vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jij denkt dat Memphis zelf besluit dat hij de vrije trappen mag nemen? Ik hoop dat het niet zo is en dat Koeman dat beslist.toolkist schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:07:
[...]
Niet? Dus hij eist niet elke vrije trap op bv?
Ik vind Depay vermoeiend, heb ik ook maar mee te dealen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Over de wedstrijd dan maar.. Wijnaldum?
Want die liet tijdens zijn invalbeurt meer zien dan Veerman?
[ Voor 16% gewijzigd door JEightyFive op 21-06-2024 10:11 ]
Wanneer en hoe doet hij dat dan bij iedere training en wedstrijd? Omdat ie een zweetband om heeft gedaan?JEightyFive schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:07:
[...]
Misschien dan eens stoppen met bij iedere training of wedstrijd de aandacht op jezelf vestigen. Hij weet zelf dondersgoed wat hij doet, wanneer hij het doet en wat het uitlokt.
Echt.. Waar je je maar over druk kunt maken zeg..
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 21-06-2024 10:12 ]
En een nieuw nummer releasen tijdens de wedstrijddag waarmee hij de aandacht wederom op zichzelf vestigt.St@m schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:12:
[...]
Wanneer en hoe doet hij dat dan bij iedere training en wedstrijd? Omdat ie een zweetband om heeft gedaan?
Echt..
Het gaat nog niet eens om die zweetband zelf maar puur even íets om toch weer even anders te zijn dan de rest en te weten dat de aandacht naar jou gaat. Zelfs Koeman stond ervan te kijken. Hij weet echt wel wat ie doet. Maar goed, laten we erover ophouden.
[ Voor 4% gewijzigd door JEightyFive op 21-06-2024 10:17 ]
Veerman was slecht afgelopen wedstrijd, maar stel je Wijnaldum op, dan speel je met 10.JEightyFive schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:11:
https://www.nu.nl/ek-voet...pong-tegen-frankrijk.html
Over de wedstrijd dan maar.. Wijnaldum?
Want die liet tijdens zijn invalbeurt meer zien dan Veerman?
Natuurlijk weet ie wat ie doet. Dat heet branding, en hij is er heel, heel goed in. Beter dan in spits zijnJEightyFive schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:15:
[...]
En een nieuw nummer releasen tijdens de wedstrijddag waarmee hij de aandacht wederom op zichzelf vestigt.
Het gaat nog niet eens om die zweetband zelf maar puur even íets om toch weer even anders te zijn dan de rest en te weten dat de aandacht naar jou gaat. Zelfs Koeman stond ervan te kijken. Hij weet echt wel wat ie doet. Maar goed, laten we erover ophouden.
We sluiten het af op een punt waar we het eens zijnSt@m schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:18:
[...]
Natuurlijk weet ie wat ie doet. Dat heet branding, en hij is er heel, heel goed in. Beter dan in spits zijn
De Ligt op rechts in de opbouw is al vaker niet echt bevallen, die werd erg onzeker in die rol. Ik vermoed dat daarom ook De Vrij speelt. Dus het maakt zeker uit.toolkist schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 00:51:
[...]
Geertruida op Mbappé lijkt me geen goed idee, vorige keer ging dat niet bepaald lekker. Zou ook niet weten wat Geertruida qua opbouw kan wat de Vrij of de Ligt niet kunnen.
Verder, als je niet heel hoog gaat staan met de verdediging heb je ook niet veel aan de snelheid van Mbappé.
Niet gaan proberen het spel te maken ofzo, gewoon lekker schijtbakken voetbal en counteren met wingbacks en die 3 voorin.
En het is niet voor niets dat Koeman het koppel Geertruida-Frimpong als koppel heeft benoemd. Geertruida weet als back hoe hij in de rug van Frimpong moet komen maar ook hoe hij weg moet blijven van de zijkant. Als Frimpong iets niet wil is het iemand die er overeen komt.
Volledig mee eens. Ik heb echt genoten van Wijnaldum in zijn goede jaren, maar die tijd ligt al even achter ons. Sterker nog, Wijnaldum opstellen kan écht niet meer. Hij zal ongetwijfeld een rol hebben in het groepsproces en een lievelingetje van Koeman zijn. En Veerman was inderdaad slecht in de eerste wedstrijd, maar tenzij laatstgenoemde alle twee z'n benen breekt tijdens het warmlopen mag hij natuurlijk nooit vervangen worden door Wijnaldum.Exocet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:17:
[...]
Veerman was slecht afgelopen wedstrijd, maar stel je Wijnaldum op, dan speel je met 10.
Over dat groepsproces gesproken; andere spelers zien dit toch ook wel? Die zullen dan ook vraagtekens plaatsen bij een basisplek voor Wijnaldum.
