Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kost bakken met energie. Die gasten spelen met 9 veldspelers rond eigen 16. Geen beginnen aan voor ons.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan een grote competitie worden volgens Lukaku. Niets mis met mensenrechten daar in de Saoedische woestijn volgens Kevin De Bruyne.964C2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:26:
Wijnaldum zou ik alleen opstellen als het 45 graden Celsius is als in de zandbak
Nee als een speler daar zijn dagen gaat slijten heb je er weinig meer aan. Mogelijk Ronaldo, maar eerst eens zien hoe ze het doen.
Maar dat zou ik ook liever zien. Ik denk dat we Robin van Persie ook wel missen in deze, en dat al jaren doen.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:25:
[...]
Omdat je dan je vleugelspitsen en je middenveld uit hun kracht haalt. Zowel Depay als Malen als Gakpo als Simons als Reijnders zijn het best als ze vanuit lopende positie komen. Een balvaste spits voorin maakt dat voorspelbaar. Nederland wil vanuit die vele positiewisselingen en loopacties diep komen. Dat is net zoals er zoveel gezeik was op RvP in 2010, terwijl hij er met zijn continue bewegen voor zorgde dat Sneijder en Robben de ruimte kregen om uit te blinken.
maar om maar door te gaan op iets dat gewoon niet werkt, is zo zinloos. Want ik denk dat Weghorst er zeker al eentje ingetikt of gekopt zou hebben. En we hebben er in principe maar een nodig...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
@bazzemans dacht net iets sneller het zelfde.
[ Voor 43% gewijzigd door Hupske op 16-06-2024 16:33 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die doet verstoppertje...bazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:32:
Doet Wijnaldum mee?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij boycot nu ook het middenveld zo te zienbazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:32:
Doet Wijnaldum mee?
Okay. Het is mooi geweest. Schiet die 1-2 er nu maar in. Kansen genoeg gehad. Klaar zo!Tito129 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:09:
Ik zie het al weer gebeuren. Veel kansen. En straks doelpunt tegen.
Komop NED!!
Heb niet voor niks gister vlaggetjes lopen ophangen
Doe het dan nu ook...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als waterdrager?bazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:35:
Mag toch hopen dat Koeman hierna zich ook realiseert dat Wijnaldum alleen voor de kleedkamer nog enige rol kan hebben.
Twente komt eraan!
We zoeken nog naar bewegende beeldenJoteW schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:38:
Is Wijnaldum er echt in gekomen?
Wees blij dat ie ook niet negatief opvaltJoteW schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:38:
Zoek naar de speler die 2 meter verplaatst en je heb hem gevondenJoteW schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:38:
Ik kan ze wel vinden maar alleen in zwart wit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heeft hij dat echt gezegd?cy-gor25 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:31:
[...]
Niets mis met mensenrechten daar in de Saoedische woestijn volgens Kevin De Bruyne.
Elect a clown, expect a circus.
nggyu nglyd
Nu wel.Nimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:21:
Waarom kunnen dumfries en frimpong niet tegelijk op het veld? Het is toch nooit uitgeprobeerd?
Commentator vraagt zich zelfs af of het niet een beetje te vroeg is.bazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:38:
Wisselen in de 80ste minuut. Het zal wel aan mij liggen maar dat is toch waardeloos? Voordat je er een beetje inzit is het voorbij. Doe dit dan tussen minuut 70 en 75.
Met nog 12 min. te spelen...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
een treffende spreuk
Dit dus.bazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:47:
Toch kan je in zulke wedstrijden, waar je voldoende kansen krijgt, een spits als Weghorst goed gebruiken. Voetballend is hij niet goed genoeg, scoren doet hij meestal wel.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ziener ben ik ook.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:29:
Weghorst dan maar?
1 FUCKING BALCONTACT!!!
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 16-06-2024 19:35 . Reden: Rustig aan aub. ]
XXXVI
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
een treffende spreuk
Noem het maar armoede.sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:23:
We moeten dadelijk gered worden door fucking Wout Weghorst. Wat een armoede
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Daar is ie dan!Vlassie1980 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:36:
Woutje gaat erin komen, laat hem de 2-1 maar maken. Super sub.
Briljant verzonnen door Koemancheiron schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:40:
Een spits voor de goal. Handig principe
Mondjes gesnoerd op GoT!
That aged wellsNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:23:
We moeten dadelijk gered worden door fucking Wout Weghorst. Wat een armoede
De buren waren al aan het juichen bij de voorzet?vhal schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:41:
Godsamme....die 15sec schijtvertraging van de KPN-TV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja jij ook hoor
Ja we hadden het net over hem!Bao_mi1 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:41:
Belangrijke rol van Wijnaldum in deze aanval ook!
Klootzakken.hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
[...]
De buren waren al aan het juichen bij de voorzet?
een treffende spreuk
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zag hier ook al "Weghorst!" staan toen hier de aanval net begon. Ook KPN iTVhoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
[...]
De buren waren al aan het juichen bij de voorzet?
Ik wilde nog zeggen, dit was een erg goede loopactie. Verder heb ik hem nog niet gezien.
Het was letterlijk:
De Bruyne: “Persoonlijk denk ik dat elk land zijn goede en slechte dingen heeft. Sommige mensen gaan voorbeelden geven waarom je niet naar daar moet gaan, maar die kan je ook over België of Engeland geven. Iedereen heeft minder goede punten. Wie weet geven ze daar de nadelen van de westerse wereld.”
Mag dan 300 tot 400k per week verdienen maar echt slim is hij niet.
Ja maar gewoon .. kein geloel. Foesball spielenHarribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:42:
Die Fullkrug is toch ook een houten klaas? Als ze maar scoren
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Letterlijk geen bal geraaktParaDroid2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:43:
[...]
Ik wilde nog zeggen, dit was een erg goede loopactie. Verder heb ik hem nog niet gezien.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/x0xJGGf1TanH73rZV6c86dEq.png?f=user_large)