven de malaise van zijn club uit. Daarnaast is hij een type speler dat we nu kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:44:
[...]
Ja want een spits van nr 6 van de competitie en zo goed als nooit heeft gespeeld in Oranje gaat het verschil brengen? Er zijn betere alternatieven.
Weghorst heeft ook kwaliteiten, maar die komen beter tot hun recht in de 16 van de tegenstander. Daar komen we helaas niet zo vaak, dus is hij op dit moment niet de meest logische wissel om in te brengen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
mbappe gaat 100% niet spelen bij 0-0nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Zouden de Fransen Mbappe te durven brengen als het na 70 minuten nog 0-0 staat?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat een onzin zeg. Het enige min of meer vergelijkbare geval was van Persie. Met het verschil dat van Persie op clubniveau wel leverde.albino71 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Discussie gingen vooral over kan je van de Vaart en Sneijder tegelijkertijd opstellen. Wat een weelde was dat.
XXXVI
mee eens, maar een tandje erbij en je kan ze overklassenKeida schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:48:
Het spel is niet eens zo slecht. Zo moet je spelen tegen Frankrijk. Meer een schaakspel. Laten zij het maar laten zien
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Hoe zien ze de verhoudingen daar?YLMOSE schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Commentaar op de BBC wat een verademing!
Ben jij het Johan?PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:49:
Frankrijk op halve kracht… als die nog een tandje bij schakelen in de 2e helft is het zo afgelopen
Weghorst heeft maar één balcontact nodigDeurstopper schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Dat vraag ik me ook af voor Weghorst bij NL..
Dat Robben meer leverde dan Depay ben ik het mee eens, maar hoe vaak die niet is vervloekt voor het niet afspelen en altijd voor eigen kans ging…Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Niet mee eens, het was een voor hem gestandaardiseerd truukje maar zo effectief dat het voor hem werkte. Iedereen wist wat zou komen maar nog scoorde hij. Dan doe je het goed.
Verwijderd
Dan verschillen we van mening, Brobbey is een beetje rennen in de eredivisie en niks meer. Er is ook nog een Zirkzee en ook Weghorst is de veel betere keuze of zelfs Malen.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Die heeft gewoon een prima seizoen gespeeld en steeg behoorlijk boven de malaise van zijn club uit. Daarnaast is hij een type speler dat we nu kunnen gebruiken.
Weghorst heeft ook kwaliteiten, maar die komen beter tot hun recht in de 16 van de tegenstander. Daar komen we helaas niet zo vaak, dus is hij op dit moment niet de meest logische wissel om in te brengen.
Wel is het inderdaad opvallend dat Depay overal staat behalve in de spits. En het wisselen met Gakpo werkt niet echt, want de opbouw vindt Gakpo niet.
Daarnaast het tempo, die is inderdaad na het eerste kwartier goed ingezakt, waardoor het soms schaken wordt. Is niet erg, maar dan moeten de mannetjes wel blijven lopen, dat gebeurd niet zoveel.
Reijders valt goed op, Schouten wat minder, maar gezien zijn rol is dat ook goed. Simons speelt al veel beter dan tegen Polen. de Vrij en Virgil zijn niet echt aan elkaar gewend, moet nog verbeteren!
nggyu nglyd
Verdediging vind ik zorgelijker. Beide teams maken opvallende fouten. Maar Griesman is de baas van het veld!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dumfries laat veel opknappen door Frimpong. Coacht hem telkens mee naar binnen zodat Dumfries zelf naar buiten kan. Alleen moet je het andersom hebben.D-e-n schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:50:
Frimpong en Dumfries samen loopt nog niet echt. Frimpong mist de ruimte op die eerste actie na
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Simons beter op deze positie, maar een leuke actie die eigenlijk steeds tot niets komt.
Veerman mis je totaal niet
Nederland is niet kansloos, naar Frankrijk komt heel makkelijk bij de 16 en door de verdediging.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Elke verdediger, echt elke verdedigee, staat dan toe te kijken. Alleen de Vrij rent er achteraan
Dat verdedigen... Echt zo suf soms
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar wel zo 3min. een analyse, verheug mij er nu al op.
Hebben ze het verlengd? TopHollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:52:
[...]
Maar wel zo 3min. een analyse, verheug mij er nu al op.
Ik zou eerder Dumfries vervangen voor Geertruida die speelt beter met Frimpong samen.PatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:51:
Memphis en Frimpong er uit. Weghorst en Malen er in.
Memphis eraf meer dan eens.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik denk oprecht dat 1000 nog krap wordt.gaizka schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:52:
Robben in topvorm (WK 2014) hoorde bij de top 10 van beste spelers ter wereld, misschien wel de beste speler ter wereld op dat toernooi. Dat kan je niet vergelijken met Depay, die hoort nog niet eens bij de beste 100 spelers ter wereld.
Mwah, de verdedigende kopbal van Reinders brilliant noemen is wel echt een staaltje van Brits overdrijven.YLMOSE schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Verder vonden ze de eerste 10 min rustig qua tempo, terwijl dat een spannende periode was.
We kunnen ontzettend goed alles wat NL is affikken en het Engelse romantiseren.
Memphis iets minder zwerven. Die centrale gaan toch niet mee dus dat gat trekt hij niet voor frimpong en Gakpo. Dan blijven staan en kaatsen.
Om zulke achterlijke passes te geven moet je inderdaad creatief zijn, maar het helpt ons niet.OMX2000 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:51:
Memphis eruit betekent creativiteit weg. Maakt fouten dat zeker.
Verdediging vind ik zorgelijker. Beide teams maken opvallende fouten. Maar Griesman is de baas van het veld!
Hej dit is niet het F1 topic.YLMOSE schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:47:
Ik zou het doen!
We leven in een land met veel te veel reclame
De VRT is helaas niet beter, ook veel zelf reclame, en Sonck is niet veel beter.
Met Fabregas heb ik helaas niet meer zoveel. Vind dat hij zich niet zo sjiek heeft ingezet voor de club, niet alleen in het verleden.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/GgaLnO18fKX3cIt40x3Krcgj.jpg?f=fotoalbum_large)