De Ligt heeft al meerdere malen goed gespeeld tegen Mbappé, dus die zou ik liever hebben, maar Koeman zal vast niets wijzigen achterin.D-e-n schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:21:
[...]
De Ligt op rechts in de opbouw is al vaker niet echt bevallen, die werd erg onzeker in die rol. Ik vermoed dat daarom ook De Vrij speelt. Dus het maakt zeker uit.
En het is niet voor niets dat Koeman het koppel Geertruida-Frimpong als koppel heeft benoemd. Geertruida weet als back hoe hij in de rug van Frimpong moet komen maar ook hoe hij weg moet blijven van de zijkant. Als Frimpong iets niet wil is het iemand die er overeen komt.
Als er één speler is die je met mandekking uit de wedstrijd wilt spelen, zou dat Mbappe zijn.Terranova schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:15:
[...]
De Ligt heeft al meerdere malen goed gespeeld tegen Mbappé, dus die zou ik liever hebben, maar Koeman zal vast niets wijzigen achterin.
Wanneer hij niet speelt, wil je wel een goede opbouwer hebben.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als je al met een ra wil spelen die opkomt, dan zou ik met drie cv’s spelen, zodat dat overnemen makkelijker gaat.
Daarnaast zou het interessant zijn om Frankrijk (veel) de bal te gunnen. Gakpo, Depay en Frimpong zijn snel, laat ze het op de counter maar uitzoeken. Dan zou een wat verdedigender blok met Veerman, Schouten en Reijnders niet gek zijn. Veerman is de ideale omschakelspeler, zeker als hij defensief niet de duels in hoeft.
En dan natuurlijk geen Wijnaldum maar wel Frimpong.
Als je rechts met Dumfries en Frimpong speelt,dutchgio schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:09:
Tegen Frankrijk zou je inderdaad met 5 verdedigers kunnen gaan spelen, ook als Mbappe niet mee doet en Frankrijk met twee spitsen aan komt zetten.
En dan natuurlijk geen Wijnaldum maar wel Frimpong.
(met goede afspraken) kun je altijd omschakelen naar een 4-3-3 met Frimping rechtsvoor (zonder verplichte wissel)
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 21-06-2024 13:12 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het enige stukje randzaken is dit:St@m schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:49:
[...]
Het gaat ook over randzaken, z'n haarband en wie z'n vrienden zijn en een heel stuk over zijn status in Oranje. Dat heeft allemaal weinig te maken met objectief kijken naar wat iemand doet in het veld.
Wat een stukje context is over de persoon Depay, zoals dat vaak gedaan wordt in artikelen. De rest van het artikel gaat over voetbalhandelingen van Depay TIJDENS de wedstrijd. Meer on topic dan dat ga je het niet snel krijgen.Het gaat bij Depay (30) vaak over zijn gedragingen buiten het veld. Zoals de zweetband, die door hem een populair item is geworden. Of zijn vriendschap met profvoetballer Quincy Promes, veroordeeld voor betrokkenheid bij cocaïnesmokkel.
Zoiets bedoel je?SterqVerhael schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:42:
Micky op Mbappe. Die rent 'm eruit en breekt desnoods z'n neus nog een keer. Sowieso zou ik als je op Mbappe staat vanavond zeker de hele tijd het duel opzoeken en vol erop klappen. Kan Dumfries ook wel.
Elect a clown, expect a circus.
Hoeveel voorbeelden wil je van Wouters die iemand uit een wedstrijd beukt?
Moet Koemantje toch weer tijd stoppen in meerdere scenario's en daardoor mogelijk niet te diep in materie kunnen gaan in korte tijd met taken toewijzen etc.
Dit was toch wel de meest voor de hand liggendeRamzzz schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:31:
[...]
Hoeveel voorbeelden wil je van Wouters die iemand uit een wedstrijd beukt?
Elect a clown, expect a circus.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nu speelt Mbappe de laatste paar wedstrijden niet op links maar centraal dus dan krijgt hij veel minder te maken met de rechtsback. En er gaan verwachte opstellingen van Frankrijk rond zonder Mbappe met een een open linkerkant met alleen Rabiot en Hernandez daar
Als je met Dumfries en Frimpong speelt speel je toch sowieso al een soort van 433 of 442? Vijf verdedigers zijn het niet want ze kunnen niet tegelijk op rechtsback spelen.Ramzzz schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:12:
[...]
