Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Hmm ja, bij het vorige EK heb ik wel eens gemerkt dat Proximus TV duidelijk niet de snelste feed heeft. Buren juichten altijd een paar seconden voor wij het zagen.hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
[...]
De buren waren al aan het juichen bij de voorzet?
Mijn pronostiek is 1-2 dus nu stoppen met scoren graag
[ Voor 8% gewijzigd door Admiral Freebee op 16-06-2024 16:44 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Genau so!Millie-ano schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Ja maar gewoon .. kein geloel. Foesball spielen
Of hij heeft misschien wel gelijk.cy-gor25 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Het was letterlijk:
De Bruyne: “Persoonlijk denk ik dat elk land zijn goede en slechte dingen heeft. Sommige mensen gaan voorbeelden geven waarom je niet naar daar moet gaan, maar die kan je ook over België of Engeland geven. Iedereen heeft minder goede punten. Wie weet geven ze daar de nadelen van de westerse wereld.”
Mag dan 300 tot 400k per week verdienen maar echt slim is hij niet.
Ssst! Niet verder vertellen, straks leest Koeman hetBao_mi1 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:41:
Belangrijke rol van Wijnaldum in deze aanval ook!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nggyu nglyd
Ruim daarvoor al... 🫠hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
[...]
De buren waren al aan het juichen bij de voorzet?
Niet te vroeg piekenhoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:45:
3 punten is 3 punten, genoeg ruimte voor verbetering.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik vind dat Depay en Gakpo goed speelden hoor maar ze moeten wel meer met de kansen doen
Mis daarin de wil/concentratie of zo
Die heeft de scheids alleen mee voor Nederlandnocalimero schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:45:
Hoezo geen geel daar?
Ze moeten die bal gewoon kwijt.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:45:
[...]
Ik vind dat Depay en Gakpo goed speelden hoor maar ze moeten wel meer met de kansen doen
Mis daarin de wil/concentratie of zo
Hallo Wout.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ga maar irritant tijdrekken nu hoor jongens
Lekker gekeept pikArjan90 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:45:
Niet te vroeg pieken
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Tegen Polen.. Kom op zeg
Goed opgeslagen inderdaadSuBBaSS schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:46:
What a save
Verdedigend is het echt matig vandaagShabbaman schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:46:
Wat een gekloot in de eigen zestien toch...
Mag je blij zijn dat Polen niet beter is
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-06-2024 16:48 ]
Doet het niet verkeerd hoor, maar dit zijn wel ballen die hij gewoon moet hebben natuurlijk.Millie-ano schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:46:
Verbruggen pakt ook gewoon 2 punten voor je
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
een treffende spreuk
Keeper doet niets verkeerd deze pot.pro_6or schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:48:
Ik vind onze verdediging sowieso de Achilles-hiel. Keeper incluis.
nggyu nglyd
Helemaal mee eens. Na 20 minuten dacht ik al dat dit wel een wedstrijd voor Weghorst kon zijn. Kansen zijn er genoeg en hij is toch iets meer een killer.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
Die Fullkrug is toch ook een houten klaas? Als ze maar scoren
Knowledge reigns supreme over nearly anything
In het hotel mag ook.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:50:
Laat Wijnaldum maar op de bank
Kan in de zandbak denk ik wel, die actie.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:50:
Elect a clown, expect a circus.
Echt, is niet best.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:50:
Flickr PSN ID= cheironnl
Stiffmeister!Cartman! schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:50:
Ligt t aan mij of lijkt Verbruggen op Steve Stiffler uit American Pie?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja die spelen thuisHarribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:52:
Die Pool mag gewoon vrij schieten op het doel.. Pfff
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zou het niet slechter doen.
nggyu nglyd
De vraag is natuurlijk, is het een Noord- of ZuidpoolHarribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:52:
Die Pool mag gewoon vrij schieten op het doel.. Pfff
Elect a clown, expect a circus.
Spits (Weghorst) = Geweldig
Rest van het team = ...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Expert aan het woord.
(is een grapje)
nggyu nglyd
Held van de dag: Wout Weghorst. Tot vrijdag!
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Te klein, niet al te zeker en de spelhervattingen zijn matig.
We hebben geen betere helaas.
een treffende spreuk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
FTFYPinobigbird schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:52:
Jaa we worden Europees Wereldkampioen! tweede in de poule en daarna eruit in de kwartfinale
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Achterin ruk, maar vooruit verdedigen ging dus wel goed. Koppen vanaf links: volgens mij hebben ze geen bal geraakt.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:47:
[...]
