JEightyFive schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:55:
[...]
Dat betwijfel ik ten zeerste, zeker als ie straks dat record zou pakken. Hij is behoorlijk vol van zichzelf en compleet los van de realiteit. Die documentaire van 'm was wat dat betreft tekenend en tenenkrommend.
Hij vindt zichzelf een wereldster maar is vrijwel overal gefaald en dat is waar het bij mij schuurt. Die hele houding van 'm, terwijl ie zelden echt levert.
Leuk hoor, 5 goals tegen Gibraltar en dan met je vingertjes in de oren lopen, maak ze nu maar eens tegen Frankrijk.
Met een zweetband het veld op komen, waarbij je weet dat de aandacht (weer) op jou gevestigd wordt. Op de wedstrijddag een nummer met Akwasi releasen. Alles om zelf maar in de picture te staan en ondertussen het slachtoffer spelen van de meningen van anderen, die hem zogenaamd niks doen.
Maar goed, slechts mijn indruk/mening van buitenaf. Ik hoop dat ie mij de mond snoert en er vanavond 3 in jast.
Ja.. dit dus..
Dit is exact wat ook die journalist in zijn stukje laat doorschemeren. Gewoon jammer.
JanW schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:54:
[...]
Maar er worden ook gewoon zaken benoemd over z'n voetballende prestaties. Ik vind dat we van Depay meer mogen verwachten, zeker omdat ie op 't punt staat om topscorer aller tijden te worden van Nederland én al 30 jaar is. Dan ben je een ervaren speler. Daar verwachten een heleboel mensen meer van. De fouten die hij nu maakt zijn exact dezelfde fouten die hij nog maakte toen hij als talent bij PSV doorbrak. Veel verder dan dat lijkt hij niet te zijn gekomen, met een incidentele uitschieter de goede kant op.
Het is gewoon niet meer dan dit, dat kan ook gewoon he..
Ik vind dat we meer mogen verwachten van Van Dijk en van De Jong, maar het is gewoon niet beter dan wat het is.
Soms heeft iemand gewoon z'n plafond bereikt, niet iedere werknemer wordt directeur toch? Dus waarom zou iedere voetballer uitgroeien tot een Messi, Ronaldo, Haaland of Mbappe?
Dus laten we eens aannemen dat Memphis gewoon zo blijft, en echt niet meer beter wordt. Is dan nú het moment om hem te vervangen? Ik denk het niet, Weghorst is een leuke supersup, maar niet meer dan dat. Die kan gewoon helemaal niet voetballen. Zirkzee zat niet eens bij de selectie, dus die lijkt me sowieso geen aanspraak te maken op een basisplaats. En als het een EK booskijken was, dan zou ik Brobbey (en Dumfries) direct opstellen, maar laten we nou niet doen alsof Brobbey al de verlosser is. Nee, ze zijn allemaal (hoe matig Memphis soms ook is) minder dan hem. Dus lekker laten staan, wellicht heeft ie nog een paar mooie acties in huis. En als het moet gooi je 20 minuten voor tijd Weghorst erin (of een ander als het spel daarom vraagt).
Na dit EK lekker proberen door te selecteren op de spitspositie, maar tijdens het EK zoiets doen slaat nergens op.
[
Voor 47% gewijzigd door
St@m op 21-06-2024 09:10
]