Als je rechts met Dumfries en Frimpong speelt,
(met goede afspraken) kun je altijd omschakelen naar een 4-3-3 met Frimping rechtsvoor (zonder verplichte wissel)
Overigens heeft iedereen het over Mbappe maar Griezmann is misschien wel meer een probleem. Wie gaat die opvangen? Die komt tegenover onze linker centrale middenvelder te staan. Dus Veerman lijkt me sowieso geen optie.
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 21-06-2024 14:10 ]
Veerman wordt alleen totaal overlopen door het Franse middenveld. Natuurlijk moet hij defensief ook de duels in, je kunt niet met 10 spelen. En dan is hij fysiek gewoon kansloos.ZieMaar! schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:33:
Dan zou een wat verdedigender blok met Veerman, Schouten en Reijnders niet gek zijn. Veerman is de ideale omschakelspeler, zeker als hij defensief niet de duels in hoeft.
Ik zie in zo'n opstelling daar Dumfries als 'laatste man op rechts' en Frimpong met zijn loopvermogen als wingback. Maar dat komt op hetzelfde neer ja.D-e-n schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:06:
@ZieMaar! @SterqVerhael
Nu speelt Mbappe de laatste paar wedstrijden niet op links maar centraal dus dan krijgt hij veel minder te maken met de rechtsback. En er gaan verwachte opstellingen van Frankrijk rond zonder Mbappe met een een open linkerkant met alleen Rabiot en Hernandez daar
[...]
Als je met Dumfries en Frimpong speelt speel je toch sowieso al een soort van 433 of 442? Vijf verdedigers zijn het niet want ze kunnen niet tegelijk op rechtsback spelen.
Overigens heeft iedereen het over Mbappe maar Griezmann is misschien wel meer een probleem. Wie gaat die opvangen? Die komt tegenover onze linker centrale middenvelder te staan. Dus Veerman lijkt me sowieso geen optie.
:strip_exif()/f/image/oqzLyIVUOJ6WxSOiDG1T9WSE.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: https://www.ad.nl/ek-voet...tegen-frankrijk~a6d0323b/
Vraag mij altijd wel af waarop ze dat baseren. Bij andere toernooien waren het altijd de hesjes die werden uitgedeeld maar ik begrijp dat Koeman dat achter gesloten deuren doet of bewust zand in de ogen ermee strooit. In het nieuwsbericht wordt daar ook geen reden voor gegeven. De onderbouwing van de opstelling is er één die een ieder van ons had kunnen schrijven. Is het louter speculatie of ergens op gebaseerd?
Denk dat ik dat niet met je eens ben. Ik denk dat ik juist met Brobbey zou beginnen met Gakpo en Malen daaromheen. Vantevoren aangeven dat Brobbey en Malen in de rust gewisseld worden en ze opdragen zich dus helemaal leeg te spelen tegen die twee centrale verdedigers. Dan kan je in de rust Depay en Frimpong brengen die dan fysiek in het voordeel zijn.toolkist schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 00:47:
[...]
Fysiek ga je niet winnen van die 2 achterin bij Frankrijk, ook Brobbey niet. Dus daarom zou ik 3 bewegelijke snelle spelers opstellen die ook nog eens op elkaars plekken kunnen spelen. Lekker vaak van plek wisselen met elkaar. Laat ze het die Fransen maar moeilijk maken of ze man volgen of zone dekking gaan toepassen.
Maargoed, ik ben geen bondscoach..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het lijkt me puur speculeren. Die van Frankrijk is dus waarschijnlijk fout als ik de Franse media moet gelovenbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:33:
Ook het AD komt met Wijnaldum in de basisopstelling. Dat gerucht wordt dus wel hardnekkiger.
[Afbeelding]
Bron: https://www.ad.nl/ek-voet...tegen-frankrijk~a6d0323b/
Vraag mij altijd wel af waarop ze dat baseren. Bij andere toernooien waren het altijd de hesjes die werden uitgedeeld maar ik begrijp dat Koeman dat achter gesloten deuren doet of bewust zand in de ogen ermee strooit. In het nieuwsbericht wordt daar ook geen reden voor gegeven. De onderbouwing van de opstelling is er één die een ieder van ons had kunnen schrijven. Is het louter speculatie of ergens op gebaseerd?
Ja dat is waar. Ik dacht meer aan zo’n sneijder rol in zijn Inter tijd, maar dan is 3 aanvallers eigenlijk te veel.toolkist schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:20:
[...]
Veerman wordt alleen totaal overlopen door het Franse middenveld. Natuurlijk moet hij defensief ook de duels in, je kunt niet met 10 spelen. En dan is hij fysiek gewoon kansloos.
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Simons, Reijnders, Schouten; Frimpong, Depay, Gakpo
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
[ Voor 8% gewijzigd door CynicRelief op 21-06-2024 20:19 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
phew, thxbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:19:
Warming-up shirts
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kan...Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:15:
Dit wordt een complete vernedering ben ik bang.