Verdedigend is het echt matig vandaag
In de kwartfinale? We gaan winnen in de achtste finale, jij bent positief
Dan hebben we de achtste finales in elk geval ook gewonnen, lekker!
nggyu nglyd
Ik hoorde dat Veerman minstens net zo goed is als Kroos.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:53:
Keeper = Geweldig
Rest van het team = ...
Schouten deed het prima, Gakpo in de eerste helft ook
En het belangrijkste, met onze wissels kunnen we echt wat brengen. Veel smaken en variaties, afhankelijk van wat de wedstrijd vraagt.
Als we in het toernooi groeien en mazzel hebben met de 8e finale tegenstander kan het zomaar eens heel mooi worden. Volgens de meeste in dit topic is dat vechten tegen de bierkaai, maar ik zie het wel zitten.
nggyu nglyd
Gakpo deed het ook niet verkeerd, vooral Wijnaldum en Depay vielen tegen.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:53:
Keeper = Geweldig
Rest van het team = ...
Inderdaad. Als je ziet hoeveel Polen er bij hun doelpunt vrij staat… En dan die kansen in de laatste minuten, dan moet je blij zijn dat het geen Spanje of Duitsland is.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:47:
[...]
Verdedigend is het echt matig vandaag
Hello. Is it me you're looking for?
Mja te makkelijk, als je naar het aantal kansen kijkt aan het begin van beide helften had je met wat meer geluk hier met dikke cijfers weggelopen. Nu lukte het allemaal net niet en voetbal je tegen jezelf en maak je Polen sterker dan ze zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:53:
Keeper = Geweldig
Rest van het team = ...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wijnaldum mag gewoon niet meer spelen dit toernooi. Dit kan echt niet meer. We hebben alleen bijna geen middenvelders...hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:55:
[...]
Gakpo deed het ook niet verkeerd, vooral Wijnaldum en Depay vielen tegen.
nggyu nglyd
Is wel instrumenteel bij die tweede.Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:57:
[...]
Wijnaldum mag gewoon niet meer spelen dit toernooi. Dit kan echt niet meer. We hebben alleen bijna geen middenvelders...
Is op zich wel in te komen.Bao_mi1 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:55:
Al met al een prima wedstrijd! De hele eerste helft en eerste 15 minuten van de 2e helft gestreden. Veel kracht, goed uitgespeelde aanvallen waar het alleen op het einde steeds niet lekker viel. Die tegengoal was pech, maar tegen de verhouding. Bij de rust had het ook prima 3-1 of 4-1 kunnen staan.
En het belangrijkste, met onze wissels kunnen we echt wat brengen. Veel smaken en variaties, afhankelijk van wat de wedstrijd vraagt.
Als we in het toernooi groeien en mazzel hebben met de 8e finale tegenstander kan het zomaar eens heel mooi worden. Volgens de meeste in dit topic is dat vechten tegen de bierkaai, maar ik zie het wel zitten.
Zelf zie ik het compleet andersom, Nederland zag er niet best uit, is slecht in de afronding. Uiteindelijk heeft Polen meer schoten op doel over de wedstrijd en mag je de keeper bedanken voor de 2 punten.
Maar wat je zegt over groeien in het toernooi is wel een ding ook. Veel ex-kampioenen begonnen ook slecht aan eindtoernooien, dus er is nog wel wat hoop
"Ja."
6 ! balcontacten waarvan 4 naar de goede kleurJeroenTheStig schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:58:
Wijnaldum was foutloos vanmiddag!
Ze creëren kansen genoeg, als ze die eens afmaken is er weer ruimte om een goal te incasseren.DutchOwnage schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:50:
Het moet echt een heel stuk beter, anders vlieg je er gewoon dik af tegen Frankrijk straks. Polen is veruit de zwakste broeder in de poule, en als je nu al zoveel moeite hebt zie ik het somber in.
Nederland zou iets meer op de counter kunnen spelen. Volgens mij doen Memphis, Simons, Malen, Reinders (?) etc. Dat ook bij hun clubs.
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 16-06-2024 17:02 ]
nggyu nglyd
In minuten, niet wedstrijden
Ho nou even!
We hebben onze eigen glazen bol!
Ziener Weghorst!
Prachtig.
Xavi op 10, dan kan Frimpong of Malen gewoon rechtsbuiten.Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:57:
[...]
Wijnaldum mag gewoon niet meer spelen dit toernooi. Dit kan echt niet meer. We hebben alleen bijna geen middenvelders...
nggyu nglyd
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!