Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wie, is dat de 11e man?bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:16:
Depay heeft al een aantal keer onnodig balverlies geleden, waaruit Frankrijk in de omschakeling kon komen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:50
Elect a clown, expect a circus.
Ik zag het ook, maar wel onder ons houden. Van de Depay fanboys mag je dat ziet zeggenSlasher schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:16:
Depay verloor daar wel heel makkelijk de bal met zijn nonchalante no-look-pass
[ Voor 75% gewijzigd door ephymerous op 21-06-2024 21:17 ]
XXXVI
5 staan toe te kijken
Nou ja dan geef maar een paar doelpunten weg, kan ut schelen
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 21-06-2024 21:17 ]
Geluk dat hij niet zelf schiet. Keeper kwam ook niet uit.
Komen we bizar goed weg.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De Fransen verpesten hun kansen, nu opletten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helaas gepakt door de keeper.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Maar als ze een beetje opletten weten ze dat hij dit altijd doet zo
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 6% gewijzigd door Thijss85 op 21-06-2024 21:19 ]
Corners nemen kan hij ook niet, dat is de 2e keer nu.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Enige dissonant wederomPatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:18:
Geweldige corner van Memphis
XXXVI
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
Heb je überhaupt de andere wedstrijden wel gekeken?Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:18:
Oke mooiste pot van het EK tot nu toe.
EU DNS: 86.54.11.100
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Vrije trappen ook nietBossie schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:19:
[...]
Corners nemen kan hij ook niet, dat is de 2e keer nu.
Laat anderen die maar nemen
In ieder geval minder zelfzuchtig. Niet onbelangrijk, in een teamsport.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:20:
Als ik memphis zie spelen nu denk ik Weghorst doet het zeker niet slechter
Ik heb er 4 of 5 niet kunnen zien dacht ik. Maar deze wedstrijd kakt nog wel in. Italie Spanje leek ook veelbelovend, werd uiteindelijk matig.c-nan schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:19:
[...]
Heb je überhaupt de andere wedstrijden wel gekeken?
nggyu nglyd
Ook gewoon een beter aanspeelpunt nuMaarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:21:
[...]
In ieder geval minder zelfzuchtig. Niet onbelangrijk, in een teamsport.
Dat is rol van Schouten niet, kan je beter Veerman opstellen naar mijn mening.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:21:
Je ziet in de opbouw zo duidelijk dat ze Frenkie missen. Ze kunnen vanuit de verdediging de bal nauwelijks kwijt. Reijnders doet zn stinkende best, maar Schouten komt daar echt voor tekort.
nggyu nglyd
Weghorst is dan ook best goed in op de juiste plek staan en die bal controleren.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:20:
Dat is zijn kracht. Het wordt niet echt gewaardeerd, maar als je twee snelle spelers op de flanken hebt staan, dan kan het zo belangrijk zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb de start gemist, maar zit Zirkzee op de bank?Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:20:
Blijft ook gewoon werken en in zijn eigen positie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
nggyu nglyd
Ik zou hier opteren voor Brobbey. Die kan dat gevecht wel een met die 2. En die is niet zo geneigd om no lookjes te proberen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Weghorst is dan ook best goed in op de juiste plek staan en die bal controleren.
Dat is zijn kracht. Het wordt niet echt gewaardeerd, maar als je twee snelle spelers op de flanken hebt staan, dan kan het zo belangrijk zijn.
Er wordt niet strak verdedigd, laat staan er fel opPatrickC schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:23:
Fransen hebben steeds vrije mensen om aan te spelen.. dekking klopt niet bij Oranje
Dat is het manco van dit team vind ik
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb liever weghorst, daar zie ik meer in dan iemand die een paar potjes leuk bij ajax heeft meegedaan.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:23:
[...]
Ik zou hier opteren voor Brobbey. Die kan dat gevecht wel een met die 2. En die is niet zo geneigd om no lookjes te proberen.
Dit is geen eredivisie
Ronaldo syndroomMalfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:25:
Waarom neemt Depay alle vrije trappen? Hij bewijst keer op keer dat hij dat niet kan.