Kan ook niet...
Ben echt benieuwd
Wel fijn dat dit niet meteen een do or die wedstrijd is
Een 2-2 of 3-3 zou mij ook niet verbazen, laten we hopen op een spektakelstuk!Quad schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:18:
Ik ben wel positief, veel goals en hotseknotsvoetbal. 3-2 voor Oranje.
Edit : griezmann staat linksvoor
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 21-06-2024 20:35 ]
En zelfs dat is onwaarschijnlijk. Hij zal meer zwerven, centraal uitkomen en naar het middenveld terugzakken. Frankrijk speelt niet zo statisch.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:32:
Rabiot linksvoor? Die moet dan hoge ballen geven naar de spitsen? Zoiets?
Edit : griezmann staat linksvoor
ik heb geleerd dat er dan altijd dezelfde man, van ons dus, mee moet met die zwerver; zorgen dat ie niet vrij komt te staan, en em zoetjes aan frustreren en uitputtenbazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:37:
[...]
En zelfs dat is onwaarschijnlijk. Hij zal meer zwerven, centraal uitkomen en naar het middenveld terugzakken. Frankrijk speelt niet zo statisch.
[ Voor 10% gewijzigd door CynicRelief op 21-06-2024 20:45 ]
In sommige gevallen tot aan de kleedkamer of het toilet.CynicRelief schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:42:
[...]
ik heb geleerd dat er dan altijd dezelfde man, van ons dus, mee moet met die zwerver
nou, daar zou ik mee oppassen, het zijn wel Fransen …bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:45:
[...]
In sommige gevallen tot aan de kleedkamer of het toilet.
Ik vind het een gedurfde opstelling van Koeman. Had ik niet van hem verwacht. Eens met degenen die zeggen dat dit alle kanten op kan. Ik hoop dat het geweldig uitpakt, maar het is absoluut risicovol.
Wat is dat trouwens tegenwoordig met zoveel spelers die gelovig zijn. Dat was in mijn beleving vroeger anders.
Flickr PSN ID= cheironnl
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
ja, ik hoorde het ook; ik heb er niks mee, maar bedacht me dat het hopelijk een positieve invloed heeft op de geweldsexcessen in het nationale voetbal, of eromheen eigenlijk, de hooligans enzo, de on-fansMalfunctions schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:57:
Same.
Wat is dat trouwens tegenwoordig met zoveel spelers die gelovig zijn. Dat was in mijn beleving vroeger anders.
[ Voor 6% gewijzigd door CynicRelief op 21-06-2024 21:01 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nu wel rechtsvoor iemand die snel is en kan afspelen. Xavi Simons naar de 10 positie en Reijners naar links ter vervanging van Veerman.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Mayonaise toch? Kan ik altijd erg van genieten idd.JukeboxBill schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:58:
Frankrijk heeft i.i.g. wel een mooier volkslied.
een treffende spreuk
nggyu nglyd
beslist ‘88 vibe
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 55% gewijzigd door carpebios op 21-06-2024 21:03 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Alleen kansen hebben we niks aan! Wil doelpunten!!Maarten_E schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:03:
Pfoeh goeie kans!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bbc of de Belg..KlaasjeNL schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:04:
Zit me nu al kapot te ergeren aan Jeroen Grueter...
nggyu nglyd
[ Voor 62% gewijzigd door Fiber op 21-06-2024 21:06 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je gaat liggen van een duw van Xavi Simons is het sowieso theater natuurlijk.carpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:04:
Dat was wel een hele kleine duw zeg.
nggyu nglyd
Kijk je toch ARD of BBC?KlaasjeNL schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:04:
Zit me nu al kapot te ergeren aan Jeroen Grueter...
Ik kijk nu bbc
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
nou … mooie pot was dat, beetje weinig doelpunten, maar toch
RupertieuD-e-n schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:10:
Franse var?
Als Memphis daar niet op de pingel had gegokt was dat een prima kanscarpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:09:
Dat vastlopen verbaasd mij altijd zo. Ben je dan te overmoedig, geen afspeelmogelijkheden van je teamgenoten? ....
Dat was de eerste 15 minuten wel leuk hoor, dus nog even wachten.
nggyu nglyd
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nggyu nglyd
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Koeman lijkt er zin in te hebben. De aanval is de beste verdediging.
Zie je veel dit EK
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
nggyu nglyd
Als we tegen de 60 a 70ste minuut niet voor staan.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/KFCMHxOHz0dU4ngPXjmb9H03.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/voAKcNku9lFaeSNb3A7hQ4VQ.jpg?f=fotoalbum_large)