Een elleboog in je strot is niet fijnPatrickC schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:09:
The Oscar goes to… Xavi!
Kut Portugees weer
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hmm. In de herhaling lijkt 't perfect te zijn eigenlijk.
[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 16-06-2024 16:11 ]
nggyu nglyd
Dat is toch wel het manco van vandaag, hoewel we verder best goed spelen
Gakpo komt van eigen helft.CyBeRSPiN schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:11:
Was dat geen buitenspel dan, leek van wel
Dit. Die bal is net te ver voor hem uit, te dicht bij de verdediger.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:11:
Wat een kutbal op Xavi. Jammer!
Inderdaad.. wat hij kon…Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:12:
Gewoon een slechte pass van Gakpo, Simons deed ermee wat ie kon.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit dus, de Polen kunnen niet zoveel fout doen volgens de scheidsVos schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:12:
De gele kaarten zijn ook op. Die overtreding op Memphis is gewoon geel maar door het voordeel geeft ie niks.
per aspera ad astra
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als het gewoon meezit zoals bij de vorige wedstrijden loop je met een monsterzege van het veld. Nu blijf je ploeteren op zoek naar de verlossende 1-2.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:11:
Goh... Weer een kans gemist..
Dat is toch wel het manco van vandaag, hoewel we verder best goed spelen
De herhaling was overduidelijk.CyBeRSPiN schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:14:
[...]
Ok, leek op moment van de pass al over de middellijn te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door tweakduke op 16-06-2024 19:35 . Reden: Rustig aan aub. ]
Twente komt eraan!
Als we er zelf 3 inschieten is er niets aan de hand.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:14:
En weer die kut Portugees
En dan komt zo een Salomon net als idioot erin vliegen. Niks aan de hand.
Ik had zelf ook een gele kaart ontvangen voor zeuren denk ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Hupske op 16-06-2024 16:17 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Alleen als van Dijk dat doet… /ssNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:16:
Dat is toch onbesuisd inkomen
per aspera ad astra
"Better ask questions before you shoot"
Malen voor Simons neem ik aan
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twente komt eraan!
een treffende spreuk
Flickr PSN ID= cheironnl
En het is heel erg tijd voor vers bloed. Maar geen Wijnaldum..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Maar wat verdedigen we slecht zeg, er klopt maar weinig van.
Maar wat moet je met Wijnaldum...
Blind er ook nog in graag
een treffende spreuk
Frimpong en Dumfries kan niet echt tegelijk. Dan moet je Dumfries eraf halen maar die speelt prima.Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:18:
Waarom geen Frimpong?
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 16-06-2024 16:19 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blind presteert teminste nog in 1 van de grote competitiesDeruxian schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:18:
Jaaa Gini!!! El Salvador!
Blind er ook nog in graag
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
een treffende spreuk
Ik denk Reijnders naast Schouten en Gini vanaf 10.carpebios schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:19:
Serieus. Veerman eruit en Wijnaldum erin?
Die speelde ook niet goed, maar Wijnaldum is geen upgradecarpebios schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:19:
Zijn allebei KNUDDEcarpebios schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:19:
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit zeg ik omdat we al jaren, constant aanval na aanval hebben die mislukken. Er wordt gewoon niet afgemaakt. Maar er bestaat zo'n aversie tegen het opstellen van een spits bij zo ongeveer elke Nederlandse bondscoach, dat de situatie gewoon door mag gaan. We hebben gewoon een afmaker nodig. Want als je een paar van die vele kansen gewoon maakt, dan kan je de wedstrijd beslissen. Desnoods begin je dan met een spits zoals Weghorst en haal je die eraf als je 2 of 3 doelpunten hebt. Het gaat mij er vooral om dat de aanvallers een aanspeelpunt nodig lijken te hebben. Want anders gaan ze voor zichzelf en mislukt het meestal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat Dumfries speelt. Koan heeft bepaald dat die niet samen kunnen.Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:18:
Waarom geen Frimpong?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Zometeen zijn de Polen weer moe van deze fase aanvallen en dan klappen we er met de snelheid van o.a. Malen overheen hoop ik.
Elect a clown, expect a circus.
Heb je ooit een voetbalteam zien spelen met 2 rechtsbacks? Het kan op zich wel met Dumfries vooruit, maar dan overlopen ze elkaar.Nimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:21:
Waarom kunnen dumfries en frimpong niet tegelijk op het veld? Het is toch nooit uitgeprobeerd?