Tja…waarom staat hij in de basis? Koeman zal wel iets weten/zien wat wij niet zien.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:25:
Waarom neemt Depay alle vrije trappen? Hij bewijst keer op keer dat hij dat niet kan.
Geen Blind opgesteld lijkt me.Malfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:25:
Flauwekul dat hij die vrije trappen neemtHollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:25:
Daar komt Depay weer met een schitterende vrije trap.
Gelukkig bereikte hij dit keer iemand
Hopelijk zijn we nu wakker
We hebben ipv Schouten Reijnders iig 1 ballenstofzuiger nodig. Jurrien Timber helaas geblesseerd.Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:22:
[...]
Dat is rol van Schouten niet, kan je beter Veerman opstellen naar mijn mening.
een treffende spreuk
Vergelijk je nu jongetje Depay met Ronaldo?
Ik ben niet de grootste Depay-hater hier maar het is weer niet best.
Malen kan er ook spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:23:
Als Koeman het niet inziet dat Depay vervangen moet worden voor Weghorst dan denk ik dat we niet ver gaan komen..
Depay doet niets, levert 6x de bal in, waar kom gevaarlijke counter uit kwam.
Wat heeft hij precies over een Malen, Brobby of die andere die we nog nooit hebben zien spelen?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja maar Ronaldo doet er vaak wat nuttigs mee
Kan mij niet heugen dat Depay een beslissende vrije trap of corner nam
Maar elke keer weer achter die bal
Prima statistieken volgens mij.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:26:
[...]
Malen kan er ook spelen.
Depay doet niets, levert 6x de bal in, waar kom gevaarlijke counter uit kwam.
Wat heeft hij precies over een Malen, Brobby of die andere die we nog nooit hebben zien spelen?
Die fluit echt heel slecht, had meer verwacht van een Engelse scheids.nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:27:
Taylor fluit waar hij kan. Laat het spel niet lopen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij heeft vrijwel niets gespeeld bij zijn club? Hij is nu zelfs transfervrij dacht ik.
Dan volg je Engelse competitie niet? Matig korps daar.carpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:27:
[...]
Die fluit echt heel slecht, had meer verwacht van een Engelse scheids.
Ik doel op statistieken voor Oranje.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:28:
[...]
Hij heeft vrijwel niets gespeeld bij zijn club? Hij is nu zelfs transfervrij dacht ik.
Denk dat dit wel sterkste opstelling is met Xavi in het midden
Nee, alleen de grotere wedstrijden, met een baan en kinderen kan ik niet alle competities in Europa volgen naast mijn eigen club.Vos schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:28:
[...]
Dan volg je Engelse competitie niet? Matig korps daar.
Taylor is ook erg goed in het fout voordeel geven. Kan mij wel een paar wedstrijden herinneringen in de PL waarbij er voordeel was, maar hij perse op zijn fluit moest blazen.nocalimero schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:27:
Taylor fluit waar hij kan. Laat het spel niet lopen.
De Fransen hebben hun kansen niet benut. Nederland nu wel wakker hoop ikdglavimans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:29:
Spelen prima so far heb ik het idee
Denk dat dit wel sterkste opstelling is met Xavi in het midden
Ik ook niet hoorcarpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:29:
[...]
Nee, alleen de grotere wedstrijden, met een baan en kinderen kan ik niet alle competities in Europa volgen naast mijn eigen club.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vind ik ook. Vind de combi Gakpo-Simons ook niet verkeerd lopen. Gakpo schiet en speelt af op het juiste moment. Helaas heeft Depay het niet. Die hoop was er even kort in de oefenwedstrijden. Benieuwd wat Koeman ziet.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:28:
Gakpo speelt weer goed
Een haarband.HollowGamer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:26:
[...]
Tenzij Oranje een resultaat paktjaapstobbe schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:30:
Wordt nog spannend tegen Oostenrijk straks…
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Oh, maar zo zie je maar dat je niet op statistieken moet oordelen.
Helaas heeft de vrouw op de bank nog meer invloed. De tv mag niet op een andere zender
Voor Nederland wel geluk dat Thuram in de spits staat bij de Fransen. Wat is dat een matige speler voor het niveau van Frankrijk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!