Ervaring is leuk, maar de oefenwedstrijden hebben laten zien dat ie echt de snelheid en handelingssnelheid niet meer heeftBao_mi1 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:23:
Ik snap dat Koeman nu voor Wijnaldum gaat. Polent wordt steeds sterker en je ziet hoe snel Nederland de rust verliest. Met Wijnaldum breng je in elk geval wat ervaring, en hij kan nu de structuur bewaren en het middenveld aansturen.
Zometeen zijn de Polen weer moe van deze fase aanvallen en dan klappen we er met de snelheid van o.a. Malen overheen hoop ik.
Weghorst is geen armoede.sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:23:
We moeten dadelijk gered worden door fucking Wout Weghorst. Wat een armoede
nggyu nglyd
Frimpong kan toch ook als rechtsbuiten. Je zou wel goede afspraken maken maar ik zie geen problemen en zijn beide in vormKrukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:24:
[...]
Heb je ooit een voetbalteam zien spelen met 2 rechtsbacks? Het kan op zich wel met Dumfries vooruit, maar dan overlopen ze elkaar.
Omdat je dan je vleugelspitsen en je middenveld uit hun kracht haalt. Zowel Depay als Malen als Gakpo als Simons als Reijnders zijn het best als ze vanuit lopende positie komen. Een balvaste spits voorin maakt dat voorspelbaar. Nederland wil vanuit die vele positiewisselingen en loopacties diep komen. Dat is net zoals er zoveel gezeik was op RvP in 2010, terwijl hij er met zijn continue bewegen voor zorgde dat Sneijder en Robben de ruimte kregen om uit te blinken.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:21:
Als ik zo een beetje kijk, tja waarom was Xavi Simons nu opgesteld als rechtsvoor en niet als aanvallende middenvelder? Of zelfs kijken of je hem kan inzetten als valse spits? We missen de Jong, dus de centrale positie op het middenveld is al zijn eerste keuze kwijt. Zet Gakpo of Malen dan rechtsvoor.
Dit zeg ik omdat we al jaren, constant aanval na aanval hebben die mislukken. Er wordt gewoon niet afgemaakt. Maar er bestaat zo'n aversie tegen het opstellen van een spits bij zo ongeveer elke Nederlandse bondscoach, dat de situatie gewoon door mag gaan. We hebben gewoon een afmaker nodig. Want als je een paar van die vele kansen gewoon maakt, dan kan je de wedstrijd beslissen. Desnoods begin je dan met een spits zoals Weghorst en haal je die eraf als je 2 of 3 doelpunten hebt. Het gaat mij er vooral om dat de aanvallers een aanspeelpunt nodig lijken te hebben. Want anders gaan ze voor zichzelf en mislukt het meestal.
Tegen Frankrijk kan dat wel een probleem zijn maar we spelen tegen Polen nu.Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:24:
[...]
Ervaring is leuk, maar de oefenwedstrijden hebben laten zien dat ie echt de snelheid en handelingssnelheid niet meer heeft
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik moet er even niet aan denken..D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:26:
Ik maak nu wel zorgen of Veerman en Schouten tegen Frankrijk niet gaan verzuipen tegen de krachtpatsers
Ja dat kan, je kunt ook Depay op doel zetten en Aké in de spits. Is ook nog nooit geprobeerdNimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:25:
[...]
Frimpong kan toch ook als rechtsbuiten. Je zou wel goede afspraken maken maar ik zie geen problemen en zijn beide in vorm
nggyu nglyd
Geen probleem. Gewoon goede afspraken makenKrukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:27:
[...]
Ja dat kan, je kunt ook Depay op doel zetten en Aké in de spits. Is ook nog nooit geprobeerd
Koppen met een haarband is lastig, dus moet over de grond…Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:27:
Dumfries altijd met die lage voorzetten
*Topperbazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:28:
Zonder haarband is Depay ook geen kopper.
Ik ga eigenlijk ook uit van een 5-3-2 tegen Frankrijk om iets meer het slot op de deur te zetten, hoewel ik me tegelijkertijd afvraag hoeveel effect dat heeft tegen Mbappe op de brommer.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:26:
Ik maak nu wel zorgen of Veerman en Schouten tegen Frankrijk niet gaan verzuipen tegen de krachtpatsers
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!